0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Γιώτης

Scout & Scout....και άλλα....
« - : Ιούλιος 06, 2006, 12:05:43 πμ »
Λοιπον γνωριζοντας οτι ο bill ειναι της παρεας του φορουμ και χωρις καμια διαθεση να κακολογησω ουτε αυτον ουτε το μαγαζι θα ηθελα να δημοσιευσω την δικη μου γνωμη,γιατι καλο ειναι να λεγονται οι θετικες γνωμες (οπως τοσες φορες εχει γινει μεσω αυτου του φορουμ) αλλα καλο να λεμε και καποια πραγματα που μας προβληματισαν,οπως αλωστε εχουμε κανει για αλλους.

Εκανα στο συγκεκριμενο μαγαζι το σερβις των 30000 χλμ.Μολις πηγα να παρω την μηχανη βρηκα εκει μονο τον ιδιοκτητη (Γιωργος αν θυμαμαι καλα).Με παροτρυνε λοιπον να κανω μια βολτα την μηχανη για να δω αν παει καλα οπως κι επραξα.Δεν την αφησα να ζεσταθει και εκανα ενα γυρω το τετραγωνο...δεν μου φανηκε και πολυ ζωηρη...Η μ@λ@κι@ μου ηταν που δεν του το ειπα εκεινη την στιγμη γιατι υπεθεσα οτιοτι ηταν κρυα...ημυν και επηρεασμενος απο τις πολες θετικες γνωμες που διαβασα στο φορουμ...κι ετσι εφυγα νομιζοντας οτι ηταν ιδεα μου...

Απο τοτε κι ενω ο bill και ο Γιωργος μου ειχε πει οτι εαν γινουν ολα σωστα,οπως κανουν αυτοι, δεν θα εχω προβληματα με το ρελαντι,προβληματα τα οποια ειχα αντιμετοπισει και παλιοτερα και το ειχα πει στο συνεργειο ,εκανα 2500 χλμ και το ρελαντι της μηχανης επεσε γι ακομα μια φορα.

Επειδη λοιπον μου ειχαν πει οτι δεν θα εχω προβλημα με το ρελαντι και επειδη μου πεφτει και λιγο μακρυα η Βουλιαγμενης ειπα να παω σε δυο παιδια που δουλευαν στον Μπολασικη και ανοιξαν στην περιοχη μου συνεργειο προσφατα (Περιστερι).

Συμφωνα λοιπον με αυτους υπηρχαν δυο λογοι που δεν δουλευε σωστα η μηχανη κι επεσε το ρελαντι.Το μπουζι που μου εβαλαν στο σκουτ ηταν NGK R DR8EA,αυτο φοραγε ο παλιος πηγασος με το καρμπυρατερ,το δικο μου που ειναι ιντζεκτιον φοραει το NGK R DR8EB,δεν ξερω εαν υπαρχει καποια διαφορα αναμεσα στα δυο αλλα για να ζηταει ο κατασκευαστης το συγκεκριμενο... Ο δευτερος λογος ηταν οτι η μηχανη ηταν αρυθμιστη και μαλον ετσι την παρελαβα γιατι απο την αρχη ηταν ψιλοψοφια.Επισης μου εβαλε λιγη σιλικονη στην βιδα του εγκεφαλου που ρυθμιζει το ρελαντι γιατι συμφωνα με τα λεγομενα του καμια φορα απο τους κραδασμους μπορει να απορυθμιζεται απο εκει...Και κατι τελευταιο ενα μικρο γδαρσιμο στο χρωμα (1,5 εκατοστο περιπου)  στην πανω μερια του ντεποζιτου απο καποιο εργαλειο προφανως (δεν ειμαι και τοσο ψειρας αλλα οταν τα σημαδια μου τα κανουν αλλοι μου την δινει)

Χωρις καμια διαθεση δυσφιμησης και υστερα απο σκεψη γιατι επουδενη λογο δεν θελω να προσβαλω τον bill και το καταστημα ειπα να γραψω τα παραπανω.Εξαλου μπορει απλα να ημουν ατυχος  γιατι καταλαβαινω οτι σε ενα μαγαζι που περνανε 15-20 μηχανακια  για σερβις την ημερα μπορει καποιο να παραμεληθηκε.

Φιλικα ΠΑΝΤΑ γιατι ειμαστε λιγοι και πρεπει να στηριζουμε ολλα τα μαγαζια που ασχολουνται με τις αγαπες μας...



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 06, 2006, 12:37:12 πμ »
Το φόρουμ είναι προφανώς για να γράφονται και για τα θετικά και για τα αρνητικά, οπότε μην έχεις καμία ενοχή! Εξάλλου, ο μπιλ θα δει το ποστ σου, άρα δεν θεωρείται απροστάτευτος!

Από μένα δυο σχόλια: Σύμφωνα με τον μπιλ (αλλά και με όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα μπουζί της NGK που βρήκα μόνος μου) τα δυο μπουζί είναι πανομοιότυπα σε απόδοση - απλά το "B" είναι "ειδική σχεδίαση" για το συγκεκριμένο μοντέλο, με ενσωματωμένο το "καπελάκι" στο πάνω μέρος του (δεν ξεβιδώνει).
Αν δεις στην NGK τι ακριβώς σημαίνουν τα γράμματα στην ονοματολογία των μπουζί της, θα διαπιστώσεις ότι από πλευράς προδιαγραφών είναι  πανομοιότυπα.
Εγώ αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ το "Α" για δεύτερη φορά. Την πρώτη το έβαλα επειδή στην αγορά δεν έβρισκα το "Β" (το άλλαξα μόνος μου) και τη δεύτερη μου το έβαλε ο bill, πάλι επειδή δεν είχε "B". Σου λέω κατηγορηματικά ότι δεν διαπίστωσα ΚΑΜΙΑ πτώση στην απόδοση του κινητήρα εξαιτίας αυτού.

Το ότι σου είπαν τα παιδιά στο περιστέρι ότι φταίει ΚΑΙ το μπουζί δε μ'αρέσει. Μου θυμίζει κάτι μηχανικούς που χωρίς δεύτερη σκέψη κατηγορούν τους προηγούμενους για όποια βλάβη έχει προκύψει σε οτιδήποτε. Τέλος πάντων όμως.

Σύμφωνα με κάποια πράγματα που έχουν γραφτεί εδώ, η πτώση του ρελαντί σου και μάλιστα στα 2500χλμ μπορεί να οφείλεται σε ελαττωματικό εγκέφαλο. Όμως και η θεωριά της βίδας (ντίζας) του ρελαντί που ξερρυθμίζεται σιγά σιγά από τους κραδασμούς είναι ενδιαφέρουσα και ομολογώ ότι την έχω σκεφτεί κι εγώ ως αιτία που σε όλους μας πέφτει λίγο το ρελαντί με τον καιρό. Αν, μαλιστα, αναλογιστείς ότι χρειάζεται ελάχιστη περιστροφή της για να μειωθεί αισθητά το ρελαντί, ίσως τελικά κι αυτή να μην είναι άμοιρη ευθυνών!

Τώρα για το ότι δεν τράβαγε αρκετά η μηχανή σου μετά το σέρβις, περιμένουμε με ενδιαφέρον τη άποψη του μπιλ. Απλά να σημειώσω κι εγώ ότι μετά το σέρβις η μηχανή μου (650ie) απέκτησε ένα πιο ομαλό "κλότσιμα" και λίγο λιγότερη ροπή στις χαμηλές στροφές (κάτω από τις 3000), αλλά σημαντικά μεγαλύτερη διάρκεια στις ψηλές.

Α! Με την ευκαιρία πες μας στη ρύθμισαν τα παιδιά στο περιστέρι με Axone και σου άλλαξαν το μπουζί; Ήρθε στα ίσια του μετά ο Πήγασός σου;

 :io:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος makis

  • aprilia εγω?
  • *****
  • 830
  • Φύλο: Άντρας
  • www.apriliabikers.gr
    • move Forward with us
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 06, 2006, 12:44:46 πμ »
Παράθεση

Ο/Η harlek έγραψε:
Το φόρουμ είναι προφανώς για να γράφονται και για τα θετικά και για τα αρνητικά, οπότε μην έχεις καμία ενοχή! Εξάλλου, ο μπιλ θα δει το ποστ σου, οπότε δεν θεωρείται απροστάτευτος!
 :io:



Συμφωνω απολυτα και δεν θα μπορουσα να το θεσω καλυτερα... Αυτη ειναι και η ολη ιδεα εξαλου.

Φιλικα
Makis :a!:  :a!:
Η υπομονη είναι αρετη

*

χρηστος

Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 06, 2006, 03:20:09 πμ »
kala emena den moy akougonte kai poli kala ola auta sxetika me to bill.
pao to mixanaki poli kero kai den exo kanena problima
den xero den mou akougete kai poli ok!!!!

mipos kanis diafimisi sto mpolasiki......

kai afou den kanis diafimisi giati les oti to piges ston mpolasiki...


kai  den les oti apla to piges se ena sinergeio.

leo ego tora....

*

Αποσυνδεδεμένος makis

  • aprilia εγω?
  • *****
  • 830
  • Φύλο: Άντρας
  • www.apriliabikers.gr
    • move Forward with us
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 06, 2006, 08:08:29 πμ »
qchristos, αμα αρχισουμε τετοια κουβεντα δεν θα φτασουμε πουθενα!!! Δεν ειναι κακο που ο Yotis εχει μια αλλη αποψη για το συγκεκριμενο θεμα. Αν και το σωστοτερο ειναι να αφησουμε την κουβεντα να κυλισει και ο καθενας να βγαλει τα συμπερασματα του.

Γραφε ρε συ ελληνικα , μας βλεπουν και οι ξενοι (χι χι )

Φιλικα πάντα
makis
Η υπομονη είναι αρετη

*

NIK

Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 06, 2006, 08:35:13 πμ »
Ηarlek μάλλον δεν παίζει το σενάριο με την βίδα που μετακινείται από τους κραδασμούς. Σε κάποιο συνεργείο που είχα πάει ο μηχανικός για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα μου είπε την ίδια ιστορία για την βίδα που ήταν δήθεν χαλαρή και έπερνε βόλτες μόνη της. Εγώ για να το αποδείξω στον εαυτό μου και στη συνέχεια σε αυτόν μάρκαρα το σημείο που είχε μείνει η βίδα και μετά από κάτι λιγότερο από 2000 κμ που το ρελαντί είχε πέσει η βίδα ήταν στο ίδιο σημείο ακριβώς. Εκτός αν σε κάποια μηχανάκια μπήκαν κάποιοι εγκέφαλοι που είναι διαφορετικοί κατασκευαστικά από τους άλλους στο σημείο εκείνο.Επίσης αν τύχεις να έχεις προβληματικό εγκέφαλο μάλλον δεν σε νοιάζει και τόσο το θέμα της βίδας....διάβασα καλά το κεφαλαιο "εγκέφαλος του πήγασου "βρε μπιλ ;

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 06, 2006, 08:36:07 πμ »
να απαντησω και εγω επι του θεματος

λοιπον πριν μερικους μηνες τα ραντεβου τα εκλεινα εγω για τα service μιας και γνωριζω το χρονο που χρειαζοντε για να φτιαχτουν.ο γιωργος (λαδοπουλος) θεωρησε καλο να αναλαβει εκεινος τα ραντεβου και τις συζητησεις με τους πελατες για να μην χανουμε χρονο.αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να γεμιζουμε μηχανακια που περιμενουν service και ολες οι δουλειες να πανε πισω.εγω ειμαι μονος μου εδω απο θεμα aprilia παντα και δεν προλαβαινω να τα κοιταξω ολα εαν δεν γινετε σωστα η διευθετηση του χρονου.
το μηχανακι σου δεν σου το εφτιαξα εγω αλλα συναδελφος απο εδω μεσα.

ΥΓ.το οτι ερχετε καποιος στο scoot&scoot δεν ειναι σιγουρο οτι θα γινουν ολα στην εντελεια μιας και δεν παιρνανε ολα απο τα χερια μου.εγω σαν bill μπορω να σου εγγυηθω για την ποιοτητα της δουλειας μου αλλα οχι σαν scoot&scoot, εξαλου στο forum δεν μπαινω σαν επαγγελματιας αλλα σαν αναβατης-κατοχος και λογο επαγγελματος μπορω και λεω καποια πραγματα παραπανω σε τεχνικα θεματα.δεν ειναι το κυριο επαγγελμα μου ο μηχανικος,δεν ζω απο αυτο,απλα το κεφι μου κανω γιατι το γουσταρω πολυ.

παντως ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ απο εμενα για τα λογια σου και σε ευχαριστω πολυ που τα ειπες.με αφορμη την εμπειρια σου ειπα καποια πραγματα που επρεπε να ειπωθουν απο μερια μου για να μην βλεπουν καποιοι τις εμπειριες που καταθετουν εδω απο το scoot&scoot σαν διαφημηση του μαγαζιου.
το λεω και παλι οτι δεν εχω καμια σχεση με το τι κανει το μαγαζι.

ξανα σε ευχαριστω για τα λογια σου εξαλου ατυην ειναι η ενοια της ομαδας που εχουμε διμηουργησει εδω μεσα.

να σου πω και κατι για αυτα που σου ειπαν απο θεμα μπουζι κα την σιλικονη στην βιδα ,ηταν οτι καλυτερο εχω ακουσει σε ανεκδοτο τον τελευταιο καιρο.
το να μην ξερεις τι μπορει να συμβαινει και ξερυθμιζετε ενα μηχανακι το καταλαβαινω και το δεχομαι, αλλα δεν μπορεις να λες τετειες μ@λ@κιες γιατι απλα πρεπει να πεις κατι.το δεν ξερω δεν το εχει μαθει κανεις στο λεξιλογιο του
( τα τελευταια λογια ειναι για τα λεγομενα και την διαγνωση του μηχανικου)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 06, 2006, 10:44:54 πμ »
Επιδή μ' αρέσει πάντα να βλέπω τα πράγματα απ' την χιουμοριστική πλευρά θα κάνω μια απόπειρα να εκθέσω την γνώμη μου με ένα....παράδειγμα. :-D

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είσαι ασφαλισμένος του ΙΚΑ και έχεις ένας οικογενειακό γιατρό που πας συνήθως να σε γιατρέψει.

Κάποια στιγμή αυτός ο γιατρός δεν είναι διαθέσιμος και σε....."γιατρεύει" άλλος, αντικαταστάστης δηλαδή. (αυτό σημαίνει βέβαια και ότι "ουδής αναντικατάστατος" ).

Ο αντικαταστάτης λοιπόν δεν σε κάνει καλά όπως ο δικός σου, ήτε γιατί έτσι έχεις συνηθήσει ήτε γιατί έχεις άλλη ψυχολογία με έναν που δεν τον ξέρεις κλπ.

Και ρωτώ τώρα, ποιός φταίει?
Το "ΙΚΑ"? η ο "doctor"? :-D  :-D  :-D

Θα επανέλθω μια και αυτές τις μέρες προσπαθώ κι εγώ τηλεφωνικώς (όπως ΙΚΑ :-D ) να κλείσω ραντεβού για....εξέταση για σέρβις δηλαδή, η μάλλον για...."μεταμόσχευση" μια και ήρθε ο εγκέφαλος απο ITALY :-D
Θα τα πούμε σχετικά μετά την επέμβαση  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 06, 2006, 10:56:27 πμ »
Παράθεση

Ο/Η powerphot έγραψε:
Επιδή μ' αρέσει πάντα να βλέπω τα πράγματα απ' την χιουμοριστική πλευρά θα κάνω μια απόπειρα να εκθέσω την γνώμη μου με ένα....παράδειγμα. :-D

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είσαι ασφαλισμένος του ΙΚΑ και έχεις ένας οικογενειακό γιατρό που πας συνήθως να σε γιατρέψει.

Κάποια στιγμή αυτός ο γιατρός δεν είναι διαθέσιμος και σε....."γιατρεύει" άλλος, αντικαταστάστης δηλαδή. (αυτό σημαίνει βέβαια και ότι "ουδής αναντικατάστατος" ).

Ο αντικαταστάτης λοιπόν δεν σε κάνει καλά όπως ο δικός σου, ήτε γιατί έτσι έχεις συνηθήσει ήτε γιατί έχεις άλλη ψυχολογία με έναν που δεν τον ξέρεις κλπ.

Και ρωτώ τώρα, ποιός φταίει?
Το "ΙΚΑ"? η ο "doctor"? :-D  :-D  :-D

Θα επανέλθω μια και αυτές τις μέρες προσπαθώ κι εγώ τηλεφωνικώς (όπως ΙΚΑ :-D ) να κλείσω ραντεβού για....εξέταση για σέρβις δηλαδή, η μάλλον για...."μεταμόσχευση" μια και ήρθε ο εγκέφαλος απο ITALY :-D
Θα τα πούμε σχετικά μετά την επέμβαση  :-D


Γιατρέ...αυτό το παιδί ο Powerphot πότε θα σοβαρέψει και θα πάψει να παίζει με μικρές μηχανές και να ονειροπολεί...???? :-D  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 06, 2006, 12:08:59 μμ »
Παράθεση

Ο/Η Themis έγραψε:
Γιατρέ...αυτό το παιδί ο Powerphot πότε θα σοβαρέψει και θα πάψει να παίζει με μικρές μηχανές και να ονειροπολεί...???? :-D  :-D


 :-)  :roll:  :roll:  :roll:  ;-)  :io:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 06, 2006, 12:56:57 μμ »
Παράθεση

Ο/Η bill έγραψε:

αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να γεμιζουμε μηχανακια που περιμενουν service και ολες οι δουλειες να πανε πισω.εγω ειμαι μονος μου εδω απο θεμα aprilia παντα και δεν προλαβαινω να τα κοιταξω ολα εαν δεν γινετε σωστα η διευθετηση του χρονου.



Αυτά γίνονται σε κάθε επιχείρηση. Ο επιχειρηματίας προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ ποιότητας δουλειάς και ποσότητας, συχνά όμως παρασύρεται προς το δεύτερο καθώς του φέρνει (βραχυπρόθεσμα) περισσότερα λεφτά. Αν τώρα ο υπάλληλος είναι ευσυνείδητος και τελειομανής, έχουμε σύγκρουση... ηθικών αξιών!

Παράθεση


δεν ειναι το κυριο επαγγελμα μου ο μηχανικος,δεν ζω απο αυτο,απλα το κεφι μου κανω γιατι το γουσταρω πολυ.



Και ποιο είναι το κύριο;;; ΝΟΝΟΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ????  :-D  :-D

Να σαι καλά μπιλ, "μην αγχώνεσαι" που λες και συ, απλά από την επόμενη φορά θα ξέρουμε να παραγγέλνουμε ένα σέρβις "αλά μπιλ" - κι ας αργήσει λίγο παραπάνω!
Masquerade

*

THOMAS CHRISTOU

Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 06, 2006, 01:09:50 μμ »
Πολύ ωραία συζήτηση !!! :brv:  :brv:  :brv:  :brv:
Συγχαρητήρια για το ύφος και το επίπεδο κυρίως των πρωταγωνιστών
 :prm  :prm  :prm  :prm

*

vaggelis

Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 06, 2006, 01:23:04 μμ »
κι εγω ειχα μια παρομοια εμπειρια με τον yotis οταν πηγα το mille για σερβις στα 20000 χλμ.το πηρε ο αδερφος μου το μηχανακι ολα καλα εκτος απο τη ζελατινα που ειχε κατι λεκεδες....ερχεται σπιτι καθαριζουμε τη ζελατινα αλλα οι λεκεδες δεν εφευγαν.ηταν υγρα φρενων που ειχαν πεσει στη ζελατινα και την εκαψαν!!μετα απο 3-4 μερες βγηκε μια βολτα και ανοιγοντας το στη μεσογειων κανει ενα ¨μπαμ¨ και φευγουν ολα τα λαδια απ το καρτερ με αποτελεσμα να σωθει απο θαυμα αφου ο πισω τροχος πλημυρησε απο λαδια!!!δεν ειχε βαλει ενα σφιγγτηρα ασφαλειας στο λαστιχο που ενωνει το καρτερ με το δοχειο λαδιου......ετσι απογοητευτηκα με το συγκεκριμενο συνεργειο.
φιλικα παντα!

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 06, 2006, 01:46:54 μμ »
φιλε μου δεν σε ξερω προσωπικα αλλα θα μου επιτρεψεις να πω οτι τα πραγματα δεν ειναι ετσι οπως τα λες.

για να μην υπαρξει παρεξηγηση απλα θα αναφερω οτι ειπες παραπονα για την ζελατινα στην απριλια ελλας και στο scout&scout περιπου 2 μηνες μετα το service.

για τον σωληνα του λαδιου που λες ,ο κ.μακασταριδης που ανελαβε το θεμα μου ειπε οτι δεν υπαρχει περιπτωση ,να ισχυει το  σεναριο που λεει το συνεργειο που το πηγες μετα σχετικα με τον σωληνα.μια του λεγανε  μαυρο μια του λεγανε ασπρο.

εξαλου τον σωληνα που ισχυριζετε το συνεργειο  τελικα οτι εφυγε ,
δεν τον πειραζει κανεις μηχανικος αλλα φυσικα ουτε κ εγω.κ για τους γνωστες λενε οτι εφυγε ο σωληνας (χαμηλης πιεσης) επιστροφης λαδιου απο το ψυγειο λαδιου.
τα λαδια τα βγαζεις απο ταπες και οχι απο σωληνες.

τελος παντων υπαρχουν πολλοι εδω μεσα που γνωριζουν την κατασταση κ ξερουν τι εχει γινει.

ολα τα παραπανω υπαρχουν κ σε ντοκουμεντα
ημερομηνιες εισαγωγης-χιλιομετρα μοτοσυκλετας πριν και μετα την αλλαγη του κοντερ (γιατι αλλαξαμε και κοντερ)
αλλα και καταγραφη συζητησεων απο το τηλ κεντρο εις γνωση παντα των συνομιλητων πριν την εναρξη της συνομιλιας

οποιος θελει να το ψαξει παραπανω ειναι ολα διαθεσιμα.

δεν ασχολουμε αλλο με το θεμα.οποιος θελει μπορει να το ψαξει.


ΥΓ. γιατι κανεις ,απο την μερια σας, οσο κι αν προσπαθησα δεν δεχτηκε να μιλησει μαζι μου?

*

Θοδωρής Τ.

Re: Scout & Scout....και άλλα....
« Απάντηση #14 - : Ιούλιος 06, 2006, 03:18:51 μμ »
Παράθεση

Ο/Η λουκυ_λουκ έγραψε:
κι εγω ειχα μια παρομοια εμπειρια με τον yotis οταν πηγα το mille για σερβις στα 20000 χλμ.το πηρε ο αδερφος μου το μηχανακι ολα καλα εκτος απο τη ζελατινα που ειχε κατι λεκεδες....ερχεται σπιτι καθαριζουμε τη ζελατινα αλλα οι λεκεδες δεν εφευγαν.ηταν υγρα φρενων που ειχαν πεσει στη ζελατινα και την εκαψαν!!μετα απο 3-4 μερες βγηκε μια βολτα και ανοιγοντας το στη μεσογειων κανει ενα ¨μπαμ¨ και φευγουν ολα τα λαδια απ το καρτερ με αποτελεσμα να σωθει απο θαυμα αφου ο πισω τροχος πλημυρησε απο λαδια!!!δεν ειχε βαλει ενα σφιγγτηρα ασφαλειας στο λαστιχο που ενωνει το καρτερ με το δοχειο λαδιου......ετσι απογοητευτηκα με το συγκεκριμενο συνεργειο.
φιλικα παντα!



δηλαδη για να καταλαβουμε τι λες...το μπαμ που ακουστηκε ήταν λογω εκρηξης του λαστιχου του δοχειου λαδιού ή λογω ανοιγματος μηχανης πηρε ο αδερφος σου το μοτερ στο χερι;

μπορεις να δωσεις λιγες λεπτομερειες παραπανω για να το εμπεδωσουμε;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης