0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα παω αυριο χωρις πισω φρενο, με τη τρομπα του πισω φρενου κατεβασμενη.Θελω να δω τι θα μου πει.Απο αυτο θα εξαρτηθει αν θα συνεχισω να πηγαινω και αν θα πω ποιος ειναι.
Αγορασα προσφατα ενα πηγασο cube.Μου εμφανισε ενα σοβαρο προβλημα:Ενω η ταση της μπαταριας επεφτε συνεχως αρχισε να σβινει.Μετα απο μερικα σπρωξιματα(μιζα δεν δουλευε ουτε για πλακα) διαπιστωσα οτι οταν αναβα τα φωτα εσβινε ο κινητηρας.Αρα υπεθεσα το προβλημα ειναι ηλεκτρικο.Ομως επειδη μεχρι τωρα απο δικυκλο ηξερα μονο απο παπι οπου το ρευμα που παει στο πολαπλασιαστη ειναι απο ξεχωριστο πηνιο-γενητρια δεν μπορουσα να καταλαβω πως σχετιζεται η πτωση τασης της μπαταριας με το σβησιμο της μηχανης.τελικα εμαθα οτι ο πολλαπλασιαστης περνει ρευμα απο τη μπαταρια.Αρα κατι συμβαινει και δεν κατεβαινει το ρευμα στη μπαταρια(ειτε χαλασμενη γενητρια ειτε χαλασμενος ανορθωτης)Ο προφεσορας που του το πηγα για να το φτιαξει μετρησε λιγο τη μπαταρια ενω ηταν συνδεδεμενη και ειδε οτι φωρτιζει κανονικα(στιγμιαια ομως-οταν το μετρησε αυτος)Διαγνωση:Η μπαταρια ειναι χαλασμενη και επιπλεον ειναι και λαθος γιατι ειναι μικροτερη απο αυτη που προβλεπεται(μεχρι τοτε εκανε κανονικα τη δουλεια της οστωσο.)Του ειπα να αλλαξει τη μπαταρια, να βαλει καινουργια τακακια πισω(Επειδη μου ειπε ηταν ιμιτασιον αυτα που ειχα) να αλλαξει και τον αισθητηρα για το stop απο το πισω φρενο(δεν λειτουργουσε).Οταν πηγα να το παρω η καινουργια μπαταρια δεν φωρτιζε, οποτε τοτε καταλαβε οτι κατι φταιει στον ανορθωτη.Με λιγο ψαξιμο βρηκε μια καμενη φυσα.Οστωσω τη μπαταρια την εφαγα.Αναμεσα στα αλλα αλλαξε και υγρα φρενων γιατι μου ειπε ηταν παλια αυτα που ειχε(αυτο κρατηστε το, ειναι σημαντικο)Αποτελεσμα 120 ευρω για μπαταρια, τακακια πισω, υγρα φρενων πισω ,αισθητηρας πισω στοπ.Παω να το κανω μια βολτα και ακουω κατι περιεργους και εντωνους θορυβους απο την αλυσιδα, επιστρεφω στο συνεργειο και τον ρωταω τι εκανε και κανει ετσι η αλυσιδα.Αυτος απαντησε οτι δεν εκανε τιποτα, και μαλιστα υπονοουσε οτι του ελεγα ψεματα-οτι δηλαδη παντα ετσι εκανε.Διαγνωση:πανω ραουλο αλυσιδας φθαρμενο-πρεπει να αλαχθει αμεσα.Του το παω χθες, το αλλαζει, κανει και κατι αλλες μικροδουλιες=40 ευρωΤο περνω αλλα συνεχιζε να κανει θορυβο η αλυσιδα-οστωσω δεν προλαβαινα να ξαναπαωΣημερα εκατσα και ελυσα μονος μου τη τρομπα του πισω φρενου και διαπιστωσα οτι το μεταλικο σωληνακι που εχει μεσα το υγρο φρενων και βρησκεται κριμενο αναμεσα στο πλαισιο και την αλυσιδα ηταν υπερβολικα κοντα στην αλυσιδα(<3mm).Μαλιστα το σωληνακι απο τη πλευρα της αλυσιδας ηταν φθαρμενο.Αφου μετακινησα το σωληνακι ειδα οτι επαψαν οι θωρυβοι απο την αλυσιδα.Συμπερασμα εδωσα 160 ευρω(και μαλιστα χωρις αποδειδη) και το μονο που κερδισα ηταν οτι αλλαξα τακακια και αισθηταρα στοπ.Η μπαταρια και το ραουλο ναι μεν ηταν φθαρμενα, αλλα τη δουλεια τους την καναν.Επιπλεον αν δεν καταλαβαινα τη συμβαινει εγκαιρα, καποια στιγμη το σωληνακι θα εσπαγε, θα εμενα απο πισω φρενο και ισως και τσακιζομουνα(Φανταζομαι τα καινουργια τακακια δεν θα βοηθουσαν ιδιαιτερα )
Το προβλημα δεν ειναι οτι αυτος ο τυπος δεν ξερει να ρυθμιζει αλυσιδα.Αλωστε το λαθος του ηταν οτι μετακινησε το σωληνακι οταν αλλαξε τα υγρα φρενων και μετα αυτο εβρισκε στην αλυσιδα.Αυτο ειναι κατι που μπορει να συμβει στο καθενα.Το προβλημα ομως ειναι οτι αυτος αντι να κατσει και να με ακουσει και να ελενξει τι μπορει να εγινε, αυτος εβγαλε το συμπερασμα οτι παντα ετσι εκανε και οτι εγω του ελεγα ψεματα.Και επειδη το συνηθες προβλημα οταν χτυπα η αλυσιδα ειναι τα ραουλα...Θα τα πουμε και αυριο.
ο τυπος ειχε βαλει αναμεσα στο σωληνα και τα πλαστικα ενα κοματι γυαλοχαρτο, βαζοντας μαλιστα την αδρη πλευρα προς το σωληνα και το χαρτι προς το πλαστικο.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι