0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Akisdal

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Shiver 750
  • Αντιδράσεις: +18
Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« - : Αύγουστος 01, 2022, 02:39:27 μμ »
Καλησπέρα! Καταρχήν να ζητήσω συγγνώμη αν έβαλα το θέμα σε λάθος κατηγορία, αλλά παρόλο που αφορά ένα Shiver, θεώρω οτί είναι γενικού ενδιαφέροντος και ισχύει για τις μοτοσυκλέτες γενικότερα.
Πρόσφατα τελείωσα το μεγάλο service των 40.000km στο Shiver (2010) μου και φόρεσα ένα ελεύθερο φίλτρο DNA. Να τονίσω ότι η εξαγωγή είναι ήδη ελεύθερη καθότι φοράει και τελικά της Akrapovic και επίσης, επειδή έτσι το αγόρασα, δεν έχω εμπειρία από τα εργοστασιακά τελικά.
Από την πρώτη στιγμή που ανέβηκα στο μηχανάκι μετά την αλλαγή του φίλτρου, παρατήρησα μια σχετικά μικρή απώλεια δύναμης (ή ροπής) στις χαμηλομεσαίες (~3,500 - 6,000 rpm) όπως επίσης και μια σχετικά μικρή προσθήκη δύναμης από εκεί και πάνω.
Είναι φυσιολογικό; Είναι ιδέα μου; Δεν έχασα δύναμη και απλά μετατοπίστηκε η καμπύλη δύναμης; Χρειάζομαι αναχαρτογράφηση τροφοδοσίας;
(Σε κάποιο άλλο παλαιότερο μήνυμά μου, γράφω οτί το μηχανάκι φορούσε φίλτρο DNA αλλά τελικά ανοιγοντάς το ανακαλύψαμε οτι φορούσε εργοστασιακό... Μη νομίζετε ότι σας δουλεύω κιόλας :P)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 01, 2022, 02:51:55 μμ από Akisdal »



*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 02, 2022, 12:04:05 πμ »
Θέλει τάισμα..
Γενικώς τα 750αρια λίγοι τα έχουν πιάσει παγκοσμίως με αμφίβολα αποτελέσματα
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 630
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1338
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 02, 2022, 11:45:18 πμ »
Βάλε ένα καινούργιο φίλτρο μαμά, σε οποιοδήποτε μηχανάκι
είχα αλλάξει φίλτρο είχα δει αυτό πού λες ,κούφιο χαμηλά και
ψηλά είναι σίγουρα πιο στεγνό με ότι συνεπάγεται αυτό..
Κόλλησε Gsxr 1000 φίλου με εξάτμιση και φίλτρο σε λίγο παρατεταμένο πλάκωμα..
Εκτός αν είσαι τυχερός και μπορέσει κάποιος να στο ρυθμίσει..  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 02, 2022, 06:48:29 μμ »
Τα shiver δεν έχουν μαπ2 δηλαδή; :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 02, 2022, 06:56:17 μμ »
Τα shiver δεν έχουν μαπ2 δηλαδή; :thnk:
η απριλια δεν εβγαλε κιτ τετοιο για τη σειρα 750
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος itsasyndrome

  • ***
  • 88
  • Φύλο: Άντρας
  • State of no mind.
  • Μοντέλο μηχανής: Tracer 700
  • Αντιδράσεις: +69
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 02, 2022, 08:03:08 μμ »
σε ολα τα modes στο κανει ;

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 03, 2022, 08:24:56 πμ »
Άρα το γυρνάς σε μαμά φίλτρο και ξενοιάζεις!Αλλοιώς πας σε παράλληλους εγκεφάλους,χάρτες σε δυναμόμετρο και δεν συμμαζεύεται! ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Xristoss8

  • *****
  • 287
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia shiver
  • Αντιδράσεις: +68
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 07, 2022, 01:49:33 μμ »
Καλησπέρα , κάνε ένα έλεγχο στα ρεύματα σου ,σε μένα  δίνει πότε 13.8 η 9  και 13 και μου κάνει κρέμασμα πιθανόν να έχει πρόβλημα η φύσα η κάτι άλλο δεν πρόλαβα να το δω. Επίσης ταπωσε τα τελικά δουλεύει καλύτερα

*

Αποσυνδεδεμένος PuNtOs

  • ***
  • 152
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 12, 2022, 11:29:43 μμ »
Φιλτρο-εξατμιση χωρίς πρόγραμμα δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά. Ή ψηλά ή χαμηλομεσαια, κάπου θα χάνει δυναμη. Βάλε ένα σωστο πρόγραμμα και θα ξαναγαπησεις το μηχανάκι σου
PuNtOs

*

Αποσυνδεδεμένος lostregr

  • **
  • 48
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 13, 2022, 05:59:51 μμ »
γιατι δεν βγαζεις απλα το φιλτρο... και βαλε οπως το ειχες το μηχανακι.
γιατι να μλεχτεις με προγραμματα; στα 350-450€...

*

Αποσυνδεδεμένος Akisdal

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Shiver 750
  • Αντιδράσεις: +18
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 22, 2022, 02:55:55 μμ »
Ευχαριστω για την ανταποκριση και τη βοηθεια...
Η αληθεια ειναι οτι δε με ενδιαφερει να βελτιωσω τις επιδοσεις της μηχανης. Μου ειναι υπεραρκετη ετσι οπως ειναι (προς το παρον τουλαχιστον) γιατι ειναι το πρωτο μου δικυκλο. Τωρα θα μου πειτε "Γιατι εβαλες ελευθερο φιλτρο τοτε;" και η απαντηση ειναι "Γιατι προκειται για μικροποσο χρηματικα (η διαφορα με το μαμα ηταν 20€) και επειδη ακουσα και την ατακα "απο τη στιγμη που φορας εξατμιση θα βοηθησει". Με ενδιαφερει ομως παρα πολυ να μη χασω τη δυναμη που εχω και ειδικα στα χαμηλομεσαια που γουσταρω να το δουλευω και που ειναι και πιο χρησιμοποιησιμη η δυναμη. Οποτε αν μου λετε οτι για να παρω πισω τη συμπεριφορα του στα χαμηλομεσαια χρειαζομαι 350-400€ προγραμμα και καινουριους μπελαδες, τοτε μαλλον θα γυρισω στο μαμα φιλτρο.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 27, 2022, 01:49:54 μμ »
Κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν έχεις κάποιο ανησυχητικό πρόβλημα όπως το έχεις φτιάξει.
Μάλλον έχεις βοηθήσει το μοτέρ με λίγο πιο εύκολη εισαγωγή και ισορροπημένα μια λίγο πιο εύκολη εξαγωγή.
100% τέλειο μίγμα δεν έχει κανένα μοτέρ ούτε μαμά ούτε αν γράψεις πρόγραμμα όσο καλός και αν είναι ο προγραμματιστής. Μόνο αν βάλεις ένα πολύ super εγκέφαλο με ρυθμίσεις σε πραγματικό χρόνο με αισθητήρες ακριβείας και κάνεις πράγματα που δεν χρειάζεται να εμβαθύνουμε.
Έπειτα από όλα αυτά δηλαδή τί θα καταφέρεις με τέλεια καύση; ψιλοδιαφορές.
Αν πιστεύεις οτι χρειάζεται να εμπλουτίσεις περισσότερο το μίγμα σου βρές ένα από αυτά τα φθηνά ηλεκτρονικά που παρεμβάλλονται στον αισθητήρα θερμοκρασίας εισαγωγής και κάνουν γενικά το μίγμα πλουσιότερο.
Π.χ. https://www.ducatimonster.org/threads/diy-booster-plug-biasing-the-air-intake-temperature-sensor-to-reduce-afr.357761/
Επίσης δες και εδώ τι γράφει κάποιος για μια λύση υψηλότερης απόδοσης που όμως κοστίζει γύρω στα 160Ε + ταχ.
https://www.apriliabikers.gr/portal/shiver-sl750/apanthsh-gia-to-%27%27boosterplug%27%27/
(https://www.boosterplug.com/shop/all-aprilia-models-55c1.html)
Εγώ θα σου έλεγα πάντως άστο όπως είναι. Σίγουρα θα είναι λίγο καλύτερο από μαμά όπως είναι τώρα :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 27, 2022, 01:55:25 μμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος itsasyndrome

  • ***
  • 88
  • Φύλο: Άντρας
  • State of no mind.
  • Μοντέλο μηχανής: Tracer 700
  • Αντιδράσεις: +69
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 28, 2022, 10:02:59 πμ »
Καλά το dna φίλτρο δεν το βάζεις μόνο για απόδοση μόνο και μόνο που γλιτώνεις να αγοράζεις καινούργιο φίλτρο σε κάθε μεγάλο service  μειώνεις το κόστος + ότι έχει καλύτερη κατακράτηση λόγο της Γάζας από το χάρτινο το μαμά

*

Αποσυνδεδεμένος Akisdal

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Shiver 750
  • Αντιδράσεις: +18
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 29, 2022, 02:23:49 μμ »
Κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν έχεις κάποιο ανησυχητικό πρόβλημα όπως το έχεις φτιάξει.
Μάλλον έχεις βοηθήσει το μοτέρ με λίγο πιο εύκολη εισαγωγή και ισορροπημένα μια λίγο πιο εύκολη εξαγωγή.
100% τέλειο μίγμα δεν έχει κανένα μοτέρ ούτε μαμά ούτε αν γράψεις πρόγραμμα όσο καλός και αν είναι ο προγραμματιστής. Μόνο αν βάλεις ένα πολύ super εγκέφαλο με ρυθμίσεις σε πραγματικό χρόνο με αισθητήρες ακριβείας και κάνεις πράγματα που δεν χρειάζεται να εμβαθύνουμε.
Έπειτα από όλα αυτά δηλαδή τί θα καταφέρεις με τέλεια καύση; ψιλοδιαφορές.
Αν πιστεύεις οτι χρειάζεται να εμπλουτίσεις περισσότερο το μίγμα σου βρές ένα από αυτά τα φθηνά ηλεκτρονικά που παρεμβάλλονται στον αισθητήρα θερμοκρασίας εισαγωγής και κάνουν γενικά το μίγμα πλουσιότερο.
Π.χ. https://www.ducatimonster.org/threads/diy-booster-plug-biasing-the-air-intake-temperature-sensor-to-reduce-afr.357761/
Επίσης δες και εδώ τι γράφει κάποιος για μια λύση υψηλότερης απόδοσης που όμως κοστίζει γύρω στα 160Ε + ταχ.
https://www.apriliabikers.gr/portal/shiver-sl750/apanthsh-gia-to-%27%27boosterplug%27%27/
(https://www.boosterplug.com/shop/all-aprilia-models-55c1.html)
Εγώ θα σου έλεγα πάντως άστο όπως είναι. Σίγουρα θα είναι λίγο καλύτερο από μαμά όπως είναι τώρα :bye:
Η αληθεια ειναι οτι προσφατα, καθως εκανα ερευνα για το θεμα, επεσα πανω σε μια πολυ ενδιαφερουσα διαφωνια σε forum του εξωτερικου, οπου ενας τυπος ειχε ακριβως το ιδιο θεμα με εμενα (δλδ εχασε μεσαια και πηρε ψηλα) και μια απο τις απαντησεις ειχε πολυ ενδιαφερον. Ελεγε λοιπον οτι το φαινομενο αυτο προκαλειται γιατι φορωντας ενα παλιο χαρτινο μπουκωμενο φιλτρο (και αυτο που εβγαλα απο τη μηχανη ηταν παραπανω απο απλα μουκωμενο) η καμπυλη ισχυος ειχε πεσει στα ψηλα και στα χαμηλα με αποτελεσμα ενα μικρο flat σημειο που μπορει να εχει η καμπυλη απο το εργοστασιο να μην ειναι ιδιαιτερα αισθητο. Αλλαζοντας λοιπον το φιλτρο η καμπυλη επανηλθε στα φυσιλογικα επιπεδα με αποτελεσμα να γινει πιο αισθητο το flat σημειο στα μεσαια. Με λιγα λογια και στο μαμα φιλτρο να γυρισω απο τη στιγμη που θα ειναι καινουριο μαλλον θα εχω τα ιδια αποτελεσματα. Ταιριαζει νομιζω σαν σεναριο αλλα δε ξερω αν πρεπει να το πιστεψω... Επισης οσο περναει ο καιρος νομιζω οτι συνερχεται... Ή προσαρμοζεται ο εγκεφαλος της μηχανης... ή ο δικος μου! :P
Παραθετω τη διαφωνια
https://www.triumphrat.net/threads/loss-of-power-after-installing-k-n-air-filter.885369/
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2022, 02:51:05 μμ από Akisdal »

*

Αποσυνδεδεμένος Akisdal

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Shiver 750
  • Αντιδράσεις: +18
Απ: Απώλεια δύναμης & ECU Remap
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 29, 2022, 02:48:15 μμ »
Καλά το dna φίλτρο δεν το βάζεις μόνο για απόδοση μόνο και μόνο που γλιτώνεις να αγοράζεις καινούργιο φίλτρο σε κάθε μεγάλο service  μειώνεις το κόστος + ότι έχει καλύτερη κατακράτηση λόγο της Γάζας από το χάρτινο το μαμά
Επειτα απο μια ερευνα που διαβασα εχω αρχισει να αμφιβαλλω και για αυτο. Φαινεται  πολυ σοβαρη και εχει διεξαχθει κατω απο συνθηκες iso και με λιγα λογια λεει οτι τα φιλτρα επιδοσεων, σα φιλτρα δε κανουν τη δουλεια τους. Και η αληθεια ειναι οτι απο τη στιγμη που οι εταιριες που τα φτιαχνουν το μονο που κανουν ειναι ισχυρισμοί τεινω να πιστεψω πιο ευκολα την  ερευνα που εχει κανει καποιος και μου παρουσιαζει καποια στοιχεια. Βεβαια πρεπει παντα να γνωριζεις αν εχει και καποιο οφελος αυτος που κανει την ερευνα αλλα τεσπα. Αν λοιπον οι επιδοσεις δε σε ενδιαφερουν διαγραφεται το ενα θετικο που προσφερει ενα ελευθερο φιλτρο και αν οντως δε φιλτραρουνε σωστα διαγραφεται και το δευτερο. Μενει μονο το χαμηλο κοστος συντηρησης το οποιο δεν το ανταλλαζω με εναν "βρωμικο" κινητηρα.
Παραθετω και την ερευνα.
https://www.nicoclub.com/archives/kn-vs-oem-filter.html
Φιλικα παντα :bye: :D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης