Πρίν από λίγο λοιπόν μετά τις ευχές και λίγη κουβεντούλα με τον καλό φίλο Μπάμπη μου στέλνει το παρακάτω βίντεο καθώς με απασχολεί το θέμα των ζαντών που σε διάφορα σημεία έχουν αρχίσει και πάλι να εμφανίζουν μια μικρή ψωρίαση. Κυρίως σε σημεία στις ακτίνες και σε 1-2 άλλα σημεία περιφερειακά.
Να θυμίσω ότι έχουν βαφτεί ηλεκτροστατική και έχουν γίνει κι επικαδμίωση οι ακτίνες και τα καψούλια αλλά το νησί είναι νησί και αφού δεν υπάρχει κλειστό γκαράζ έχουμε τα ανάλογα θεματάκια με τις επιφανειακές διαβρώσεις.
Στο παρακάτω βίντεο λοιπόν ο σύντροχος μας εξηγεί πως ένα υλικό που λέγεται deironizer χρησιμοποιείται για να αφαιρέσει σωματίδια σιδήρου από διάφορα σημεία της μοτοσυκλέτας τα οποία έχουν προέλθει κυρίως από τα τακακια που κατά τη χρήση φθείρονται και μεταφέρουν αυτά τα σωματίδια σε άλλες μεταλλικές επιφάνειες τής μοτοσυκλέτας. Το αποτέλεσμα είναι αυτά τα σωματίδια που έχουν επικαθίσει στις μεταλλικές μας επιφάνειες να σκουριάζουν και να νομιζουμε ο,τι έχουν σκουριάσει οι επιφάνειές μας με αποτέλεσμα αν δεν τα αφαιρέσουμε μακροπρόθεσμα να αρχίσουν να οξειδώνονται και οι επιφάνειες πέραν από τα σωματίδια.
Είναι εντυπωσιακό πως αλλάζει χρώμα σε σημεία που φαίνονταν σκουριές και τις αφαιρεί χωρίς κάποιο τρίψιμο απλά με ξέπλυμα και η με ένα πέρασμα με κάποιο πινέλο. Λογικά σε σημεία με μεγαλύτερο πρόβλημα χρειάζονται παραπάνω περάσματα.
Ερωτώ λοιπόν το ξέρει κανείς αυτό το υλικό? Το έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και τί αποτέλεσμα είχε? Ειδικά στα μηχανάκια με ακτίνες όπως το μαμούθ μας πιστεύω θα κάνει δουλειά κρίνοντας από αυτά που βλέπω στο βίντεο.