0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16

πρεπει να ερχοντε λεφτα στο εργοστασιο κ απο την συντηρηση κ οχι μονο απο την πωληση,μιας κ τα νουμερο ενα αναλωσιμα λαδια μπουζι λαστιχα τακακια δεν αγοραζει κανεις απο τα γνησια...ποσοι απο εμας αγορασαμε λαστιχα κ λαδια απο την απριλια?

αρα ειναι λογικο να υπαρχουν καποια σημεια που να πονανε για να τα πληρωνεις...


Αν ισχύει αυτό που λες, ο Ιταλός είναι ακόμα πιο απαράδεκτος απ' ό,τι φανταζόμασταν. Πρέπει να του χρεώσουμε όχι μόνο απίστευτη ανοργανωσιά, αλλά και δόλο!

Γιατί ρε συ Χάρη ο ανορθωτής και ο κεντρικός διακόπτης τι είναι?

Υποδεέστερος των απαιτήσεων ανορθωτής στο Capo, σε λάθος σημείο τοποθετημένος στον Πήγασο (μα πάνω από την εξάτμιση και μέσα στη σέλα???)

Ο κεντρικός διακόπτης  γιατί χαλάει μόνο στον πήγασο??

Χαλαρά πολλά ανταλλακτικά τα κάνουν επίτηδες αναλώσιμα, αν περιμένεις τον άλλον να τρακάρει (κτύπα ξύλο) για να πουλήσεις ανταλλακτικά το έκλεισες το μαγαζί...

 :bye: :bye:


*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Γιατί ρε συ Χάρη ο ανορθωτής και ο κεντρικός διακόπτης τι είναι?

Υποδεέστερος των απαιτήσεων ανορθωτής στο Capo, σε λάθος σημείο τοποθετημένος στον Πήγασο (μα πάνω από την εξάτμιση και μέσα στη σέλα???)

Ο κεντρικός διακόπτης  γιατί χαλάει μόνο στον πήγασο??

Χαλαρά πολλά ανταλλακτικά τα κάνουν επίτηδες αναλώσιμα, αν περιμένεις τον άλλον να τρακάρει (κτύπα ξύλο) για να πουλήσεις ανταλλακτικά το έκλεισες το μαγαζί...

 :bye: :bye:


Και θέλεις να μου πεις ότι έκαναν "αναλώσιμο" ένα ανταλλακτικό των 50 ευρώ (διακόπτης), το οποίο ακινητοποιεί τη μηχανή στα πρώτα τα 1500χλμ; (γιατί καπου εκει έμεινα εγώ). Τους συμφέρει το ρίσκο τόσης δυσφήμισης για ένα πενηνταρικάκι;

Δεν το πιστεύω, αν ήταν έτσι όλοι οι γιαπωνέζοι κατασκευαστές θα έκλειναν από έλλειψη πωλήσεων ανταλλακτικών - δε στέκει λογικά. Αν ο κακός ποιοτικός έλεγχος ήταν μέσο για να πλουτίζεις, θα χρησιμοποιούνταν στη βιομηχανία γενικότερα. Ευτυχώς όμως αποτελεί την εξαίρεση.
 :bye:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16


Πρέπει να του χρεώσουμε όχι μόνο απίστευτη ανοργανωσιά, αλλά και δόλο!

ρε συ Χάρη... λες και δεν ξερεις τι γίνεται... ''κλέφτες θα γινουν οι εταιρείες''..??? απο που θα βγάλουν λεφτά..??

στα αυτοκίνητα ειδικά όπως λεει ο Βασίλης και στη Μercedes, και εγω αυτην θυμηθηκα, γινεται πανικός... :ohmy: :ohmy:

η Μercedes μεχρι το 80 εβγαζε ''ασπαστα'' οχηματα... μερικά ''Ε'' TAXI κυκλοφορουν και σήμερα...μανίσια παρακαλώ...
αλλο πήρε βραβειο γιατι εκανε 1.000.000 και πλεον χιλιόμετρα....
τι να λεμε...

ξερεις τι διαπίστωσε..?? οτι δεν ειχαν πωλήσεις σε αξεσουαρ... από τότε άλλαξε η φιλοσοφία και βλεπεις πλεον και bmw + mercedes και οτι άλλο θες να τα κακαρωνουν και να τρεχουν συνεργεια.....

στο focus του αδερφου μου καηκαν οι πίσω στοπ λάμπες με διαφορα μιας ημερας !!  :ke: :sml1
όχι δεν ηταν σύμπτωση... απο το συνεργειο του ειπαν off the record οτι εχουν π.χ. 50,000 ωρες λειτουργίας για να καιγονται μαζί.....


Το θέμα για μένα είναι άλλο....: Εχουμε -τουλάχιστον για Ελλάδα μιλώντας- 1) πληθωρα ανα την Ελλάδα Συνεργεια ?  2) εχουμε τεχνογνωσία του αντικειμένου aprilia..? 3) εχουμε back up υποστηριξη feeling τυης εταιρείας ωστε να μπορούμε να πούμε... όπως π.χ. όσοι εχουν Mercedes / BMW / κτλ... Ναι..ρε...θα παω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο...θα μου βάλει τα original πράγματα... και....ωωχ... θα πληρώσω κάατι παραπάνω, αλλά θα ειμαι σίγουρος και κύριος...''


για εμένα εκεί εγκειται η πατάτα...

επίσης η όλη ουσία στο θέμα περιγράφεται αναλυτικά στο ποστ του Bill.... από ποια θεση ο ίδιος τα αναφέρει... γιατι... με ποια ιδιοτητα...και απο την άλλη τι κανει ο καθένας ανάλογα τη θεση που βρίσκεται σα μηχανικός...σαν ανθρωπος...σαν επαγγελματίας...σαν ό,τι θες... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Συζητηση περί Τιμών, Συνεργείων, αντιμετώπιση&
« Απάντηση #33 - : Μάρτιος 10, 2009, 12:00:10 μμ »
Και θέλεις να μου πεις ότι έκαναν "αναλώσιμο" ένα ανταλλακτικό των 50 ευρώ (διακόπτης), το οποίο ακινητοποιεί τη μηχανή στα πρώτα τα 1500χλμ; (γιατί καπου εκει έμεινα εγώ). Τους συμφέρει το ρίσκο τόσης δυσφήμισης για ένα πενηνταρικάκι;

Δεν το πιστεύω, αν ήταν έτσι όλοι οι γιαπωνέζοι κατασκευαστές θα έκλειναν από έλλειψη πωλήσεων ανταλλακτικών - δε στέκει λογικά. Αν ο κακός ποιοτικός έλεγχος ήταν μέσο για να πλουτίζεις, θα χρησιμοποιούνταν στη βιομηχανία γενικότερα. Ευτυχώς όμως αποτελεί την εξαίρεση.
 :bye:

Ναι δυστυχώς αυτό φαίνεται να ισχύει για τον Ιταλό που μην ξεχνάς ότι οι μηχανές του είναι best value for money...

Απλά τα δίνεις μετά... ο κάθε κατασκευαστής έχει την φιλοσοφία του η οποία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως το μέγεθος και το όνομα της κάθε εταιρίας...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
ρε συ Χάρη... λες και δεν ξερεις τι γίνεται... ''κλέφτες θα γινουν οι εταιρείες''..??? απο που θα βγάλουν λεφτά..??

στα αυτοκίνητα ειδικά όπως λεει ο Βασίλης και στη Μercedes, και εγω αυτην θυμηθηκα, γινεται πανικός... :ohmy: :ohmy:

η Μercedes μεχρι το 80 εβγαζε ''ασπαστα'' οχηματα... μερικά ''Ε'' TAXI κυκλοφορουν και σήμερα...μανίσια παρακαλώ...
αλλο πήρε βραβειο γιατι εκανε 1.000.000 και πλεον χιλιόμετρα....
τι να λεμε...


Ένα λεπτό ρε παιδιά, δηλαδή υπονοείτε ότι η Aprilia έχει το ίδιο ποσοστό βλαβών και αξιοπιστίας με κάθε άλλη εταιρεία της αυτοκίνητο-μοτο-βιομηχανίας; Γιατί αν είναι έτσι, κακώς παραπονιόμαστε.
Θέμη, άλλο να βαράω στα ανταλλακτικά και πουλάω 10 φορές πάνω από το κόστος κατασκευής τους, άλλο να θυσιάζω σε κάποιο βαθμό τον ποιοτικό έλεγχο για λόγους κόστους κι να άλλο προγραμματίζω βασικές βλάβες στα οχήματα για να επιβιώσω.
Αυτό το τελευταίο μου φαίνεται εξωφρενικό ακόμα και για το μπ@υρδέλο που λέγεται Aprilia.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Απ: Συζητηση περί Τιμών, Συνεργείων, αντιμετώπιση&
« Απάντηση #35 - : Μάρτιος 10, 2009, 12:04:27 μμ »
Και θέλεις να μου πεις ότι έκαναν "αναλώσιμο" ένα ανταλλακτικό των 50 ευρώ (διακόπτης), το οποίο ακινητοποιεί τη μηχανή στα πρώτα τα 1500χλμ; (γιατί καπου εκει έμεινα εγώ). Τους συμφέρει το ρίσκο τόσης δυσφήμισης για ένα πενηνταρικάκι;

Δεν το πιστεύω, αν ήταν έτσι όλοι οι γιαπωνέζοι κατασκευαστές θα έκλειναν από έλλειψη πωλήσεων ανταλλακτικών - δε στέκει λογικά. Αν ο κακός ποιοτικός έλεγχος ήταν μέσο για να πλουτίζεις, θα χρησιμοποιούνταν στη βιομηχανία γενικότερα. Ευτυχώς όμως αποτελεί την εξαίρεση.
 :bye:

Ναι δυστυχώς αυτό φαίνεται να ισχύει για τον Ιταλό που μην ξεχνάς ότι οι μηχανές του είναι best value for money...


χαχαχ.. α ρε Zeppe πως τα πετάς.....  :lol% :lol%


Υ.Γ.
πάντως... ''έτσι'' για την κουβέντα... θα έλεγα πριν μερικά χρονια πισω ότι δίνεις 16-20,000 να παρεις μια BMW -μοτοσυκλέτα- την πληρώνεις πολλάαα και σου μένει χωρίς να πάθει τιποτα....

(τώρα τελευταία εχει πέσει κατιτις σε αξιοπιστία για αυτό το λεω....)....


πάντως όλα εχουν μια ''λογική'' οπτική γωνία....

εγώ επικεντρώνομαι στο τι γίνεται στην Ελλάδα που εχει δικούς της''ορους+κανονες''.... :dry: :dry:

*

kstefanos

Απ: Απ: Συζητηση περί Τιμών, Συνεργείων, αντιμετώπιση&
« Απάντηση #36 - : Μάρτιος 10, 2009, 01:50:16 μμ »

Ναι δυστυχώς αυτό φαίνεται να ισχύει για τον Ιταλό που μην ξεχνάς ότι οι μηχανές του είναι best value for money...



 :bye:
για ολα τα υπόλοιπα τα συζητάμε, αυτο σε καμια περίπτωση δεν ισχύει. Οι ιαπωνες προσφέρουν πολυ περισσότερο μηχανακι για τα φραγκα που κανουν.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Απ: Συζητηση περί Τιμών, Συνεργείων, αντιμετώπιση&
« Απάντηση #37 - : Μάρτιος 10, 2009, 02:20:18 μμ »

Ναι δυστυχώς αυτό φαίνεται να ισχύει για τον Ιταλό που μην ξεχνάς ότι οι μηχανές του είναι best value for money...



 :bye:
για ολα τα υπόλοιπα τα συζητάμε, αυτο σε καμια περίπτωση δεν ισχύει. Οι ιαπωνες προσφέρουν πολυ περισσότερο μηχανακι για τα φραγκα που κανουν.

υποκειμενικότατη άποψη, διαφωνώ, αλλά αν το συνεχίσουμε θα...ειμαστε  :a013 και θα ανοίξουμε καινουργιο ποστ πάλι.... :bye: :bye:

*

APDOC

βρε νασο ξερεις για τι πραγμα μιλας η απλα μεταφερεις πραγματα που ακους?

θα θελα οποιος λεει κατι να μπορει να το τεκμηριωσει κι ολας ...το χουμε ξαναπει...οχι μου πανε κ ακουσα.

1ον
το σωληνακι της απριλια ειναι γνωστο θεμα απο τα πρωτα capo του 01.ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ...ειναι κ αυτο οπως κ καποια αλλα μεσα στις προγραμματισμενες βλαβες.
πρεπει να ερχοντε λεφτα στο εργοστασιο κ απο την συντηρηση κ οχι μονο απο την πωληση,μιας κ τα νουμερο ενα αναλωσιμα λαδια μπουζι λαστιχα τακακια δεν αγοραζει κανεις απο τα γνησια...ποσοι απο εμας αγορασαμε λαστιχα κ λαδια απο την απριλια?

αρα ειναι λογικο να υπαρχουν καποια σημεια που να πονανε για να τα πληρωνεις...
εαν δεν γνωριζαν για το προβλημα,δεν θα απαιτουσαν ελεγχο κ αντικατασταση του σωληνα βενζινης στις περιοδικες συντηρησεις, κ μην ξεχναμε οτι το manual της μηχανης τυπωνεται με την κυκλοφορια της μοτοσυκλετας...αρα πριν καν κανει χιλιομετρα το μοντελο ξερουν τι χρειαζεται.

βεβαια η απριλια βρεθηκε προ εκπληξεως μιας κ το σωληνακι εσπαγε πολυ νωριτερα απ οτι πιστευε,οταν ομως εχεις στην αποθηκη σου 1εκατομυριο πχ κομματια ειναι  λογικο να θες να τα πουλησεις πρωτα πριν βγαλεις αναβαθμισμενο ανταλακτικο,γι αυτο κ το capo απο το 01 που εχει πρωτη κυκλοφορια το σωληνακι αλλαξε το 06....τραγικο μεν λογικο γι αυτους δε μιας κ το εχουν προαναφερει στο βιβλιο συντηρησης αρα ειναι καλυμενοι.

βεβαια το μεταλικο που εβγαλε δεν στοιχιζει λιγοτερο αλλα 50 ευρω ακριβοτερο απο το πλαστικο παρακαλω

αυτο που κανουμε εμεις μεσω τον φορουμ ειναι να βρησκουμε τροπους να βελτιωνουμε αυτα τα σημεια κ για να αυξησουμε την αξιοπιστια αλλα κ το κερδος στην τσεπη μας...ειτε αυτο ειναι σωληνακι ειτε ανορθωτης ειτε πες το οπως θες..

η πιο απλη ,ευκολη ,κερδοφορα κ ανευθηνη λυση για εναν μηχανικο ειναι να χρησιμοποιησει το γνησιο που θα χει κ το κερδος κ δεν μπορει κανεις να του πει τιποτα.

τωρα για τα λεγομενα σου φιλε νασο να σε διορθωσω σε κατι....

το μεταλικο περιβλημα σε ενα σωληνακι υψηλης δεν ειναι για την πιεση αλλα για να μην τσακιζει κ να προστατευει τον πλαστικο σωληνα απο τεφλον.
η πιεση στο κυκλωμα βενζινης ειναι 3 bar.  τα σωληνακια αερος που αναφερεις εχουν περιγραφη fuel-air pressure 7 bar....
λες τοσα οχηματα που το φορανε να κανουν λαθος? λες η semperit να μην ξερει τι κανει σε σχεση με τα ανωνυμα σωληνακια της απριλια?
εχεις δει ποτε τις μπουκαλες απο υδραυλικες εφαρμογες σε μηχανηματα χωματουργικα τι σωληνωσεις χρησιμοποιουν για την μεταφορα τις πιεσης λαδιου που εκει ξεπερνα τα 60bar?

οταν αυτος ο σωληνας εχει 8 ευρω το μετρο κ χρειαζομαστε 15 εκατοστα τι πα να πει οτι επειδη δωσαμε 1 ευρω οτι θα χαλασει η οτι δεν κανει?
οταν βαζουμε ταχυσυνδεσμο  μεταλικο της ιδιας μαρκας που προμηθευεται η απριλια  (CPC)  με 12ευρω η της γερμανικης rectus με 15 ευρω κ μας στοιχιζει ολη η κατασκευη 20 ευρω δεν ειναι καλο μπρωστα στα 135 της απριλια?

εκανα αυτην την αυτοσχεδια αναβαθμιση απο το 04 κ κανεις δεν εμεινε στον δρομο εαν εκανε σωστα τον περιοδικο ελεγχο αρα αποδειχθηκε οτι ειναι πολυ πιο αξιοπιστο απο το μαμα...κ εδω βοηθουν τα φορουμς

τωρα ειναι στην κριση του καθενος να κανει οτι θελει...θελει να πληρωσει ας πληρωσει
εγω παντως ειμαι της αποψης να κανουμε ενα οχημα καλυτερο, πιο αξιοπιστο κ προτιμω τα λεφτα να τα ξοδεψεις σε αλλες πιο σημαντικες σου αναγκες ηκανοντας ενα δωρο στον εαυτο σου η στους ανθρωπους που αγαπας

βεβαια εγω μιλαω παντα σαν αναβατης με ιδιοτητα μηχανικου μιας κ ειναι το χομπυ μου κ εκει ειναι που ερχομαστε σε αντιπαραθεση με καποιους...δεν ειμαι καθαρα επαγγελματιας να κοιτω το κερδος μονο...δεν κοιτω να γινω πλουσιος εις βαρος της αγνοιας των αλλων γι αυτο κ μοιραζομαι με ολους τις γνωσεις μου απλοχερα..οπως δεν θελω να με σφαζουν για τις υπηρεσιες που μου προσφερουν καποιοι σε πραγματα που δεν ξερω ετσι δεν θελω να κανω τα ιδια
τεσπα...τα λογια να τα λεμα ειναι ευκολα αλλα να μπορουμε να τα υποστηριξουμε κι ολας...


φιλικα απο κυπρονννννννν

respect!!!!!!!
Την εντυπωση αυτη του καλου μηχανικου μου εξεπνευσες τοτε που ειχα τον πηγασο και την ιδια επισης μου εμπνεει και ο Χρηστος ο Γκουζιβελακης που παω τωρα το TDM μου!
Πρεπει να ψαχνομαστε παιδια!!!!!!!! Δεν βγαινει αλλιως!
Οσο για το αν μπορει να αυξησει η απριλια τα εσοδα της? Ναι μπορει μεσω των πωλησεων!
Γιατι να παρει ο αλλος απριλια? Για να τρεχει συνεχεια και να τα σκαει για σωληνακια, που ισως επρεπε να χαλανε σπανια!
Απο τα tdm δηλαδη που εχει γεμισει ο τοπος, δεν βγαζει λεφτα η Yamaha? Για να πουλησεις ομως, θα πρεπει να βρει ο αλλος λογο για να αγορασει!!!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Συζητηση περί Τιμών, Συνεργείων, αντιμετώπιση&
« Απάντηση #39 - : Μάρτιος 10, 2009, 11:16:34 μμ »
Γιατι να παρει ο αλλος απριλια? Για να τρεχει συνεχεια και να τα σκαει για σωληνακια, που ισως επρεπε να χαλανε σπανια!
Απο τα tdm δηλαδη που εχει γεμισει ο τοπος, δεν βγαζει λεφτα η Yamaha? Για να πουλησεις ομως, θα πρεπει να βρει ο αλλος λογο για να αγορασει!!!!!!!!


Χωρίς να λέω ότι έχεις άδικο, νομίζω ότι είναι άτοπο να συγκρίνεις το μεγαθήριο που λέγετε Yamaha (που βγάζει από μουσικά όργανα μέχρι εξωλέμβιες) με την μικρή aprilia.

Αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι κάθε κατασκευαστής έχει την φιλοσοφία του... οι επιλογές που κάνει κάθε εταιρία έχει σχέση με το εκάστοτε πελατολόγιο και το image που θέλει να δημιουργήσει...

Η aprilia έχει μικρό πελατολόγειο και θέλει να δημιουργήσει ένα profile μιας εταιρίας καινοτομιών, επιδόσεων και φινέτσας... η bmw πχ επενδύει στην αξιοπιστία και στο afersales έχοντας μια άλλη ιστορία στον χώρο.... κτλ

Μην συγκρίνουμε μήλα με αχλάδια... η aprilia δεν προκειτέ ποτέ να γίνει  yamaha...

*

Drakos

Και με Στρώματα έχει γεμίσει ο κόσμος,μην σου πω ότι τα έχασε εδώ και μήνες τα σκήπτρα το ΤΔΜ,τι πα να πει αυτό ;
Να πάρω ένα ΆΔΙΑΦΟΡΟ και ΆΧΑΡΟ μηχανάκι να κάνω την δουλεία μου απλά,επειδή το έχουν όλοι και πουλάει
ή να πάρω μια μοτοσυκλέτα που δεν θέλω να κατέβω από αυτήν παρά τα προβλήματα που μου δημιουργεί η αντιπροσωπία ;

Δεν αγοράζουν όλοι μοτοσυκλέτες σκεπτόμενοι πρώτα με την τσέπη τους,μερικοί αγοράζουν με την καρδιά τους.

Το δικό μου που το έχω 15 μήνες με 23.000 χλμ (και τα περισσότερα απο αυτά σε πολεμικούς ρυθμούς,όχι Κουκάκι-Γκύζι) και
το μόνο που μου έχει κάνει είναι να κάψει 1 λάμπα και να χάσω 3 βίδες,είναι μπ0ρντέλ0 Ιταλικ0 και ντενεκές ;

Ξεκολλάτε τα μυαλά σας απο τις μάρκες ,μηχανές είναι όλες τους με 2 ρόδες που όλοι μας καβαλάμε.

Και πριν πεις τπτ για κολλημένος αντιτζαπάν και κτλ,
είχα XT660R (TPS,σαπίσματα σκελετού κτλ) και ΤΔΜ 900 (πατιναρίσματα,σωβρακοφανέλα μπροστινό,θέση οδήγησης κτλ).
Αφτιά.  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2009, 11:25:57 μμ από Drakos »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Και με Στρώματα έχει γεμίσει ο κόσμος,μην σου πω ότι τα έχασε εδώ και μήνες τα σκήπτρα το ΤΔΜ,τι πα να πει αυτό ;
Να πάρω ένα ΆΔΙΑΦΟΡΟ και ΆΧΑΡΟ μηχανάκι να κάνω την δουλεία μου απλά,επειδή το έχουν όλοι και πουλάει
ή να πάρω μια μοτοσυκλέτα που δεν θέλω να κατέβω από αυτήν παρά τα προβλήματα που μου δημιουργεί η αντιπροσωπία ;

Δεν αγοράζουν όλοι μοτοσυκλέτες σκεπτόμενοι πρώτα με την τσέπη τους,μερικοί αγοράζουν με την καρδιά τους.

Το δικό μου που το έχω 15 μήνες με 23.000 χλμ (και τα περισσότερα απο αυτά σε πολεμικούς ρυθμούς,όχι Κουκάκι-Γκύζι) και
το μόνο που μου έχει κάνει είναι να κάψει 1 λάμπα και να χάσω 3 βίδες,είναι μπ0ρντέλ0 Ιταλικ0 και ντενεκές ;

Ξεκολλάτε τα μυαλά σας απο τις μάρκες ,μηχανές είναι όλες τους με 2 ρόδες που όλοι μας καβαλάμε.

Και πριν πεις τπτ για κολλημένος αντιτζαπάν και κτλ,
είχα XT660R (TPS,σαπίσματα σκελετού κτλ) και ΤΔΜ 900 (πατιναρίσματα,σωβρακοφανέλα μπροστινό,θέση οδήγησης κτλ).
Αφτιά.  :bye:

Έσυ έχεις Tuono γιαυτό τα λες αυτά.. 

Παλιό εξαίρεση!!  :P :P   :D

*

patman46

Θα συμφωνήσω με το Δράκο που ορθά εμίλησε και ειναι και αντικειμενικός... εγώ έχω στο tuono 37.000 σε 22 μήνες (πολεμικά καθημερινά ταξιδιωτικά και πιστίσια) εμένα μου έκαψε 2 λάμπες και μια ασφάλεια ...
επίσης έχω κάνει:
240.000χλμ με το pegaso 650 sm  (του 1998 παρακαλώ ακόμα κινείται , έχω τρέψει 3 χρόνια sm)
276.000χλμ με το pegaso 600 (του 1990)

προβλήματα συγκριτικά με τη χρήση ελάχιστα (κανένα με το tuono)...

ακούω όμως κατόχους honda να κλαίνε για ανορθωτές - ηλεκτρονικές , κατόχους tdm να κλαίνε επειδή κολλήσανε τα μοτερ από λάδια, bmwάκηδες να λένε για αναίτιες καμμένες μπαταρίες σπασμένους άξονες κλπ κλπ... ψυχραιμία ... 


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Καλά τα λέτε, αλλά το θέμα μας και το μεγάλο πρόβλημα της εταιρίας είναι το aftersales (δεδομένου και του κακού ονόματος της στην αγορά)

Για να έρθουμε πάλι στο θέμα, ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί ενώ θα έπρεπε δύο τρία συνεργεία να μην είναι καλά, να πρέπει να ψάχνουμε να βρουμε τα δύο-τρία συνεργεία που είναι καλά..

Υπάρχει ποιοτικός έλεγχος (ISO) στα συνεργεία?

Πάντως ενώ θα έπρεπε να υπάρχει (οι ανταγωνιστές έχουν) δεν φαίνεται από τα αποτελέσματα να υπάρχει...

*

spin

Και αναρωτιέμαι : ¨Όσο αφορά τα καινούργια μηχανάκια,
Συμφέρει οικονομικά την Aprilia να αλλάζει εντός εγγύησης όλα αυτά τα προβληματικά μέρη στις μηχάνες τις, ότι και είναι αυτό, που δεν φροντίζει να τα διορθώσει μια και καλή?
Θα υπάρξουν τα έσοδα απο τις "προγραμματισμένες" και μη φθορές των αναλώσιμων-ανταλλακτικών αλλά αξίζει να χαλάς το όνομά σου και να απογοητεύεις τους αγοραστές σου?
Όπως φαίνεται επιλέγουν στις "μεγάλες" ζημιές να κάνουν την παλαβή (όπως έχουν πάθει κάποιοι συμφορουμίτες , και τραβαν τα μαλλιά τους!) και κατά τα άλλα δικαιολογούν την αλλαγή αιθητήρα κοντέρ και όχι του θερμομονωτικού υλικού της εξάτμισης (κόστος :λίγα ευρώ) που κάηκε σε λίγους μήνες , πολύ μπακάλικο....
Αύτη την εικόνα μου βγάζουν και ο μηχανικός (ο τουλάχιστον επαγγελματίας) τι να σου κάνει όταν δεν έχει την απαραίτητη στήριξη απο τη "μαμά" εταιρία?
Δεκτό οτι παλαιότερης χρονολογίας μηχανές έκαναν πολλά απροβλημάτιστα χλμετρα άλλα το πρόβλημα είναι οτι τώρα βγαίνουν προβλήματα από το στρώσιμο ακόμα και με μεγαλύτερο κόστος δεδομένης τεχνολογίας και υλικών.
Δηλαδή έχουν κέρδος με αυτό???Δεν μπορώ να καταλάβω... :thnk:    

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης