0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Tsakis

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #420 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 03:11:58 πμ »
Λοιπον.. Να η δικη μου εμπειρια.. Εχω ενα προβλημα με την καταναλωση κ με τα καυσαερια.. Μια μερα μαλιστα πριν 2-3 βδομαδες ειχα κ κατι αρυθμιες στο ρελαντι.. Συμπερανα λοιπον-μετα απο συζητηση κ εδω- οτι θελω το λιγοτερο ρυθμιση με το axone κ το περισσοτερο κανα πολλαπλασιαστη..

Περασα λοιπον απο τον Αρμακολα μιας κ ειχα μια δουλεια προς τα εκει για ερωτησεις..
 Αφηνω την μηχανη απ εξω, του λεω Καλησπερα, εχω την ταδε μηχανη εκει(δειχνοντας) κ εχω τα ταδε προβληματα(ανεφερα οτι εγραψα παραπανω)..
Ο τυπος εκει χωρις να βγει εξω να δει την μηχανη(πραγμα που μου εκανε πολυ κακη εντυπωση) με ρωτησε ποσα km εχει. Του ειπα-περιπου 9000-.. Κ μου ειπε οτι ειναι περιπου η ωρα της για ρυθμισεις κ για service "αφου αυτα θελουνε λαδια καθε 5χιλιαδες και μεγαλο service καθε 10..Παρε την καρτα μου κ αμα ειναι παρε με να το φτιαξουμε".. Στην ερωτηση ποσο θα κοστισει μου ειπε περιπου 200 ευρω(τιμη απ οτι μου πε περιλαμβανει γενικο ελεγχο ρυθμισεις λαδια-φιλτρα κτλ)..

Η αποψη μου? Δεν μου γεμισε το ματι.. Απ οτι ξερω το Manual λεει λαδακια καθε 7.5 κ μεγαλο καθε 15... Η φαση τυπου ε ελα να σου κανω ενα service γιατι το ζητησε νωριτερα(6000km συμφωνα με το Manual) αλλα χωρις εστω να δει η να ακουσει το μηχανακι, προσωπικα μου φαινεται ευρωθηρια..

Θα τσεκαρω κ τον Ρομποτη που εχω ακουσει πολυ καλα λογια κ ειναι κοντα μου αλλιως θα παω μια βολτα απο τον Περρο που του εκανε service Κ ο προηγουμενος ιδιοκτητης.. Αφου τουλαχιστον χρεωνει το ρυθμισμα στο axone 20e.. Λαδια φιλτρα αλλαζω κ μονος μου(αν χρειαστει, που δεν νομιζω ακομη)!

*

Αποσυνδεδεμένος Santso

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • Πιστός Ακόλουθος !
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #421 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 11:02:37 πμ »
Πω...πω... :ohmy: :ohmy: ειχε ενας φιλος μου aprilia και μηχανες γενικά και μου έλεγε τετοια σκηνικά...

Προσέξτε τώρα ο τύπος στο συνεργείο....

1. έχασε 100 ευράκια στο χαλαρό...

2. ενα μόνιμο ''αιμοδότη'' - πελάτη....

3. τρώει και δυσφήμιση....

4. όλα αυτά... ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΙΟΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ Κ#$λο ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ... :mlk :mlk :mlk

Υ.Γ.
επιφυλάσσομαι βεβαια για το συγκεκριμένο συνεργείο εαν δεν γιναν ετσι τα πράγματα..αλλά... ΣΙΓΟΥΡΑ εχω παει κι εγώ αλλού και είχα το ιδιο σκηνικό / αντιμετώπιση.... :psdof: :psdof: :psdof:
..Έλα μωρέ...ένα τσιγάρο δρόμος είναι...

*

Drakos

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #422 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 11:38:48 πμ »
Πω...πω... :ohmy: :ohmy: ειχε ενας φιλος μου aprilia και μηχανες γενικά και μου έλεγε τετοια σκηνικά...

Προσέξτε τώρα ο τύπος στο συνεργείο....

1. έχασε 100 ευράκια στο χαλαρό...

2. ενα μόνιμο ''αιμοδότη'' - πελάτη....

3. τρώει και δυσφήμιση....

