0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος NICK APRC

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: RSV4 APRC 2014
  • Αντιδράσεις: +41
Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« - : Οκτώβριος 24, 2021, 05:13:46 μμ »
Καλησπέρα
Με απασχολεί το τρέχον θέμα από τεχνικής άποψης, από ότι είδα δεν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο. Τι δικαιολογεί της μεγάλες διάφορες στα χρήματα, τι πρέπει να προσέξουμε, διαφορα βάρους και τέλος προτάσεις ποιότητας/τιμής.
Εννοείται δεκτές και άλλες πληροφορίες..



*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 24, 2021, 08:30:19 μμ »
Αλυσίδες και γρανάζια υπάρχουν πολλών ειδών. Πέρα απο το ότι πολλές φορές θα πληρώσεις την γνωστή μάρκα λίγο παραπάνω, τις περισσότερες φορές θα πληρώσεις τον τύπο (απλή/o-ring/x-ring) ή και το υλικό κατασκευής (πχ στα γρανάζια ατσάλι/αλουμίνιο/η δύο διαφορετικών μετάλλων)

Το τι θα διαλέξεις έχει να κάνει με το τι ζητάς (μακροζωία ή επιδόσεις; Καθημερινή συντήρηση ή να αφήνεις τα 0-ring/x-ring να κάνουν την δουλειά τους; ) και απο εκεί και πέρα έχει να κάνει και με την τσέπη σου. Πόσο είσαι διατεθειμένος να δώσεις;

Έχω φίλο που όταν είχε το τρανσαλπ του, το είχε με απλή αλυσίδα των 40 ευρώ. Ούτε ο-ρινγκ ούτε τίποτα. Επειδή το έβαζε συχνά χώμα και κάθε φορά περνούσε την αλυσίδα με το πιεστικό, θεωρούσε πως αν είχε oring θα τα πλήρωνε τζάμπα, μιας και σιγά σιγά θα τα κατέστρεφε πολύ γρηγορα. Αντίθετα ψέκαζε την αλυσίδα σίγουρα μια φορά την εβδομάδα για καθημερινα δρομολόγια και σίγουρα πριν και μετά απο κάθε μεγάλο ταξίδι.

Θα ήθελα να σου πω πως η δική του χαλούσε στα μισά χλμ απο την δική μου oring (κι εγώ με τρανσαλπ τότε) αλλά θα σου έλεγα ψέματα. Με ίδια συχνότητα τρώγαμε αλυσίδες και γρανάζια. Απλά αυτός είχε τον νου του καθημερινά και εγώ λίπαινα κάθε 1000 χλμ μια φορά.

That said, συνεχίζω και σήμερα να βάζω επώνυμες o-ring (Afam η DID) και συντηρώ με σπρευ κάθε 1000 χλμ περίπου, αν και σε γρανάζια πηγαίνω εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια στην λύση των JT που είναι και φτηνότερα και ποιοτικά.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 25, 2021, 04:57:21 μμ »
Αν λιπαίνει κάποιος ανά βδομάδα εκτοξεύει το κόστος λόγω σπρευ..
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 25, 2021, 05:00:40 μμ »
Αν λιπαίνει κάποιος ανά βδομάδα εκτοξεύει το κόστος λόγω σπρευ..


Βαλβολινούλα ψιλή λογικά  ;)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 25, 2021, 05:30:43 μμ »
Αν λιπαίνει κάποιος ανά βδομάδα εκτοξεύει το κόστος λόγω σπρευ..


Βαλβολινούλα ψιλή λογικά  ;)

Είχε ένα δοχείο με λάδι που το τρόμπαρε να δημιουργήσει πίεση και ψέκαζε. Δεν ξέρω τι έβαζε μέσα. Μπορεί βαλβολίνη, μπορεί κάποιο άλλο χύμα λάδι.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 25, 2021, 06:16:08 μμ »
Λάδια και λοιπά συναφή είναι επικίνδυνα πράγματα...πάνε στη ζάντα και μπορεί να δεις τη πίσω ρόδα να χαιρετάει μπροστά...
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος dabledot

  • **
  • 36
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 25, 2021, 07:22:32 μμ »
Μια επωνυμη oring ..zring θα σε καλυψει ανεξαρτητως μαρκας .Ποτε δεν τα πηγαινα καλα με την φροντιδα της αλυσιδας ,ενα τυπικο περασμα με spray καθε 1500-2000 χλμ και ενα τεντωμα αν χρειαζοταν και ειμαι κομπλε .τις αλλαζα μετα τις 30-35000 χλμ . σε Tiger 955 αντεχαν και πανω απο 50χχλμ.μαλλον οι τρικυλινδροι ταλαιπωρουν λιγοτερα το συστημα μεταδοσης , αντιθετα σε βαρα -tdm δεν κρατησα καμια πανω απο 15-18χχλμ.τις τρωγανε ανομοιομορφα οτι μαρκα και να δοκιμασα .παιζει ρολο και το μοτερ, μεγαλη σημασια εχει και το σωστο τεντωμα ..εδω ισχυει το  do not over tighten..

*

Αποσυνδεδεμένος NICK APRC

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: RSV4 APRC 2014
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 25, 2021, 07:30:58 μμ »
Ας μας εξηγήσει κάποιος την διαφορα o-ring και x-rign να γίνει αναλυτικό το άρθρο και να λυθούν και σε εμένα απορίες. 🙂🙂

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 25, 2021, 07:37:02 μμ »
Ας μας εξηγήσει κάποιος την διαφορα o-ring και x-rign να γίνει αναλυτικό το άρθρο και να λυθούν και σε εμένα απορίες. 🙂🙂

Η διαφορά δεν είναι τίποτα παραπάνω απο το σχήμα που έχουν τα λαστιχάκια εντός της αλυσίδας στους συνδέσμους, που κρατάνε εσωτερικά το λιπαντικό. Τα oring είναι κυλινδρικά (σαν τις γνωστές φλάτζες) ενώ τα xring σε σχήμα Χ. Θεωρητικά καλύτερα είναι τα Χ ring επιδή δημιουγούνται 4 γωνιώδη κλεισίματα με λιπαντικό, που ακόμη και ένα να καταρρεύσει υπο πίεση, θα έχει σωστή λίπανση απο το λιπαντικό εντός των υπολοίπων.

Μεταξύ μας και βάση της εμπειρίας μου...μπούρδες! Καμία x ring δεν μου κράτησε παραπάνω απο τις αντίστοιχες o ring.

Για μια μοτοσυκλέτα που δεν χρησιμοποιείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς δεν θα δεις διαφορά απο μια αλυσίδα με oring. Περισσότερο διαφορά θα σου κάνει το σωστότερο καθάρισμα και τακτική λίπανση, παρά αν βάλεις x αντί για Ο.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 25, 2021, 07:44:16 μμ »
Ένας σχολαστικός σε καθάρισμα αναβάτης ίσως μπορεί να δοκιμάσει και 520 αν έχει μαμά 525..τα κέρδη στα φορτία είναι μεγάλα,σαφώς όμως δεν θα βγάλει τα 40000 χλμ που είναι ψιλοστανταρ σε αλυσίδες-γραναζια που καθαρίζονται και λιπαίνονται σχολαστικά 500 με 1000 χλμ max,ανά λίπανση.

Από κει και πέρα έχω σε μεγάλη εκτίμηση τις regina..
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος NICK APRC

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: RSV4 APRC 2014
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 25, 2021, 08:14:04 μμ »
Ευχαριστώ για της απαντήσεις σας παιδιά... DID ERV3 520 φοράω τώρα, βέβαια δεν ξέρω αν τα 200€ τα αξίζει, για αυτό μπαίνω στην διαδικασία αυτή.

Γνωρίζει κανεις τι αλλάζει σχετικά με το βάρος ;

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 25, 2021, 08:24:15 μμ »
Ευχαριστώ για της απαντήσεις σας παιδιά... DID ERV3 520 φοράω τώρα, βέβαια δεν ξέρω αν τα 200€ τα αξίζει, για αυτό μπαίνω στην διαδικασία αυτή.

Γνωρίζει κανεις τι αλλάζει σχετικά με το βάρος ;
Πιο ελαφριά αλυσίδα,τα κινούμενα μέρη επωφελούνται, κέρδος στην απώλεια ιππων, χοντρικά..
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος NICK APRC

  • *
  • 21
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: RSV4 APRC 2014
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 25, 2021, 09:21:54 μμ »
Σίγουρα παίρνεις περισσότερα άλογα, λογικό και αναμενόμενο..

 Ποιες αλυσίδες είναι ελαφρύτερες, τι μέταλλα έχουν;

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 25, 2021, 09:59:39 μμ »
Σίγουρα παίρνεις περισσότερα άλογα, λογικό και αναμενόμενο..

 Ποιες αλυσίδες είναι ελαφρύτερες, τι μέταλλα έχουν;
Οι 520 είναι πιο ελαφριές απ' τις 525 και τα αλουμινένια γραζανια το ίδιο σε σχέση με τα ατσαλινα
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Voliminal

  • **
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • V2 Power
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000 R
  • Αντιδράσεις: +85
Απ: Αλυσίδα τεχνικά θέματα
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 26, 2021, 09:26:26 μμ »

Πολύ καλό βίντεο γενικά, εξηγεί και διαφορές x/o-ring.

Μάριος

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης