0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γνωριζει καποιος να μου πει οταν καποιος ανορθωτης υπερφορτιζει την μπαταρια εαν υπαρχει περιπτωση να φταιει κατι αλλο εκτος του οτι ο ανορθωτης εχει χαλασει?Εχω εναν ο οποιος ενω εκανε 2000χλμ σε μια βολτα και δουλευε σωστα, την επομενη μερα φορτιζε στα 18v στις 4000rpm (13.8v ρελαντι) και σημερα δουλευει κανονικα παλι.
Καταρχιν,να κανεις μικροτερες βολτεςΑν κανεις μεγαλες βολτες,να μετρας τη φορτιση την μεθεπομενη μερα 'η να μην ανεβαζεις 4αρεςχαρηκα που σε βοηθησα...ο επομενος μηπως να γινω αντμιν στα τεχνικα?!
μαλλον ο ανορθωτης θα εχει χαλασει Κοσμα η κατι δεν σου δειχνει καλα το βολτομετρο 13,8v - 14 v στο ρελαντι δειχνει και μενα και οταν παταω φρενο στο ρελαντι πεφτει στο 13,4v - 13,6v
Το ερωτημα Ανεστη ειναι εαν υπαρχει κατι αλλο που μπορει να προκαλεσει τα ιδια συμπτωματα (υπερφορτιση). Ειναι κριμα να εχει ας πουμε καπου βραχυκυκλωμα, να αλλαξεις ανορθωτη και ξαφνικα να ανακαλυψεις οτι και ο νεος κανει τα ιδια κολπα. Εαν ηταν μονιμο το φαινομενο, θα τον αλλαζα
Ο ανορθωτης είναι 100% Μην το ψαχνεις και άλλαξε τον
Δες τη λύση του mosfet Κοσμά όπως έχει γραφτεί στο αλλο θεμα του ανορθωτή. Ειναι πλέον η καλύτερη λύση.Στάλθηκε οσο ο dani περναγε τον vale....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι