0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ειναι επαγγελματιες....tsokos racing!!
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 09, 2009, 03:31:53 μμ »
Ο νασος εχει απολυτο δικιο..........................

Ο μαστορας καλα κανει και χρησιμοποιει γνησια ανταλλακτικα.......ΕΑΝ ομως πιστευει οτι και το σωληνακι του "μετρου" κανει ακριβως την ιδια δουλεια, οφειλει να το πει στον πελατη, και ο,τι αυτος αποφασισει

Βασικα, αυτο που βλεπω ειναι πως γραφουμε σε ενα thread που αφορα το συνεργειο του Τσωκου, και λεμε μπουρδες.........
Ας διαχωριστουν τα μυνηματα καλυτερα ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nasos-v

Απ: ειναι επαγγελματιες....tsokos racing!!
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 09, 2009, 03:38:18 μμ »
Ο νασος εχει απολυτο δικιο..........................

Ο μαστορας καλα κανει και χρησιμοποιει γνησια ανταλλακτικα.......ΕΑΝ ομως πιστευει οτι και το σωληνακι του "μετρου" κανει ακριβως την ιδια δουλεια, οφειλει να το πει στον πελατη, και ο,τι αυτος αποφασισει

Βασικα, αυτο που βλεπω ειναι πως γραφουμε σε ενα thread που αφορα το συνεργειο του Τσωκου, και λεμε μπουρδες.........
Ας διαχωριστουν τα μυνηματα καλυτερα ;)

μαλλον δεν πιστευει οτι ειναι το ιδιο και γι'αυτο δεν το βαζει κιολλας ρε κοσμα!

σκεψου το λιγο..... η απριλια δεινει σωληνακι υψηλης με σηρματινο προστατευτικο (θελει να μας πιασει τον κ@λο, ασε που δεν ξερουν τι τους γινετε! ΑΚΟΥ υψηλης στην βενζινα!!!)
 
εμεις βαζουμε το απλο ( ειμαστε εξυπνοι, δεν πεταμε τα λεφτα μας)  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ειναι επαγγελματιες....tsokos racing!!
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 09, 2009, 03:53:34 μμ »
μαλλον δεν πιστευει οτι ειναι το ιδιο και γι'αυτο δεν το βαζει κιολλας ρε κοσμα!

σκεψου το λιγο..... η απριλια δεινει σωληνακι υψηλης με σηρματινο προστατευτικο (θελει να μας πιασει τον κ@λο, ασε που δεν ξερουν τι τους γινετε! ΑΚΟΥ υψηλης στην βενζινα!!!)
 
εμεις βαζουμε το απλο ( ειμαστε εξυπνοι, δεν πεταμε τα λεφτα μας)  ;)

Νασο, ομολογω πως δεν σε επιασα..... :thnk: :thnk:

Τα μιλε και τουονο εχουν σωληνακια υψηλης, παρομοια με τα σωληνακια φρενων, και κουμπωνουν με βιδες πανω στο ρεζερβουαρ, οπως ακριβως και στις τρομπες φρενων....

Ειρωνευεσαι? Γιατι με τον γραπτο λογω δεν τα παω καλα :D :D :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

APDOC

Απ: ειναι επαγγελματιες....tsokos racing!!
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 09, 2009, 03:57:30 μμ »
παιδιά καλημέρα και από μένα. επειδή έτυχε να είμαι εκει όταν άλλαζε ο μηχανικός τα "περίφημα" σωληνάκια, θέλω να σας πω ότι αυτά που είχε το μηχανάκι ήταν αυτά που πουλάνε με το μέτρο όπως πολυ σωστά έχουν πει και κάποιοι από εδώ και αυτά που μπήκαν ήταν μεταλλικά υψηλής πίεσης. δεν ξέρω αν ήταν ακριβά ή όχι αλλά 1 και 2 ευρό δεν κάνουν. και πάλι καλημέρα σας.

Ωραία, να μάθουμε λοιπόν το άλλο.

Είναι aftermarket αυτά τα σωληνάκια;

Αν ναι,γούστο και καπέλο του κάθε ιδιοκτήτη να πληρώσει όσα θέλει.Ας βάλει και χρυσές μανέτες.ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΟΜΩΣ,έτσι;

Και παρεπιπτόντως το καινούριο καπάκι για το φίλτρο λαδιού δεν έπρεπε η απρίλια να το βάζει δωρεάν;

Αν είναι να κάνει καλό όνομα στην αγορά θαπρεπε να ξεκινήσει από τους ήδη ιδιοκτήτες που είναι και οι πιο καλοί ντελάληδες για τα προιόντα της,να τους προσέχει και να τους σέβεται παρά να σπαταλά τρελλά λεφτά σε κάθε περιοδικό.Νισάφι πια, δεν υπάρχει έντυπο του χώρου - και όχι μόνο - που να μην έχει 2-3 διαφημίσεις της Απρίλια.Διαφημίσεις που πληρώνω εγώ με τα αξεσουάρ και τα ανταλλακτικά που μου πουλά.Ε,ας κόψει μια δυο διαφημίσεις και ας περάσει το καπάκι δωρεάν.

ΥΓ Μετά από την κατοχή 3 μηχανών της Απρίλια δεν περιμένω την έγκριση κανενός για να μου πει αν θα εκφέρω τη γνώμη μου ή όχι για την εταιρεία αν τελικά κάποια στιγμή αλλάξω μηχανή,έτσι;
+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
θα ηθελα μονο να προσθεσω, πως συγκεκριμενα η Yamaha  εχει τιμοκαταλογο βαση του οποιου ολα τα εξουσιοδοτημενα πουλανε τα ανταλλακτικα της!!!!! Ουδεποτε μετα απο συγκριση βρηκα διαφορες σε ανταλλακτικα! Η εργασια μονο διαφερει και εκει μπαινει το ερωτημα μηχανικος! Καλος μηχανικος ειναι ο ακριβος μηχανικος? Προς θεου ΟΧΙ! Καλος μηχανικος ειναι ο καλος μηχανικος ανεξαρτητου τιμων! Θα πρεπει να γινεται λοιπον μια ερευνα αγορας και μετα απο δοκιμες δικες μας να καταληγουμε στον σωστο μηχανικο, που αυτος ειναι ο καλος μηχανικος που δεν σε γδυνει και που προσπαθει να γλυτωσει απο Λ7 τον πελατη του και οχι να τον επιβαρυνει!
Εχω την εντυπωση λοιπον, πως ενας απο τους προταρχικους ρολους αυτων των Forum ειναι να γινεται αυτη η συζητηση, για να αποφευγουμε τις παγιδες και να πληρωνουμε την αντικειμενικη αξια επισκευων των αγαπημενων μας μηχανων! Να μην την παταμε οπως για παραδειγμα οπως οι γυναικες που αναμφιβολα πολλες φορες εξαπατουνται οταν αφηνουνε το αυτοκινητο τους στο γατονι μαστορα!
Δεν πιστευω πως ο εν λογω μηχανικος ειναι κλεφτης,  αλλα ειναι σιγουρα ακριβος!
Πριν απο 4 χρονια οταν χαλασε η μιζα μου στο ρενω που εχω και μου ειπε ενας εξουσιοδοτημενος πως δεν υπαρχουν ανταλλακτικα για να επισκευαστει και κοστιζει ακουσον ακουσον 800 ευρω, γελασα του εδειξα τα γεννητικα μου οργανα, μου εδειξε και αυτος τα δικα του και επισκευασα τη μιζα μου με συνολικο κοστος 45 ευρω σε ενα συνεργειο της γειτονιας(ακομα ειναι σε αριστη κατασταση)! Αυτος δεν ειναι κλεφτης, τοσο κανει η μιζα, ομως θα μπορουσε να μου προτεινει μια ημιτασιον η τελοσπαντων να παω καπου αλλου και οχι να στραβωσει τη μουρη του οταν κοντεψε να παθω εμφραγμα ακουγοντας την τιμη της μιζας!
Με λιγα λογια θα πρεπει λιγακι να ψαχνομαστε και να συνεκτιμουμε πως ειμαστε η γενια των 700 ευρω και 800 ευρω για να κανεις σερβις στο μηχανακι ειναι πολλα!!!!!!! Τα 300-400 ευρω για 5 ωρες που ασχοληθηκε ο μηχανικος τα βρισκετε φυσιολογικα, οταν ο νεος ανθρωπος δουλευει 1 μηνα για να βγαλει 700?
Συμπερασματικα: Δεν κραζουμε κανεναν εδω μεσα, απλα συνηδειτοποιουμε πως καθε πραγμα εχει την αξια του και οταν η αξια ενος σερβις υπερτιμαται θα πρεπει να υπαρχει και η αναλογη αντιδραση! Γιατι? Γιατι ετσι πρεπει! Τωρα αν σου τρεχουν απο τα πατζακια...οπως ειπε πολυ σωστα ο φιλος Τηλεμαχος...βαλε και χρυσες μανετες!!!!!!!!!!!!!
 

*

nasos-v

Απ: ειναι επαγγελματιες....tsokos racing!!
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 10, 2009, 08:17:29 πμ »
μαλλον δεν πιστευει οτι ειναι το ιδιο και γι'αυτο δεν το βαζει κιολλας ρε κοσμα!

σκεψου το λιγο..... η απριλια δεινει σωληνακι υψηλης με σηρματινο προστατευτικο (θελει να μας πιασει τον κ@λο, ασε που δεν ξερουν τι τους γινετε! ΑΚΟΥ υψηλης στην βενζινα!!!)
 
εμεις βαζουμε το απλο ( ειμαστε εξυπνοι, δεν πεταμε τα λεφτα μας)  ;)


Νασο, ομολογω πως δεν σε επιασα..... :thnk: :thnk:

Τα μιλε και τουονο εχουν σωληνακια υψηλης, παρομοια με τα σωληνακια φρενων, και κουμπωνουν με βιδες πανω στο ρεζερβουαρ, οπως ακριβως και στις τρομπες φρενων....

Ειρωνευεσαι? Γιατι με τον γραπτο λογω δεν τα παω καλα :D :D :D

ακριβως οπως τα λες κοσμα! φαντασου αυτο το σωληνακι να το βγαλεις να βαλεις αλλα ακρα και να βαλεις απλο σωληνακι βενζινης και κολιεδακια στην ακρη! εγω δεν το εκανα με τιποτα!

Υ.Σ. και βεβαια ειρωνευομουν στο προηγουμενο, και βεβαια οχι εσενα  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
βρε νασο ξερεις για τι πραγμα μιλας η απλα μεταφερεις πραγματα που ακους?

θα θελα οποιος λεει κατι να μπορει να το τεκμηριωσει κι ολας ...το χουμε ξαναπει...οχι μου πανε κ ακουσα.

1ον
το σωληνακι της απριλια ειναι γνωστο θεμα απο τα πρωτα capo του 01.ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ...ειναι κ αυτο οπως κ καποια αλλα μεσα στις προγραμματισμενες βλαβες.
πρεπει να ερχοντε λεφτα στο εργοστασιο κ απο την συντηρηση κ οχι μονο απο την πωληση,μιας κ τα νουμερο ενα αναλωσιμα λαδια μπουζι λαστιχα τακακια δεν αγοραζει κανεις απο τα γνησια...ποσοι απο εμας αγορασαμε λαστιχα κ λαδια απο την απριλια?

αρα ειναι λογικο να υπαρχουν καποια σημεια που να πονανε για να τα πληρωνεις...
εαν δεν γνωριζαν για το προβλημα,δεν θα απαιτουσαν ελεγχο κ αντικατασταση του σωληνα βενζινης στις περιοδικες συντηρησεις, κ μην ξεχναμε οτι το manual της μηχανης τυπωνεται με την κυκλοφορια της μοτοσυκλετας...αρα πριν καν κανει χιλιομετρα το μοντελο ξερουν τι χρειαζεται.

βεβαια η απριλια βρεθηκε προ εκπληξεως μιας κ το σωληνακι εσπαγε πολυ νωριτερα απ οτι πιστευε,οταν ομως εχεις στην αποθηκη σου 1εκατομυριο πχ κομματια ειναι  λογικο να θες να τα πουλησεις πρωτα πριν βγαλεις αναβαθμισμενο ανταλακτικο,γι αυτο κ το capo απο το 01 που εχει πρωτη κυκλοφορια το σωληνακι αλλαξε το 06....τραγικο μεν λογικο γι αυτους δε μιας κ το εχουν προαναφερει στο βιβλιο συντηρησης αρα ειναι καλυμενοι.

βεβαια το μεταλικο που εβγαλε δεν στοιχιζει λιγοτερο αλλα 50 ευρω ακριβοτερο απο το πλαστικο παρακαλω

αυτο που κανουμε εμεις μεσω τον φορουμ ειναι να βρησκουμε τροπους να βελτιωνουμε αυτα τα σημεια κ για να αυξησουμε την αξιοπιστια αλλα κ το κερδος στην τσεπη μας...ειτε αυτο ειναι σωληνακι ειτε ανορθωτης ειτε πες το οπως θες..

η πιο απλη ,ευκολη ,κερδοφορα κ ανευθηνη λυση για εναν μηχανικο ειναι να χρησιμοποιησει το γνησιο που θα χει κ το κερδος κ δεν μπορει κανεις να του πει τιποτα.

τωρα για τα λεγομενα σου φιλε νασο να σε διορθωσω σε κατι....

το μεταλικο περιβλημα σε ενα σωληνακι υψηλης δεν ειναι για την πιεση αλλα για να μην τσακιζει κ να προστατευει τον πλαστικο σωληνα απο τεφλον.
η πιεση στο κυκλωμα βενζινης ειναι 3 bar.  τα σωληνακια αερος που αναφερεις εχουν περιγραφη fuel-air pressure 7 bar....
λες τοσα οχηματα που το φορανε να κανουν λαθος? λες η semperit να μην ξερει τι κανει σε σχεση με τα ανωνυμα σωληνακια της απριλια?
εχεις δει ποτε τις μπουκαλες απο υδραυλικες εφαρμογες σε μηχανηματα χωματουργικα τι σωληνωσεις χρησιμοποιουν για την μεταφορα τις πιεσης λαδιου που εκει ξεπερνα τα 60bar?

οταν αυτος ο σωληνας εχει 8 ευρω το μετρο κ χρειαζομαστε 15 εκατοστα τι πα να πει οτι επειδη δωσαμε 1 ευρω οτι θα χαλασει η οτι δεν κανει?
οταν βαζουμε ταχυσυνδεσμο  μεταλικο της ιδιας μαρκας που προμηθευεται η απριλια  (CPC)  με 12ευρω η της γερμανικης rectus με 15 ευρω κ μας στοιχιζει ολη η κατασκευη 20 ευρω δεν ειναι καλο μπρωστα στα 135 της απριλια?

εκανα αυτην την αυτοσχεδια αναβαθμιση απο το 04 κ κανεις δεν εμεινε στον δρομο εαν εκανε σωστα τον περιοδικο ελεγχο αρα αποδειχθηκε οτι ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο το μαμα...κ εδω βοηθουν τα φορουμς

τωρα ειναι στην κριση του καθενος να κανει οτι θελει...θελει να πληρωσει ας πληρωσει
εγω παντως ειμαι της αποψης να κανουμε ενα οχημα καλυτερο, πιο αξιοπιστο κ προτιμω τα λεφτα να τα ξοδεψεις σε αλλες πιο σημαντικες σου αναγκες ηκανοντας ενα δωρο στον εαυτο σου η στους ανθρωπους που αγαπας

βεβαια εγω μιλαω παντα σαν αναβατης με ιδιοτητα μηχανικου μιας κ ειναι το χομπυ μου κ εκει ειναι που ερχομαστε σε αντιπαραθεση με καποιους...δεν ειμαι καθαρα επαγγελματιας να κοιτω το κερδος μονο...δεν κοιτω να γινω πλουσιος εις βαρος της αγνοιας των αλλων γι αυτο κ μοιραζομαι με ολους τις γνωσεις μου απλοχερα..οπως δεν θελω να με σφαζουν για τις υπηρεσιες που μου προσφερουν καποιοι σε πραγματα που δεν ξερω ετσι δεν θελω να κανω τα ιδια
τεσπα...τα λογια να τα λεμα ειναι ευκολα αλλα να μπορουμε να τα υποστηριξουμε κι ολας...


φιλικα απο κυπρονννννννν
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2009, 09:25:30 πμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0

πρεπει να ερχοντε λεφτα στο εργοστασιο κ απο την συντηρηση κ οχι μονο απο την πωληση,μιας κ τα νουμερο ενα αναλωσιμα λαδια μπουζι λαστιχα τακακια δεν αγοραζει κανεις απο τα γνησια...ποσοι απο εμας αγορασαμε λαστιχα κ λαδια απο την απριλια?

αρα ειναι λογικο να υπαρχουν καποια σημεια που να πονανε για να τα πληρωνεις...


Λογικό μόνο για την Aprilia Βασίλη... Άλλες εταιρείες έχουν κι αυτές τόσες "προγραμματισμένες" βλάβες;
Αν ισχύει αυτό που λες, ο Ιταλός είναι ακόμα πιο απαράδεκτος απ' ό,τι φανταζόμασταν. Πρέπει να του χρεώσουμε όχι μόνο απίστευτη ανοργανωσιά, αλλά και δόλο!
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
mercedes-benz ...μην αναφερω μοντελο....προγραματισμενη βλαβη στα 200.000 διακοπη λειτουργειας του εγκεφαλου..
κατι σαν  count down χιλιομετρων δηλαδη...

κ αλλα πολλα αλλα ειναι μεγαλες συζητησεις αυτα

*

nasos-v

βρε νασο ξερεις για τι πραγμα μιλας η απλα μεταφερεις πραγματα που ακους?

θα θελα οποιος λεει κατι να μπορει να το τεκμηριωσει κι ολας ...το χουμε ξαναπει...οχι μου πανε κ ακουσα.

1ον
το σωληνακι της απριλια ειναι γνωστο θεμα απο τα πρωτα capo του 01.ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ...ειναι κ αυτο οπως κ καποια αλλα μεσα στις προγραμματισμενες βλαβες.
πρεπει να ερχοντε λεφτα στο εργοστασιο κ απο την συντηρηση κ οχι μονο απο την πωληση,μιας κ τα νουμερο ενα αναλωσιμα λαδια μπουζι λαστιχα τακακια δεν αγοραζει κανεις απο τα γνησια...ποσοι απο εμας αγορασαμε λαστιχα κ λαδια απο την απριλια?

αρα ειναι λογικο να υπαρχουν καποια σημεια που να πονανε για να τα πληρωνεις...
εαν δεν γνωριζαν για το προβλημα,δεν θα απαιτουσαν ελεγχο κ αντικατασταση του σωληνα βενζινης στις περιοδικες συντηρησεις, κ μην ξεχναμε οτι το manual της μηχανης τυπωνεται με την κυκλοφορια της μοτοσυκλετας...αρα πριν καν κανει χιλιομετρα το μοντελο ξερουν τι χρειαζεται.

βεβαια η απριλια βρεθηκε προ εκπληξεως μιας κ το σωληνακι εσπαγε πολυ νωριτερα απ οτι πιστευε,οταν ομως εχεις στην αποθηκη σου 1εκατομυριο πχ κομματια ειναι  λογικο να θες να τα πουλησεις πρωτα πριν βγαλεις αναβαθμισμενο ανταλακτικο,γι αυτο κ το capo απο το 01 που εχει πρωτη κυκλοφορια το σωληνακι αλλαξε το 06....τραγικο μεν λογικο γι αυτους δε μιας κ το εχουν προαναφερει στο βιβλιο συντηρησης αρα ειναι καλυμενοι.

βεβαια το μεταλικο που εβγαλε δεν στοιχιζει λιγοτερο αλλα 50 ευρω ακριβοτερο απο το πλαστικο παρακαλω

αυτο που κανουμε εμεις μεσω τον φορουμ ειναι να βρησκουμε τροπους να βελτιωνουμε αυτα τα σημεια κ για να αυξησουμε την αξιοπιστια αλλα κ το κερδος στην τσεπη μας...ειτε αυτο ειναι σωληνακι ειτε ανορθωτης ειτε πες το οπως θες..

η πιο απλη ,ευκολη ,κερδοφορα κ ανευθηνη λυση για εναν μηχανικο ειναι να χρησιμοποιησει το γνησιο που θα χει κ το κερδος κ δεν μπορει κανεις να του πει τιποτα.

τωρα για τα λεγομενα σου φιλε νασο να σε διορθωσω σε κατι....

το μεταλικο περιβλημα σε ενα σωληνακι υψηλης δεν ειναι για την πιεση αλλα για να μην τσακιζει κ να προστατευει τον πλαστικο σωληνα απο τεφλον.
η πιεση στο κυκλωμα βενζινης ειναι 3 bar.  τα σωληνακια αερος που αναφερεις εχουν περιγραφη fuel-air pressure 7 bar....
λες τοσα οχηματα που το φορανε να κανουν λαθος? λες η semperit να μην ξερει τι κανει σε σχεση με τα ανωνυμα σωληνακια της απριλια?
εχεις δει ποτε τις μπουκαλες απο υδραυλικες εφαρμογες σε μηχανηματα χωματουργικα τι σωληνωσεις χρησιμοποιουν για την μεταφορα τις πιεσης λαδιου που εκει ξεπερνα τα 60bar?

οταν αυτος ο σωληνας εχει 8 ευρω το μετρο κ χρειαζομαστε 15 εκατοστα τι πα να πει οτι επειδη δωσαμε 1 ευρω οτι θα χαλασει η οτι δεν κανει?
οταν βαζουμε ταχυσυνδεσμο  μεταλικο της ιδιας μαρκας που προμηθευεται η απριλια  (CPC)  με 12ευρω η της γερμανικης rectus με 15 ευρω κ μας στοιχιζει ολη η κατασκευη 20 ευρω δεν ειναι καλο μπρωστα στα 135 της απριλια?

εκανα αυτην την αυτοσχεδια αναβαθμιση απο το 04 κ κανεις δεν εμεινε στον δρομο εαν εκανε σωστα τον περιοδικο ελεγχο αρα αποδειχθηκε οτι ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο το μαμα...κ εδω βοηθουν τα φορουμς

τωρα ειναι στην κριση του καθενος να κανει οτι θελει...θελει να πληρωσει ας πληρωσει
εγω παντως ειμαι της αποψης να κανουμε ενα οχημα καλυτερο, πιο αξιοπιστο κ προτιμω τα λεφτα να τα ξοδεψεις σε αλλες πιο σημαντικες σου αναγκες ηκανοντας ενα δωρο στον εαυτο σου η στους ανθρωπους που αγαπας

βεβαια εγω μιλαω παντα σαν αναβατης με ιδιοτητα μηχανικου μιας κ ειναι το χομπυ μου κ εκει ειναι που ερχομαστε σε αντιπαραθεση με καποιους...δεν ειμαι καθαρα επαγγελματιας να κοιτω το κερδος μονο...δεν κοιτω να γινω πλουσιος εις βαρος της αγνοιας των αλλων γι αυτο κ μοιραζομαι με ολους τις γνωσεις μου απλοχερα..οπως δεν θελω να με σφαζουν για τις υπηρεσιες που μου προσφερουν καποιοι σε πραγματα που δεν ξερω ετσι δεν θελω να κανω τα ιδια
τεσπα...τα λογια να τα λεμα ειναι ευκολα αλλα να μπορουμε να τα υποστηριξουμε κι ολας...


φιλικα απο κυπρονννννννν



δεν αμφηβαλω οτι μπορει να ειναι καλη πατεντα αυτο που βρηκες ,αλλα ενα συνεργειο απριλια δεν μπορει να την κανει χωρις την συγκαταθεση του πελατη!

κοκκινο= δεν ειπα οτι κραταει πιεση αυτο αλλα οτι ειναι προστατευτικο και βασικα βοηθαει στο να μην μπαλωνιαζει το σωληνακι

πρασινο=εχω 3 μηχανηματα τετοια πανω στο κτημα και εχω φτιαξει απηρα μαρκουτσα στης μπουκαλες!
αυτα ομως τα ακρα μας τα βαζουνε σε πρεσσα (καποιων τονων πρεσαρισμα του συνδεσμου) και αναλογα τι μαρκουτση βαζεις , παει και η τιμη του και η ανθεκτηκοτητα του! με 8 € ειναι4 συρματα μεσα! εχει και με 16, και με διπλη σειρα σηρματα και εκει η τιμη παει αλλου!

το σωληνα που λες τον 7 bar , δεκτο οτι αντεχει την πιεση το 3 bar που βγαζει το συστημα αλλα εμενα μου ευπεει πιο πολυ εμπιστοσηνη ενα σωληνακι υψηλης με ρακορ στης ακρες και ακρα πρεσαρισμενα!

δεν αμφισβητω οτι δουλευει Βασιλη, ουτε την προθεση σου να γλητωσουν λεφτα τα παιδια ,αλλα η κουβεντα ξεκηνησε απο το οτι ο Τσοκος τον εσφαξε με το σωληνακι! το οποιο του το χρεωνει τοσο η απριλια. και γιατι του το εβαλε  αφου μπορουσε να του βαλει ενα με 20€!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2009, 10:03:44 πμ από nasos-v »

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
οκ νασο δεν λεμε κατι διαφορετικο :kalo:

τωρα οσον αφορα τον τσωκο μπορει να μην ασχολειται με εναλακτικες λυσεις κ κανεις δεν μπορει να τον κρινει γι αυτο.το πως θα λειτουργει το μαγαζι του περαν απο αυτα που οριζει η απριλια ειναι καθαρα δικο του θεμα.

η τιμη ειναι by the book κ δεν τον κατηγορω, απλα στην εποχη του 700ευρω βασικου μισθου κ των 400 ευρω ενοικιο για 40 τετραγωνικα σπιτι θα σκεφτω κ την πιο απιθανη εναλακτικη κ αξιοπιστη λυση για το κερδος ολων μας....γνωμη μου παντα

φιλικα παντα!!

*

nasos-v

και για να εξηγουμε

θα εκανα την πατεντα για να γλυτωσω λεφτα αλλα δεν θα εβαζα σφυκτιρες στα ακρα!

θα πηγενα και θα εφτιαχνα ενα σωληνα για βενζινα υψηλης με ακρα πρεσαριστα και ρακορ καννονικα!

καταλαβαινεις τι λεω βασιλη!


*

BURNED

φιλικα απο κυπρονννννννν

Eχω ακουσει τις ικανοτητες σου στα ιταλικα V60

Τωρα που πηρα και γω απριλια βρηκες να πας Κυπρον?  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
ειναι σιγουρα πιο αξιοπιστο να τα πρεσσαρεις ,αν κ εχω δει κ πρεσσαριστα να χανουν , αλλα το γαμωτο στην ολη υποθεση ειναι οτι ο σωληνας στο σωμα του ψεκασμου ειναι διαφορετικης διαμετρου απο την αποληξη  των διαθεσιμων ταχυσυνδεσμων στο εμποριο κ ειναι δυσκολο να πρεσαρεις σωληνακι υψηλης γι αυτο ενας ευκαμπτος σωληνας πιεσης ειναι η επομενη λυση.δεν δινει το ιδιο ομιομορφο σφιξιμο στο σωληνα ενα βιδωτο σφιγκτηρακι απο οτι ενα πρεσσαριστο αλλα μιας κ τα 3 bar ειναι χαμηλες πιεσης κ δεν εχουν την δυναμη να νικησουν την δυναμη συσφιξης του.
βεβαια δεν το βαζεις πανω κ ξενοιαζεις αλλα σε καθε ελεγχο ειναι ενα απο τα βασικα σημεια που ελεγχεις κ εαν χρειαστει με 5 ευρω το κανεις καινουριο ξανα...μεχρι στιγμης τα 15000 κμ που ζητα μεγαλο σερβις το capo εδειξε οτι δεν εχει εμφανη σημαδια φορας η καταπονησης απο θερμοκρασια αλλα καλου κακου 5 ευρω ειναι αυτα ...το αλαζεις κ εισαι οκ


φιλε burned δεν μου το λεγες νωριτερα :thnk: :thnk: :D :D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2009, 10:35:54 πμ από bill »

*

nasos-v

οκ νασο δεν λεμε κατι διαφορετικο :kalo:

τωρα οσον αφορα τον τσωκο μπορει να μην ασχολειται με εναλακτικες λυσεις κ κανεις δεν μπορει να τον κρινει γι αυτο.το πως θα λειτουργει το μαγαζι του περαν απο αυτα που οριζει η απριλια ειναι καθαρα δικο του θεμα.

η τιμη ειναι by the book κ δεν τον κατηγορω, απλα στην εποχη του 700ευρω βασικου μισθου κ των 400 ευρω ενοικιο για 40 τετραγωνικα σπιτι θα σκεφτω κ την πιο απιθανη εναλακτικη κ αξιοπιστη λυση για το κερδος ολων μας....γνωμη μου παντα

φιλικα παντα!!

ακριβως

δεν θεωρω οτι ειμαστε αντιθετοι. και σιγουρα τα λεφτα αυτα ειναι πολλα!
απλα μερικοι εδω το πηγαν αλλου! (δεν λεω εσενα). οτι τους επιασε τον κ@λο , ο ληστης κτλ.
οταν ειπα εξυπνοι δεν ελεγα εσενα αλλα αλλους! εσυ εισαι μηχανικος! το εχεις δοκιμασει, δουλευει και ολα οκ!
αν γινει και κατι στο δρομο θα ξερεις τι να κανεις! και στην τελικη δεν σου ειναι τιποτα να του κανεις και μια αλαγη οταν αλαζεις λαδακια , για να εχεις το κεφαλι σου υσηχο! οι υπολοιποι που το θεωρουν τοσο απλο και αξιοπιστο θα καταλαβουν τιποτα 'η θα κανουν τιποτα?

εγω νομιζω επειδη μηλαμε για μηχανη και οχι για αυτοκίνητο, που η επαφη μας ειναι αμεση και δρομος ,κωλωνες κτλ σε αμεση επαφη μαζι μας, καλο ειναι να νιωθουμε πιο σιγουροι. και εγω νιωθω με το πρεσαριστο!

φιλικα παντα Βασιλη
δεν εχω να χωρισω τιποτα μαζι σου, λεω την γνωμη μου γιατι ξερεις οτι ασχολουμαι και μονος μου και επεισης ξερεις οτι καθομαι και ακουω τον αλλο προσεκτηκα οταν ξερει τι λεει..
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2009, 10:38:57 πμ από nasos-v »

*

BURNED

φιλε burned δεν μου το λεγες νωριτερα :thnk: :thnk: :D :D

Εσυ να'σαι καλα βρε, και να περνας καλα εκει  :kalo:

αν και δε ξερω πολλα απο μηχανακια.... δες το λινκ  :D
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=8042.msg340929#msg340929

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης