0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο νασος εχει απολυτο δικιο..........................Ο μαστορας καλα κανει και χρησιμοποιει γνησια ανταλλακτικα.......ΕΑΝ ομως πιστευει οτι και το σωληνακι του "μετρου" κανει ακριβως την ιδια δουλεια, οφειλει να το πει στον πελατη, και ο,τι αυτος αποφασισειΒασικα, αυτο που βλεπω ειναι πως γραφουμε σε ενα thread που αφορα το συνεργειο του Τσωκου, και λεμε μπουρδες.........Ας διαχωριστουν τα μυνηματα καλυτερα
μαλλον δεν πιστευει οτι ειναι το ιδιο και γι'αυτο δεν το βαζει κιολλας ρε κοσμα!σκεψου το λιγο..... η απριλια δεινει σωληνακι υψηλης με σηρματινο προστατευτικο (θελει να μας πιασει τον κ@λο, ασε που δεν ξερουν τι τους γινετε! ΑΚΟΥ υψηλης στην βενζινα!!!) εμεις βαζουμε το απλο ( ειμαστε εξυπνοι, δεν πεταμε τα λεφτα μας)
Παράθεση από: olathegreat στις Μάρτιος 09, 2009, 09:07:36 πμπαιδιά καλημέρα και από μένα. επειδή έτυχε να είμαι εκει όταν άλλαζε ο μηχανικός τα "περίφημα" σωληνάκια, θέλω να σας πω ότι αυτά που είχε το μηχανάκι ήταν αυτά που πουλάνε με το μέτρο όπως πολυ σωστά έχουν πει και κάποιοι από εδώ και αυτά που μπήκαν ήταν μεταλλικά υψηλής πίεσης. δεν ξέρω αν ήταν ακριβά ή όχι αλλά 1 και 2 ευρό δεν κάνουν. και πάλι καλημέρα σας.Ωραία, να μάθουμε λοιπόν το άλλο.Είναι aftermarket αυτά τα σωληνάκια;Αν ναι,γούστο και καπέλο του κάθε ιδιοκτήτη να πληρώσει όσα θέλει.Ας βάλει και χρυσές μανέτες.ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΟΜΩΣ,έτσι;Και παρεπιπτόντως το καινούριο καπάκι για το φίλτρο λαδιού δεν έπρεπε η απρίλια να το βάζει δωρεάν;Αν είναι να κάνει καλό όνομα στην αγορά θαπρεπε να ξεκινήσει από τους ήδη ιδιοκτήτες που είναι και οι πιο καλοί ντελάληδες για τα προιόντα της,να τους προσέχει και να τους σέβεται παρά να σπαταλά τρελλά λεφτά σε κάθε περιοδικό.Νισάφι πια, δεν υπάρχει έντυπο του χώρου - και όχι μόνο - που να μην έχει 2-3 διαφημίσεις της Απρίλια.Διαφημίσεις που πληρώνω εγώ με τα αξεσουάρ και τα ανταλλακτικά που μου πουλά.Ε,ας κόψει μια δυο διαφημίσεις και ας περάσει το καπάκι δωρεάν.ΥΓ Μετά από την κατοχή 3 μηχανών της Απρίλια δεν περιμένω την έγκριση κανενός για να μου πει αν θα εκφέρω τη γνώμη μου ή όχι για την εταιρεία αν τελικά κάποια στιγμή αλλάξω μηχανή,έτσι;
παιδιά καλημέρα και από μένα. επειδή έτυχε να είμαι εκει όταν άλλαζε ο μηχανικός τα "περίφημα" σωληνάκια, θέλω να σας πω ότι αυτά που είχε το μηχανάκι ήταν αυτά που πουλάνε με το μέτρο όπως πολυ σωστά έχουν πει και κάποιοι από εδώ και αυτά που μπήκαν ήταν μεταλλικά υψηλής πίεσης. δεν ξέρω αν ήταν ακριβά ή όχι αλλά 1 και 2 ευρό δεν κάνουν. και πάλι καλημέρα σας.
Παράθεση από: nasos-v στις Μάρτιος 09, 2009, 03:38:18 μμμαλλον δεν πιστευει οτι ειναι το ιδιο και γι'αυτο δεν το βαζει κιολλας ρε κοσμα!σκεψου το λιγο..... η απριλια δεινει σωληνακι υψηλης με σηρματινο προστατευτικο (θελει να μας πιασει τον κ@λο, ασε που δεν ξερουν τι τους γινετε! ΑΚΟΥ υψηλης στην βενζινα!!!) εμεις βαζουμε το απλο ( ειμαστε εξυπνοι, δεν πεταμε τα λεφτα μας) Νασο, ομολογω πως δεν σε επιασα..... Τα μιλε και τουονο εχουν σωληνακια υψηλης, παρομοια με τα σωληνακια φρενων, και κουμπωνουν με βιδες πανω στο ρεζερβουαρ, οπως ακριβως και στις τρομπες φρενων....Ειρωνευεσαι? Γιατι με τον γραπτο λογω δεν τα παω καλα
πρεπει να ερχοντε λεφτα στο εργοστασιο κ απο την συντηρηση κ οχι μονο απο την πωληση,μιας κ τα νουμερο ενα αναλωσιμα λαδια μπουζι λαστιχα τακακια δεν αγοραζει κανεις απο τα γνησια...ποσοι απο εμας αγορασαμε λαστιχα κ λαδια απο την απριλια?αρα ειναι λογικο να υπαρχουν καποια σημεια που να πονανε για να τα πληρωνεις...
βρε νασο ξερεις για τι πραγμα μιλας η απλα μεταφερεις πραγματα που ακους?θα θελα οποιος λεει κατι να μπορει να το τεκμηριωσει κι ολας ...το χουμε ξαναπει...οχι μου πανε κ ακουσα.1οντο σωληνακι της απριλια ειναι γνωστο θεμα απο τα πρωτα capo του 01.ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ...ειναι κ αυτο οπως κ καποια αλλα μεσα στις προγραμματισμενες βλαβες.πρεπει να ερχοντε λεφτα στο εργοστασιο κ απο την συντηρηση κ οχι μονο απο την πωληση,μιας κ τα νουμερο ενα αναλωσιμα λαδια μπουζι λαστιχα τακακια δεν αγοραζει κανεις απο τα γνησια...ποσοι απο εμας αγορασαμε λαστιχα κ λαδια απο την απριλια?αρα ειναι λογικο να υπαρχουν καποια σημεια που να πονανε για να τα πληρωνεις...εαν δεν γνωριζαν για το προβλημα,δεν θα απαιτουσαν ελεγχο κ αντικατασταση του σωληνα βενζινης στις περιοδικες συντηρησεις, κ μην ξεχναμε οτι το manual της μηχανης τυπωνεται με την κυκλοφορια της μοτοσυκλετας...αρα πριν καν κανει χιλιομετρα το μοντελο ξερουν τι χρειαζεται.βεβαια η απριλια βρεθηκε προ εκπληξεως μιας κ το σωληνακι εσπαγε πολυ νωριτερα απ οτι πιστευε,οταν ομως εχεις στην αποθηκη σου 1εκατομυριο πχ κομματια ειναι λογικο να θες να τα πουλησεις πρωτα πριν βγαλεις αναβαθμισμενο ανταλακτικο,γι αυτο κ το capo απο το 01 που εχει πρωτη κυκλοφορια το σωληνακι αλλαξε το 06....τραγικο μεν λογικο γι αυτους δε μιας κ το εχουν προαναφερει στο βιβλιο συντηρησης αρα ειναι καλυμενοι.βεβαια το μεταλικο που εβγαλε δεν στοιχιζει λιγοτερο αλλα 50 ευρω ακριβοτερο απο το πλαστικο παρακαλωαυτο που κανουμε εμεις μεσω τον φορουμ ειναι να βρησκουμε τροπους να βελτιωνουμε αυτα τα σημεια κ για να αυξησουμε την αξιοπιστια αλλα κ το κερδος στην τσεπη μας...ειτε αυτο ειναι σωληνακι ειτε ανορθωτης ειτε πες το οπως θες..η πιο απλη ,ευκολη ,κερδοφορα κ ανευθηνη λυση για εναν μηχανικο ειναι να χρησιμοποιησει το γνησιο που θα χει κ το κερδος κ δεν μπορει κανεις να του πει τιποτα.τωρα για τα λεγομενα σου φιλε νασο να σε διορθωσω σε κατι....το μεταλικο περιβλημα σε ενα σωληνακι υψηλης δεν ειναι για την πιεση αλλα για να μην τσακιζει κ να προστατευει τον πλαστικο σωληνα απο τεφλον. η πιεση στο κυκλωμα βενζινης ειναι 3 bar. τα σωληνακια αερος που αναφερεις εχουν περιγραφη fuel-air pressure 7 bar....λες τοσα οχηματα που το φορανε να κανουν λαθος? λες η semperit να μην ξερει τι κανει σε σχεση με τα ανωνυμα σωληνακια της απριλια?εχεις δει ποτε τις μπουκαλες απο υδραυλικες εφαρμογες σε μηχανηματα χωματουργικα τι σωληνωσεις χρησιμοποιουν για την μεταφορα τις πιεσης λαδιου που εκει ξεπερνα τα 60bar?οταν αυτος ο σωληνας εχει 8 ευρω το μετρο κ χρειαζομαστε 15 εκατοστα τι πα να πει οτι επειδη δωσαμε 1 ευρω οτι θα χαλασει η οτι δεν κανει?οταν βαζουμε ταχυσυνδεσμο μεταλικο της ιδιας μαρκας που προμηθευεται η απριλια (CPC) με 12ευρω η της γερμανικης rectus με 15 ευρω κ μας στοιχιζει ολη η κατασκευη 20 ευρω δεν ειναι καλο μπρωστα στα 135 της απριλια?εκανα αυτην την αυτοσχεδια αναβαθμιση απο το 04 κ κανεις δεν εμεινε στον δρομο εαν εκανε σωστα τον περιοδικο ελεγχο αρα αποδειχθηκε οτι ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο το μαμα...κ εδω βοηθουν τα φορουμςτωρα ειναι στην κριση του καθενος να κανει οτι θελει...θελει να πληρωσει ας πληρωσειεγω παντως ειμαι της αποψης να κανουμε ενα οχημα καλυτερο, πιο αξιοπιστο κ προτιμω τα λεφτα να τα ξοδεψεις σε αλλες πιο σημαντικες σου αναγκες ηκανοντας ενα δωρο στον εαυτο σου η στους ανθρωπους που αγαπαςβεβαια εγω μιλαω παντα σαν αναβατης με ιδιοτητα μηχανικου μιας κ ειναι το χομπυ μου κ εκει ειναι που ερχομαστε σε αντιπαραθεση με καποιους...δεν ειμαι καθαρα επαγγελματιας να κοιτω το κερδος μονο...δεν κοιτω να γινω πλουσιος εις βαρος της αγνοιας των αλλων γι αυτο κ μοιραζομαι με ολους τις γνωσεις μου απλοχερα..οπως δεν θελω να με σφαζουν για τις υπηρεσιες που μου προσφερουν καποιοι σε πραγματα που δεν ξερω ετσι δεν θελω να κανω τα ιδιατεσπα...τα λογια να τα λεμα ειναι ευκολα αλλα να μπορουμε να τα υποστηριξουμε κι ολας...φιλικα απο κυπρονννννννν
φιλικα απο κυπρονννννννν
οκ νασο δεν λεμε κατι διαφορετικο τωρα οσον αφορα τον τσωκο μπορει να μην ασχολειται με εναλακτικες λυσεις κ κανεις δεν μπορει να τον κρινει γι αυτο.το πως θα λειτουργει το μαγαζι του περαν απο αυτα που οριζει η απριλια ειναι καθαρα δικο του θεμα.η τιμη ειναι by the book κ δεν τον κατηγορω, απλα στην εποχη του 700ευρω βασικου μισθου κ των 400 ευρω ενοικιο για 40 τετραγωνικα σπιτι θα σκεφτω κ την πιο απιθανη εναλακτικη κ αξιοπιστη λυση για το κερδος ολων μας....γνωμη μου πανταφιλικα παντα!!
φιλε burned δεν μου το λεγες νωριτερα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι