Νομίζω ότι είμαστε υπερβολικοί. Αν η διαφορά στο κόστος είναι μικρή όπως λέτε και τα οφέλη αρκετά, θα είχε υιοθετηθεί αυτή η "τεχνολογία" στα επαγγελματικά και στα ακριβά σπορ αυτοκίνητα.
Θέλουμε να κάνουμε τα μηχανάκια μας σαν τα αγωνιστικά για να πηγαίνουμε βόλτες και στη δουλειά? Μα υπάρχουν τόσες διαφορές που νομίζω ότι το άζωτο είναι το τελευταίο που θα βάζαμε.
Εγώ λέω να αφήσουμε τις καγκουριές στο δημόσιο οδικό δίκτυο, να οδηγούμε με σύνεση, και ο αέρας του Θεούλη στα λάστιχα θα κάνει αυτό που πρέπει. Έτσι κι αλλιώς μία φορά το μήνα ρίχνουμε μια ματιά στην πίεση είτε με αέρα
είτε με άζωτο. Ας πατήσουμε και το κουμπάκι αν χρειαστεί. Δεν είναι κόπος.
ΥΓ. Εγώ έχω 80% άζωτο στα λάστιχα μου και μ@μ@ει το εργαλείο