4. όλα αυτά... ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΙΟΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ Κ#$λο ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ... :mlk :mlk :mlk

Υ.Γ.
επιφυλάσσομαι βεβαια για το συγκεκριμένο συνεργείο εαν δεν γιναν ετσι τα πράγματα..αλλά... ΣΙΓΟΥΡΑ εχω παει κι εγώ αλλού και είχα το ιδιο σκηνικό / αντιμετώπιση.... :psdof: :psdof: :psdof:


Εσύ τι μηχανάκι έχεις ;
Γιατί και εγώ έχω 5-6 φίλους που μου είπαν και τους είπαν και τους είπα.
Μιλάς για το συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο που γράφει Tsakis ή γενικά για τα sAprilia service ;

Όσο για τη συμπεριφορά του στο μηχανάκι σου Tsakis,έχεις δίκιο αν όντως έγινε έτσι.  :(
Τι ώρα πήγες απο εκεί ; Μήπως ήταν στα κλεισίματα ή έπηζε ; 

*

kostuono

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #423 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 11:48:37 πμ »
Πω...πω... :ohmy: :ohmy: ειχε ενας φιλος μου aprilia και μηχανες γενικά και μου έλεγε τετοια σκηνικά...

Προσέξτε τώρα ο τύπος στο συνεργείο....

1. έχασε 100 ευράκια στο χαλαρό...

2. ενα μόνιμο ''αιμοδότη'' - πελάτη....

3. τρώει και δυσφήμιση....

4. όλα αυτά... ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΙΟΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ Κ#$λο ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ... :mlk :mlk :mlk

Υ.Γ.
επιφυλάσσομαι βεβαια για το συγκεκριμένο συνεργείο εαν δεν γιναν ετσι τα πράγματα..αλλά... ΣΙΓΟΥΡΑ εχω παει κι εγώ αλλού και είχα το ιδιο σκηνικό / αντιμετώπιση.... :psdof: :psdof: :psdof:


Εσύ τι μηχανάκι έχεις ;
Γιατί και εγώ έχω 5-6 φίλους που μου είπαν και τους είπαν και τους είπα.
Μιλάς για το συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο που γράφει Tsakis ή γενικά για τα sAprilia service ;

Όσο για τη συμπεριφορά του στο μηχανάκι σου Tsakis,έχεις δίκιο αν όντως έγινε έτσι.  :(
Τι ώρα πήγες απο εκεί ; Μήπως ήταν στα κλεισίματα ή έπηζε ; 


Οτι ώρα και να ήταν Γιώργο δεν εχει σημασια αν θελει να ναι σωστος επαγγελματιας.Κ γω τον είδα λίγο "βαρύ" οταν πήγα το scooter του Yianni* για service.





*χωρις τελάρο.....

*

kompimen

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #424 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 12:08:13 μμ »
δε θέλω να υπερασπιστώ κανένα μάστορα γιατί έχω απογοητευτεί από όσους έχω δοκιμάσει( σχεδον) αλλά και εγώ στο tuono μου λάδια αλλάζω κάθε 5000km και σέρβις  κάθε 10000km!!!

γιατί εκεί θέλει το μηχανάκι από ότι βλέπω!!!

*

Tsakis

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #425 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 12:13:47 μμ »
Ηταν μεσημερακι κατα τις 2-3.. Παρ ολα αυτα ουτε επηζε ουτε τπτ.. Τι να πω ας μου λεγε ελα αλλη μερα να το δουμε.. Η εστω θελει σιγουρα ρυθμιση που κανει 10-20-30-50ευρω αλλα μπορει να θελει κ προωρο service..

*

Tsakis

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #426 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 12:20:15 μμ »
Παράθεση
εγώ στο tuono μου λάδια αλλάζω κάθε 5000km και σέρβις  κάθε 10000km!!!

γιατί εκεί θέλει το μηχανάκι από ότι βλέπω!!!

Συμφωνοι ρε kompi.. Αλλα που ξερει αυτος οτι στο προηγουμενο συνεργειο δεν κανανε την αλλαγη λαδιων ως προβλεπεται? Δηλαδη θα μου αλλαζε λαδια 1000-1500 km μετα? Βεβαια του πα οτι το μηχανακι εκανε για πολυ καιρο πολυ λιγα km κ οτι του εκανε ο προηγουμενος ιδιοκτητης ενα service λογο χρονου.. Αλλα αυτο του το πα ΑΦΟΥ μου προτεινε να κανω service....

Τι να πω, δεν ειναι κ συμπεριφορα για σκοτωμα(ουτε κινδινεψα ουτε μου χαλασε την μηχανη, ουτε με εβρισε κ ουτε, ακομα, λεφτα δεν μου πηρε.) ..Απλα εμενα δεν μου αρεσε και εκτος κ αν απογοητευτω χειροτερα απο αλλους δεν ξαναπαω...

*

kompimen

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #427 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 12:46:44 μμ »
εγώ απλά σου είπα πως αυτό που σου είπε δεν είναι παράλογο!!!

δεν ήμουν μπροστά και δεν μπορώ να ξέρω πως σου το είπε.....


μην την ψάχνεις , το να βρεις μάστορα που να σου κάνει δουλειά και να τον εμπιστεύεσαι είναι το μεγαλήτερο μειονέκτημα της aprilia!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Santso

  • *
  • 12
  • Φύλο: Άντρας
  • Πιστός Ακόλουθος !
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #428 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 12:54:58 μμ »
Εγω εχω Πήγασο.. δεν το εχω παει στο συγκεκριμένο συνεργείο που κατά τα άλλα ακουω θετικά σχόλια...

απλά σχολιάζω τη γενική συμπεριφορά ανεξαρτητου μάρκας και φυσικά νοοτροπία και σε συνεργεια αυτοκινητων κτλ.... :bye: :bye:

Αλλά με..το ''καλως ήρθες'' και χωρις να το δει να σου πει 200 ευρά (που μπορει να ειχε και δικιο ετσι..?)  μάλλον δεν ειναι οτι καλύτερο και ''παγωνεις'' τον αλλο που εχει ερθει να σου αφησει την καλή του... :bye: :bye:
..Έλα μωρέ...ένα τσιγάρο δρόμος είναι...

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #429 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 01:54:07 μμ »
δε θέλω να υπερασπιστώ κανένα μάστορα γιατί έχω απογοητευτεί από όσους έχω δοκιμάσει( σχεδον) αλλά και εγώ στο tuono μου λάδια αλλάζω κάθε 5000km και σέρβις  κάθε 10000km!!!

γιατί εκεί θέλει το μηχανάκι από ότι βλέπω!!!

μενελαε το μηχανακι σου θελει καθε 7500 μικρο κ καθε 15000 μεγαλο.ισως τα λαδια που βαζεις να μην αντεχουν τοσα χιλιομετρα :P

εγώ απλά σου είπα πως αυτό που σου είπε δεν είναι παράλογο!!!


παραλογο ειναι...

το σωστο ειναι να ελεγε....''ο κατασκευαστης λεει καθε 7500 μικρο κ καθε 15000 μεγαλο...αλλα εγω προτεινω καθε 5000 κ καθε 10000 μεγαλο'' και να το αιτιολογησει αυτο με σωστα επιχειρηματα γιατι αλλιως ο νους του καθενος παει στο κερδος κ μονο

δεν μπορει να παιζει με την τσεπη του καθενος ο οποισδηποτε ουτε με την περιουσια του....λιγοτερα χιλιομετρα ανα συντηρηση σημαινει κ περισοτερα σερβις αλλα κ χαμενο προσωπικο χρονο για το πηγαινε ελα στο συνεργειο.....

προσωπικη μου αποψη παντα



Η αποψη μου? Δεν μου γεμισε το ματι.. Απ οτι ξερω το Manual λεει λαδακια καθε 7.5 κ μεγαλο καθε 15... Η φαση τυπου ε ελα να σου κανω ενα service γιατι το ζητησε νωριτερα(6000km συμφωνα με το Manual) αλλα χωρις εστω να δει η να ακουσει το μηχανακι, προσωπικα μου φαινεται ευρωθηρια..



εχει δωσει σε κανενα απο μας, φαρμακο ο γιατρος, τηλεφωνικα χωρις εξεταση?
εαν δεν δεις δεν μπορεις να ξερεις...το κακο ειναι οτι εαν κλειδωσεις μια τιμη, πχ στην περιπτωση μας τα 200 ευρω, μπορει να σκεφτεται καποιες προγραμματισμενες εργασιες κ εβγαλε αυτην την τιμη.....εαν χρειαστει κατι λιγοτερο ενοειτε οτι η τιμη θα παραμεινει ως εχει....εαν ομως κατα την επισκευη βγει κατι το οποιο δεν ειχε φανταστει τοτε δεν θα ντραπει να σου ζητησει περισσοτερα....

γι αυτο εαν δεν δεις,εαν δεν ελεγξεις ποτε δεν μπορεις να ξερεις
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 17, 2008, 03:58:13 μμ από bill »

*

sakis81

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #430 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 04:30:10 μμ »
που σαι ρε μπιλ?εφυγες πανω που πηρα απριλια και τωρα τρεχω...

ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ

προχτες βραδυ ενω πηγαινω σπιτι μου αναβει το κοκκινο λαμπακι με την ενδειξη σερβις.εχω κανει το πρωτο σερβις και τωρα ειμαι στα 2600.
πρωι πρωι εχτες ερχεται γερανος και το φορτωνει.αποφασισα να ΜΗΝ το παω στο ΓΚΛΟΜΠΑΛ που το πηγαινα γιατι με ενα περιστατικο πριν 10 μερες μου απεδειξε πως ειναι για τα πανηγυρια(το περιστατικο θα το πω στο τελος).αποφασισα να το παω στο εξουσιοδοτημενο συνεργειου του ''κυριου'' ΓΟΥΜΕΝΟΥ.
απο την πρωτη στιγμη στραβωνει γιατι λεει το μηχανακι δεν το αγορασα απο εκεινον και κανονικα πρεπει να παω στον ΓΚΛΟΜΠΑΛ,αλλα λεει ενταξει θα το κοιταξει.μου δειχνει κι ενα αλλο σιβερ που ειχε για επισκευη λεγοντας πως κι αυτο ειναι απο το ΓΚΛΟΜΠΑΛ και πως δεν ειναι κατασταση αυτη να του πηγαινουν μηχανακια που ειναι αγορασμενα απο αλλου.
παω το μεσημερακι να παρω το μηχανακι,μου κραταει το βιβλιαρακι γιΑ να περασει την εγγυηση κι εγω φευγω ηρεμος κι ευτυχισμενος πως ολα οκ.
αμ δε!το βραδυ παλι τα ιδια!παλι γερανος σημερα το πρωι.παω παλι (που αλλου?)στον ''κυριο'' ΓΟΥΜΕΝΟ.τι 8ες εδω?με ρωταει.κοιταξε το μηχανακι που''εφτιαξες'' εχτες του λεω.(

ΚΙ ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ!!

παρτο και φυγε.πηγαινε το στο ΓΚΛΟΜΠΑΛ.δεν ξαναφτιαχνω μηχανη που την εχετε παρει απο αλλου.ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΥΝΙΟ!!(τι λεει ο ανθρωπος!!!)(πρωτος μαστορας ομως,δε μπορω να πω.με κατηγορησε κιολας πως σκιζω το μηχανακι γιατι ειδε λεει την -εξωπραγματικη-ταχυτητα των 185χλμ στο κοντερ.συμφωνα με τον''μαστορα'' τετοιες ταχυτητες ειναι για μετα τα 4000χλμ...).
για καλη του τυχη(και γκαντεμια δικη μου)ακριβως απεναντυ ηταν 10 συναδελφοι και δεν ηθελα να δημιουργησω προβλημα και να τους φερω σε δυσκολη θεση.επικοινωνησα με τα κεντρικα και μου λενε θα σε στειλουμε αλλου, λεγοντας μου πωςο ΓΟΥΜΕΝΟΣ δε θελει να μου φτιαξει το μηχανακι επειδη,λεει,του φωναξα!ΕΛΕΟΣ!
λεω στον τυπο στην απριλια(ΣΑΡΙΚΑΣ νομιζω).ρε μεγαλε,ποιος με καλυπτει εμενα αν παθει καποια ζημια το μηχανακι κατα τη διαδρομη?αφου αναβει το λαμπακι!που ξερω εγω τι μπορει να συμβαινει?αν γυρισει αυριο μεθαυριο η απριλια και μου πει οτι απο ευθυνη δικη μου χαλασε ποιος θα με καλυψει?
μην ανυσηχεις.σε διαβεβαιω(τηλεφωνικα,ετσι?)οτι ο,τι και να συμβει θα σε καλυψουμε!(μεγαλη απριλια,και τηλεφωνικες διαγνωσεις-εγγυησεις
 παρεχεις)

ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!


(ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΚΛΟΜΠΑΛ
παω το μηχανακι με διαρροη λαδιου στην καμπανα.σπυρο ελα δες το.ερχεται ο σπυρος,το βλεπει και τι απανταει....
ΕΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕς,ΥΓΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!
εχτες λεω στο ΓΟΥΜΕΝΟ το και το.το κοιταζει κι αφου αρχιζει το γνωστο τροπαρι-πατε και τα περνετε απο αλλου και μετα ερχεστε σε εμενα-κοιταζει τις βιδες.ΟΛΕΣ θελανε τουλαχιστον απο μιση στροφη βιδωμα...)



χιλια ευχαριστω στον HAPPY FEET που συναντηθηκαμε τυχαια και λειτουργησε σαν ψυχαναλυτης ακουγοντας τον πονο μου και μεσολαβησε με τον μηχανικο του,ετσι ωστε να παω να κοιταξει το μηχανακι. :bye: :bye:


 
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 17, 2008, 04:54:25 μμ από sakis81 »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #431 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 04:55:44 μμ »
παρτο και φυγε.πηγαινε το στο ΓΚΛΟΜΠΑΛ.δεν ξαναφτιαχνω μηχανη που την εχετε παρει απο αλλου.ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΥΝΙΟ!!

XAXA! Είναι για ατέλειωτες σφαλιάρες ορισμένοι!!!!!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #432 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 05:12:17 μμ »
παρτο και φυγε.πηγαινε το στο ΓΚΛΟΜΠΑΛ.δεν ξαναφτιαχνω μηχανη που την εχετε παρει απο αλλου.ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΥΝΙΟ!!

XAXA! Είναι για ατέλειωτες σφαλιάρες ορισμένοι!!!!!

ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΑΠΡΙΛΙΑ ΤΙ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΜΑΣΤΟΡΕΣ- ΝΤΗΛΕΡΣ ???  ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ !!!!  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος alix

  • *****
  • 283
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #433 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 05:19:19 μμ »
 :zl% :zl% :zl% :zl% :w3% :w3% :w3% :w3%

Ενταξει κι εγω ψιλογελασα με την ιστορια του Σακη αλλα ελεος...  :pray:

Δεν ειναι δυνατον να γινονται αυτα. Δεν παμε καθολου καλα μου φαινεται (και δεν ειναι θεμα Aprilia αυτο). Δεν παμε καθολου καλα. :psdof: :psdof:

Στα συνεργεια τωρα παλι, την πεμπτη παω Ρομποτη πρωτη φορα, θα σας μεταφερω εντυπωσεις καθως ειναι και μεγαλο το service (45.000 χλμ), και μου εχει κανει κατι περιεργα πριν 2 μερες (αγκομαχουσε το πρωι μεχρι που ζεσταθηκε και συνηλθε) και εχω και κανα δυο αλλες παπαριες που θελω να αλλαξω (staby, τιμονι) οποτε θα εχω και μια αποψη περαν των τυπικων λαδια, φιλτρα κτλ.

p.s. Ρε μπας και παω στον Γουμενο? Το ψιλοσκεφτομαι... :tez: :tez: :tez:

p.s. Α ρε Βασιλη... Αν φταρνιζεσαι συνεχεια μην ανησυχεις. Δεν κρυωσες, απλα σε μελεταει κοσμος... :D :D :D


*

kompimen

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #434 - : Δεκέμβριος 17, 2008, 06:36:44 μμ »


μενελαε το μηχανακι σου θελει καθε 7500 μικρο κ καθε 15000 μεγαλο.ισως τα λαδια που βαζεις να μην αντεχουν τοσα χιλιομετρα :P



παραλογο ειναι...

το σωστο ειναι να ελεγε....''ο κατασκευαστης λεει καθε 7500 μικρο κ καθε 15000 μεγαλο...αλλα εγω προτεινω καθε 5000 κ καθε 10000 μεγαλο'' και να το αιτιολογησει αυτο με σωστα επιχειρηματα γιατι αλλιως ο νους του καθενος παει στο κερδος κ μονο



ρε μπίλυ τα λάδια που βάζω είναι motul 300v φουλ συνθετικά και από τις 5000km και μετά δε λειτουργεί όπως πρέπει το σαζμάν!!

όσο για τη ρύθμιση την κάνω μία φορά το χρόνο και πραγματικά το μηχανάκι αισθάνομαι πως το χρειάζεται κάθε φορά, γιατί δε δουλεύει όπως πρέπει!!!

τι να σου κάνω που πήγες και ξενητεύτικες!!!! :P :P :P :P

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης