Καλημέρα. Καταθέτω και εγώ την άποψη μου περί Μανέτας και αίσθησης. Νομίζω ότι ψάχνετε λάθος. Όλα τα aprilia που έχω οδηγήσει δεν έχουν πρόβλημα με τις μανέτες. Το αντίθετο μάλιστα. Παίρνουν καλό βαθμό σε αυτόν τον τομέα. Η καλύτερη αίσθηση που είναι το ζητούμενο έρχεται όχι από την μανέτα , αλλά με την αλλαγή τρόμπας από συμβατική σε ακτινική, Σπάτε τον κουμπαρά σας και αγοράζετε ακτινική braking όπως ο υπογράφων. Τέλεια αίσθηση πολυριθμιζόμενη μανέτα και όμορφη. Αν πρόκειται για μανέτα φρένου προτείνω μικρότερης διαμέτρου 19mm. Έτσι με την ίδια δύναμη παίρνεις καλύτερη αίσθηση και φρενάρεις από τα 200 με δύο δάκτυλα. Όσο για συμπλέκτη ισχύει το ίδιο. Η τέλεια πολυριθμιζόμενη μανέτα πάει πακέτο με ακτινική τρόμπα 16mm εδώ. Έτσι ξεπερνάμε και τον σκληρό συμπλέκτη, του caponord που με αυτήν την μικρή σε διάμετρο τρόμπα γίνεται μαλακός, Όσο για το κόστος σήμερα υπολογίζω γύρω στα 280 με 300 για κάθε ακτινική. Το κουστουμάκι είναι παρόμοιο αν αγοράσουμε ακτινικές brembo.Και για τους μερακλήδες αφού έχουμε τις τέλειες μανέτες και τρόμπες και τέλεια αίσθηση χρειαζόμαστε και σωληνάκια φρένων μεταλλικά αν δεν έχουμε, και αλλαγή 2 δισκόπλακες εμπρός και μια πίσω με braking η brembo που αναβαθμίζουν πολύ την αίσθηση φρεναρίσματος. Φυσικά και αλλαγή τις 2εμβολες με τετραέμβολες δαγκάνες εμπρός. Το κουστουμάκι γίνεται τετραψήφιο. Καλές βόλτες
Ηρακλή μου, μια τσαχπινιά είπε ο φίλος Rico να κάνει, να αλλάξει μανέτες και εσύ του λες να
βάλει επάνω την Άρτα και τα Γιάννενα..