0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος dimitris

  • ***
  • 82
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 25, 2008, 12:51:41 μμ »
πηγα και εγω  μετα bill και η αληθεια ειναι οτι εμεινα πολυ ευχαριστημενος.ειχα καποια προβληματα που ειχαν δημιουργηθει απο βαλβιδες φρενου-μπαταρια και το διορθωσε αμεσα και οικονομικα.οταν εχεις συνηθησει να σε κοιτανε στην τσεπη με το καλημερα και να μην λυνουν και το προβλημα,ο ρομποτης αποτελει εξαιραση στον κανονα.τον προτεινω ανεπηφυλακτα! :brv:
:knt:  :knt:  :knt:  :knt:  :knt:

*

LAMBROS

Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 25, 2008, 01:08:05 μμ »
συμφωνώ και εγώ για το συνεργείο του γιάννη και ειδικά για τον μηχανικό του να πω ότι είναι πολύ καλός

*

ΙΜΜΟΡΤΑL

Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 25, 2008, 03:00:24 μμ »
ok

*

Αποσυνδεδεμένος mak74

  • ***
  • 183
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 25, 2008, 11:05:09 μμ »
Μπράβο στον Ρομποτή  :kalo:

Εμένα άλλο μ΄ανησυχεί....
3ο Tuono με πηνία στα 30.000χλμ που ακούω. Τι διάολο; Προγραμματισμένα είναι;  :thnk:
Spam on
Απο οτι μου ειπε τα πηνια εχουν κανει σιγουρα περσσοτερα απο 30000χλμ.  :thnk: ( σε αυτο συμφωνησε και αλλος φιλος μηχανικος που τα ειδε) αλλα δυστυχος δεν υπαρχει τροπος αυτο να αποδειχτει. Αυτο πρακτικα σημαινει  ή οτι εκανε π..στιά ο dealer που το αγορασα ή οτι εκανε π..στια η Aprilia Hellas αλλα δεν μπορει να αποδειχτει. Αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα που δεν αφορα το συγκεκριμενο thread και που το ψαχνω για να δω πως και με ποιον τροπο θα τους γαμ.σω....:rant1: :gun:
Spam off.

To μηχανακι το πηρες μεταχηρισμενο ή καινουριο φιλε? :thnk:

Εσεις στην Αθηνα τουλαχιστον εχετε να διαλεξετε αναμεσα σε αρκετα
συνεργεια.....καλα ή λιγοτερο καλα,εμεις εδω στο
επαρχια....ουτε ετσι...ουτε αλλιως....παιζεις JOKER και αμα σου κατσει.... :cry:

Μπραβο στον Ρομποτη παντως.

 :bye: :bye:
Το μηχανακι το πηρα Ιουλιο 07 σε προσφορα γιατι ειναι μοντελο 06 και το πηρα καινουριο. Απλα μου εχει τυχει και στο παρελθον κατι αναλογο σε αλλη μαρκα γι αυτο και τιποτα δεν μου φαινεται περιεργο πια. :pray:

*

stako

Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 26, 2008, 11:43:07 πμ »
Αν συνδυάσω αυτή την γνώμη για τον Ρομποτή, την δικιά μου γνώμη από την επαφή που είχα μαζί του και την τιμή που μου έδωσε στο περίπου για μεγάλο service σε Caponord νομίζω ότι με πείθει και θα πάω εκεί σε 800-1000χλμ.

Δεν θα αναφέρω τιμή τώρα σε σχέση με τον Bill, θα μιλήσω μετά το service, αφού κάνω 3-4000χλμ.

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 26, 2008, 01:38:21 μμ »
παιδια ειναι ευχαριστω να βρουμε καλο σερβις και μηχανικο αλλα να αποφυγουμε μυθοπιησεις παλι.καλοπροερετα και φιλικα

*

stako

Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 26, 2008, 01:58:41 μμ »
παιδια ειναι ευχαριστω να βρουμε καλο σερβις και μηχανικο αλλα να αποφυγουμε μυθοπιησεις παλι.καλοπροερετα και φιλικα

+1

*

nktr

Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 26, 2008, 03:02:18 μμ »
μπράβο ρε Μάκη που έκανες δουλειά και καλό είναι να γράφονται οι σωστοί επαγγελματίες !!!
Τρείς παρατηρήσεις μόνο:
Το γνωστό πρόβλημα στα περισσότερα μοτό είναι πλέον τα πηνία που δημιουργείται από κακά φίς που δεν κουμπώνουν τέλεια και γίνεται το φαινόμενο arc (σπινθιρισμός) με αποτέλεσμα να καρβουνιάζουν τα βύσματα και να καίγεται η περιέλιξη των πηνίων. Το πρόβλημα για να το φτιάξεις 100% πρέπει να βγάλεις την 5πινη φίσα και με μονά φις στρογγυλά να τα φτιάξεις ένα - ένα και ακομα καλύτερα να τα κολλήσεις με καλάι και ΤΕΡΜΑ.
Δύο πηνία έχω αλλάξει και η λύση ήταν αυτό που έγραψα.
Δηλαδή όταν η φίσα έχει πρόβλημα καίγονται τα πηνία ούτως ή άλλως χωρίς να ευθύνονται τα πηνία και σε πιο λίγες φορές ο ανορθωτής.
Και καταλήγω. Ο μάστορας λοιπόν ξεκινά την διαδικασία της μέτρησης από την μπαταρία βλέποντας το φορτίο που έρχεται από τα πηνία πχ τα περισσότερα από 13,8 έως 14,3. Εάν αυτή την τιμή δεν την δείχνει το πολύμετρο σε συγκεκριμένες στροφές 3000 π.χ., τότε μετράς πρώτα τον ανορθωτή και αφού σου δείξει ότι είναι οκ, μετράς τα πηνία και σου δείχνει ότι είναι off.
Από ότι κατάλαβα αυτή τη διαδικασία δεν την έκανε και παράγγειλε ανορθωτή και αφού δεν ήταν αυτό είχατε πρόβλημα με την αντιπροσωπεία ζητώντας πηνία. Εσύ σε αυτό το θέμα δεν έχεις ανάμιξη και πολύ καλά έκανες αλλά υπεύθυνος είναι ο μάστορας, σωστά? Τι διαδικασία αυτή τη γνωρίζω ακόμα και εγώ (από το μηχανικό μου) και όποιος ανοίξει το service manual. Αυτό τουλάχιστον έπρεπε να το κάνει το τσεκάρισμα των πηνίων για να μην δημιουργηθεί η όλη κατάσταση κατά σου, θέμα χρόνου εννοώ και στεναχώριας.  :(
Και το δεύτερο: Πως διέκρινε τα χλμ των πηνίων ?
Και τρίτον: Δεν έχει σχέση με τον Ρομποτή του Πειραιά ?  :(
Φιλικά και φιλιά

ps: χωρίς παρεξήγηση γιατί ξέρεις πόσο σε αγαπάω και εκτιμώ σα φίλος και άλλωστε για αυτό ενδιαφέρομαι και σου γράφω όλο αυτό το κατεβατόστ  :P
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 26, 2008, 10:40:38 μμ από nktr »

*

Αποσυνδεδεμένος mak74

  • ***
  • 183
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 26, 2008, 10:12:31 μμ »
μπράβο ρε Μάκη που έκανες δουλειά και καλό είναι να γράφονται οι σωστοί επαγγελματίες !!!
Τρείς παρατηρήσεις μόνο:
Το γνωστό πρόβλημα στα περισσότερα μοτό είναι πλέον τα πηνία που δημιουργείται από κακά φίς που δεν κουμπώνουν τέλεια και γίνεται το φαινόμενο art (σπινθιρισμός) με αποτέλεσμα να καρβουνιάζουν τα βύσματα και να καίγεται η περιέλιξη των πηνίων. Το πρόβλημα για να το φτιάξεις 100% πρέπει να βγάλεις την 5πινη φίσα και με μονά φις στρογγυλά να τα φτιάξεις ένα - ένα και ακομα καλύτερα να τα κολλήσεις με καλάι και ΤΕΡΜΑ.
Δύο πηνία έχω αλλάξει και η λύση ήταν αυτό που έγραψα.
Δηλαδή όταν η φίσα έχει πρόβλημα καίγονται τα πηνία ούτως ή άλλως χωρίς να ευθύνονται τα πηνία και σε πιο λίγες φορές ο ανορθωτής.
Και καταλήγω. Ο μάστορας λοιπόν ξεκινά την διαδικασία της μέτρησης από την μπαταρία βλέποντας το φορτίο που έρχεται από τα πηνία πχ τα περισσότερα από 13,8 έως 14,3. Εάν αυτή την τιμή δεν την δείχνει το πολύμετρο σε συγκεκριμένες στροφές 3000 π.χ., τότε μετράς πρώτα τον ανορθωτή και αφού σου δείξει ότι είναι οκ, μετράς τα πηνία και σου δείχνει ότι είναι off.
Από ότι κατάλαβα αυτή τη διαδικασία δεν την έκανε και παράγγειλε ανορθωτή και αφού δεν ήταν αυτό είχατε πρόβλημα με την αντιπροσωπεία ζητώντας πηνία. Εσύ σε αυτό το θέμα δεν έχεις ανάμιξη και πολύ καλά έκανες αλλά υπεύθυνος είναι ο μάστορας, σωστά? Τι διαδικασία αυτή τη γνωρίζω ακόμα και εγώ (από το μηχανικό μου) και όποιος ανοίξει το service manual. Αυτό τουλάχιστον έπρεπε να το κάνει το τσεκάρισμα των πηνίων για να μην δημιουργηθεί η όλη κατάσταση κατά σου, θέμα χρόνου εννοώ και στεναχώριας.  :(
Και το δεύτερο: Πως διέκρινε τα χλμ των πηνίων ?
Και τρίτον: Δεν έχει σχέση με τον Ρομποτή του Πειραιά ?  :(
Φιλικά και φιλιά

ps: χωρίς παρεξήγηση γιατί ξέρεις πόσο σε αγαπάω και εκτιμώ σα φίλος και άλλωστε για αυτό ενδιαφέρομαι και σου γράφω όλο αυτό το κατεβατόστ  :P

Γεια σου ρε Νικολα και ακου πως εχουν τα πραγματα. Πρωτα απο ολλα να σε διορθωσω, το φαινομενο που λες εχω την εντυπωση πως λεγεται Arc.
Τωρα στα υπολοιπα να σου πω πως οχι δεν υπηρχε κανενα κανενα απολυτος προβλημα με τις φισσες και οτι το οργανο της μηχανης που δειχνει την φορτιση εδειχνε πως η φορτιση κυμαινοταν απο 11,6 εως 12.1 αλλα υπηρχαν και καποια ξεσπασματα στο 14,2που εκει ηταν που την πατησαμε.Γιατι βλεποντας οτι φτανει εως τα 14,2 απλουστατα πιστεψαμε πως το προβλημα δεν ηταν στα πηνια εφοσον εχουν την δυνατοτητα να μας δωσουν αυτην την τιμη αλλα στον ανορθωτη ο οποιος δεν μπορει να το διαχειριστει σωστα και μια του επετρεπε να φτασει σωστα στην μπαταρεια ενω την αλλη οχι. :blus: Ισως δεν θα επρεπε να πειστουμε τοσο ευκολα αλλα αυτο νομιζω οτι εχει συμβει σε παρα πολλους απο εμας με οτι κι αν καταπιανεται ο καθενας. :tez: Και βεβαια δεν ζηταω ευθυνες απο κανεναν ο οποιος εχει την εντιμοτητα να το παραδεχτει (τουλαχιστον) και να αναλαβει τις ευθυνες του. :kalo: Αυτο ακριβως λοιπον εκανε και ο Ρομπωτης χωρις να αρχισει τις ψιλομαλακιες του στυλ "ναι φιλε, εχεις δικιο συγνωμη για οτι εγινε αλλα πρεπει να μας εγκρινει η Aprilia πρωτα το ανταλλακτικο και οταν μας ερθει να το τοποθετησουμε" και να αναγκαστω εγω να περιμενω να παρω το μηχανακι μετα απο κανα 2μηνο επειδη τα πηνια ειχαν ελειψη και στην Ιταλια. :bonjour:
Πραγματικα σου λεω πως σε αυτο το θεμα υπαρχουν τοσες πολλες παραμετροι και συγκυριες που για να σου δωσω να καταλαβεις πρεπει να ξεκινησω να γραφω σημερα και να τελειωσω σε καμια βδομαδα με τον ρυθμο που γραφω εγω  :pray: .Οποτε μενω σε αυτα και οταν θα πιουμε καφεδακι θα σου πω ολλες τις λεπτομεριες. :chrs:
Σε οτι αφορα τα χιλιομετρα των πηνιων μονο υποθεσεις μπορω να κανω αυτην την στιγμη και δεν θελω να τις κανω δημοσια. :thnk:
Και τελος δεν γνωριζω καν τον Ρομπωτη στον Πειραια οποτε δεν ξερω να σου απαντησω. :shahea:
Και επειδη εσυ με ξερεις  καταλαβαινεις οτι δεν θα εμπενα εδω μεσα να αρχισω να γραφω μαλακιες.  :tmt:Και ο λογος;;;;;
ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΓΡΑΦΩ................. :2fun: :rlf:
Γι αυτο φιλουρες στην μουρη και καμια παρεξηγηση. :P :bye: Αλλωστε Σ/Κ εχει στρρρρριψιμοοοο ............ :clpn: :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 26, 2008, 10:16:42 μμ από mak74 »

*

nktr

Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 26, 2008, 10:38:10 μμ »
Γεια σου ρε Νικολα και ακου πως εχουν τα πραγματα. Πρωτα απο ολλα να σε διορθωσω, το φαινομενο που λες εχω την εντυπωση πως λεγεται Arc.
Τωρα στα υπολοιπα να σου πω πως οχι δεν υπηρχε κανενα κανενα απολυτος προβλημα με τις φισσες και οτι το οργανο της μηχανης που δειχνει την φορτιση εδειχνε πως η φορτιση κυμαινοταν απο 11,6 εως 12.1 αλλα υπηρχαν και καποια ξεσπασματα στο 14,2που εκει ηταν που την πατησαμε.Γιατι βλεποντας οτι φτανει εως τα 14,2 απλουστατα πιστεψαμε πως το προβλημα δεν ηταν στα πηνια εφοσον εχουν την δυνατοτητα να μας δωσουν αυτην την τιμη αλλα στον ανορθωτη ο οποιος δεν μπορει να το διαχειριστει σωστα και μια του επετρεπε να φτασει σωστα στην μπαταρεια ενω την αλλη οχι. :blus: Ισως δεν θα επρεπε να πειστουμε τοσο ευκολα αλλα αυτο νομιζω οτι εχει συμβει σε παρα πολλους απο εμας με οτι κι αν καταπιανεται ο καθενας. :tez: Και βεβαια δεν ζηταω ευθυνες απο κανεναν ο οποιος εχει την εντιμοτητα να το παραδεχτει (τουλαχιστον) και να αναλαβει τις ευθυνες του. :kalo: Αυτο ακριβως λοιπον εκανε και ο Ρομπωτης χωρις να αρχισει τις ψιλομαλακιες του στυλ "ναι φιλε, εχεις δικιο συγνωμη για οτι εγινε αλλα πρεπει να μας εγκρινει η Aprilia πρωτα το ανταλλακτικο και οταν μας ερθει να το τοποθετησουμε" και να αναγκαστω εγω να περιμενω να παρω το μηχανακι μετα απο κανα 2μηνο επειδη τα πηνια ειχαν ελειψη και στην Ιταλια. :bonjour:
Πραγματικα σου λεω πως σε αυτο το θεμα υπαρχουν τοσες πολλες παραμετροι και συγκυριες που για να σου δωσω να καταλαβεις πρεπει να ξεκινησω να γραφω σημερα και να τελειωσω σε καμια βδομαδα με τον ρυθμο που γραφω εγω  :pray: .Οποτε μενω σε αυτα και οταν θα πιουμε καφεδακι θα σου πω ολλες τις λεπτομεριες. :chrs:
Σε οτι αφορα τα χιλιομετρα των πηνιων μονο υποθεσεις μπορω να κανω αυτην την στιγμη και δεν θελω να τις κανω δημοσια. :thnk:
Και τελος δεν γνωριζω καν τον Ρομπωτη στον Πειραια οποτε δεν ξερω να σου απαντησω. :shahea:
Και επειδη εσυ με ξερεις  καταλαβαινεις οτι δεν θα εμπενα εδω μεσα να αρχισω να γραφω μαλακιες.  :tmt:Και ο λογος;;;;;
ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΓΡΑΦΩ................. :2fun: :rlf:
Γι αυτο φιλουρες στην μουρη και καμια παρεξηγηση. :P :bye: Αλλωστε Σ/Κ εχει στρρρρριψιμοοοο ............ :clpn: :ohyes:


σωστός μου έφυγε λόγω βιασύνης, arc είναι από το τόξο. (σπεύδω να διορθώσω)
Ε, αφού λοιπόν είναι καλός ο μάστορας και έμεινες ικανοποιημένος, αυτό είναι που μετράε  :kalo:
Επτέλους βρήκατε ένα σωστό μάστορα για τα μοτόρια σας μετά την αποχώρηση του bill  :bye:
Φιλούρες και θα τα πούμε το Σάββατο   :P
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 26, 2008, 10:39:51 μμ από nktr »

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 28, 2008, 03:10:35 μμ »
ωραιος ο ρομπωτης..κορυφη..τετοιους τυπους χρειαζεται η aprilia για ν ανεβει κ αλλο..οχι σαν γνωστο αντιπροσωπο,στον οποιο πηγε φιλος μου να παρει τον τελευταιο πηγασο σε μαυρο ματ δε θυμαμαι μοντελο,κ επειδη δε το ειχε στο χρωμα αυτο,του λεει,ασε ρε φιλαρακι,παρε το vstrom να βρεις την υγεια σου..επισημος της aprilia υποτιθεται...κ παλι μπραβο στον ρομπωτη..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 28, 2008, 04:02:21 μμ »
ωραιος ο ρομπωτης..κορυφη..τετοιους τυπους χρειαζεται η aprilia για ν ανεβει κ αλλο..οχι σαν γνωστο αντιπροσωπο,στον οποιο πηγε φιλος μου να παρει τον τελευταιο πηγασο σε μαυρο ματ δε θυμαμαι μοντελο,κ επειδη δε το ειχε στο χρωμα αυτο,του λεει,ασε ρε φιλαρακι,παρε το vstrom να βρεις την υγεια σου..επισημος της aprilia υποτιθεται...κ παλι μπραβο στον ρομπωτη..

παραθέτω το παρακάτω που εχει γραφτει στο forum... από μελος anatil..

''Πηγα στο φιλο μου τον Γιαννη Ρομποτη, αντιπροσωπο της Απριλλια στην Καλλιροης και του λεω:" που εχεις το Καπο; δεν το βρισκω στην βιτρινα, το θελω για ενα τεστ ραιντ.." μου απανταει¨"φιλε μου αυτο το μηχανακι η μαμα Απριλλια το εχει διαγραψει πλεον..το 1000αρι δεν το ανανεωσε και δεν προκειται να επενδυσει αλλο πανω του..ισως βγαλει 750 καπο.." Συνεχισε: " Δεν εχει νοημα να μου πιανει χωρο ενα "τελειωμενο" μηχανακι..μαλλον σε βλεπω για το "Μαννα" " μου λεει.. "ειναι αληθεια για τα προβληματα του και την υποστηριξη του;" ρωτησα.." Αστα να πανε" μου λεει.." Παντως εγω τα πραγματα θα τα βελτιωσω"..με ευχες τον ευχαριστησα και Καπο διαγραφτηκε παρ' ολο που οπτικα μου αρεσε..

Σε αυτόν τον άνθρωπο έδωσε η Απρίλια εξουσιοδότηση.Καλύτερα να έβαζε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα...

ΥΓ. Δεν πρόκειται να με δει ΟΥΤΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ.Τελειωμένος είναι ο ίδιος ,όχι το κάπο''


http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=167.msg322453#msg322453


ο καθένας μπορεί να λεει και να ισχυριζεται ο,τι θέλει... αυτό που με ενδιαφέρει ειναι

1. ο μηχανικός να εχει όρεξη και καλή διάθεση να ασχοληθεί

2. φυσικά να γνωρίζει από που αλλάζουν λάδια...τουλάχιστον χωρια τα υπόλοιπα... :psdof: :psdof:

3. δε με χαλάει αν κανει όλα τα παραπάνω και δε γουστάρει τα aprilia.... δικαίωμά του έτσι... αν όμως μου το κοπανάει -όχι για χαβαλέ- στη μάπα μου την καρφώνει.... ο.κ...?

*

stako

Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 28, 2008, 04:05:14 μμ »
Το σπασμένο τηλέφωνο το ξέρετε όμως?

:)

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 28, 2008, 09:46:42 μμ »
επειδη ειχα απριλια για 1 χρονο ειχα ψαχτει σχετικα με το θεμα σερβις,σε διαφορους. μην κοιτατε ποιος σας γλειφει με το που μπενετε στο μαγαζι και σας φερετε με το σις και με το σας,και κοιταχτε να τσεκαρετε τον μηχανικο που σας πλασαρει,για φουμαρα και μετεξωτες κορδελες.γιατι πολλοι απο αυτους ειναι για κλωτσες και καρπαζες,και ουσια τιποτα.οσοι καταλαβαν εχει καλως.  ;) 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΡΟΜΠΩΤΗΣ RESPECT
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 28, 2008, 09:58:30 μμ »
Το σπασμένο τηλέφωνο το ξέρετε όμως?

:)


 :ohyes: :ohyes: :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης