0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5447
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4537
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #15 - : Οκτώβριος 31, 2015, 10:02:18 μμ »
Μα δεν ειπα καπου οτι ειναι δικο σου αλλά αφου ασχολεισαι υποθετω οτι ειναι στην υπόγα σου...

Στάλθηκε οσο ο dani περναγε τον vale....

Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 31, 2015, 10:07:24 μμ »
Μα δεν ειπα καπου οτι ειναι δικο σου αλλά αφου ασχολεισαι υποθετω οτι ειναι στην υπόγα σου...

Στάλθηκε οσο ο dani περναγε τον vale....

  Εεε  ρε τι εχει δει αυτη η υπογα .......!!!   :ohyes: :)

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 01, 2015, 12:10:20 πμ »
δυο βλαβες μπορει να παθει ενας ανορθωτης , 1 να μην φορτιζει και η αλλη να υπερφορτιζει. κοσμα μονο που ειπες το συμπτωμα καταλαβα οτι φοραει sx. αυτος ειναι ο λογος που σταματησα να τους δουλευω. 9 στους 10 sx που καιγοντε, υπερφορτιζουν  και μαλιστα οχι παντα, συνηθως μετα απο καμποση ωρα λειτουργειας. το κακο ειναι οτι δεν το παιρνεις χαμπαρι αμα κανεις μικρες αποστασεις, στις μεγαλες θα σου φουσκωσει μπαταρια και ακομα χειροτερο θα ξερασει υγρα. το δευτερο χειροτερο που μπορει να συμβει ειτε κανεις μεγαλες αποστασεις ειτε οχι ειναι να σου καψει το οργανο. δηστυχως δεν εχει προστασια απο υπερφορτιση και στην κυριολεξια το ψηνει και αν το ρευμα περασει βαθεια και δεν περιοριστει μονο στον πυκνωτη και το τροφοδοτικο του. τοτε καιει και το τυπωμα και το οργανο αχρηστευεται.

το μονο καλο ειναι τα φωτα, αν εχεις καλες λαμπες και δεν στις καψει αμεσως, λες τι φωτα που εχω παναγια μου με 17 βολτ???

παντως με τοσες επιλογες σε mosfet πια και αρκετα φθηνους, ολοι οι συμβατικοι ανορθωτες με τρανζιστορ ειναι ξεπερασμενοι

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 01, 2015, 07:48:41 πμ »
Nαι βρε, 2 βλαβες μπορει να παθει. Το θεμα ειναι οτι τωρα δουλευει και αναζητω εαν υπαρχει περιπτωση να φταιει κατι αλλο (πχ βραχυκυκλωμα στα μπαλαστ των ξενων, πηνια ή δεν ξερω τι αλλο) το οποιο επηρεαζει τα βολτ που μετραω στην μπαταρια.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 01, 2015, 10:03:34 πμ »
Μου έγραψαν στο af1 να κοιτάξω την γείωση του ανόρθωτη (το αρνητικό δηλαδή που καταλήγει κάποια στιγμή στη μπαταρία). Του έκανε το ίδιο λέει ο catfish.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 01, 2015, 10:24:31 πμ »
Στην μπαταρία μετρας τον ανορθωτη;  :pray: Βγάλε την φύσα με τα δυο καλώδια απο τον ανορθωτη και μετρα εκεί. Αν έχει χωριστό καλώδιο σώματοςο ανορθωτης δες αυτό που λέει  cat αλλιως δεν έχει νόημα.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 01, 2015, 10:59:12 πμ »
εμενα ειναι SX και στην τσιτα μου δειχνει 14,1V - 14,2V  ειναι οκ ρε σεις ??? η θα βρασω και την Odyssey ???  :psdof:

 γ@μω τα εξοδα μου μεσα  :psdof: παλι απο το ενα στο αλλο βαρεθηκα  :shahea:















Υ.Γ.
να μην εχω τα φραγκα να παρω ενα 1200 να τελειωνω απο αυτα  :P :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 01, 2015, 11:10:28 πμ »
Βολτόμετρο έχεις?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 01, 2015, 11:26:22 πμ »
ΝΑΙ

*

Αποσυνδεδεμένος capovrilissia

  • ***
  • 86
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Etv 1000 caponord
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 01, 2015, 12:08:40 μμ »
Και εγώ έχω sx και μου δείχνει 14,3 έως 14,4
Στη σελίδα της sx λέει τάση λειτουργειας 13,5 έως 14,5 με τα φώτα ανοιχτά στης 2500 στροφές  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 01, 2015, 04:33:14 μμ »
δεν μπορει να υπαρξει υπερφορτιση βρε κοσμα απο κανενα αλλο λογο παρα μονο απο ανορθωτη. μπορει μια συχνοτητα των xenon να σου βγαλει λαθεμενες μετρησεις αλλα δεν θα ειναι σταθερες ενδειξεις .

αυτο με τις γειωσεις δεν παιζει, δεν μπορει να εχεις υπερφορτιση αν δεν εχεις σωστη γειωση. δεν μπορεις να μεταφερεις αμπερ για να σηκωσεις ταση οταν δεν εχεις σωστη μεταφορα ρευματος. μπορει να εχει αυξομιωσεις απο ρελαντι σε υψηλες στροφες αλλα γινεται το αντιθετο, οταν μαρσαρεις πεφτει κ οχι να υπερφορτιζει.

ενα αλλο σεναριο ειναι αν ο ανορθωτης εχει εξωτερικο καλωδιο διεγερσης, οπως τα gen 2 , τοτε αν εκεινο κοπει η δεν κανει καλη επαφη, εχουμε υπερφορτιση λογο οτι δεν διαβαζει το τρανζιστορ την ταση στο κυκλωμα

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 01, 2015, 04:43:32 μμ »
Που να ξερω ρε φιλε. Μου λεει ο αλλος του εκανε τα ιδια οταν δεν ειχε καλη επαφη στον αρνητικο πολο. Καλα τον λεει ο faraway παρλαπιπα.
Ο SX ειναι, οποτε 4 καλωδια εχει.

Εναν ανορθωτη για τον Κωστακη λοιπον  :tez:



ps. Η ολη ιστορια ξεκινησε οταν εγω εβγαλα την ζελατινα μπροστα για να δω το υποπλαισιο οργανων. Μεχρι πριν το βγαλω δουλευε ρολοι. Τωρα που την εβαλα, παλι ρολοι δουλευει  :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 01, 2015, 06:39:02 μμ »
Bill τα φώτα σου. Σε πηγασακι φίλου έχω δοκιμάσει τρεις διαφορετικούς ανορθωτές και δεν ππερνώ απο κανένα πανω απο 2.5ν :psdof: Απο τα πηνία έχω 50 έως 55 βολτ και στις τρεις φασεις. Το εκανε μετα απο πλυσιμο  όταν βάλω πανω αμορθωτη ακόμα και χωρίς να κουμπωσω την φύσα της μπαταριας παιρνω 0,90ν και απο τον μοσφετ του καπό που δδουλεύει άψογα στο καπό μου παίρνω 2.5ν. Γειωσεις οκ Πριν αρχίσω να βγάζω πλαστικά να τσεκαρω φύσες και πριν βγάλω και πηνία στο τέλος ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ;;;

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 01, 2015, 10:49:44 μμ »
τα πηνια μπορει να σου δινουν ταση σωστη αλλα δεν μπορεις να μετρησεις ενταση, εκτος αν εχεις πολυμετρο που μετρα 20Α αμπερ συνεχες.
τσεκαρε τα καλωδια μεταφορας απο τον ανορθωτη στην μπαταρια. θα σε βοηθουσε αν εβαζες εξωτερικα καλωδια απο τον ανορθωτη στην μπαταρια για να εβλεπες τι και πως

εχω ξαναγραψει την πιο απλη και αλανθαστη μεθοδο να τσεκαρεις τα πηνια.
περνουμε ενα απλο καλωδιο γυμνωμενο και στις δυο ακρες, αποσυνδεουμε την φισα απο τα πηνια και με τον κινητηρα να λειτουργει κανουμε γεφυρα διαδοχικα τις φασεις μεταξυ τους , δηλαδη η 1 με την 2 , μετα η 1 με την 3 και τελος η 2 με την 3. πρεπει να σπινθιριζουν εντονα ολες οι φασεις. το επομενο τεστ ειναι να γεφυρωνεις την καθε φαση με το πλαισιο ,δηλαδη με γειωση στον σκελετο, εκει δεν πρεπει να σπινθιριζει καμια.

ενα αλλο αξιοπιστο τεστ αν φοβομαστε τους σπινθηρες ειναι να συνδεσουμε μια λαμπα Η4 και να δοκιμαζουμε την καθε φαση οπως πριν. πρεπει να αναβει την λαμπα εντονα η καθε φαση. μετα περνουμε ενα μικρο λαμπακι, Τ10 πχ και δοκιμαζουμε την καθε φαση με την γειωση. αν σε καποια φαση κοκκινησει εστω και λιγο το συρμα της λαμπας τοτε τα πηνια εχουν αρχισει να βραχυκυκλωνουν
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 01, 2015, 10:52:18 μμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: Ανορθωτης
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 02, 2015, 08:49:09 πμ »
εναλλασομενο (διορθωση για το πιο πανω ποστ, μετα το ειδα)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης