0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Drakos

Που χάθηκες εσύ ρε Σπιράν ;  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Και αναρωτιέμαι : ¨Όσο αφορά τα καινούργια μηχανάκια,
Συμφέρει οικονομικά την Aprilia να αλλάζει εντός εγγύησης όλα αυτά τα προβληματικά μέρη στις μηχάνες τις, ότι και είναι αυτό, που δεν φροντίζει να τα διορθώσει μια και καλή?
Θα υπάρξουν τα έσοδα απο τις "προγραμματισμένες" και μη φθορές των αναλώσιμων-ανταλλακτικών αλλά αξίζει να χαλάς το όνομά σου και να απογοητεύεις τους αγοραστές σου?
Όπως φαίνεται επιλέγουν στις "μεγάλες" ζημιές να κάνουν την παλαβή (όπως έχουν πάθει κάποιοι συμφορουμίτες , και τραβαν τα μαλλιά τους!) και κατά τα άλλα δικαιολογούν την αλλαγή αιθητήρα κοντέρ και όχι του θερμομονωτικού υλικού της εξάτμισης (κόστος :λίγα ευρώ) που κάηκε σε λίγους μήνες , πολύ μπακάλικο....
Αύτη την εικόνα μου βγάζουν και ο μηχανικός (ο τουλάχιστον επαγγελματίας) τι να σου κάνει όταν δεν έχει την απαραίτητη στήριξη απο τη "μαμά" εταιρία?
Δεκτό οτι παλαιότερης χρονολογίας μηχανές έκαναν πολλά απροβλημάτιστα χλμετρα άλλα το πρόβλημα είναι οτι τώρα βγαίνουν προβλήματα από το στρώσιμο ακόμα και με μεγαλύτερο κόστος δεδομένης τεχνολογίας και υλικών.
Δηλαδή έχουν κέρδος με αυτό???Δεν μπορώ να καταλάβω... :thnk:

+1 Προφανώς δεν έχουν τον επαρκή ποιοτικό έλεγχο για να υπολογίσουν το πότε θα σκάσει η ζημιά... διότι  αν έσκαγε μετά την εγγύηση, και ο πελάτης αλλά κυρίως η εταιρία κερδισμένοι βγαίνουν

*

spin

Ο πελάτης σε καμιά περίπτωση δεν βγαίνει κερδισμένος εκτός αν εννοείς οτι δεν θα κατηγορήσει την εταιρία που εμπιστεύτηκε και εδωσε τα χρήματα του, απο τα πρώτα χλμετρα της καινουργιας του μηχανής.
Και ο επαρκής ποιοτικός έλεγχος τι να λέει αν τα μισα μηχανάκια που πωλούνται αλλάζουν μέσα στην εγγύηση μίζες , ανορθωτές , αισθητήρες κλπ κλπ???
Τι περιμένουν για να φτιάξουν το πρόβλημα????
Και ανεπαρκής ο έλεγχος και μη οριστική λύση του προβλήματος...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Ο πελάτης σε καμιά περίπτωση δεν βγαίνει κερδισμένος εκτός αν εννοείς οτι δεν θα κατηγορήσει την εταιρία που εμπιστεύτηκε και εδωσε τα χρήματα του, απο τα πρώτα χλμετρα της καινουργιας του μηχανής.
Και ο επαρκής ποιοτικός έλεγχος τι να λέει αν τα μισα μηχανάκια που πωλούνται αλλάζουν μέσα στην εγγύηση μίζες , ανορθωτές , αισθητήρες κλπ κλπ???
Τι περιμένουν για να φτιάξουν το πρόβλημα????
Και ανεπαρκής ο έλεγχος και μη οριστική λύση του προβλήματος...

Ναι αυτό εννοώ. Δεν θα μπορούσε μετά κανείς να κατηγορήσει ένα μηχανάκι που για δύο χρόνια δεν έβγαλε ζημιά.   :bye:
Επίσης κερδίζεις και ψυχική γαλήνη  :P

Επίσης λέγοντας ποιοτικό έλεγχο εννοούσα κατά την διαδικασία της παραγωγής...

Ο ποιοτικός έλεγχος των συνεργείων αν και επιβάλεται μου φαίνεται άπιαστο όνειρο  γιατί όπως είπες και εσύ προϋποθέτει άριστης ποιότητας support από την aprilia προς τα συνεργεία


*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Όποιος έχει ζήσει σε οποιαδήποτε εταιρεία τη δύναμη του "αστο γι' αύριο" και του "δε γαμιέται", καθώς και την έλλειψη 2-3 υψηλά ιστάμενων ανθρώπων με στόχους και αποτελεσματικότητα, πιστεύω έχει μια καλή ιδέα για το "τις πταίει".
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2009, 02:08:06 πμ από harlek »
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Όποιος έχει ζήσει σε οποιαδήποτε εταιρεία τη δύναμη του "αστο γι' αύριο" και του "δε γαμιέται", καθώς και την έλλειψη 2-3 υψηλά ιστάμενων ανθρώπων με στόχους και αποτελεσματικότητα, πιστεύω έχει μια καλή ιδέα για το "τις πταίει".


Χαχαχαχα Ευγε Χάρη !!!   :ohyes: :ohyes: :ohyes: :kalo: :kalo: :kalo:

Συγχρονο Μανατζμεντ ....λέγεται αυτό που περιγράφεις !!!


*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
χαρη ειπες την σωστη κουβεντα

κ βαλε σ αυτην την οποιαδηποτε εταιρια να ''αλαζουν'' τα στελεχη της καθε λιγο κ λιγακι...

το λιγοτερο που θα μπορουσα χαρακτηρισω τις συνεπειες ειναι τραγικες...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10

Αύτη την εικόνα μου βγάζουν και ο μηχανικός (ο τουλάχιστον επαγγελματίας) τι να σου κάνει όταν δεν έχει την απαραίτητη στήριξη απο τη "μαμά" εταιρία?


α...και που είσαστε...

ας κρατήσουμε και το παραπάνω λιγάκι ε...???

εαν εσείς είσασταν ''ενας καλός μάστορας'' με σκοπό φυσικά να μην ψωμολυσσάξει....

γιατι να ασχολείσαι με το service μοτοσυκλετών Aprilia και να τραβάς τις κωλ$τριχες σου να πάρεις εγγυησεις και να συννεονηθείς με την εταιρεία....

και να μην ασχολεισαι με service japan....???????????????????????

και... επίσης γιατι να πουλάς aprilia αν θέλετε και οχι ο,τιδηποτε άλλο...?????


το θέμα εχει δυο όψεις....ετσι...????

*

Αποσυνδεδεμένος scandaldj

  • ***
  • 180
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
γκαντεμικο θεμα....

διαβασα χτες βραδυ ολο το θεμα ..
σημερα το πρωι πηγα να παρω το αξιοπιστο yamaha crypton (αντι του πηγασου θελει full servce αλυσιδογραναζα και λαστιχα).  αποτελεσμα..
στις 11 σταματησε να λειτουγει η λαμπα stop στις 3 μου εμεινε στο ερι το κουμπι του φλας και τωρα που γυρναγα ειδα οτι δεν δουλευει το κοντερ κοιταω και εια φυγει τελειως η ντιζα (αν λεγεται ετσι.

τυχαιο ειναι?
A P R I L I A     P E G A S O    S T R A D A

*

mariosvass

[qu
+1 Προφανώς δεν έχουν τον επαρκή ποιοτικό έλεγχο για να υπολογίσουν το πότε θα σκάσει η ζημιά... διότι  αν έσκαγε μετά την εγγύηση, και ο πελάτης αλλά κυρίως η εταιρία κερδισμένοι βγαίνουν
[/quote]
Μην ξεχνας ομως κατι.Στις μερες μας οι κατασκευαστες ειναι περισσοτερο "συναρμολογητες".Παιρνουν τα διαφορα κομματια απο τους προμηθευτες,τα συναρμολογουν και μας τα πουλουν ως τελικο προιον.Τα κομματια που κατασκευαζουν οι ιδιοι ειναι ελαχιστα γιατι δεν καθονται να ξοδεψουν λεφτα για εξελιξη επιμερους τμηματων,τα παιρνουν απο το εμποριο ετοιμα και τελος.Ο ποιοτικος ελεγχος εγκειται περισσοτερο στον προμηθευτη και λιγοτερο στον κατασκευαστη.Ακομα και αν βρεθει καποιο λαθος στην πορεια,ειναι δυνατο να αποσιωπηθει καθως το κοστος ακυρωσης της παραγωγης,επιστροφης στο σχεδιαστηριο και βελτιωσης στοιχιζει σε χρημα και χρονο.Π.χ δεν φταιει 100 % η Aprilia για το αν η Bosch της εδωσε μουφα τρομπες βενζινης για τα Strada.Σαφως και επρεπε να ειναι πιο αυστηρη αλλα και ποιος δε μας λεει οτι η Bosch της ειπε"Κοιτα,μην κανεις ανακληση.Ηδη δουλευω το βελτιωμενο ανταλλακτικο αλλα μεχρι τοτε,επειδη εχω ηδη παραγει καποιες χιλιαδες που πρεπει να τις διωξω,οσες καουν στις αλλαζω τσαμπα."Ολα ειναι θεμα μαρκετιγκ.Πολλες φορες κατασκευαστες εχουν αλλαξει προμηθευτες γιατι τη φαγανε και πολλες ειναι και οι φορες που κινηθηκαν ακομα και νομικα.Το θεμα ειναι οτι εμεις ειμαστε καπου στη μεση και τα υποφερουμε ολα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Παράθεση
+1 Προφανώς δεν έχουν τον επαρκή ποιοτικό έλεγχο για να υπολογίσουν το πότε θα σκάσει η ζημιά... διότι  αν έσκαγε μετά την εγγύηση, και ο πελάτης αλλά κυρίως η εταιρία κερδισμένοι βγαίνουν
Μην ξεχνας ομως κατι.Στις μερες μας οι κατασκευαστες ειναι περισσοτερο "συναρμολογητες".Παιρνουν τα διαφορα κομματια απο τους προμηθευτες,τα συναρμολογουν και μας τα πουλουν ως τελικο προιον.Τα κομματια που κατασκευαζουν οι ιδιοι ειναι ελαχιστα γιατι δεν καθονται να ξοδεψουν λεφτα για εξελιξη επιμερους τμηματων,τα παιρνουν απο το εμποριο ετοιμα και τελος.Ο ποιοτικος ελεγχος εγκειται περισσοτερο στον προμηθευτη και λιγοτερο στον κατασκευαστη.Ακομα και αν βρεθει καποιο λαθος στην πορεια,ειναι δυνατο να αποσιωπηθει καθως το κοστος ακυρωσης της παραγωγης,επιστροφης στο σχεδιαστηριο και βελτιωσης στοιχιζει σε χρημα και χρονο.Π.χ δεν φταιει 100 % η Aprilia για το αν η Bosch της εδωσε μουφα τρομπες βενζινης για τα Strada.Σαφως και επρεπε να ειναι πιο αυστηρη αλλα και ποιος δε μας λεει οτι η Bosch της ειπε"Κοιτα,μην κανεις ανακληση.Ηδη δουλευω το βελτιωμενο ανταλλακτικο αλλα μεχρι τοτε,επειδη εχω ηδη παραγει καποιες χιλιαδες που πρεπει να τις διωξω,οσες καουν στις αλλαζω τσαμπα."Ολα ειναι θεμα μαρκετιγκ.Πολλες φορες κατασκευαστες εχουν αλλαξει προμηθευτες γιατι τη φαγανε και πολλες ειναι και οι φορες που κινηθηκαν ακομα και νομικα.Το θεμα ειναι οτι εμεις ειμαστε καπου στη μεση και τα υποφερουμε ολα.

Όσον αφορά τον ποιοτικό έλεγχο σε outsourcing υπάρχουν συμβόλαια και ρήτρες που προβλέπουν τέτοιες περιπτώσεις... Δεν φταίει ο πελάτης αν ο κατασκευαστής δεν μπορεί να τηρήσει την συμφωνηθείσα ποιότητα..

Ετσι πιο πιθανό μου φαίνεται να είπε η boss με τόσα που μου δίνεις πάρε την τρόμπα 2η διαλογής που βγάζω..

ή να ζήτησε η ίδια η απρίλια στην boss τρόμπα 2ης διαλογής για τον χ,ψ λόγο..

 :bye:

*

mariosvass

Μην ξεχνας ομως οτι διακοπη του προμηθευτη σημαινει και ελλειψη στη γραμμη παραγωγης μεχρι να βρεθει ο νεος.Για να προχωρησει μια εταιρια σε ανακληση,κανει τον εξης υπολογισμο.Ποσο στοιχιζει η ανακληση;Χ ευρω.Ποσο στοιχισει η επισκευη των τυχων ελατωματικων μεσα στην εγγυηση;Ψ ευρω.Αν Χ>Ψ τοτε αστο να χαλαει στα πλαισια της εγγυησης.Στα παραπανω βεβαια δεν υπολογιζουμε περιπτωσεις που τιθεται θεμα ασφαλειας καταναλωτη η περιπωσεις που ενειργησαν σωστα οι ενωσεις καταναλωτων (εκτος Ελλαδος βεβαια).Επισης και οι προμηθευτες δενουν με ρητρες τις εταιριες και σιγουρα δε σπανε ευκολα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Μην ξεχνας ομως οτι διακοπη του προμηθευτη σημαινει και ελλειψη στη γραμμη παραγωγης μεχρι να βρεθει ο νεος.Για να προχωρησει μια εταιρια σε ανακληση,κανει τον εξης υπολογισμο.Ποσο στοιχιζει η ανακληση;Χ ευρω.Ποσο στοιχισει η επισκευη των τυχων ελατωματικων μεσα στην εγγυηση;Ψ ευρω.Αν Χ>Ψ τοτε αστο να χαλαει στα πλαισια της εγγυησης.Στα παραπανω βεβαια δεν υπολογιζουμε περιπτωσεις που τιθεται θεμα ασφαλειας καταναλωτη η περιπωσεις που ενειργησαν σωστα οι ενωσεις καταναλωτων (εκτος Ελλαδος βεβαια).Επισης και οι προμηθευτες δενουν με ρητρες τις εταιριες και σιγουρα δε σπανε ευκολα.

Σωστός ο Μάριος !!!  :kalo: :kalo: :kalo:

*

mariosvass

Αλεξη δυστυχως τα ζω καθε μερα.Αντε να εξηγησεις στους κατοχους Fiat Panda γιατι το 70% των αυτοκινητων τους θα καψει τρομπα βενζινης μεσα στα 2 πρωτα χρονια.Προκειμενου ο καθε κατασκευαστης να εξοικονομησει λιγες δεκαδες ευρω σε καθε αυτοκινητο (αλλα πολλα εκατομμυρια στα χιλιαδες κομματια που θα παραχθουν),κανει απιστευτους συμβιβασμους.Το θεμα ειναι οτι τα παραπονα τα ακουν οι μηχανικοι στα συνεργεια και οχι οι μανατζερ των οικονομικων τμηματων των εργοστασιων.

*

bckat

Και για να γυρίσουμε και στο κόστος των ανταλλακτικών , δισκόπλακα brebo για τον Πήγασο 130€ ,ενώ η μαμά (τι μάρκα είπαμε είναι ;; ) έχει 170 με 180€. Χτες την πήρα  :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης