0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #30 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 10:31:49 πμ »
ΗΝ ειναι ο σωστος κωδικος... Αυτα που αγορασες ειναι ΗΝ; Αυτα που εβγαλες ηταν ΗΚ;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #31 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 11:29:36 πμ »
ΗΝ ειναι ο σωστος κωδικος... Αυτα που αγορασες ειναι ΗΝ; Αυτα που εβγαλες ηταν ΗΚ;

αυτα που αγορασα ειναι INA - HN ολα οκ !!!  αυτα που εβγαλα ηταν HK  αυτο σου λεω , μαμα και HK  ;;; :thnk: πολυ περιεργο 

TORRINGTON  HK 1816 V   GERMANY   αυτο γραφουν πανω  :P    επιτελους  θα μου σπασεις το στομαχι ;;; :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #32 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 11:37:30 πμ »
Γρρρρρρ. Λάθος δικό μου.
Καινούριο το είχες πάρει;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #33 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 02:02:00 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #34 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 02:45:55 μμ »
Και είχε ΗΚ κωδικό ε; Μπράβο τους...
Θα τα τσεπωσε ο μαστρο-Λουιτζι χαχαχαχαχα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #35 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 04:03:36 μμ »
ΗΝ ειναι ο σωστος κωδικος... Αυτα που αγορασες ειναι ΗΝ; Αυτα που εβγαλες ηταν ΗΚ;

αυτα που αγορασα ειναι INA - HN ολα οκ !!!  αυτα που εβγαλα ηταν HK  αυτο σου λεω , μαμα και HK  ;;; :thnk: πολυ περιεργο 

TORRINGTON  HK 1816 V   GERMANY   αυτο γραφουν πανω  :P    επιτελους  θα μου σπασεις το στομαχι ;;; :tez:


Μην είστε βιαστικοι. Torrington ΗΚ1816 ήταν τα ΟΕΜ η οποία εξαγοράστηκε απο την ΚΟΥΟ και τώρα ο κωδικός ειναι Β-1816.


Παραθέτω


Παράθεση
Τhe bearings are slightly different than the original Torrington or the SKF equivalent, with slightly reduced static or dynamic load capacity. However, Torrington bearings are no longer available having been taken over by Koyo who use different codes (B-1816) and don’t have an online needle bearing catalog (As of January 2013). SKF bearings are readily available, but expensive. Where the NBR bearings win hands down however, is that the rollers are captive and can’t fall out, a real problem when fitting traditional full-complement bearings.Full complement needle bearings – HN1816. Aprilia part No: AP8110066 – These are NOT the same as normal needle-roller bearings. They contain many more rollers and have a higher static and dynamic load range. Unless you are sure the bearings you are buying are Torrington full complement – DO NOT USE HK1816 BEARINGS!
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #36 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 04:32:36 μμ »
Από που βρέθηκε αυτό που έκανες quote;
Έχει ορισμένες ανακρίβειες (που δεν έχουν σημασία) αλλά τί ακριβώς λέει; Δεν αναφέρει πουθενά ότι χρησιμοποιούσαν τα ΗΚ...
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #37 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 08:46:36 μμ »
Από που βρέθηκε αυτό που έκανες quote;
Έχει ορισμένες ανακρίβειες (που δεν έχουν σημασία) αλλά τί ακριβώς λέει; Δεν αναφέρει πουθενά ότι χρησιμοποιούσαν τα ΗΚ...


Unless you are sure the bearings you are buying are Torrington full complement – DO NOT USE HK1816 BEARINGS!
Παράθεση


http://moto-abruzzo.com/rear-suspension-linkage-overhaul/
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #38 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 10:33:43 μμ »
Πάλι δεν καταλαβαίνω Αργύρη.
Αναφέρει να μην βάλουμε αυτά με τα αραιά βελονοειδή. Κατανοητό.
Προφανώς οι εταιρίες βγάζουν  και τους 2 τύπους.
Τα Β_κατι που λέει είναι με πυκνά.
Τα HN πάλι είναι πυκνά.
Το πρόβλημα είναι ότι ο Ανέστης ειχε μαμά ΗΚ, πράγμα για μένα απίθανο.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 22, 2016, 10:36:58 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #39 - : Φεβρουάριος 22, 2016, 11:14:18 μμ »
 
και οι τελευταιες φωτο σημερα που το εδεσα 


 


 


 

και τα εργαλεια για το βγαλε βαλε τα ρουλεμαν στο ψαλιδι ηταν αυτα:


 

ευχαριστω τον Κοσμα για την ιδεα  ;)



υ.γ. του ψαλιδιου ηταν  γ@..σι  για να τα βγαλω, υποψιν οτι δεν εβγαλα ουτε τον τροχο, ουτε την εξατμιση, ουτε την αλυσιδα  :ohyes:

δεν κουναει ρουπι τωρα , ηρθε και εδεσε  :D :P :bye:


*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #40 - : Φεβρουάριος 23, 2016, 01:44:45 μμ »
Psssss Κόσμημα λέμε μπράβο  :kalo: :kalo: :kalo:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #41 - : Φεβρουάριος 23, 2016, 01:47:20 μμ »
υ.γ. του ψαλιδιου ηταν  γ@..σι  για να τα βγαλω, υποψιν οτι δεν εβγαλα ουτε τον τροχο, ουτε την εξατμιση, ουτε την αλυσιδα  :ohyes:



 :h22: :h22: :h22: Ετσι ξεκινησα και εγω και στην πορεια την εβγαλα την ροδα. Ε, μα δεν πηγαινε αλλο ρε φιλε  :P
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #42 - : Φεβρουάριος 23, 2016, 03:39:54 μμ »
Πάλι δεν καταλαβαίνω Αργύρη.
Αναφέρει να μην βάλουμε αυτά με τα αραιά βελονοειδή. Κατανοητό.
Προφανώς οι εταιρίες βγάζουν  και τους 2 τύπους.
Τα Β_κατι που λέει είναι με πυκνά.
Τα HN πάλι είναι πυκνά.
Το πρόβλημα είναι ότι ο Ανέστης ειχε μαμά ΗΚ, πράγμα για μένα απίθανο.


Αυτό που αναφέρει είναι ότι " ΕΚΤΟΣ και αν βρείτε το πλήρες πακέτο της Torrington- ΜΗΝ αγοράσετε ρουλεμάν HK."
Τα Torrington φέραν πάνω κωδικό ΗΚ (τώρα αντιστοιχεί σε Koyo B1816) αλλά φορούσαν λεπτά βελονοείδη. Εκτός λοιπόν και αν τα ρουλεμάν που θα βρούμε ειναι Torrington ΗΚ1816 να μην τα αντικαταστήσουμε με ΗΚ οποιας άλλη μάρκας (γιατι δεν αντιστοιχούν στον ίδιο τύπο ρουλεμάν)

Σωστά λοιπόν ο Ανέστης βρήκε στο μηχανάκι του Torrington ΗΚ1816 γιατί αυτά ήταν τα ΟΕΜ
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #43 - : Φεβρουάριος 23, 2016, 04:01:07 μμ »
OK got it παρόλο που δεν είναι σωστά τα αγγλικά του .
Φαντάζομαι ότι η λέξη κλειδί που λείπει από την περιγραφή του Ανέστη ήταν ότι είναι μεν ΗΚ αλλά είναι με τα πολλά βελονοειδή.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Αλλαγη ρουλεμαν μοχλικου
« Απάντηση #44 - : Φεβρουάριος 23, 2016, 07:40:41 μμ »
ναι παιδια η αληθεια ειναι οτι οι βελονες ηταν το ιδιο παχος με τα ΗΝ των INA , οποτε να μου φυγουν τυχον αμφιβολιες για π@@στια  :)

επισης τα ΗΚ του εμποριου εκτος απο λεπτοτερες βελονες ειχαν και στεφανι μεσα που τις κρατουσαν σε ενα δειγμα που ειχα δει οταν τα

εψαχνα, αυτα σιγουρα δεν κανουν για τα κιλα του Capo :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης