0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: bill στις Μάρτιος 10, 2009, 09:14:32 πμπρεπει να ερχοντε λεφτα στο εργοστασιο κ απο την συντηρηση κ οχι μονο απο την πωληση,μιας κ τα νουμερο ενα αναλωσιμα λαδια μπουζι λαστιχα τακακια δεν αγοραζει κανεις απο τα γνησια...ποσοι απο εμας αγορασαμε λαστιχα κ λαδια απο την απριλια?αρα ειναι λογικο να υπαρχουν καποια σημεια που να πονανε για να τα πληρωνεις...Αν ισχύει αυτό που λες, ο Ιταλός είναι ακόμα πιο απαράδεκτος απ' ό,τι φανταζόμασταν. Πρέπει να του χρεώσουμε όχι μόνο απίστευτη ανοργανωσιά, αλλά και δόλο!
πρεπει να ερχοντε λεφτα στο εργοστασιο κ απο την συντηρηση κ οχι μονο απο την πωληση,μιας κ τα νουμερο ενα αναλωσιμα λαδια μπουζι λαστιχα τακακια δεν αγοραζει κανεις απο τα γνησια...ποσοι απο εμας αγορασαμε λαστιχα κ λαδια απο την απριλια?αρα ειναι λογικο να υπαρχουν καποια σημεια που να πονανε για να τα πληρωνεις...
Γιατί ρε συ Χάρη ο ανορθωτής και ο κεντρικός διακόπτης τι είναι? Υποδεέστερος των απαιτήσεων ανορθωτής στο Capo, σε λάθος σημείο τοποθετημένος στον Πήγασο (μα πάνω από την εξάτμιση και μέσα στη σέλα???)Ο κεντρικός διακόπτης γιατί χαλάει μόνο στον πήγασο?? Χαλαρά πολλά ανταλλακτικά τα κάνουν επίτηδες αναλώσιμα, αν περιμένεις τον άλλον να τρακάρει (κτύπα ξύλο) για να πουλήσεις ανταλλακτικά το έκλεισες το μαγαζί...
Παράθεση από: bill στις Μάρτιος 10, 2009, 09:14:32 πμ Πρέπει να του χρεώσουμε όχι μόνο απίστευτη ανοργανωσιά, αλλά και δόλο!
Και θέλεις να μου πεις ότι έκαναν "αναλώσιμο" ένα ανταλλακτικό των 50 ευρώ (διακόπτης), το οποίο ακινητοποιεί τη μηχανή στα πρώτα τα 1500χλμ; (γιατί καπου εκει έμεινα εγώ). Τους συμφέρει το ρίσκο τόσης δυσφήμισης για ένα πενηνταρικάκι;Δεν το πιστεύω, αν ήταν έτσι όλοι οι γιαπωνέζοι κατασκευαστές θα έκλειναν από έλλειψη πωλήσεων ανταλλακτικών - δε στέκει λογικά. Αν ο κακός ποιοτικός έλεγχος ήταν μέσο για να πλουτίζεις, θα χρησιμοποιούνταν στη βιομηχανία γενικότερα. Ευτυχώς όμως αποτελεί την εξαίρεση.
ρε συ Χάρη... λες και δεν ξερεις τι γίνεται... ''κλέφτες θα γινουν οι εταιρείες''..??? απο που θα βγάλουν λεφτά..??στα αυτοκίνητα ειδικά όπως λεει ο Βασίλης και στη Μercedes, και εγω αυτην θυμηθηκα, γινεται πανικός... η Μercedes μεχρι το 80 εβγαζε ''ασπαστα'' οχηματα... μερικά ''Ε'' TAXI κυκλοφορουν και σήμερα...μανίσια παρακαλώ...αλλο πήρε βραβειο γιατι εκανε 1.000.000 και πλεον χιλιόμετρα....τι να λεμε...
Παράθεση από: harlek στις Μάρτιος 10, 2009, 11:36:11 πμΚαι θέλεις να μου πεις ότι έκαναν "αναλώσιμο" ένα ανταλλακτικό των 50 ευρώ (διακόπτης), το οποίο ακινητοποιεί τη μηχανή στα πρώτα τα 1500χλμ; (γιατί καπου εκει έμεινα εγώ). Τους συμφέρει το ρίσκο τόσης δυσφήμισης για ένα πενηνταρικάκι;Δεν το πιστεύω, αν ήταν έτσι όλοι οι γιαπωνέζοι κατασκευαστές θα έκλειναν από έλλειψη πωλήσεων ανταλλακτικών - δε στέκει λογικά. Αν ο κακός ποιοτικός έλεγχος ήταν μέσο για να πλουτίζεις, θα χρησιμοποιούνταν στη βιομηχανία γενικότερα. Ευτυχώς όμως αποτελεί την εξαίρεση. Ναι δυστυχώς αυτό φαίνεται να ισχύει για τον Ιταλό που μην ξεχνάς ότι οι μηχανές του είναι best value for money...
Ναι δυστυχώς αυτό φαίνεται να ισχύει για τον Ιταλό που μην ξεχνάς ότι οι μηχανές του είναι best value for money...
Παράθεση από: Zeppelin στις Μάρτιος 10, 2009, 12:00:10 μμΝαι δυστυχώς αυτό φαίνεται να ισχύει για τον Ιταλό που μην ξεχνάς ότι οι μηχανές του είναι best value for money... για ολα τα υπόλοιπα τα συζητάμε, αυτο σε καμια περίπτωση δεν ισχύει. Οι ιαπωνες προσφέρουν πολυ περισσότερο μηχανακι για τα φραγκα που κανουν.
βρε νασο ξερεις για τι πραγμα μιλας η απλα μεταφερεις πραγματα που ακους?θα θελα οποιος λεει κατι να μπορει να το τεκμηριωσει κι ολας ...το χουμε ξαναπει...οχι μου πανε κ ακουσα.1οντο σωληνακι της απριλια ειναι γνωστο θεμα απο τα πρωτα capo του 01.ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ...ειναι κ αυτο οπως κ καποια αλλα μεσα στις προγραμματισμενες βλαβες.πρεπει να ερχοντε λεφτα στο εργοστασιο κ απο την συντηρηση κ οχι μονο απο την πωληση,μιας κ τα νουμερο ενα αναλωσιμα λαδια μπουζι λαστιχα τακακια δεν αγοραζει κανεις απο τα γνησια...ποσοι απο εμας αγορασαμε λαστιχα κ λαδια απο την απριλια?αρα ειναι λογικο να υπαρχουν καποια σημεια που να πονανε για να τα πληρωνεις...εαν δεν γνωριζαν για το προβλημα,δεν θα απαιτουσαν ελεγχο κ αντικατασταση του σωληνα βενζινης στις περιοδικες συντηρησεις, κ μην ξεχναμε οτι το manual της μηχανης τυπωνεται με την κυκλοφορια της μοτοσυκλετας...αρα πριν καν κανει χιλιομετρα το μοντελο ξερουν τι χρειαζεται.βεβαια η απριλια βρεθηκε προ εκπληξεως μιας κ το σωληνακι εσπαγε πολυ νωριτερα απ οτι πιστευε,οταν ομως εχεις στην αποθηκη σου 1εκατομυριο πχ κομματια ειναι λογικο να θες να τα πουλησεις πρωτα πριν βγαλεις αναβαθμισμενο ανταλακτικο,γι αυτο κ το capo απο το 01 που εχει πρωτη κυκλοφορια το σωληνακι αλλαξε το 06....τραγικο μεν λογικο γι αυτους δε μιας κ το εχουν προαναφερει στο βιβλιο συντηρησης αρα ειναι καλυμενοι.βεβαια το μεταλικο που εβγαλε δεν στοιχιζει λιγοτερο αλλα 50 ευρω ακριβοτερο απο το πλαστικο παρακαλωαυτο που κανουμε εμεις μεσω τον φορουμ ειναι να βρησκουμε τροπους να βελτιωνουμε αυτα τα σημεια κ για να αυξησουμε την αξιοπιστια αλλα κ το κερδος στην τσεπη μας...ειτε αυτο ειναι σωληνακι ειτε ανορθωτης ειτε πες το οπως θες..η πιο απλη ,ευκολη ,κερδοφορα κ ανευθηνη λυση για εναν μηχανικο ειναι να χρησιμοποιησει το γνησιο που θα χει κ το κερδος κ δεν μπορει κανεις να του πει τιποτα.τωρα για τα λεγομενα σου φιλε νασο να σε διορθωσω σε κατι....το μεταλικο περιβλημα σε ενα σωληνακι υψηλης δεν ειναι για την πιεση αλλα για να μην τσακιζει κ να προστατευει τον πλαστικο σωληνα απο τεφλον. η πιεση στο κυκλωμα βενζινης ειναι 3 bar. τα σωληνακια αερος που αναφερεις εχουν περιγραφη fuel-air pressure 7 bar....λες τοσα οχηματα που το φορανε να κανουν λαθος? λες η semperit να μην ξερει τι κανει σε σχεση με τα ανωνυμα σωληνακια της απριλια?εχεις δει ποτε τις μπουκαλες απο υδραυλικες εφαρμογες σε μηχανηματα χωματουργικα τι σωληνωσεις χρησιμοποιουν για την μεταφορα τις πιεσης λαδιου που εκει ξεπερνα τα 60bar?οταν αυτος ο σωληνας εχει 8 ευρω το μετρο κ χρειαζομαστε 15 εκατοστα τι πα να πει οτι επειδη δωσαμε 1 ευρω οτι θα χαλασει η οτι δεν κανει?οταν βαζουμε ταχυσυνδεσμο μεταλικο της ιδιας μαρκας που προμηθευεται η απριλια (CPC) με 12ευρω η της γερμανικης rectus με 15 ευρω κ μας στοιχιζει ολη η κατασκευη 20 ευρω δεν ειναι καλο μπρωστα στα 135 της απριλια?εκανα αυτην την αυτοσχεδια αναβαθμιση απο το 04 κ κανεις δεν εμεινε στον δρομο εαν εκανε σωστα τον περιοδικο ελεγχο αρα αποδειχθηκε οτι ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο το μαμα...κ εδω βοηθουν τα φορουμςτωρα ειναι στην κριση του καθενος να κανει οτι θελει...θελει να πληρωσει ας πληρωσειεγω παντως ειμαι της αποψης να κανουμε ενα οχημα καλυτερο, πιο αξιοπιστο κ προτιμω τα λεφτα να τα ξοδεψεις σε αλλες πιο σημαντικες σου αναγκες ηκανοντας ενα δωρο στον εαυτο σου η στους ανθρωπους που αγαπαςβεβαια εγω μιλαω παντα σαν αναβατης με ιδιοτητα μηχανικου μιας κ ειναι το χομπυ μου κ εκει ειναι που ερχομαστε σε αντιπαραθεση με καποιους...δεν ειμαι καθαρα επαγγελματιας να κοιτω το κερδος μονο...δεν κοιτω να γινω πλουσιος εις βαρος της αγνοιας των αλλων γι αυτο κ μοιραζομαι με ολους τις γνωσεις μου απλοχερα..οπως δεν θελω να με σφαζουν για τις υπηρεσιες που μου προσφερουν καποιοι σε πραγματα που δεν ξερω ετσι δεν θελω να κανω τα ιδιατεσπα...τα λογια να τα λεμα ειναι ευκολα αλλα να μπορουμε να τα υποστηριξουμε κι ολας...φιλικα απο κυπρονννννννν
Γιατι να παρει ο αλλος απριλια? Για να τρεχει συνεχεια και να τα σκαει για σωληνακια, που ισως επρεπε να χαλανε σπανια!Απο τα tdm δηλαδη που εχει γεμισει ο τοπος, δεν βγαζει λεφτα η Yamaha? Για να πουλησεις ομως, θα πρεπει να βρει ο αλλος λογο για να αγορασει!!!!!!!!
Και με Στρώματα έχει γεμίσει ο κόσμος,μην σου πω ότι τα έχασε εδώ και μήνες τα σκήπτρα το ΤΔΜ,τι πα να πει αυτό ;Να πάρω ένα ΆΔΙΑΦΟΡΟ και ΆΧΑΡΟ μηχανάκι να κάνω την δουλεία μου απλά,επειδή το έχουν όλοι και πουλάειή να πάρω μια μοτοσυκλέτα που δεν θέλω να κατέβω από αυτήν παρά τα προβλήματα που μου δημιουργεί η αντιπροσωπία ;Δεν αγοράζουν όλοι μοτοσυκλέτες σκεπτόμενοι πρώτα με την τσέπη τους,μερικοί αγοράζουν με την καρδιά τους.Το δικό μου που το έχω 15 μήνες με 23.000 χλμ (και τα περισσότερα απο αυτά σε πολεμικούς ρυθμούς,όχι Κουκάκι-Γκύζι) καιτο μόνο που μου έχει κάνει είναι να κάψει 1 λάμπα και να χάσω 3 βίδες,είναι μπ0ρντέλ0 Ιταλικ0 και ντενεκές ;Ξεκολλάτε τα μυαλά σας απο τις μάρκες ,μηχανές είναι όλες τους με 2 ρόδες που όλοι μας καβαλάμε.Και πριν πεις τπτ για κολλημένος αντιτζαπάν και κτλ,είχα XT660R (TPS,σαπίσματα σκελετού κτλ) και ΤΔΜ 900 (πατιναρίσματα,σωβρακοφανέλα μπροστινό,θέση οδήγησης κτλ).Αφτιά.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι