0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

jyapgr

Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« - : Σεπτέμβριος 02, 2009, 12:45:32 μμ »
  Καλησπέρες ,
  Το Θέμα συνεργεία είναι μεγάλη κουβέντα και επειδή ακούγονται και γράφονται πολλά ,
θα σας κρατήσω ενήμερους για τον Λευτέρη όπου και στο Παρελθόν με τον παλιό Πήγασο μου ( Cube ) αλλά
και με το καινούριο strada factory , ήταν άριστος .
Θυμάμαι δε ότι το cube το είχε ρυθμίσει τόσο καλά είχα αυτονομία 250-270 χιλ.!! όποιος θέλει
το πιστεύει.

  Εαν παρατηρήσατε  γράφω Pit Stop  και θέλω να το διευκρινίσω , λόγω φόρτου εργασίας ποτέ
δεν ήμουν σε θέση να αφήσω μηχανή όποτε έπαιρνα τηλέφωνο έλεγα χιλιόμετρα τυχόν εξτρά
εργασίες και περίμενα στο χώρο του καταστήματος και έβλεπα τον Λευτέρη να κάνει τον Βέγγο .
 
  Οι εργασίες που θα γίνουν είναι αλλαγή λαδιών με φίλτρο , αλλαγή ρουλεμάν εμπρόσθιου τροχού ,
καυσανάλυση και ότι παραπάνω δεί ο Λευτέρης . Θα σας ενημερώσω για χρόνο και κόστος .
 Το CO αυτή τη στιγμή είναι -32 , προσοχή δεν έχει καμμία σχέση με το απλό Strada όποτε μην
κάνετε από μόνοι σας δοκιμές .

Φιλικά

JyapGR :)



 
 
 




*

Αποσυνδεδεμένος scandaldj

  • ***
  • 180
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 02, 2009, 06:32:42 μμ »
δεν εχει καμια σχεση με του "απλου" strada??? :ohmy: :ohmy:

το fatbar και τα αλλα ψιψιψινια δεινουν κατι διαφορετικο στο factory? :thnk: :thnk:
A P R I L I A     P E G A S O    S T R A D A

*

jyapgr

Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 02, 2009, 07:47:20 μμ »
δεν εχει καμια σχεση με του "απλου" strada??? :ohmy: :ohmy:

το fatbar και τα αλλα ψιψιψινια δεινουν κατι διαφορετικο στο factory? :thnk: :thnk:

Καλησπέρα φίλε μου ,
Αναφέρομαι στις ρυθμίσεις του CO στο οργανάκι του strada .
Σε ότι αφορά τις διαφορές σίγουρα δεν είναι μόνο αυτά που αναφέρεις .

Προθεσή μου ήταν να αποφύγει καποιος φίλος να δοκιμάσει αρνητικές τιμες CO στο μηχανάκι
του με συνέπεια να προκαλέσει πολυ φτωχό μείγμα.

Μην με παρεξηγείς , πανέμορφα μηχανάκια είναι ολα ιδιαίτερα τα Dorso και Capo .

Υ.Γ. Εγώ έχω οδηγήσει - στρίψει Strada, εσυ Strada Factory ;


JyapGR :D

*

Αποσυνδεδεμένος scandaldj

  • ***
  • 180
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 03, 2009, 12:45:33 πμ »
φιλε εννουσα τις διαφορες στις τιμες του Co που ειπες οτι διαφερουν απο το strada.

απο οτι ξερω εκτος απο τα διαφορα εξτρα μηχανικα  ειναι τα ιδια οποτε προς τι η διαφορα στο co :thnk:
A P R I L I A     P E G A S O    S T R A D A

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 03, 2009, 09:10:06 πμ »
\
Θυμάμαι δε ότι το cube το είχε ρυθμίσει τόσο καλά είχα αυτονομία 250-270 χιλ.!! όποιος θέλει
το πιστεύει.
JyapGR :)
Αν το cube καίει παραπάνω από τον 650ie τότε είναι πολύ καλά.
Αν καίνε τα ίδια στο 650ie είχα 340χλμ αυτονομία.
Μικτές περιοχες και χρήση.(εντος κι εκτος πόλης) :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 03, 2009, 09:33:29 πμ »
Εγω στο δικο μου Cube εχω 330-380χλμ αυτονομια!  :ohyes:
All i want from my birthday is another birthday...

*

Jk21

Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 03, 2009, 12:43:03 μμ »
Εγώ παιδιά το Capo μου το έχω 1,5 χρόνο έχω κάνει 17000 χλμ και ακόμα δεν έχω βάλει βενζίνα !!!!  :tez: :tez: :tez:

 :hammer :hammer :bana: :bana: :h22: :h22: :h1: :h1: :hysterl :hysterl :hysterl :jump1: :pp% :pp%

*

jyapgr

Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 03, 2009, 12:46:36 μμ »
φιλε εννουσα τις διαφορες στις τιμες του Co που ειπες οτι διαφερουν απο το strada.

απο οτι ξερω εκτος απο τα διαφορα εξτρα μηχανικα  ειναι τα ιδια οποτε προς τι η διαφορα στο co :thnk:

Οχι φίλε μου τα παλιότερα μοντέλα χωρίς λάμδα έχουν θετικά νούμερα  και οχι  -12 .

Σε ότι αφορά την αυτονομία στον παλιό μου Pegaso έχετε δίκιο παιδιά εννοούσα 350+  αλλά τώρα με το strada που τέτοια καλά .... στα 200+ τελειώνει.

*

jyapgr

Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 03, 2009, 01:13:15 μμ »
  Λοιπον κύριοι και κυρίες έχουμε και λέμε τα εξής .

    Ραντεβού σήμερα στον Λευτέρη είχα στις 09:30 . Λέγαμε τα δικά μας νέα , μου είπε και το
λέω και σε εσάς να μην αφήνω το μηχανάκι ρεζέρβα καθόλου για να μην χάσω την τρόμπα .
    Το έπιασε στις 10:00 για αλλαγή λαδιών με φίλτρο , καυσανάλυση , ρουλεμάν εμπρός τροχού ,
 είδε τα φρένα μου , οπότε αλλαγή πίσω τακάκια , υγρά φρένων . Ένα γενικό έλεγχο , Axone , πιέσεις
 ελαστικών  λίπανση αλυσίδας , σύνολο 150 euro . Το μηχανάκι έιχε τελειώσει περίπου σε 1 ώρα .
 
  Βάλαμε Agip λάδια που συστήνει και η Aprilia για να βελτιωθεί το κιβώτιο πιο πολύ .
 
  Έτσι έχουν τα πράγματα χωρίς υπερβολές και σάλτσες . Να πω δε ότι ο Πηγασάκος μου εκτός από το ψυγείο νερού δεν έχει βγάλει το παραμικρό .   

Υ.Γ. Μια αλλαγή που αξίζει να κάνετε είναι ένα φιλτράκι αέρα KN πάντα όμως με καυσανάλυση διαφορετικά μην
το βάλετε γιατί κάνει φτωχότερο το μείγμα .
 
Τα σχόλια δικά σας .
 
 Καλές Βόλτες
 
 JyapGR :ohyes:
 

 

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 03, 2009, 08:01:57 μμ »
να μην αφήνω το μηχανάκι ρεζέρβα καθόλου για να μην χάσω την τρόμπα .
   
 Βάλαμε Agip λάδια που συστήνει και η Aprilia για να βελτιωθεί το κιβώτιο πιο πολύ .

που το στηριζει αυτο βρε γιαννη για την τρομπα???   ειμαι περιεργος

οσο για το κιβωτιο σε συγκριση με πια προηγουμενα λαδια να βελτιωθει???

οσον αφορα το τι συστηνει η aprilia ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ...απο  οποιον τα ΄΄περνει΄΄ θα κολησει κ αυτοκολητα

*

jyapgr

Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 03, 2009, 09:11:13 μμ »
να μην αφήνω το μηχανάκι ρεζέρβα καθόλου για να μην χάσω την τρόμπα .
   
 Βάλαμε Agip λάδια που συστήνει και η Aprilia για να βελτιωθεί το κιβώτιο πιο πολύ .

που το στηριζει αυτο βρε γιαννη για την τρομπα???   ειμαι περιεργος

οσο για το κιβωτιο σε συγκριση με πια προηγουμενα λαδια να βελτιωθει???

οσον αφορα το τι συστηνει η aprilia ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ...απο  οποιον τα ΄΄περνει΄΄ θα κολησει κ αυτοκολητα

Καλησπέρα Βασίλη ,

Να σε ευχαριστήσω πάλι και μέσα από το forum για το πόσο με έχεις βοηθήσει . (Service per call ) .

Τώρα τί να σου πω ξέρεις τι δουλειά κάνω οπότε δηλώνω μή γνώστης από την άλλη μάλλον αναφέρεται
σε προβλήματα υπερθέρμανσης της τρόμπας .

Σχετικά με τα λάδια έχει βελτίωση το κιβώτιο όχι όμως τόσο μεγάλη σε σύγκριση με τα Denicol που είχες βάλει
στον παλιό μου Πήγασο .

Ευχομαι να είσαι καλά και να βοηθάς τον κόσμο όπως κάνεις πάντα άλλωστε. Δεν νομίζω να υπάρχει μηχανικός
που θα μπορούσα να συγκρίνω ....

Thanks φιλε ........ :kalo: :kalo:
 

 

*

Jk21

Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 03, 2009, 09:26:23 μμ »
να μην αφήνω το μηχανάκι ρεζέρβα καθόλου για να μην χάσω την τρόμπα .
   
 Βάλαμε Agip λάδια που συστήνει και η Aprilia για να βελτιωθεί το κιβώτιο πιο πολύ .

που το στηριζει αυτο βρε γιαννη για την τρομπα???   ειμαι περιεργος

οσο για το κιβωτιο σε συγκριση με πια προηγουμενα λαδια να βελτιωθει???

οσον αφορα το τι συστηνει η aprilia ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ...απο  οποιον τα ΄΄περνει΄΄ θα κολησει κ αυτοκολητα


Billako χέραι καλό χειμώνα και πάρε και κάνα τηλ να δούμε τι θα κάνουμε με κείνη την ανάρτηση μου βρε παιδί ...  :cry: :cry:
Τώρα αυτό για τη ρεζέρβα πάντως το έχω ακούσει από αρκετούς μηχανικούς και το στηρίζουν στην κολοποιότητα  της βενζίνας που βάζουμε ... ότι νερά και σκουπίδια που κάθονται πάνω αν αφήνεις συνέχεια πάτο τη βενζίνα, τα τραβάει η τρόμπα και μπορεί γρήγορα να τη πάρεις στο χέρι... Το βρίσκω λογικό και συμφωνώ !!! :D :D :P  Έχω πάρει και στο Coupe μου μια τρόμπα στο χέρι από κάτι τέτοια (δεν το πολυκούναγα έμενε η σκατοβενζίνα μέσα μέχρι πάτο κάνα 2μηνο και μη σου πως ήταν η τρόμπα όταν την έβγαλα...).  Για αυτό πάντως που λες για τα λάδια δεν συμφωνώ απλά αλλά είναι και νόμος οπότε + 10000000000000 
 :bye: :bye: :bye:

Περιμένω ακόμα να περάσεις για καφέ..  :psdof: :psdof: :psdof: :srry: :srry: :bye: 

*

Jk21

Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 10:21:29 πμ »

[/quote]

Σχετικά με τα λάδια έχει βελτίωση το κιβώτιο όχι όμως τόσο μεγάλη σε σύγκριση με τα Denicol που είχες βάλει
στον παλιό μου Πήγασο .
 
[/quote]

Την επόμενη φορά αν θες δοκίμασε τα ξεχασμένα αλλά πάντα γ@μ@τ@ Castrol φίλε μου.... Εγώ νομίζω πως στο Capo μου δούλεψαν καλύτερα από ότι άλλο είχα δοκιμάσει στο παρελθόν.. :kalo:

 :bye: :bye: :bye:

*

jyapgr

Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 11:11:11 πμ »


Σχετικά με τα λάδια έχει βελτίωση το κιβώτιο όχι όμως τόσο μεγάλη σε σύγκριση με τα Denicol που είχες βάλει
στον παλιό μου Πήγασο .
 
[/quote]

Την επόμενη φορά αν θες δοκίμασε τα ξεχασμένα αλλά πάντα γ@μ@τ@ Castrol φίλε μου.... Εγώ νομίζω πως στο Capo μου δούλεψαν καλύτερα από ότι άλλο είχα δοκιμάσει στο παρελθόν.. :kalo:

 :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Καλημέρα φίλε μου ,

Όπως και με πολλά άλλα θέματα στον χώρο της μηχανής οι γνώμες διαφοροποιούνται .
Θα τα δοκιμάσω αλλά νομίζω πως τα BELRAY  :kalo:είναι αυτά που θα κάνουν την διαφορά .

χαιρετώ...

JyapGR :D


*

Jk21

Απ: Προγραμματισμένο PIT STOP σε Πέρρο .
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 04, 2009, 02:24:02 μμ »
Όντος τα Belray και εμένα μια χαρά μου είχαν δουλέψει ... Σε ένα Housky 610 που είχα δε, ήταν μακράν το καλύτερο λάδι για αυτό το μηχανάκι...  :kalo: :kalo:

 :bye: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης