0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

alxG




*

Drakos

Απ: Ακουουστε τι μου ειπανεεεε!!!!!(περι συνεργειου ο λογος)
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 01:41:37 μμ »
Πολύ χρήσιμο λίνκ !
Παρακαλώ να καρφιτσωθεί !  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ακουουστε τι μου ειπανεεεε!!!!!(περι συνεργειου ο λογος)
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 01:47:16 μμ »
"Συνεπώς, αν από πταίσμα εργατοτεχνίτη εξουσιοδοτημένου συνεργείου προκληθεί οποιαδήποτε ζημία στον πελάτη, ο τελευταίος μπορεί να στραφεί τόσο κατά του εξουσιοδοτημένου συνεργείου όσο και κατά του αντιπροσώπου, απαιτώντας την καταβολή αποζημίωσης, είτε μόνο από τον τελευταίο, είτε μόνο από το συνεργείο, είτε και εν μέρει από τον καθένα, καθώς μεταξύ προστήσαντος και προστηθέντος υφίσταται ενοχή εις ολόκληρον, δηλαδή παράλληλη πλήρης ευθύνη έναντι του πελάτη."

Αυτό πολύ μου άρεσε !!!!! ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ !!!!!!  :ohyes: :ohyes: :ohyes:




*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Ευθύνη από λάθος εξουσιοδοτημένου συνεργείου
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 02:14:50 μμ »
Ευθύνη από λάθος εξουσιοδοτημένου συνεργείου


Το άρθρο 6 παρ. 1 του νόμου 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή ορίζει, ότι «Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του». Περαιτέρω, η παράγραφος 3 του ίδιου άρθρου, αποσκοπώντας στην διεύρυνση της προστασίας του καταναλωτή, εξομοιώνει ως προς το ζήτημα της ευθύνης τον παραγωγό με όποιο πρόσωπο εισάγει τα προϊόντα του για πώληση ή άλλη μορφή διανομής στα πλαίσια της εμπορικής του δραστηριότητας, δηλαδή με τον αντιπρόσωπό του.

Η διάταξη αυτή ενέχει ιδιαίτερη πρακτική σημασία, ειδικά στις περιπτώσεις, όπου ο παραγωγός έχει την έδρα του στην αλλοδαπή, καθώς θα ήταν ιδιαίτερα επαχθές και πιθανόν ατελέσφορο για τον μέσο καταναλωτή να τον αναζητήσει προκειμένου να ασκήσει τα έννομα δικαιώματα του, όταν το αγορασθέν προϊόν παρουσίαζε βλάβη ή ελάττωμα.

Εξάλλου, στις περιπτώσεις εμφάνισης βλαβών σε προϊόντα όπως τα αυτοκίνητα, είθισται ο παραγωγός να μην προβαίνει αυτοδύναμα στην διενέργεια των απαραίτητων εργασιών επισκευής τους, αλλά να παραπέμπει για τον σκοπό αυτό τον καταναλωτή στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του.

Η έννομη σχέση που συνδέει τον αντιπρόσωπο με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του είναι αυτή της λεγόμενης «πρόστησης». Σχέση πρόστησης υπάρχει όταν, στο πλαίσιο μιας ήδη υφιστάμενης έννομης σχέσης μεταξύ δύο προσώπων, φυσικών ή νομικών, το ένα από τα πρόσωπα αυτά (ο προστήσας, εν προκειμένω ο αντιπρόσωπος) αναθέτει στο άλλο (τον προστηθέντα, εν προκειμένω το συνεργείο), με ή χωρίς αμοιβή, την εκτέλεση ορισμένης υπηρεσίας, υλικής ή νομικής φύσεως. Η υπηρεσία αυτή αποβλέπει στην εξυπηρέτηση των επαγγελματικών, οικονομικών ή λοιπών συμφερόντων του προστήσαντος, ο δε προστηθείς υπόκειται στα πλαίσια της εκτέλεσής της στον έλεγχο ή στις γενικές οδηγίες και εντολές ή έστω την επίβλεψη του προστήσαντος.

Επομένως, μεταξύ του αντιπροσώπου και των εξουσιοδοτημένων συνεργείων του, υφίσταται σχέση πρόστησης, εφόσον το συνεργείο έχει αναγορευθεί ως τέτοιο στα πλαίσια της μεταξύ τους συμφωνίας, καθώς για τον σκοπό αυτό δεν απαιτείται η πλήρωση προϋπόθεσης εξαρτώμενης από δημόσιο φορέα, πχ άδεια από Υπουργείο. Το ίδιο ισχύει και όταν ο πελάτης απευθύνεται στο συνεργείο κατόπιν υπόδειξης του αντιπροσώπου ή όταν το προσωπικό του συνεργείου έχει εκπαιδευτεί από τον αντιπρόσωπο και λειτουργεί στη σφαίρα της επιχειρηματικής του δραστηριότητας, είτε σε διαρκή βάση είτε και ευκαιριακά.

Η έννομη σχέση της πρόστησης διέπεται από τα άρθρα 334 και 922 του Αστικού Κώδικα. Σύμφωνα με το άρθρο 334, ο οφειλέτης ευθύνεται για το πταίσμα των προσώπων που χρησιμοποιεί για να εκπληρώσει την παροχή, όπως για δικό του πταίσμα. Επιπλέον, σύμφωνα με το άρθρο 922 «Ο κύριος ή ο προστήσας κάποιον άλλον σε μια υπηρεσία ευθύνεται για τη ζημία που ο υπηρέτης ή ο προστηθείς προξένησε σε τρίτον παράνομα κατά την υπηρεσία του».

Με τις παραπάνω διατάξεις θεμελιώνεται ευθύνη του προστήσαντος  για τις ζημίες που προκαλούνται σε τρίτους από τον προστηθέντα (υπάλληλο, εντολοδόχο κτλ), είτε ο τρίτος έχει κάποια προϋφιστάμενη συμβατική σχέση με τον προστήσαντα (άρθρο 334 ΑΚ), είτε όχι (άρθρο 922 ΑΚ), οπότε και πρόκειται για αδικοπραξία του προστηθέντος.

Στα πλαίσια αυτά, η ευθύνη του προστήσαντος κρίνεται αντικειμενικά και δεν εξαρτάται από τη συνδρομή του στοιχείου της υπαιτιότητάς του. Δικαιολογητικός λόγος της αντικειμενικής ευθύνης του προστήσαντος αποτελεί το γεγονός, ότι αυτός ωφελείται από τις υπηρεσίες του προστηθέντος, διευρύνοντας το πεδίο της επιχειρηματικής του δραστηριότητας, και ως εκ τούτου είναι εύλογο να φέρει την ευθύνη για τους κινδύνους που προκύπτουν από τη δραστηριότητα και τις πράξεις των προσώπων που ο ίδιος έχει επιλέξει για την εκπλήρωση του σκοπού αυτού.

Στον προστήσαντα αντιπρόσωπο μάλιστα δεν παρέχεται ούτε η δυνατότητα απαλλαγής του από την ευθύνη, αν αποδείξει ότι δεν βαρύνεται με πταίσμα ως προς την εκ μέρους του επιλογή του συνεργείου ή ως προς τις οδηγίες που παρείχε στο προσωπικό του. Επιπλέον, ο αντιπρόσωπος δεν απαλλάσσεται ούτε με τη θέση πιθανής απαλλακτικής ρήτρας στη σύμβαση που τον συνδέει με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του, καθώς αυτή δεν επάγεται έννομες συνέπειες έναντι τρίτων στο επίπεδο του καταλογισμού της ευθύνης.

Συνεπώς, αν από πταίσμα εργατοτεχνίτη εξουσιοδοτημένου συνεργείου προκληθεί οποιαδήποτε ζημία στον πελάτη, ο τελευταίος μπορεί να στραφεί τόσο κατά του εξουσιοδοτημένου συνεργείου όσο και κατά του αντιπροσώπου, απαιτώντας την καταβολή αποζημίωσης, είτε μόνο από τον τελευταίο, είτε μόνο από το συνεργείο, είτε και εν μέρει από τον καθένα, καθώς μεταξύ προστήσαντος και προστηθέντος υφίσταται ενοχή εις ολόκληρον, δηλαδή παράλληλη πλήρης ευθύνη έναντι του πελάτη.

Η δε ευθύνη από τη σχέση πρόστησης καταλαμβάνει κάθε είδους αποζημίωση που μπορεί να αποδείξει στο Δικαστήριο ο τρίτος, όπως, ενδεικτικά, την αξία επιδιόρθωσης του προϊόντος που υπέστη βλάβη ή ολόκληρη την αξία του σε περίπτωση καταστροφής του, τυχόν διαφυγόντα κέρδη από την αποστέρηση της χρήσης του, νοσήλια καθώς και αποζημίωση ηθικής βλάβης σε περίπτωση τραυματισμού και ψυχικής οδύνης συγγενών σε περίπτωση πρόκλησης θανάτου.

Τα ανωτέρω βέβαια τελούν υπό την αναγκαία προϋπόθεση της απόδειξης πταίσματος του συνεργείου. Σε αντίθεση δηλαδή με την ευθύνη του αντιπροσώπου, η οποία κρίνεται αντικειμενικά, η ευθύνη των υπαλλήλων των εξουσιοδοτημένων συνεργείων κρίνεται υποκειμενικά, πράγμα που σημαίνει, ότι για να καταλογιστεί ευθύνη στον αντιπρόσωπο προαπαιτείται ο καταλογισμός ευθύνης στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο λόγω υπαιτιότητας (αμέλειας ή δόλου) των υπαλλήλων του.

Συνεπώς, αν η βλάβη προέλθει από εγγενή αστοχία υλικού ή δεν έχει σχέση με πλημμελή εκτέλεση κάποιας εργασίας από τους εργατοτεχνίτες του συνεργείου, ο αντιπρόσωπος δεν θα ευθύνεται στα πλαίσια της σχέσης πρόστησης, αλλά ενδεχομένως υπό την ιδιότητα του παραγωγού ελαττωματικού προϊόντος, με βάση τις διατάξεις του νόμου περί προστασίας του καταναλωτή.   

πηγή: capital.gr

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ακουουστε τι μου ειπανεεεε!!!!!(περι συνεργειου ο λογος)
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 03:54:29 μμ »
"Συνεπώς, αν από πταίσμα εργατοτεχνίτη εξουσιοδοτημένου συνεργείου προκληθεί οποιαδήποτε ζημία στον πελάτη, ο τελευταίος μπορεί να στραφεί τόσο κατά του εξουσιοδοτημένου συνεργείου όσο και κατά του αντιπροσώπου, απαιτώντας την καταβολή αποζημίωσης, είτε μόνο από τον τελευταίο, είτε μόνο από το συνεργείο, είτε και εν μέρει από τον καθένα, καθώς μεταξύ προστήσαντος και προστηθέντος υφίσταται ενοχή εις ολόκληρον, δηλαδή παράλληλη πλήρης ευθύνη έναντι του πελάτη."

Αυτό πολύ μου άρεσε !!!!! ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ !!!!!!  :ohyes: :ohyes: :ohyes:


Αλέξη μην απομονώνεις κομμάτια είναι επικίνδυνο. Για άλλη μια φορά γίνεται φανερό ότι η διαχείριση της γνώσης είναι το πιό δύσκολο και επικίνδυνο πράγμα σε σχέση με την απόκτηση της. Εξηγούμαι γιατί :
Διάβαζα προχθές στο ποστ του El Presidente κάτι για εξώδικο στην Aprilia Hellas. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι οι έμποροι που πουλάνε aprilia είναι διανομείς της εταιρίας και όχι εμπορικοί αντιπρόσωποι. Αυτό έχει μια σημαντική διαφορά, οι διανομείς δρουν για δικό τους λογαριασμό, οι αντιπρόσωποι για λογαριασμό της εταιρίας. Αποτέλεσμα αυτού είναι το ότι όταν έχουμε ελατωματικό προϊόν και στρεφόμαστε κατά του προμηθευτή σύμφωνα με το άρθρο 6 του 2251/1994 να μπορούμε να στραφούμε μόνο κατά του διανομέα καθώς αυτός είναι ο αντισυμβαλλόμενος μας και όχι η Aprilia. Θα μου πείτε και την εγγύηση γιατί τη δίνει η aprilia. O διανομέας τη δίνει και τον καλύπτει η aprilia σε αυτό. Σε περίπτωση ανώμαλης εξέλιξης σχετικά με την εγγύηση στρεφόμαστε κατά του εμπόρου και εκείνος κατά του προμηθευτή του. Το μόνο αποτέλεσμα που θα έχει η επίδοση του εξωδίκου στην aprilia θα είναι απλώς η ενημέρωση της. Είναι πρόσφατα τα παραδείγματα στη νομολογία όπου το δικαστήριο απάλλαξε τη volkswagen και καταδίκασε το διανομέα (προσοχή όχι αντιπρόσωπο) σε αποζημίωση για ελαττωματική λειτουργία αερόσακου. Μάλιστα η aprilia είναι πολύ προσεκτική σε αυτό, ακόμα και στο site της αναφέρεται σε "επίσημους διανομείς" και όχι "επίσημους αντιπροσώπους".

Σχετικά με τα συνεργεία :
Το άρθρο καλά τα λέει και ορθώς μιλάει για σχέση προστήσαντος-προστηθέντος. Η σχέση όμως αυτή προυποθέτει τα εξής (αντιγράφω από το ίδιο το κείμενο): "Η υπηρεσία αυτή αποβλέπει στην εξυπηρέτηση των επαγγελματικών, οικονομικών ή λοιπών συμφερόντων του προστήσαντος, ο δε προστηθείς υπόκειται στα πλαίσια της εκτέλεσής της στον έλεγχο ή στις γενικές οδηγίες και εντολές ή έστω την επίβλεψη του προστήσαντος.". Στην aprilia υπάρχουν δύο ειδών συνεργεία αυτά που λειτουργούν μαζί με την διανομή πχ. Ρ*****τής, Αρ****λας και τα ανεξάρτητα, όπως o κος Τs****kos η παλαιότερα ο κος Bill o οποίος εσχάτως φαίνεται να μας έχει ξεχάσει  :P :P :P. Στα πρώτα η ενοχή (δηλαδή η υποχρέωση αποζημίωσης χονδρικά) καταλαμβάνει τον έμπορο που αγοράσαμε και το συνεργείο του. Αν αγοράσαμε από Β***νιο και κάναμε service σε Ρ***τή τότε ο πρώτος ευθύνεται για το προϊόν και ο δεύτερος για τις υπηρεσίες. Αν τη ζημιά μας την έκανε το συνεργείο τότε ευθύνεται μόνο το τελευταίο. Αυτό συμβαίνει λόγω του ότι δεν υπάρχει σχέση πρόστησης ανάμεσα σε aprilia και στα συνεργεία καθώς η τελευταία δεν ασκεί κανένα έλεγχο σε αυτά, δεν δίνει εντολές και δεν τα επιβλέπει. Αυτό βέβαια μπορεί να μας το επιβεβαιώσει και ο Bill.
 
Σε καμία περίπτωση δε ευθύνεται σωρευτικά η aprilia και το εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αυτό θα γινόταν αν αγοράζαμε από την aprilia hellas και κάναμε service στον εξουσιοδοτημένο προστηθέντα υπάλληλο της. Για να γίνει η σώρευση λοιπόν κατά αντιπροσώπου και συνεργείου πρέπει να αποδεχθεί η πρόστηση, δηλαδή η άσκηση ελέγχου, οι εντολές και η επίβλεψη της εταιρίας στα συνεργεία που ανέφερα πιο πάνω.

Φιλικά Νίκος

Υ.Γ. 1. Σόρρυ για το σεντόνι αλλά όταν διαχειριζόμαστε κάποιες νομικές έννοιες καλό θα ήταν να καταλαβαίνουμε πως εφαρμόζονται σε σχέση με τις συναλλαγές μας, καθώς δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες και η παραμικρή ιδιαιτερότητα μιας υπόθεσης μπορεί να έχει καταλυτική επίδραση σε αυτήν.
Υ.Γ. 2. Θα ήθελα να μην γίνονται παρανοήσεις ειδικά σε τέτοια ζητήματα ώστε να μην χάνουμε το δίκιο μας και να ξέρουμε τι μπορούμε να ζητήσουμε και από ποιον. 


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ακουουστε τι μου ειπανεεεε!!!!!(περι συνεργειου ο λογος)
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 04:32:07 μμ »
Αγαπητέ και φίλτατε ....συνοδοιπόρε

επ ουδενί δεν είχα κανεναν σκοπό να απομονώσω ή  αλλοιώσω κάτι ή να βγάλω εσφαλμένα συμπεράσματα !!!!

Απλα κάποια στιγμή και τα λέω απλά, μιας και δεν ειμαι νομικός, καποια στιγμή λοιπόν ο πελάτης πρέπει να εχει κάποια κάλυψη ......καποια άμυνα ...κατι τελοσπάντων εναντι του χ,ψ ασχετου μηχανικού που προσπαθώντας να φτιάξει κάτι στο μηχανακι του καθενός μας ....ανοίγει 10 αλλες βλάβες ...που στο τέλος ολα πληρώνονται απο τον πελάτη !!!

Αν λαβει κανεις υπόψη και την ψυχική οδύνη ...περα απο την χρηματική ...ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ κατα την γνώμη μου η άμυνα απένατι σε άσχετους μηχανικούς .


Δηλαδη αν εγώ βάλω την υπογραφή μου σε ένα έργο ...και βεβαιώνω οτι έλεγξα και τήρησα ολους τους κανόνες ασφαλείας και την επομένη ....γίνουν ολα μπουρλότο ...δεν έχω ευθύνες ??? Σαφώς και έχω ....

Αυτό λέω φίλτατε ΝΙΚ .....οτι και ο μηχανικός ...των μοτοσυκλετών μας πρεπει να έχει ευθύνη και αυτών που υπόσχεται και αυτών που κάνει ...στα μηχανάκια μας ....

Αλλωστε η ζωή μας ..παίζεται !!!!

Εχω άδικο ???


*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ακουουστε τι μου ειπανεεεε!!!!!(περι συνεργειου ο λογος)
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 05:02:26 μμ »
Προς θεού δεν είπα ότι διατρέβλωσες κάτι. Απλώς έτσι όπως απομονώθηκε, στα δικά μου μάτια φάνηκε λίγο "κάπως". Το καταλαβαίνω ότι είσαι δικαιολογημένος για κάτι τέτοιο γιατι δεν είσαι νομικός.
Η άμυνα όμως απέναντι σε "μάστορες" υπήρχε πάντα με την ευθύνη του παρέχοντος υπηρεσίες κατά τον Αστικό Κώδικα και δεν θεσμοθετήθηκε με το νόμο περί προστασίας του καταναλωτή πρώτη φορά. Δυστυχώς όμως, επειδή πολλές φορές οι ίδιοι δείχνουμε υπερβολική εμπιστοσύνη στο μάστορα, επειδή δεν είμαστε μηχανολόγοι για να καταλάβουμε τι μ*λ*κία έκανε ή επειδή το δικαστηριακό κόστος τις περισσότερες φορές είναι δυσανάλογο και τα ελληνικά δικαστήρια τα αιτήματα για "ψυχική ωδύνη" τα έχουν γραμμένα, εκ του αποτελέσματος φαινόμαστε απροστάτευτοι.
Απλώς με το ποστ μου ήθελα να επισημάνω ότι πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται και ένα νομικό θέμα είναι πολύ επικίνδυνο να παρανοηθεί. Για αυτό προσοχή στο τι διαβάζουμε και πως το αποκωδικοποιούμε.

Νικος

*

Dabill

Απ: Ακουουστε τι μου ειπανεεεε!!!!!(περι συνεργειου ο λογος)
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 05:15:05 μμ »
Προς θεού δεν είπα ότι διατρέβλωσες κάτι. Απλώς έτσι όπως απομονώθηκε, στα δικά μου μάτια φάνηκε λίγο "κάπως". Το καταλαβαίνω ότι είσαι δικαιολογημένος για κάτι τέτοιο γιατι δεν είσαι νομικός.
Η άμυνα όμως απέναντι σε "μάστορες" υπήρχε πάντα με την ευθύνη του παρέχοντος υπηρεσίες κατά τον Αστικό Κώδικα και δεν θεσμοθετήθηκε με το νόμο περί προστασίας του καταναλωτή πρώτη φορά. Δυστυχώς όμως, επειδή πολλές φορές οι ίδιοι δείχνουμε υπερβολική εμπιστοσύνη στο μάστορα, επειδή δεν είμαστε μηχανολόγοι για να καταλάβουμε τι μ*λ*κία έκανε ή επειδή το δικαστηριακό κόστος τις περισσότερες φορές είναι δυσανάλογο και τα ελληνικά δικαστήρια τα αιτήματα για "ψυχική ωδύνη" τα έχουν γραμμένα, εκ του αποτελέσματος φαινόμαστε απροστάτευτοι.
Απλώς με το ποστ μου ήθελα να επισημάνω ότι πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται και ένα νομικό θέμα είναι πολύ επικίνδυνο να παρανοηθεί. Για αυτό προσοχή στο τι διαβάζουμε και πως το αποκωδικοποιούμε.

Νικος

 Δικηγόρε εισαι .....τρέλλα...!!!! :P :kalo: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ακουουστε τι μου ειπανεεεε!!!!!(περι συνεργειου ο λογος)
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 05:23:09 μμ »
Απλα ...αυτο που λέω ειναι πως δεν ανέχομαι πλέον .....καμμια καταστροφή σε μηχανάκι μου !!!

και απο δώ και περα ....ειμαι αποφασισμένος να κηνυγήσω όποιον θελήσει να "παίξει" με την ασφάλεια μου και την ζωή μου !!!!

Ηρθε η ώρα αγαπητοί να μην σκυβουμε το κεφάλι και να λέμε ...οτι φταίνε τα μηχανάκια ή οτιδήποτε άλλο !!!!

Αλλα αυτοί που δεν σέβονται τα χρήματα μας και την ζωή μας !!!

*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ακουουστε τι μου ειπανεεεε!!!!!(περι συνεργειου ο λογος)
« Απάντηση #9 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 06:09:10 μμ »
Απλα ...αυτο που λέω ειναι πως δεν ανέχομαι πλέον .....καμμια καταστροφή σε μηχανάκι μου !!!

και απο δώ και περα ....ειμαι αποφασισμένος να κηνυγήσω όποιον θελήσει να "παίξει" με την ασφάλεια μου και την ζωή μου !!!!

Ηρθε η ώρα αγαπητοί να μην σκυβουμε το κεφάλι και να λέμε ...οτι φταίνε τα μηχανάκια ή οτιδήποτε άλλο !!!!

Αλλα αυτοί που δεν σέβονται τα χρήματα μας και την ζωή μας !!!

Μαζί σου κι εγώ. Οι απαντήσεις μου αυτό το σκοπό είχαν άλλωστε, να επισημάνουν πιθανά λάθη και να διευκολύνουν τον κάθε φίλο να καταλάβει τι μπορεί να διεκδικήσει.



Τώρα το αν το κατάφερα είναι άλλου  :oo! ευαγγέλιο.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ακουουστε τι μου ειπανεεεε!!!!!(περι συνεργειου ο λογος)
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 11, 2009, 07:35:20 μμ »
Απλα ...αυτο που λέω ειναι πως δεν ανέχομαι πλέον .....καμμια καταστροφή σε μηχανάκι μου !!!

και απο δώ και περα ....ειμαι αποφασισμένος να κηνυγήσω όποιον θελήσει να "παίξει" με την ασφάλεια μου και την ζωή μου !!!!

Ηρθε η ώρα αγαπητοί να μην σκυβουμε το κεφάλι και να λέμε ...οτι φταίνε τα μηχανάκια ή οτιδήποτε άλλο !!!!

Αλλα αυτοί που δεν σέβονται τα χρήματα μας και την ζωή μας !!!

Μαζί σου κι εγώ. Οι απαντήσεις μου αυτό το σκοπό είχαν άλλωστε, να επισημάνουν πιθανά λάθη και να διευκολύνουν τον κάθε φίλο να καταλάβει τι μπορεί να διεκδικήσει.



Τώρα το αν το κατάφερα είναι άλλου  :oo! ευαγγέλιο.

Νικ ....μια χαρα τα κατάφερες !!!!

Απλα νομίζω πως και στην Ελλάδα ήρθε η ώρα να αλλάξουν αρκετά στο εν λόγω θέμα !!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης