Απόκτησα την καλή μου το 2006 απο βιτρινα. Απο τοτε που την αγορασα αποφάσισα οτι το πισω φρένο ειναι εκει για διακόσμηση, μιας και χρειαζοταν συχνες εξαερώσεις και εγω ουτε τις γνωσεις αλλα ουτε και το χρονο ειχα, οποτε οδηγουσα απλα χωρις πισω φρενω. Ποιος το χρειαζεται αλλωστε (χα χα).
Ενα ωραιο ανοιξιατικο απογευμα λοιπον, ξεκινησα για μια βολτα απο Αττικη οδο μερια. Οταν εβγαζα το μηχανακι απο την πυλωτή το αισθανθηκα λιγω βαρυ και σα να ακουσα και ενα τριξιμο, αλλα ποιος δινει σημασια, ειχα και κανα δυο εβδομαδες να βγω βολτα, ο δρομος με καλουσε!
Βγαινω Αττικη και αρχιζω να ανοιγω σιγα σιγα. Αλλα μονο στο μυαλο μου γιατι το μηχανακι δεν τραβουσε οπως θα επρεπε. "Η ιδεα μου θαναι", σκεφτηκα και συνέχισα. Ειδα 210 στο υψος του ALPHA και μπηκα στο βενζιναδικο γιατι κατι δεν πηγαινε καλα. Ξεκαβαλαω και εκει που κοιταω το μηχανακι μπας και καταλαβω τι γινεται, ΤΣΑΦ αναβει μια φλογα απο την πισω δαγκανα και αρπαζει ολος ο δισκος βγαζοντας μπλε φλογα. Εβγαλα το γαντι μεσα σε πανικο κι αρχισα να τον χτυπαω μηπως και σβησω την φωτια. Οσο τον χτυπουσα η φλογα επεφτε, μολις σταματουσα φουντωνε. "Αυτο ηταν, παει το μηχανακι", σκεφτηκα. Για καλη μου τυχη σταματησε ενας Χριστιανος με αυτοκινητο και με τον πυροσβεστηρα του, σβησαμε τον πισω δισκο πριν το μηχανακι περασει στη Βαλχαλα των μοτοσυκλετων.
Το προβλημα λυθηκε με την αγορα after market μαρσπιε, που τοποθετουν την τρομπα σε ορθια θεση. Απο τοτε λοιπον ολα καλα και παραδεισένια και η μηχανη ζει και βασιλευει....προς το παρών.
Ευχαριστω!