0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος gxristop1

  • *
  • 26
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia MANA 850
  • Αντιδράσεις: 0
Μεγάλη Καθυστέρηση από Αντιπροσωπεία ΑPRILLIA
« - : Νοέμβριος 14, 2009, 04:33:04 μμ »
Ειμαι κατοχος Aprillia Mana 850, απο τον Ιουνιο του 09, εχω παραγγιλη το κεντρικο σταντ απο τον Σεμπτεβριο και ακομα δεν.....
Τις τελευταιες ημερες του Σεμπτεβριου εχω στειλει μηνημα,  μου απαντουν οτι το σταντ ειναι διαθεσιμο στην αντιπροσωπεια της πολις μου να παω να το τοποθετισουν, σημερα 14/11/09, η απαντηση απο την αντ/εια της πολις μου ειναι οτι η παραγγελια μου υπαρχει αλλα το προιον δεν εχει ερθει ακομα.
Μου ζητησαν να τους αφισω παλι το τηλεφωνο μου και οτι αυτοι θα με ειδοποιησουν πολυ συντομα........
Αν.....


George Patras

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Μεγάλη Καθυστέρηση από Αντιπροσωπεία ΑPRILLIA
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 14, 2009, 04:43:29 μμ »
Είναι για γέλια και για κλάματα αλλά με το πλοίο να ερχόταν θα είχε φτάσει σε λιγότερο από 48 ώρες.

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
RE: Μεγάλη Καθυστέρηση από Αντιπροσωπεία ΑPRILLIA
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 14, 2009, 05:44:16 μμ »
Φίλε μου δεν είναι η Απρίλια Ελλάδος μόνο (???). Το κακό ξεκινάει από την Ιταλία. Παρήγγειλα μέσω Αγγλίας για γρηγορότερα και ήρθε το ανταλλακτικό μετά από 3,5 μήνες. Η απάντηση τους ήταν ότι δεν έφτασε ακόμα από Ιταλία σε 3-4 επαφές που είχα με Αγγλία (email - τηλέφωνα).
Οπότε... συστήνω υπομονή.  :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
RE: Μεγάλη Καθυστέρηση από Αντιπροσωπεία ΑPRILLIA
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 14, 2009, 09:20:02 μμ »
Ειμαι κατοχος Aprillia Mana 850, απο τον Ιουνιο του 09, εχω παραγγιλη το κεντρικο σταντ απο τον Σεμπτεβριο και ακομα δεν.....
Τις τελευταιες ημερες του Σεμπτεβριου εχω στειλει μηνημα,  μου απαντουν οτι το σταντ ειναι διαθεσιμο στην αντιπροσωπεια της πολις μου να παω να το τοποθετισουν, σημερα 14/11/09, η απαντηση απο την αντ/εια της πολις μου ειναι οτι η παραγγελια μου υπαρχει αλλα το προιον δεν εχει ερθει ακομα.
Μου ζητησαν να τους αφισω παλι το τηλεφωνο μου και οτι αυτοι θα με ειδοποιησουν πολυ συντομα........
Αν.....

επειδη η δουλεια μου εχει σχεση με τις εισαγωγες εξαγωγες. να πω τι συμβαινει.
ειναι παρατηρημενο τωρα τελευταια (10 χρονια ισως και περισσοτερα) τα "μαγαζια" και τα μαγαζια να αποφευγουν να στοκαρουν. ετσι εχουν βρει το κολπο της κεντρικης αποθηκης, ηοποια ομως εχει (και αυτη) τη νοοτροπια μα μην στοκαρει (κοματια που δεν φευγουν, ειναι ακριβα η ειναι καινουργια και δεν υπαρχει προβλεψη).

αυτα σαν αρχη.
και ερχεσαι τωρα εσυ με το σταντ (διαλεξε σε πια περιπτωση παραπανω ανηκεις). παραγγελνεις στο μαγαζι της γειτονιας σου (συνεργειο). αυτος δεν το δινει αμεσως. ( σου εχει πει σε δυο βδομαδες).
μαζευει παραγγελιες για να μην ερχεται ο κουριερ αδειος. χανουμε ετσι μια βδομαδα.
και παει λεγοντας. μεχρι να φτασουμε στον εισαγωγεα. αυτος πληρωνει δασμους, εκτελωνιστες, φορτωτες (πακιστανους), κλπ. οποτε για να του βγει πιο φθηνα ( εσενα δηλαδη!!!!!!!!!) μαζευει παραγγελιες να φερει νταλικα ολοκληρη (κοντεινερ).
οπως βλεπεις ολα γινονται για το καλο σου. να μην σου βγει ενα σταντ, που εχει τρεις ωρες δουλεια να γινει, ακριβο!!!!!!
ασχετα αν εσυ το πληρωνεις χρυσαφι στο τελος ( 160 φραγκα).
το καλο ειναι οτι δεν θεμα μονο της απριλια.

το κακο ειναι οτι η ολη ιστορια αρχιζει και ...............βρωμαει (κατι αλλο????)
+++++++++++++++++++++++++++++++
σφηνα ******** τωρα τελευταια ειδα ενα ντοκυμαντερ με το δρομο του τσαγιου και τα καραβανια στο θιβετ. δεν ξερω μηπως πρεπει να βλεπουμε περισσοτερα τετοια για να "ισιωσουμε" ....... η μηπως η στιγμη που εμφανιζονται  αυτα στη τηλεοραση πρεπει να αρχισει να μας ανησυχει*********** σφηνα τελος   

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
RE: Μεγάλη Καθυστέρηση από Αντιπροσωπεία ΑPRILLIA
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 15, 2009, 11:25:50 πμ »
Η kawasaki μου εφερνε βιδες απο την Ολλανδια, μεσα σε 5 μερες και ουδεποτε ο αντιπροσωπος στην πατρα με καθυστερησε περιμενοντας να μαζεψει πολυ πραγμα.........

χαρακτηριστικο ηταν το γεγονος οτι μου ειχε φερει βαλβιδα νεκρας για zx7r, απο Ολλανδια, μεσα σε 6 μερες, και απο Αθηνα σταλθηκε ενα κουτακι μονο με την βαλβιδα μου μεσα και ενα αλλο πλαστικο για καποιον αλλον..........

Δεν το πιστευω οτι ειναι τραγικο καθε 3 μερες να μαζευουν τις παραγγελιες και να τις εχουμε ελλαδα μεσα σε 6 εργασιμες......
Αρα, το προβλημα υπαρχει στην μερια της Ιταλιας και της ποιοτητας των παροχων της
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

bckat

RE: Μεγάλη Καθυστέρηση από Αντιπροσωπεία ΑPRILLIA
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 15, 2009, 11:35:19 πμ »
Μπορούμε επίσης να θυμίσουμε πόσο κάνανε οι gel σέλλες του Dorso να έρθουν ή ακόμα και το ίδιο το Dorso που το περιμέναμε Απρίλη και το πήραμε Ιούλη.Ώρες ,ώρες νομίζω ότι δεν θέλουν να πουλάνε. Τι να πείς;;; :pray: :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
RE: Μεγάλη Καθυστέρηση από Αντιπροσωπεία ΑPRILLIA
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 15, 2009, 01:03:47 μμ »
Σκεφτείτε πόσο θα κάνουν να έρθουν οι ....μπιέλες για το RSV4!Εκεί να δείτε γλέντια!Μπρρρρρρ,δε θέλω να το σκέφτομαι! :pray:

*

Jk21

RE: Μεγάλη Καθυστέρηση από Αντιπροσωπεία ΑPRILLIA
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 16, 2009, 10:28:20 πμ »
   Πάντως παιδιά χωρίς να αμφισβητώ το παραμικρό από όσα είπατε, οφείλω να πω πως παρόμοιες τρελές ξενέρες έχω φάει και από Huqsvarna (λογικό θα μου πείτε, οκ...), αλλά και από Honda ..!!!! Να ζητάς κάτι από Σαρακάκη για XR ή CRM να παίρνεις απάντηση για καθυστέρηση 2-2,5 μήνες (!!!!!) και τελικά να σου έρχεται στο 4μηνό μετά από άπειρα μπινελήκια και απειλές  :psdof:..!!!!
   Προσωπικά από την μόνη εταιρεία που ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος στο θέμα ανταλλακτικά, ήταν η Yamaha. Έπαιρνες ένα τηλ και σου λέγανε που θα πας στην Αθήνα για να πάρεις ΤΩΡΑ αυτό που θες... Από την άλλη όμως πρέπει να πω και για το σκηνικό που έζησα με το Huqsvarna  μου, που σαν αντιπροσωπεία είναι παντελώς ανύπαρκτη... Κι όμως το φιλότιμο και η αγάπη σε αυτό που έκανε, του εξουσιοδοτημένου μηχανικού μου δεν με άφησε ποτέ ξεκρέμαστο... πχ μετά από ένα χαζό πέσιμο, σπάω μανέτα   συμπλέκτη... Καλά... Παραγγελία και 1,5 μήνας αναμονή μου λένε τότε στην αντιπροσωπεία... Τρελαίνομαι, περνάω από τον μηχανικό μου έξαλλος του τα λέω και παρόλο που πάντα έπηζε στη  δουλειά το παλικάρι, αρχίζει τα τηλέφωνα με αποτέλεσμα σε 2 μέρες μου φέρνει την μανέτα του 610 από την Husqvarna της Κρήτης ..!!!! Κάτι παρόμοιο  έγινε και όταν έκαψα το βεντιλατέρ ... Αυτό το λέω βασικά για να αναδείξω και την ανυπαρξία τέτοιων φαινομένων στο χώρο της Απρίλια ... Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που θα ονομάσω κι όλα... Bill (προσωπική εμπειρία 2-3 φορές..) και Ρομπότης που αρκετές φορές εδώ στο ΑΒ έχω διαβάσει ότι ο άνθρωπος βοηθάει ή έστω προσπαθεί ... Ίσος υπάρχουν κι άλλοι και μακάρι ... Βγήτε παιδιά και πείτε τους .. Μόνο καλό και μόνο λύσεις μπορεί να δώσουμε αν πούμε ότι ο τάδε εμένα με βοήθησε σε αυτό τότε, αφού μπορεί να βοηθείσει και κάποιον ακόμα. Γιατί αν περιμένουμε από την μαμά, φέξε μου και γλίστρησα....
    Την μαμά Απρίλια στην Ιταλία το βλέπω απίθανο να την αλλάξουμε δύστυχος, αλλά το να βάλουμε σε ένα τρυπάκι κάποιους σωστούς μηχανικούς με κάθετες μονάδες να δώσουν βάση στο θέμα και να στοκάρουν κάποια πράγματα που σίγουρα θα τους φύγουν πολύ πολύ γρήγορα, αυτό ίσως μπορεί να γίνει... Άλλη μία ίσως λύση είναι η προσπάθεια για μαζικές παραγγελίες  ... Τι να πω, ίσος.... :thnk:

 :bye: :bye: :bye:             
 

*

atg

Απ: Μεγάλη Καθυστέρηση από Αντιπροσωπεία ΑPRILLIA
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 16, 2009, 03:13:02 μμ »
Το αξιοπερίεργο είναι ότι αγόρασα ηλεκτρονικά ορισμένα addon για την Mana μου από το Af1-Racing.com που βρίσκεται στο Texas των ΗΠΑ και τα παρέλαβα 4 ημέρες μετά.

Με τη διαφορά τιμής σύν τη διαφορά του δολαρίου-ευρώ τα μεταφορικά μου κοστίσανε σχεδόν δωρεάν.

Το καλύτερο θα ήταν, για όσους "τρέχει" ο νούς, να φτιάξουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εδώ στην Ελλαδίτσα και να λειτουργεί ως μεσάζον. Με 4 ημέρες που εξυπηρετούν οι Αμερικάνοι, όλοι ευτυχισμένοι θα είμαστε εδώ.


*

Jk21

Απ: Μεγάλη Καθυστέρηση από Αντιπροσωπεία ΑPRILLIA
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 16, 2009, 04:24:30 μμ »
Το αξιοπερίεργο είναι ότι αγόρασα ηλεκτρονικά ορισμένα addon για την Mana μου από το Af1-Racing.com που βρίσκεται στο Texas των ΗΠΑ και τα παρέλαβα 4 ημέρες μετά.

Με τη διαφορά τιμής σύν τη διαφορά του δολαρίου-ευρώ τα μεταφορικά μου κοστίσανε σχεδόν δωρεάν.

Το καλύτερο θα ήταν, για όσους "τρέχει" ο νούς, να φτιάξουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εδώ στην Ελλαδίτσα και να λειτουργεί ως μεσάζον. Με 4 ημέρες που εξυπηρετούν οι Αμερικάνοι, όλοι ευτυχισμένοι θα είμαστε εδώ.



+1000

Ακριβός αυτό που περιγράφω στο προηγούμενο ποστ μου κάνουν τα Αμερικανά για αυτό σχεδόν πάντα τα πάντα... Στοκάρουν μία χ ποσότητα και δουλεύουν... Αλλά ακόμα και αυτό που λέει ο φίλος να κάνει κάποιος εδώ μια χαρά θα είμαστε.. Θα μου πεις και γιατί να μην το κάνουμε μόνοι μας όπως ο φίλος....??? ;)

 :bye: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης