0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΗΝ ειναι ο σωστος κωδικος... Αυτα που αγορασες ειναι ΗΝ; Αυτα που εβγαλες ηταν ΗΚ;
Καινούριο το είχες πάρει;
Παράθεση από: bros400pgm στις Φεβρουάριος 22, 2016, 10:31:49 πμΗΝ ειναι ο σωστος κωδικος... Αυτα που αγορασες ειναι ΗΝ; Αυτα που εβγαλες ηταν ΗΚ;αυτα που αγορασα ειναι INA - HN ολα οκ !!! αυτα που εβγαλα ηταν HK αυτο σου λεω , μαμα και HK ;;; πολυ περιεργο TORRINGTON HK 1816 V GERMANY αυτο γραφουν πανω επιτελους θα μου σπασεις το στομαχι ;;;
Τhe bearings are slightly different than the original Torrington or the SKF equivalent, with slightly reduced static or dynamic load capacity. However, Torrington bearings are no longer available having been taken over by Koyo who use different codes (B-1816) and don’t have an online needle bearing catalog (As of January 2013). SKF bearings are readily available, but expensive. Where the NBR bearings win hands down however, is that the rollers are captive and can’t fall out, a real problem when fitting traditional full-complement bearings.Full complement needle bearings – HN1816. Aprilia part No: AP8110066 – These are NOT the same as normal needle-roller bearings. They contain many more rollers and have a higher static and dynamic load range. Unless you are sure the bearings you are buying are Torrington full complement – DO NOT USE HK1816 BEARINGS!
Από που βρέθηκε αυτό που έκανες quote;Έχει ορισμένες ανακρίβειες (που δεν έχουν σημασία) αλλά τί ακριβώς λέει; Δεν αναφέρει πουθενά ότι χρησιμοποιούσαν τα ΗΚ...
http://moto-abruzzo.com/rear-suspension-linkage-overhaul/
υ.γ. του ψαλιδιου ηταν γ@..σι για να τα βγαλω, υποψιν οτι δεν εβγαλα ουτε τον τροχο, ουτε την εξατμιση, ουτε την αλυσιδα
Πάλι δεν καταλαβαίνω Αργύρη.Αναφέρει να μην βάλουμε αυτά με τα αραιά βελονοειδή. Κατανοητό.Προφανώς οι εταιρίες βγάζουν και τους 2 τύπους.Τα Β_κατι που λέει είναι με πυκνά.Τα HN πάλι είναι πυκνά.Το πρόβλημα είναι ότι ο Ανέστης ειχε μαμά ΗΚ, πράγμα για μένα απίθανο.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι