0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
σόρρυ, να κάνω μια ηλίθια ερώτηση, οι τιμή των 240-250 ευρώ σας φαίνεται μια χαρά????για μηχανή?80 ευρώ εργατικά? μήπως κάτι έχουμε χάσει?αναρωτιέμαι απλά γιατί πρίν απο μια εβδομάδα έδωσα τόσα για το αυτοκίνητό μου..3 χρόνων, 45000χλμ...τι λέμε τώρα?μήπως είναι λίγο υπερβολικό το ποσό?δηλαδή για αλυσιδογράναζα, υγρά στις μπουκάλες κλπ κλπ τι υπολογίζουν???
Παράθεση από: Krysta στις Οκτώβριος 29, 2008, 05:57:41 μμσόρρυ, να κάνω μια ηλίθια ερώτηση, οι τιμή των 240-250 ευρώ σας φαίνεται μια χαρά????για μηχανή?80 ευρώ εργατικά? μήπως κάτι έχουμε χάσει?αναρωτιέμαι απλά γιατί πρίν απο μια εβδομάδα έδωσα τόσα για το αυτοκίνητό μου..3 χρόνων, 45000χλμ...τι λέμε τώρα?μήπως είναι λίγο υπερβολικό το ποσό?δηλαδή για αλυσιδογράναζα, υγρά στις μπουκάλες κλπ κλπ τι υπολογίζουν??? Μη συγκρινεις τις τιμες των σερβις σε αυτοκινητα και σε μηχανες.Ειναι δυο εντελως διαφορετικα πραγματα.Ενα σερβις με βαλβιδες και υγρα μπροστινου ειναι χαλαρα 2,5 με 3 ωρες.Σε εργασια 3 επι 40 ευρω η ωρα (στην ξεφτιλα)=120 ευρω.Αν βαλεις και τα ανταλλακτικα κανα 150αρι ακομα νατο σχεδον το 300αρι.Ενα σερβις "μεγαλο" σε αυτοκινητο σε αντιπροσωπεια,χωρις ιμαντες φρενα κτλ,ειναι περιπου 2 με 2,5 ωρες και πληρωνεις εργασια περιπου 100 ευρω συν κανα 100-150 ευρω ανταλλακτικα.Καταλαβες λοιπον τι υπολογιζουν;
Παράθεση από: mariosvass στις Οκτώβριος 29, 2008, 06:15:50 μμΠαράθεση από: Krysta στις Οκτώβριος 29, 2008, 05:57:41 μμσόρρυ, να κάνω μια ηλίθια ερώτηση, οι τιμή των 240-250 ευρώ σας φαίνεται μια χαρά????για μηχανή?80 ευρώ εργατικά? μήπως κάτι έχουμε χάσει?αναρωτιέμαι απλά γιατί πρίν απο μια εβδομάδα έδωσα τόσα για το αυτοκίνητό μου..3 χρόνων, 45000χλμ...τι λέμε τώρα?μήπως είναι λίγο υπερβολικό το ποσό?δηλαδή για αλυσιδογράναζα, υγρά στις μπουκάλες κλπ κλπ τι υπολογίζουν??? Μη συγκρινεις τις τιμες των σερβις σε αυτοκινητα και σε μηχανες.Ειναι δυο εντελως διαφορετικα πραγματα.Ενα σερβις με βαλβιδες και υγρα μπροστινου ειναι χαλαρα 2,5 με 3 ωρες.Σε εργασια 3 επι 40 ευρω η ωρα (στην ξεφτιλα)=120 ευρω.Αν βαλεις και τα ανταλλακτικα κανα 150αρι ακομα νατο σχεδον το 300αρι.Ενα σερβις "μεγαλο" σε αυτοκινητο σε αντιπροσωπεια,χωρις ιμαντες φρενα κτλ,ειναι περιπου 2 με 2,5 ωρες και πληρωνεις εργασια περιπου 100 ευρω συν κανα 100-150 ευρω ανταλλακτικα.Καταλαβες λοιπον τι υπολογιζουν;δεν ήταν ακριβώς σύγκριση ήταν αναλογία ...αλλά για να σου πώ κ τις λεπτομερειες της toyota που πήγα το αυτοκίνητό μου..το πήρα μετά απο 1:30 ώρα πίσω (πιλοτικό πρόγραμμα στο οποίο δουλεύουν 2 ανθρωποι στο αυτοκίνητο) κ αλλάξαν κ τακάκια (κ άλλα που δεν είναι της παρούσης προφανώς)...τα ανταλλακτικά (τα παλιά ) τα πήρα στο χέρι... οπότε μια ιδέα την έχω... αλλά κ πάλι υπερβολή μου φαίνεται...ακόμα κ συγκριτικά με άλλες εταιρείες (για μηχανές μιλάω)...αναρωτιέμαι, πρώτον αν χρεώνουν ότι να 'ναι και επίσης άν έχουν την νοοτροπία αφου πήρες απρίλια πλήρωνε τώρα κ μιας κ δεν είναι κ πολλά συνεργεία αξιόπιστα (χτυπάνε κ αυτο?!!?!?!???)ολα αυτά που λές τα καταλαβαίνω.
εδω τρωω μια δευτερη οχι κατραπακια , αλλα κλωτσια στα αρχιδ#$ γιατι υποτιθεται τα τακακια ειχαν αλλαχτει και σιγουρα πληρωθει σαν αλλαγμενα σε σερβισ πριν 1000χλμ σε συνεργειο το οποιο εχει δεχτει εξαιρετες κριτικες εδω μεσα και απο το οποιο δεν εμεινα ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ και αυτο με τα τακακια ηταν η επισφραγιση της μετριοτητας του συγκεκριμενου συνεργειου ... τεσπα ...
ρε παιδιά για γιντε πιο συγκεκριμένοι παρακαλώ . για ποιόν μιλάτε ?
παιδες, πρωτο σερβις στα 1300 χλμ για το σιβερ.
Λοιπόν να πώ και εγώ την εμπειρία μου απο τον Δαμίγο.Πήγα προχθές όχι για service αλλά για ίσιωμς του μπροστινού ( απο την τούμπα ήθελε ξέσφιγμα και ξανασφύξιμο ) και γενικά ένα έλεγχο καθότι την βάση του μαρσπιε αλλά και το τιμόνο τα έιχα βάλει εγώ.Εκάνε αυτήν την δουλειά, έσφιξε κάτι βίδες στο πλαίσιο που γυρνάνε τρελά μου άλλαξε λάδια ( τα λάδια δικά μου το φίλτρο δικό του ) και για όλα αυτά μου ζήτηξε το υπέρογκο ποσό των ......20,0€και όλα αυτά με με ένα σουπερ χαμόγελο και πολύ καλή διάθεση...!μου φαίνεται ότι με κέρδισε και εμένα αλλά και το μηχανάκι...!
Δαμίγος +1 λοιπόν
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι