0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Zeppelin στις Μάρτιος 08, 2009, 01:43:51 μμΣτα 1000 χλμ επιβάλετε ρύθμιση (μείγμα/βαλβίδες). Είναι φοβερά αρρύθμιστο από το εργοστάσιο (φαντάζομαι ότι είναι προσαρμοσμένο για στρώσιμο). Sorry λες για την ρύθμιση μείγματος ότι είναι έτσι για το ρονταρισμα γράψε λάθος.
Στα 1000 χλμ επιβάλετε ρύθμιση (μείγμα/βαλβίδες). Είναι φοβερά αρρύθμιστο από το εργοστάσιο (φαντάζομαι ότι είναι προσαρμοσμένο για στρώσιμο).
Παράθεση από: cerebrumaster στις Μάρτιος 08, 2009, 02:02:31 μμ120 ευρώ ΜΟΝΟ εργασία .λάδια φίλτρο + (ένα μπουζί εντελώς προληπτικά) δικά μου.Η ρύθμιση βαλβίδων έχει αρκετό μπελά. Μαζί με τα εργατικά της αλλαγής λαδιών, θα έλεγα ότι δεν ειναι φθηνός, αλλά δεν ειναι και πανάκριβος...
120 ευρώ ΜΟΝΟ εργασία .λάδια φίλτρο + (ένα μπουζί εντελώς προληπτικά) δικά μου.
170E και χωρίς να έχει ρύθμιση μου φαίνονται πάρα πολλά. Σε ποιόν πήγες? Εδώ Αθήνα?
Παράθεση από: Zeppelin στις Μάρτιος 08, 2009, 03:42:50 μμ170E και χωρίς να έχει ρύθμιση μου φαίνονται πάρα πολλά. Σε ποιόν πήγες? Εδώ Αθήνα? Το ξέρω ότι είναι παρά πολύ με τα 1000 ζόρια τα πάντα+++ και να μην τα έλεγε το manual θα έλεγα εντάξει.Είδε πρόβλημα στα Ζουάν(έχανε) και πάλι δεν έκανε τίποτα ‘’δεν έχει τίποτα όλα χάνουν’’Στην Αχαρνών είναι το συνεργείο στο κέντρο ……………….
Εγώ επιμένω ότι 120 εργατικά που έχουν μέσα και βαλβίδες και αλλαγή λαδιών δεν είναι τρομερό ποσό."Δεν έχει τίποτα, όλα χάνουν;" Όλοι οι καινούργιοι πήγασοι χάνουν απ' το ζουάν;Είναι προφανές για ποιο συνεργείο πρόκειται. Αν ψάξετε στο φόρουμ, θα διαβάσετε λίγες θετικές κριτικές γι' αυτόν και αρκετές έντονα αρνητικές.
Στο service των 30km εγώ έδωσα 80Ε εργατικά...(Αλλαγή τακάκια μπρος πίσω, ρύθμιση βαλβίδων-μείγματος, αλλαγή φίλτρου βενζίνης, λάδια, φιλτρα, μπουζι.) Και δεν του πήρα στο κατόπι για να μου κάνω όλα τα παραπάνω...
Παράθεση από: Zeppelin στις Μάρτιος 08, 2009, 08:18:09 μμΣτο service των 30km εγώ έδωσα 80Ε εργατικά...(Αλλαγή τακάκια μπρος πίσω, ρύθμιση βαλβίδων-μείγματος, αλλαγή φίλτρου βενζίνης, λάδια, φιλτρα, μπουζι.) Και δεν του πήρα στο κατόπι για να μου κάνω όλα τα παραπάνω... Στον Superbike το έκανες? Είσαι γενικά ευχαριστημένος;
Διαπιστώθηκε επίσης ότι το παγούρι (νερό – παραφλού) είναι σπασμένο. Αλλά από ότι μου είπε ο ίδιος είναι σπασμένο ψηλά με αποτέλεσμα να μην πέφτει η στάθμη κάτω από το επιτρεπόμενο όριο οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Ωστόσο του ζήτησα να το αλλάξουμε. Αυτή η εργασία από εβδομάδα
Παράθεση από: KAKTOS στις Μάρτιος 20, 2009, 11:36:33 πμΔιαπιστώθηκε επίσης ότι το παγούρι (νερό – παραφλού) είναι σπασμένο. Αλλά από ότι μου είπε ο ίδιος είναι σπασμένο ψηλά με αποτέλεσμα να μην πέφτει η στάθμη κάτω από το επιτρεπόμενο όριο οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Ωστόσο του ζήτησα να το αλλάξουμε. Αυτή η εργασία από εβδομάδαΤο δοχείο διαστολής αν άρχισε να σπάει κάποια στιγμή θα σπάσει κι αλλού, και πρέπει να το αλλάξεις.Κοστίζει γύρω στα 25-30 ευρώ και είναι εύκολο να το αλλάξεις μόνος σου αλλά φρόντισε να έχεις προμηθευτεί και μερικά κολάρα γιατί αν έχεις το μαμισια δεν ξαναμπαίνουν.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι