Τάσο καλώς όρισες στο ΑΒ.
όπως περιγράφεις την κατάσταση
1) η μπαταρία 13ΑΗ είναι σχετικά μικρή (περισσότερο μετράει το πόσο δύναμη εκκίνησης παρέχει). Συνήθως φοράμε 14-16ΑΗ.
2) με την ακινησία δείχνει να έχει κάποια ή κάποιες επαφές (ιδίως του ανορθωτή με την γείωση) οι οποίες έχουν θέμα και καλό θα ήταν να καθαριστούν
3) πρέπει να κάνεις έναν έλεγχο διαρροών ρεύματος μετρώντας (αφού τον αποσυνδέσεις) σε σειρά μεταξύ του αρνητικού πόλου της μπαταρίας και του σώματος με ένα πολύμετρο στην σκάλα Ampere. Ανοίγοντας τον διακόπτη (ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ) θα δείξει κάποια Αμπέρ, και μετά κλείνοντάς τον πρέπει σύντομα να δείχνει πολύ κοντά στο μηδέν αν όχι 0.00.
4) Η φόρτιση αν κάνεις πολλά άναψε - σβήσε χρειάζεται κάποια ώρα λειτουργίας.
Εγώ θα κοιτούσα μπουζί, πίεση βενζίνης και δεν θα ξόδευα μία αν δεν ήμουν σίγουρος ή αν δεν εμπιστευόμουνα τον μάστορα.
Εφόσον το κύκλωμα του ανορθωτή φορτίζει το πρόβλημά σου θα είναι κάτι απλό.