0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και αναρωτιέμαι : ¨Όσο αφορά τα καινούργια μηχανάκια,Συμφέρει οικονομικά την Aprilia να αλλάζει εντός εγγύησης όλα αυτά τα προβληματικά μέρη στις μηχάνες τις, ότι και είναι αυτό, που δεν φροντίζει να τα διορθώσει μια και καλή?Θα υπάρξουν τα έσοδα απο τις "προγραμματισμένες" και μη φθορές των αναλώσιμων-ανταλλακτικών αλλά αξίζει να χαλάς το όνομά σου και να απογοητεύεις τους αγοραστές σου?Όπως φαίνεται επιλέγουν στις "μεγάλες" ζημιές να κάνουν την παλαβή (όπως έχουν πάθει κάποιοι συμφορουμίτες , και τραβαν τα μαλλιά τους!) και κατά τα άλλα δικαιολογούν την αλλαγή αιθητήρα κοντέρ και όχι του θερμομονωτικού υλικού της εξάτμισης (κόστος :λίγα ευρώ) που κάηκε σε λίγους μήνες , πολύ μπακάλικο.... Αύτη την εικόνα μου βγάζουν και ο μηχανικός (ο τουλάχιστον επαγγελματίας) τι να σου κάνει όταν δεν έχει την απαραίτητη στήριξη απο τη "μαμά" εταιρία?Δεκτό οτι παλαιότερης χρονολογίας μηχανές έκαναν πολλά απροβλημάτιστα χλμετρα άλλα το πρόβλημα είναι οτι τώρα βγαίνουν προβλήματα από το στρώσιμο ακόμα και με μεγαλύτερο κόστος δεδομένης τεχνολογίας και υλικών.Δηλαδή έχουν κέρδος με αυτό???Δεν μπορώ να καταλάβω...
Ο πελάτης σε καμιά περίπτωση δεν βγαίνει κερδισμένος εκτός αν εννοείς οτι δεν θα κατηγορήσει την εταιρία που εμπιστεύτηκε και εδωσε τα χρήματα του, απο τα πρώτα χλμετρα της καινουργιας του μηχανής.Και ο επαρκής ποιοτικός έλεγχος τι να λέει αν τα μισα μηχανάκια που πωλούνται αλλάζουν μέσα στην εγγύηση μίζες , ανορθωτές , αισθητήρες κλπ κλπ???Τι περιμένουν για να φτιάξουν το πρόβλημα????Και ανεπαρκής ο έλεγχος και μη οριστική λύση του προβλήματος...
Όποιος έχει ζήσει σε οποιαδήποτε εταιρεία τη δύναμη του "αστο γι' αύριο" και του "δε γαμιέται", καθώς και την έλλειψη 2-3 υψηλά ιστάμενων ανθρώπων με στόχους και αποτελεσματικότητα, πιστεύω έχει μια καλή ιδέα για το "τις πταίει".
Αύτη την εικόνα μου βγάζουν και ο μηχανικός (ο τουλάχιστον επαγγελματίας) τι να σου κάνει όταν δεν έχει την απαραίτητη στήριξη απο τη "μαμά" εταιρία?
Παράθεση+1 Προφανώς δεν έχουν τον επαρκή ποιοτικό έλεγχο για να υπολογίσουν το πότε θα σκάσει η ζημιά... διότι αν έσκαγε μετά την εγγύηση, και ο πελάτης αλλά κυρίως η εταιρία κερδισμένοι βγαίνουνΜην ξεχνας ομως κατι.Στις μερες μας οι κατασκευαστες ειναι περισσοτερο "συναρμολογητες".Παιρνουν τα διαφορα κομματια απο τους προμηθευτες,τα συναρμολογουν και μας τα πουλουν ως τελικο προιον.Τα κομματια που κατασκευαζουν οι ιδιοι ειναι ελαχιστα γιατι δεν καθονται να ξοδεψουν λεφτα για εξελιξη επιμερους τμηματων,τα παιρνουν απο το εμποριο ετοιμα και τελος.Ο ποιοτικος ελεγχος εγκειται περισσοτερο στον προμηθευτη και λιγοτερο στον κατασκευαστη.Ακομα και αν βρεθει καποιο λαθος στην πορεια,ειναι δυνατο να αποσιωπηθει καθως το κοστος ακυρωσης της παραγωγης,επιστροφης στο σχεδιαστηριο και βελτιωσης στοιχιζει σε χρημα και χρονο.Π.χ δεν φταιει 100 % η Aprilia για το αν η Bosch της εδωσε μουφα τρομπες βενζινης για τα Strada.Σαφως και επρεπε να ειναι πιο αυστηρη αλλα και ποιος δε μας λεει οτι η Bosch της ειπε"Κοιτα,μην κανεις ανακληση.Ηδη δουλευω το βελτιωμενο ανταλλακτικο αλλα μεχρι τοτε,επειδη εχω ηδη παραγει καποιες χιλιαδες που πρεπει να τις διωξω,οσες καουν στις αλλαζω τσαμπα."Ολα ειναι θεμα μαρκετιγκ.Πολλες φορες κατασκευαστες εχουν αλλαξει προμηθευτες γιατι τη φαγανε και πολλες ειναι και οι φορες που κινηθηκαν ακομα και νομικα.Το θεμα ειναι οτι εμεις ειμαστε καπου στη μεση και τα υποφερουμε ολα.
+1 Προφανώς δεν έχουν τον επαρκή ποιοτικό έλεγχο για να υπολογίσουν το πότε θα σκάσει η ζημιά... διότι αν έσκαγε μετά την εγγύηση, και ο πελάτης αλλά κυρίως η εταιρία κερδισμένοι βγαίνουν
Μην ξεχνας ομως οτι διακοπη του προμηθευτη σημαινει και ελλειψη στη γραμμη παραγωγης μεχρι να βρεθει ο νεος.Για να προχωρησει μια εταιρια σε ανακληση,κανει τον εξης υπολογισμο.Ποσο στοιχιζει η ανακληση;Χ ευρω.Ποσο στοιχισει η επισκευη των τυχων ελατωματικων μεσα στην εγγυηση;Ψ ευρω.Αν Χ>Ψ τοτε αστο να χαλαει στα πλαισια της εγγυησης.Στα παραπανω βεβαια δεν υπολογιζουμε περιπτωσεις που τιθεται θεμα ασφαλειας καταναλωτη η περιπωσεις που ενειργησαν σωστα οι ενωσεις καταναλωτων (εκτος Ελλαδος βεβαια).Επισης και οι προμηθευτες δενουν με ρητρες τις εταιριες και σιγουρα δε σπανε ευκολα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι