ο/η BASDIM έγραψε:
ΓΕΙΑ ΣΑΣ.
ΕΝΙΩΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ.
Κατ’ αρχή πριν γράψω κι εγώ το «κάτι τις» μου, θα ήθελα να καλωσορίσω τον Βασίλη στο φόρουμ, (που ομολογώ είναι ένας από τους λίγους στα συνεργεία που με έκανε να αλλάξω την αρνητική γνώμη που είχα για αυτά μέχρι πριν 1-2 χρόνια), και να πω πως διάβασα με ικανοποίηση το ποστ του όχι τόσο επειδή τα περισσότερα από αυτά είναι αυτονόητα, αλλά με πιο πολύ ευχαρίστηση επειδή μέσο αυτού του φόρουμ άνοιξε αυτός ο δίαυλος επικοινωνίας από τους ιδιοκτήτες Aprilia προς μια ομώνυμη κι επίσημη αντιπροσωπεία και το αντίθετο, κι ελπίζω να συνεχίσει έτσι.
Αυτά που γράφω θα ήθελα να τα έγραφα πιο νωρίς αλλά στον φόβο μην τυχόν και φανεί σαν «γκρίζα διαφήμιση» ήμουν επιφυλακτικός.
Τώρα πήρα την ευκαιρία από το ποστ του Βασίλη και απλώνω εδώ την γνώμη μου.
Αν και πιστεύω ότι φήμη ενός συνεργείου διαμορφώνεται από τις ικανότητες του εκάστοτε μηχανικού, αρκετές φορές μεγάλο ρόλο παίζει και το client servis.
H ψυχή ενός συνεργείου μπορεί να είναι ο μηχανικός που σου φτιάχνει «άψογη» την μοτοσυκλέτα, αλλά αν δεν υπάρχει άμεση συνεργασία και συνεννόηση με την εξυπηρέτηση πελατών, ο πελάτης που ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο, σε τέτοιες περιπτώσεις το δίκιο είναι όλο με το μέρος του.
Δεν θα ήθελα να επεκταθώ πολύ σε αυτό το θέμα ίσως κάποιοι είναι περισσότερο ειδικοί.
Μια τελευταία επισήμανση που θα κάνω είναι ότι πιστεύω πως ποτέ ΟΛΟΙ μαζί οι πελάτες ενός συνεργείου δεν είναι πάντα ευχαριστημένοι για πολλούς και διάφορους λόγους. Είναι κι αυτή η σχέση σαν τις ανθρώπινες σχέσεις, άλλοι βρίσκουν αυτό που ψάχνουν, άλλοι όχι. Θέλει ψάξιμο το πράγμα.
Αυτά για την ώρα κι ελπίζω αυτό το ποστ να είναι η αρχή για μια οι περισσότερες καλές σχέσεις κι επικοινωνίες με τα συνεργεία.
Φιλικά