APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: nasos-v στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:45:32 μμ
-
επειδη το αλλο θεμα το σχισαμε
για πειτε εδω τι βελτιωσεις υπαρχουν για τα μωρα μας και οτι αλλη πληρωφορια ξερετε για αυτες της βελτιωσεις!
-
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=170507
:whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist:
-
Να μεταφερει και καποιος αδμιν τα του προηγουμενο σπαμαρισμενου ποστ :bye:
-
επειδη το αλλο θεμα το σχισαμε
για πειτε εδω τι βελτιωσεις υπαρχουν για τα μωρα μας και οτι αλλη πληρωφορια ξερετε για αυτες της βελτιωσεις!
http://www.favarettiracingtech.it/en/AreaRacing.html :kalo:
-
Γινε πιο συγκεκριμενος...τι ακριβως θελεις να μαθεις?
-
Γινε πιο συγκεκριμενος...τι ακριβως θελεις να μαθεις?
...πως μπορεί να βελτιώσει το κάρο του! :P
-
Γινε πιο συγκεκριμενος...τι ακριβως θελεις να μαθεις?
...πως μπορεί να βελτιώσει το κάρο του! :P
:P :P :P
πως θα βιελτιωσουμε το μοτερακι μας να παρουμε κανα αλογο και ροπουλα παραπανω
ή με ανοιγμα μοτερ ή με περιφερικα
-
Τι εχεις κανει μεχρι τωρα και οσα αλογα εχεις (ποσο ηταν μαμα επισης) να σε πω
-
Τι εχεις κανει μεχρι τωρα και οσα αλογα εχεις (ποσο ηταν μαμα επισης) να σε πω
βολαν, φιλτρο, εξατμιση τελικα, προγραμμα evo6
131 αλογα εβγαλε
-
σε τι δυναμομετρο? το ειχες μετρησει και stock?
-
σε τι δυναμομετρο? το ειχες μετρησει και stock?
Αφού ουσιαστικά στοκ είναι...
-
Μη πεταγεσαι ρε σα το φελο της σαμπανιας μεσα στη σουπα!
-
Μη πεταγεσαι ρε σα το φελο της σαμπανιας μεσα στη σουπα!
:cry :cry :cry :cry
......όλο με μαλώνεις!
-
σε τι δυναμομετρο? το ειχες μετρησει και stock?
δεν θυμαμαι το ονομα του δυναμομετρου αλλα δεν ειναι dyno
το ειχα παει στην θυβων χαμηλα προς πειραια σε ενα στενο
νομιζω εκει ειχε παει και ο βυρωνας.
δεν το ειχα μετριση στοκ
-
σε τι δυναμομετρο? το ειχες μετρησει και stock?
δεν θυμαμαι το ονομα του δυναμομετρου αλλα δεν ειναι dyno
το ειχα παει στην θυβων χαμηλα προς πειραια σε ενα στενο
νομιζω εκει ειχε παει και ο βυρωνας.
δεν το ειχα μετριση στοκ
Γουλιάρας - Superflow!!!
...πετάχτηκα πάλι, ε?! :P
-
σε τι δυναμομετρο? το ειχες μετρησει και stock?
δεν θυμαμαι το ονομα του δυναμομετρου αλλα δεν ειναι dyno
το ειχα παει στην θυβων χαμηλα προς πειραια σε ενα στενο
νομιζω εκει ειχε παει και ο βυρωνας.
δεν το ειχα μετριση στοκ
Γουλιάρας - Superflow!!!
...πετάχτηκα πάλι, ε?! :P
σωστοτατος ο davide
και μην λες το εργαλειο μου στοκ γιατι αν κατεβεις θα σε πατισω........... :P :P :P :P :P
-
σωστοτατος ο davide
και μην λες το εργαλειο μου στοκ γιατι αν κατεβεις θα σε πατισω........... :P :P :P :P :P
...καλά, είναι τούμπανο!!!
θα σου δώσω το τηλέφωνο του Backy να κάνετε παρέα!!! :D :D
-
σωστοτατος ο davide
και μην λες το εργαλειο μου στοκ γιατι αν κατεβεις θα σε πατισω........... :P :P :P :P :P
...καλά, είναι τούμπανο!!!
θα σου δώσω το τηλέφωνο του Backy να κάνετε παρέα!!! :D :D
δωσε δωσε
:D :D :D
-
το βρηκα
(http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=dlattach;topic=2523.0;attach=23607;image)
121 αλογα
διωρθομενο σε νορμαλ συνθηκες 126-127
και σε dyno 131-132
αυτα μας ειχε ο μαστορας....
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2523.30
-
οπως καλα καταλαβες αργυρη θυμομουνα αυτο που με συμφερε....... :srry: :srry: :srry: :srry: :srry:
-
οπως καλα καταλαβες αργυρη θυμομουνα αυτο που με συμφερε....... :srry: :srry: :srry: :srry: :srry:
Κάτω αριστερά 30 Ioυλίου λεει? ;)
Τι θερμοκρασία είχε ο θάλαμος? :dry:
ΥΓ: Tα Superflow χρησιμοποιούν ενεργά και το ram-air. :bye:
-
οπως καλα καταλαβες αργυρη θυμομουνα αυτο που με συμφερε....... :srry: :srry: :srry: :srry: :srry:
Κάτω αριστερά 30 Ioυλίου λεει? ;)
Τι θερμοκρασία είχε ο θάλαμος? :dry:
ΥΓ: Tα Superflow χρησιμοποιούν ενεργά και το ram-air. :bye:
39 βαθμους κελσιου :pray: :pray: :pray:
-
Το μονο που κραταμε ειναι οτι το μοτορι εβγαλε 121 τροχο ολα τα αλλα ειναι απλα αχρηστες πληροφοριες και δεν εχουν απολυτως καμια σημασια!
Τα καλα νεα ειναι οτι εισαι μεσα στο μεσο ορο ιπποδυναμης που βγαζει το μοντελο σου και ο οποιος ειναι 120 ιππους στο τροχο (επαναλαμβανω οτι αυτος ειναι ο μεσος ορος!).
Με περιφερειακες αλλαγες: ανοιχτο φιλτροκουτι, αλλο χαρτη, εξατμιση (ολοσωμη κατα προτιμηση) και ενδεχομενος Power Commander ή Rapid θα πρεπει να δεις μια αυξηση ισχυος της ταξεως των 10 ιππων περιπου. Αυτο στη περιπτωση σου σημαινει οτι θα εισαι πολυ κοντα και ενδεχομενος να ξεπερερασεις τα 130 αλογακια στο τροχο.
Αν τωρα σε τρωει και αλλο ο $#%%@ σου αλλα και το πορτοφολι σου και χρειαστεις παραπανω αλογα πες μου να συνεχισω...
-
Το μονο που κραταμε ειναι οτι το μοτορι εβγαλε 121 τροχο ολα τα αλλα ειναι απλα αχρηστες πληροφοριες και δεν εχουν απολυτως καμια σημασια!
Τα καλα νεα ειναι οτι εισαι μεσα στο μεσο ορο ιπποδυναμης που βγαζει το μοντελο σου και ο οποιος ειναι 120 ιππους στο τροχο (επαναλαμβανω οτι αυτος ειναι ο μεσος ορος!).
Με περιφερειακες αλλαγες: ανοιχτο φιλτροκουτι, αλλο χαρτη, εξατμιση (ολοσωμη κατα προτιμηση) και ενδεχομενος Power Commander ή Rapid θα πρεπει να δεις μια αυξηση ισχυος της ταξεως των 10 ιππων περιπου. Αυτο στη περιπτωση σου σημαινει οτι θα εισαι πολυ κοντα και ενδεχομενος να ξεπερερασεις τα 130 αλογακια στο τροχο.
Αν τωρα σε τρωει και αλλο ο $#%%@ σου αλλα και το πορτοφολι σου και χρειαστεις παραπανω αλογα πες μου να συνεχισω...
για συνεχισε...............
-
Αφου λοιπον σε τρωει θα πρεπει να ανοιξεις το μοτερακι....Πριν συνεχισω θα πρεπει να σου πω οτι αυτο σημαινει οτι ο κινητηρας θα πρεπει να κατεβει απο το πλαισιο για να γινουν οι παρακατω εργασιες που σημαινει οτι ο μαστορας οχι μονο πρεπει να ξερει αλλα θα σε χρεωσει κιολας τα εργατικα...φανταζομαι οτι δε θα ειναι λιγα.
Το πιο ευκολο πραγμα που μπορεις να κανεις για να παρεις αμεσως δυναμη με λογικο κοστος ειναι να αλλαξεις τα εργοστασιακα πιστονια με ενα ζευγαρι Overbore. Οι επιλογες που εχεις ειναι οι εξης:
100mm πιστονια τα οποια μπορεις να τα αγορασεις ειτε απο το AF1 Racing ειτε απο τον Amauri και η τιμη τους ειναι στα $1000. Για να μπουν τα νεα πιστονακια που αυξανουν τα κυβικα στα 1060cc θα πρεπει να στειλεις τους κυλινδρους σου να ανοιχτουν και να δεχτουν επιστρωση νικασιλ απο την αρχη. Το κοστος αυτο ειναι επιπλεον και στην Ελλαδα υπαρχουν φημες οτι γινεται μονο σε ενα τυπο στη Θεσσαλονικη, εναλλακτικα μπορεις να ζητησεις πληροφοριες και απο αυτους www.gilamotorsport.it
Αυτο που μπορεις να περιμενεις σε αποδοση ειναι 10 ιππους πανω στο τροχο (αν δηλ. εισαι τωρα 121 με το που θα βαλεις τα 100αρια θα πας αυτοματα στα 131 στο τροχο περιπου!)
102mm πιστονια τα οποια κατασκευαζει η Ιταλικη Pistal Racing και μπορεις να αγορασεις απο την Kaemna για €1339 (η τιμη περιλαμβανει τους ανοιγμενους κυλινδρους αλλα θα πρεπει να στειλεις τους δικους σου σαν ανταλλαγη). Ο κυβισμος σε αυτη τη περιπτωση ανεβαινει στα 1103cc με μεγαλες διαφορες στη ροπη (+11.5kg) αλλα οσο αφορα την ιπποδυναμη η διαφορα δεν ειναι μεγαλη σε σχεση με τα 100αρια πιστονια.
Μπορεις βεβαια παντα να παραμεινεις στην εργοστασιακη διαμετρο των πιστονιων χρησιμοποιοντας πιστονια 97mm υψηλοτερης συμπιεσης (Pistal Racing). Αυτη η επιλογη ειναι και η πιο φτηνη μιας και δε χρειαζεται να αλλαξεις τους κυλινδρους ενω το κοστος του σετ πιστονιων ειναι €720.
Η διαφορα στην ιπποδυναμη δεν ειναι πολυ μεγαλη (συγκρινομενη με εκεινη των πιστονιων μεγαλυτερης διαμετρου) και ειναι περιπου 5 ιπποι στο τροχο.
Καλα το παω???
-
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ :kalo:
συνεχισε σε παρακαλω.............
α και με εξατμισεις ενο6 + εγγεφαλλο τι κερδιζουμε? μαζι με τα προηγουμενα!
-
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ :kalo:
συνεχισε σε παρακαλω.............
α και με εξατμισεις ενο6 + εγγεφαλλο τι κερδιζουμε? μαζι με τα προηγουμενα!
Οταν λες εγκεφαλο τι εννοεις???
Ολες οι ολοσωμες εξατμισεις λιγο πολυ τα ιδια θα δωσουν οποτε και οι Evo6 ανηκουν στις αυξηση αποδοσης του πρωτου σταδιου που θα ανεβασει την ιποδυναμη στα 130+
-
Power Commander ή Rapid
αλλα απαντησες ιδη
δηλαδη 1 σταδιο +10
μοτερ 1060 +10
με αυτα παμε περιπου στα 140 τροχο?
σωστα?
-
Ναι αναλογα με το κινητηρα σου και τις ρυθμισεις που θα γινουν νομιζω οτι μπορεις να περιμενεις αυτη την ιπποδυναμη...
-
Ναι αναλογα με το κινητηρα σου και τις ρυθμισεις που θα γινουν νομιζω οτι μπορεις να περιμενεις αυτη την ιπποδυναμη...
ωραια μεχρι εδω τα καταλαβα!
μια ερωτηση
αυτος απο θεσσαλονικη ξερεις κανα τηλεφωνο κατι?
αν δεν θες εδω στειλτο μου με πμ
ΜΠΟΡΕΙΣ να συνεχισεις.........
-
Οχι δεν εχω ιδεα που και ποιος ειναι αυτος απο τη Θεσσαλονικη....
...To be continued
-
Μιλάμε είσαι γκουρού
για συνέχισε τώρα που έχω κολλήσει.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά αν αντί για ολόσωμη εξάτμηση βάλεις μόνο τελικά?
-
Οχι δεν εχω ιδεα που και ποιος ειναι αυτος απο τη Θεσσαλονικη....
...To be continued
Ποτε ειναι το επομενο επεισοδιο; :D :D :bye:
-
Μιλάμε είσαι γκουρού
για συνέχισε τώρα που έχω κολλήσει.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά αν αντί για ολόσωμη εξάτμηση βάλεις μόνο τελικά?
Γεια σου Σταματη,
Επειδη οι καταλυτες στα μοντελα με τα διπλα τελικα βρισκονται μεσα στα τελικα η αφαιρεση τους απελευθερωνει δυναμη. Υπαρχει διαφορα αναμεσα στα τελικα και το ολοσωμο συστημα αλλα δεν ειναι τεραστια.
Νομιζω οτι ενα σετ τελικα με σωστο ρυθμισμα CO θα σε φερει πολυ κοντα στα αποτελεσματα του συστηματος το οποιο μαλλον θα χρειαστει και Power Commander ή Rapid Bike. Βεβαια οσοι προτιμησουν το ολοσωμο συστημα θα εχουν σημαντικη μειωση βαρους και σιγουρα μικροτερη ως και εξαφανισμενη τρυπα στις μεσαιες στροφες... :ohyes:
Η συνεχεια το απογευμα απο το σπιτι για να μη φαμε και παπουτσι απο τη δουλεια!!!
-
Power Commander ή Rapid
αλλα απαντησες ιδη
δηλαδη 1 σταδιο +10
μοτερ 1060 +10
με αυτα παμε περιπου στα 140 τροχο?
σωστα?
Αφου λοιπον εχεις ανοιξει το κινητηρα γιατι να μη περιποιηθεις λιγακι και τις κεφαλες...αυτο ειναι το τελευταιο που μπορεις να κανεις σε αυτο τον κινητηρα μιας και οι υπολοιπες βελτιωσεις που απομενουν (μπιελες, ζυγισμα στροφαλου κτλ) ειναι καλοκρυμενα μυστικα για τους κοινους θνητους!
οι κεφαλες εχουν μερικα αλογακια και αναλογα με την εκταση της βελτιωσης μπορουν να παιξουν απο 2-3 εως και 5+ ιππους.
Μεγαλυτερες βαλβιδες: Οι βαλβιδες εξαγωγης του κινητηρα ειναι το σημειο που κρυβονται μερικα αλογα. Αλλαζοντας τις βαλβιδες με αλλες μεγαλυτερης διατομης ενω παραλληλα βελτιωσεις τη ροη του αυλου εξαγωγης θα δεις διαφορα. Αν κανεις το παραπανω αλλαζοντας και τις βαλβιδες εισαγωγης (περισσοτερο μειγμα στο θαλαμο καυσης) τοτε μπορουμε να μιλαμε για ολοκληρωση
Ο μοναδικος που ξερω οτι εχει μεγαλυτερες βαλβιδες εκτος απο τον Kaemna ειναι ο Ιταλος Bucci ο οποιος ομως συμφωνα με ενα Αγγλο φιλο μου ειναι ψιλοαπατεωνακος!
Εκκεντροφοροι: Ειναι το κερασακι για να πεις οτι εχεις κανει πραγματικα τα παντα στο πανω μερος του κινητηρα. Τα λεφτα που χρειαζονται για να βαλεις πιο αγριους εκκεντροφορους δεν ειναι λιγα σε σχεση με το αποτελεσμα που θα παρεις πισω. Χειροτερη λειτουργια κατω απο τις μεσαιες στροφες μιας και πλεον μιλαμε για αγωνιστικη κατασκευη που σαν ανταλλαγμα θα δωσει περιπου 5 ιππους ψηλα. Αν χρησιμοποιεις τη μοτοσυκλετα στο δρομο δεν αξιζει να κανεις αυτη την αλλαγη αλλα μπορεις να κανεις τα εργοστασιακα γραναζια των μαμα εκκεντροφορων ρυθμιζομενα και να παιξεις με το χρονισμα τους...
Με ολα τα παραπανω μπορεις να περιμενεις οτι η αποδοση του κινητηρα της Rotax (μιλαω παντα για τον νεο κινητηρα) μπορει να αγγιξει τα 145-150 αλογα στο τροχο με ιδιαιτερα καλη αξιοπιστια.
Βεβαια υπαρχουν και Mille εκει εξω με 155-160 αλογα στο τροχο αλλα για να φτασουμε εκει θα πρεπει να χρησιμοποιησουμε αγωνιστικες βενζινες που πραγματικα δε θελβ να ξερω ποσο στοιχιζουν!!!!
Αυτααααααααααααααααααααα
-
Αrgi
:prm :prm :prm
ευχαριστουμε πολυ για της πληροφοριες!
-
Αν κανεις ενα προχειρο υπολογισμο ποσο θα σου παει το μαλλι για ολα αυτα που περιγραφει ο ψηλος παραπανω θα σου κοπει το χαμογελο :P
-
Αν κανεις ενα προχειρο υπολογισμο ποσο θα σου παει το μαλλι για ολα αυτα που περιγραφει ο ψηλος παραπανω θα σου κοπει το χαμογελο :P
έτσι είναι...
...αλλά όταν ανοίξεις το γκάζι, χαμογελάς ξανά! :P
-
Αν κανεις ενα προχειρο υπολογισμο ποσο θα σου παει το μαλλι για ολα αυτα που περιγραφει ο ψηλος παραπανω θα σου κοπει το χαμογελο :P
έτσι είναι...
...αλλά όταν ανοίξεις το γκάζι, χαμογελάς ξανά! :P
σωστος ο davide :kalo:
-
Οτι παιρνω τοση βελτιωση δεν το φανταζομουν!! :D :D (v997)
Παντως,ενα τετοιο μοτερ στα 145 αλογα θα ειναι απιστευτο,κρινοντας
πως πανε τα δικα μας με 120-125.
Πολυ καλες πληροφοριες argi.
:kalo: :kalo:
-
Για ριξτε και μια τιμουλα (χοντρικα) για ολα αυτα............ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ φυσικα
-
Αφου λοιπον σε τρωει θα πρεπει να ανοιξεις το μοτερακι....Πριν συνεχισω θα πρεπει να σου πω οτι αυτο σημαινει οτι ο κινητηρας θα πρεπει να κατεβει απο το πλαισιο για να γινουν οι παρακατω εργασιες που σημαινει οτι ο μαστορας οχι μονο πρεπει να ξερει αλλα θα σε χρεωσει κιολας τα εργατικα...φανταζομαι οτι δε θα ειναι λιγα.
Το πιο ευκολο πραγμα που μπορεις να κανεις για να παρεις αμεσως δυναμη με λογικο κοστος ειναι να αλλαξεις τα εργοστασιακα πιστονια με ενα ζευγαρι Overbore. Οι επιλογες που εχεις ειναι οι εξης:
100mm πιστονια τα οποια μπορεις να τα αγορασεις ειτε απο το AF1 Racing ειτε απο τον Amauri και η τιμη τους ειναι στα $1000. Για να μπουν τα νεα πιστονακια που αυξανουν τα κυβικα στα 1060cc θα πρεπει να στειλεις τους κυλινδρους σου να ανοιχτουν και να δεχτουν επιστρωση νικασιλ απο την αρχη. Το κοστος αυτο ειναι επιπλεον και στην Ελλαδα υπαρχουν φημες οτι γινεται μονο σε ενα τυπο στη Θεσσαλονικη, εναλλακτικα μπορεις να ζητησεις πληροφοριες και απο αυτους www.gilamotorsport.it
Αυτο που μπορεις να περιμενεις σε αποδοση ειναι 10 ιππους πανω στο τροχο (αν δηλ. εισαι τωρα 121 με το που θα βαλεις τα 100αρια θα πας αυτοματα στα 131 στο τροχο περιπου!)
102mm πιστονια τα οποια κατασκευαζει η Ιταλικη Pistal Racing και μπορεις να αγορασεις απο την Kaemna για €1339 (η τιμη περιλαμβανει τους ανοιγμενους κυλινδρους αλλα θα πρεπει να στειλεις τους δικους σου σαν ανταλλαγη). Ο κυβισμος σε αυτη τη περιπτωση ανεβαινει στα 1103cc με μεγαλες διαφορες στη ροπη (+11.5kg) αλλα οσο αφορα την ιπποδυναμη η διαφορα δεν ειναι μεγαλη σε σχεση με τα 100αρια πιστονια.
Μπορεις βεβαια παντα να παραμεινεις στην εργοστασιακη διαμετρο των πιστονιων χρησιμοποιοντας πιστονια 97mm υψηλοτερης συμπιεσης (Pistal Racing). Αυτη η επιλογη ειναι και η πιο φτηνη μιας και δε χρειαζεται να αλλαξεις τους κυλινδρους ενω το κοστος του σετ πιστονιων ειναι €720.
Η διαφορα στην ιπποδυναμη δεν ειναι πολυ μεγαλη (συγκρινομενη με εκεινη των πιστονιων μεγαλυτερης διαμετρου) και ειναι περιπου 5 ιπποι στο τροχο.
Καλα το παω???
σε ολη αυτη τη δουλεια ... η αξιοπιστια ??? παει περιπατο ????
δλδ οι μπιελες αντεχουν ??? ειδικα στο δευτερο κιτακι η καταπονηση τους θα ειναι τεραστια ???? η ευστροφια που παει ?????
λογικα οι ρυθμοι και ταχυτητα περιστροφης πεφτουν ?αλλιως τοτε σιγουρα θα εχουμε προβληαμα παλι με μπιελες και σιγουρα και εκκεντροφορους ... χρονισμους ,οι βαλβιδες θα μπορουν να ακολουθησουν ?εχουμε επιλογη για τιτανιου μετα ?? με τις τιατνιου παλι η αξιοπιστια που παει ? κοινως ...
απο οσο πιο χαμηλα στο μοτερ ξεκιναμε τη βελτιωση τοσο πιο ψηλα θα πρεπει και να φτασουμε ... και το κοστος ανεβαινει κατακορυφα ... μιας και δεν ειναι μονο το κοστος της συνολικης βελτιωσης που πρεπει να υπολογισουμε αλλα και το κοστος της συντηρησης αυτης της βελτιωσης ...
χωρις να αναφερω την τεχνογνωσια που θα χρειαζεται να εχει ο μαστορας σε ολο το φασμα βελτιωσεων ...
και τελος οπως ειπε ο αρτζι σε καποιο παρακατω ποστ , αναφερομενος στους εκκεντροφορους ,(εγω το λεω για ολη τη βελτιωση) ολο αυτο το τραβηγμα δεν αξιζει για χρηση δρομου και περιστασιακη πιστα ...
εκτος αν κανουμε εγκυκλοπαιδικη κουβεντα ...που τοτε οκ ...ας συνεχισουμε ... :tez:
-
Εκτός της περίπτωσης να έχουμε λάβει την απόφαση να γεράσουμε με τα μηχανάκια μας (κάτι που σημαίνει ότι τα έχουμε βρει μαζί του), η σοβαρή βελτίωση του V990RR, θα έλεγα ότι είναι επιπέδου αγωνιστικής ομάδας (στην οργάνωση εννοώ).
Ουσιαστικά το μοτέρ (ή μερος αυτού ταξιδεύει στη αλλοδαπή), το σετ του amauri που είναι κάπως δοκιμασμένο ΔΕΝ το προτείνει ούτε ο ίδιος αν ο μηχανικός δεν είναι super dupper (στην Ευρώπη "εγκρίνει" δύο μαγαζια και προφανώς θα έχει λόγους να το κάνει), επομένως τι συζητάμε?
Αν ψάχνει κάποιος 20+ καλύτερα να ψαχτεί με άλλο μηχανάκι.
Τα 130+ έρχονται εύκολα και αξιόπιστα. Για τα παραπάνω αρχίζουμε τις κουμπαριές με μηχανικούς.
-
Εκτός της περίπτωσης να έχουμε λάβει την απόφαση να γεράσουμε με τα μηχανάκια μας (κάτι που σημαίνει ότι τα έχουμε βρει μαζί του), η σοβαρή βελτίωση του V990RR, θα έλεγα ότι είναι επιπέδου αγωνιστικής ομάδας (στην οργάνωση εννοώ).
Ουσιαστικά το μοτέρ (ή μερος αυτού ταξιδεύει στη αλλοδαπή), το σετ του amauri που είναι κάπως δοκιμασμένο ΔΕΝ το προτείνει ούτε ο ίδιος αν ο μηχανικός δεν είναι super dupper (στην Ευρώπη "εγκρίνει" δύο μαγαζια και προφανώς θα έχει λόγους να το κάνει), επομένως τι συζητάμε?
Αν ψάχνει κάποιος 20+ καλύτερα να ψαχτεί με άλλο μηχανάκι.
Τα 130+ έρχονται εύκολα και αξιόπιστα. Για τα παραπάνω αρχίζουμε τις κουμπαριές με μηχανικούς.
οποτε σωστα τα λεω ?δεν διαφωνουμε καπου ? :D
-
Εκτός της περίπτωσης να έχουμε λάβει την απόφαση να γεράσουμε με τα μηχανάκια μας (κάτι που σημαίνει ότι τα έχουμε βρει μαζί του), η σοβαρή βελτίωση του V990RR, θα έλεγα ότι είναι επιπέδου αγωνιστικής ομάδας (στην οργάνωση εννοώ).
Ουσιαστικά το μοτέρ (ή μερος αυτού ταξιδεύει στη αλλοδαπή), το σετ του amauri που είναι κάπως δοκιμασμένο ΔΕΝ το προτείνει ούτε ο ίδιος αν ο μηχανικός δεν είναι super dupper (στην Ευρώπη "εγκρίνει" δύο μαγαζια και προφανώς θα έχει λόγους να το κάνει), επομένως τι συζητάμε?
Αν ψάχνει κάποιος 20+ καλύτερα να ψαχτεί με άλλο μηχανάκι.
Τα 130+ έρχονται εύκολα και αξιόπιστα. Για τα παραπάνω αρχίζουμε τις κουμπαριές με μηχανικούς.
Κατσε Βυρωνα, γιατι σε λιγο, θα μας πουν και τιμη γυρω στα 10000ευρω γιαυτα...........
Κοινως, καλυτερα να παρω ενα 1098R
-
κι αν εχεις κανενα προβλημα μετα τρεχα γυρευε.....
αν μπορεις να κερδισεις καποια αλογακια και να κρατησεις μια σχετικη "αξιοπιστια" και το κοστος χαμηλο ναι...
αλλιως 1198R ;)
-
Για ριξτε και μια τιμουλα (χοντρικα) για ολα αυτα............ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ φυσικα
...χοντρικά, πολύ χοντρικά παραθέτω τα έξοδα για την βελτίωση ενός μοτέρ Mille στην Ιταλία.
Ροϊκή εξέλιξη Step1, άνοιγμα αυλών και άνοιγμα βάσεων βαλβίδων €600
Έδρες βαλβίδων από βηρρύλιο €250
Βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής €750
Eprom €(παίζουν διάφορες τιμές)
Χωνιά για το φιλτροκούτι €200
Ανοιχτό φιλτροκούτι €(παίζουν διάφορες τιμές)
Ολόσωμη εξάτμιση €(παίζουν διάφορες τιμές)
Χρονισμό του μοτέρ
Ρύθμισα Co
Powercommander €300
...με τα παραπάνω, τα μοτέρ μας μπορούν να παράγουν 15 εξτρά άλογα. Κατά τον μηχανικό σε αυτό το step βελτίωσης, το μοτέρ είναι πιο αξιόπιστο από την μαμά κατάσταση, μιας και τα 'αδύνατα' σημεία των μοτέρ μας (βαλβίδες και έδρες βαλβίδων) έχουν ενισχυθεί αρκετά!
Μέχρι αυτό το σημείο δεν έχουμε πειράξει μέρη όπως οι εκκεντροφόροι, τα πιστόνια, τα μπεκ, τις μπιέλες, τον στρόφαλο κτλ. κτλ. Σε αυτά τα τελευταία κρύβονται αρκετά 'ακριβά' αλογάκια! Ενδεικτικά, μόνο 4 εκκεντροφόροι κοστίζουν περίπου €1800!
Υπάρχει βέβαια και η λύση κάποιος να βάλει και ένα BigBore kit, οπότε άλλα 10 άλογα καταφτάνουν.
:bye:
-
.....και μολις τελειωσεις με τα αλογα σε πιανει η μαλακια και θες να ξεκινησεις τα ελαφρωματα....
Και φτου και απ'την αρχη :(
-
ρε παιδια δεν ειπε κανεις οτι συμφερει να φτιαχνεις τετοια πραγματα!
αυτα τα κανεις γιατι γουσταρεις εσυ, για τον εαυτο σου, τωρα οι τιμες ειναι αναλογα ποσο κοστολογεις τα γουστα σου........
αλλοι τα χαλανε στα χαρτια ,αλλοι στις π@@τ@νες, και αλλοι στα μηχανακια τους......... :P
-
.....και μολις τελειωσεις με τα αλογα σε πιανει η μαλακια και θες να ξεκινησεις τα ελαφρωματα....
Και φτου και απ'την αρχη :(
άσχετο με το θέμα, αλλά ισχύει. :ohyes:
Βασικά θεωρώ το ελάφρωμα πιο σημαντικό από την ενίσχυση του μοτέρ, οπότε και το φροντίζω νωρίτερα! ;)
-
ρε παιδια δεν ειπε κανεις οτι συμφερει να φτιαχνεις τετοια πραγματα!
αυτα τα κανεις γιατι γουσταρεις εσυ, για τον εαυτο σου, τωρα οι τιμες ειναι αναλογα ποσο κοστολογεις τα γουστα σου........
αλλοι τα χαλανε στα χαρτια ,αλλοι στις π@@τ@νες, και αλλοι στα μηχανακια τους......... :P
Ολόσωστα!
ο καθένας μας έχει την κ@ύλα του. ;)
-
Davide αυτά που ανέφερες πάνε κοντά στα 2000€+. Αν υπολογίσεις και 1.500-2.000€ για ολόσωμη πάει κοντά στα 4.000€, χωρίς εργασία μηχανικού αν κατάλαβα καλά....
Αν μπει και overbore κιτ γ@μα τα..... ;)
-
Davide αυτά που ανέφερες πάνε κοντά στα 2000€+. Αν υπολογίσεις και 1.500-2.000€ για ολόσωμη πάει κοντά στα 4.000€, χωρίς εργασία μηχανικού αν κατάλαβα καλά....
Αν μπει και overbore κιτ γ@μα τα..... ;)
ακριβώς!
-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=102846900&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=7800&makeModelVariant1.modelDescription=1098r&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1
:a006
-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=102846900&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=7800&makeModelVariant1.modelDescription=1098r&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1
:a006
ούτε εγώ λέω τίποτα (http://www.lamborghinireventon.net/)!
Υ.Γ. τι σχέση έχει αυτό βρε Πάνο? Εδώ λέμε για την βελτίωση ενός V997... υπάρχουν άπειρα οχήματα με παραπάνω άλογα από τα Mille μας.
-
ούτε εγώ λέω τίποτα (http://www.lamborghinireventon.net/)!
Υ.Γ. τι σχέση έχει αυτό βρε Πάνο? Εδώ λέμε για την βελτίωση ενός V997... υπάρχουν άπειρα οχήματα με παραπάνω άλογα από τα Mille μας.
Ειναι στην ιδια φιλοσοφια :ohyes:
Πολυ θα ηθελα μια ευθεια απαντηση της Aprilia στην καλυτερη street αυτη τη στιγμη, αλλα με V-2 κινητηρα και οχι με V-4 :psdof:
-
Ειναι στην ιδια φιλοσοφια :ohyes:
Πολυ θα ηθελα μια ευθεια απαντηση της Aprilia στην καλυτερη street αυτη τη στιγμη, αλλα με V-2 κινητηρα και οχι με V-4 :psdof:
καλά, θα σε ξενερώσω λέγοντάς σου ότι η Aprilia δεν έχει απάντηση ακόμα στον V-2 testastretta που φορούσε το 998!
Οπότε η απάντηση στον 1198 θα πάρει αρκετό χρόνο ακόμα!!! :D :D
:bye:
-
Ειναι στην ιδια φιλοσοφια :ohyes:
Πολυ θα ηθελα μια ευθεια απαντηση της Aprilia στην καλυτερη street αυτη τη στιγμη, αλλα με V-2 κινητηρα και οχι με V-4 :psdof:
καλά, θα σε ξενερώσω λέγοντάς σου ότι η Aprilia δεν έχει απάντηση ακόμα στον V-2 testastretta που φορούσε το 998!
Οπότε η απάντηση στον 1198 θα πάρει αρκετό χρόνο ακόμα!!! :D :D
:bye:
o 997 Magnesium (RSVR 2004+) ηταν το upgrate που εκανε η Aprilia για να χτυπησει τον testastretta και το 999 κατα προεκταση.
:bye:
-
Ειναι στην ιδια φιλοσοφια :ohyes:
Πολυ θα ηθελα μια ευθεια απαντηση της Aprilia στην καλυτερη street αυτη τη στιγμη, αλλα με V-2 κινητηρα και οχι με V-4 :psdof:
καλά, θα σε ξενερώσω λέγοντάς σου ότι η Aprilia δεν έχει απάντηση ακόμα στον V-2 testastretta που φορούσε το 998!
Οπότε η απάντηση στον 1198 θα πάρει αρκετό χρόνο ακόμα!!! :D :D
:bye:
o 997 Magnesium (RSVR 2004+) ηταν το upgrate που εκανε η Aprilia για να χτυπησει τον testastretta και το 999 κατα προεκταση.
:bye:
...το update για να χτυπήσει τον testastretta!?!?!? :D
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις? ;)
-
Eδω ηταν ετοιμοι να το κλεισουν το ''κομμωτηριο'' και εσυ ονειρευεσαι καινουργιους κινητηρες :pray:
Και οπως τελικα αποδειχτηκε το RSVR ηταν συνολικα πιο ολοκληρομενο απο τα 999
-
ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ:
Ολοσωμη εξατμιση 2σε2: €1500
Power Commander: €400
Τσιπακι (για τη προηγουμενη γενια μοτερ): €200
Μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου: €500
Ανοιχτο φιλτροκουτι (φτιαξτο μονος σου!): €50
ΣΥΝΟΛΟ: €2650
ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΟΣ: 10RWP
ΚΟΣΤΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ:
100mm πιστονια €800
Ανοιγμα κυλινδων €500
ΣΥΝΟΛΟ: €1500 (στρογγυλοποιηση περιλαμβανει μεταφορικα κτλ)
ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΟΣ: 10RWP
ΚΟΣΤΟΣ ΤΡΙΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ:
Εκκεντροφοροι €900
Μεγαλυτερες βαλβιδες €1000
Ροικη εξελιξη €600 (αναλογα με το μαστορα)
ΣΥΝΟΛΟ: €2500
ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΟΣ: αναλογα με το τι θα χρησιμοποιησεις max 5-7RWP
Ολοκληρωνοντας ολες τις βελτιωσεις στο κινητηρα θα κληθεις να πληρωσεις €6650 (μιλμε παντα για προιοντα καινουργια στο κουτι τους) διχως τις εργασιες του μαστορα και θα εχεις μια μοτοσυκλετα που θα στελνει στο πισω τροχο 150 ιππους.
Το αν αξιζει το κοπο ή οχι ειναι κατι που ο καθενας ξεχωριστα θα πρεπει να ρωτησει τον εαυτο του. Οπως εχω πει πολλες φορες προτου κανεις οποιαδηποτε βελτιωση σε οτιδηποτε πρεπει πρωτα να βαλεις ενα στοχο και μετα να σκεφτεις πως θα τον πετυχεις.
Το θεμα της αξιοπιστιας υπαρχει ΜΟΝΟ αν το παρακανεις και πας για το τριτο σταδιο που και τη γνωμη μου ειναι πολυ εξειδικευμενο.
Οσον αφορα δε το 1098R θα ηθελα να θυμισω οτι στοιχιζει €37500 ενω ενα Factory με ολα τα παραπανω και full carbon δε θα ξεπερασει ποτε τα €25000!!!!
-
Καλα θα παρουμε το S τοτες :P :P :P
-
κοιταξτε πως θα σας κανω οικονομια!!!
πρωτον παιρνεται το mille factory που πωλειται 8500(αληθεια ακομη υπαρχει το εργαλειο?)
οποτε εχεται κατα τα γραφομενα 132 αλογατα απο την αρχη
βαζεται και αλλα 2000 ευρωπουλα για το 2ο σταδιο και καποια πραγματακια που λειπουν απο 1ο
και εχουμε στα σιγουρα 140 αλογατα
δεν ειναι πολυ καλη σκεψη???
-
Ολοκληρωνοντας ολες τις βελτιωσεις στο κινητηρα θα κληθεις να πληρωσεις €6650 (μιλμε παντα για προιοντα καινουργια στο κουτι τους) διχως τις εργασιες του μαστορα και θα εχεις μια μοτοσυκλετα που θα στελνει στο πισω τροχο 150 ιππους.
Το αν αξιζει το κοπο ή οχι ειναι κατι που ο καθενας ξεχωριστα θα πρεπει να ρωτησει τον εαυτο του. Οπως εχω πει πολλες φορες προτου κανεις οποιαδηποτε βελτιωση σε οτιδηποτε πρεπει πρωτα να βαλεις ενα στοχο και μετα να σκεφτεις πως θα τον πετυχεις.
Το θεμα της αξιοπιστιας υπαρχει ΜΟΝΟ αν το παρακανεις και πας για το τριτο σταδιο που και τη γνωμη μου ειναι πολυ εξειδικευμενο.
Οσον αφορα δε το 1098R θα ηθελα να θυμισω οτι στοιχιζει €37500 ενω ενα Factory με ολα τα παραπανω και full carbon δε θα ξεπερασει ποτε τα €25000!!!!
μεχρι το πρωτο σταδιο ολα καλα ...
απο δευτερο και μετα ...
αρχιζουν τα οργανα ...
οπως προειπα το κοστος μια βελτιωσης κατ'εμε δεν ειναι η αυτου καθε αυτου βελτιωση αλλα το κοστος συντηρησης της ...
οπως και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρισκο επιλογης μηχανικου ...
(αφηνω -αφηνεις ασχολιαστο το θεμα μπιελες στροφαλος)
επισης τα 6500 μου ακουγονται υπερρρρρρρρ αισιοδοξο νουμερο ...
(δεν κανω αντιπαραθεση αρνητικα προκατελημενος , απλα διαλογο )
-
Καλημερα Νικο!
Φυσικα και διαλογο κανουμε...
Διαφωνω αφενος οτι υπαρχει θεμα αξιοπιστιας με τα 100αρια πιστονια και αφετερου οτι τα διαστηματα συντηρησης ειναι πιο συχνα.
Το θεμα του μηχανικου ειναι οντως σοβαρο αλλα υπαρχουν ανθρωποι εκει εξω που ξερουν. Στη τελικη εχεις παντα την ακριβη επιλογη να στειλεις το μοτερ σου στο εξωτερικο!
Το θεμα με τις μπιελες και το στροφαλο δε μπορεις να το ακουμπησεις σε αυτο το κινητηρα αν δε ξερεις καποια μυστικα του κινητρα. Ο λογος ειναι τα αντιβαρα που υπαρχουν και αναλογα με τις στροφες του κινητηρα εχουν διαφορετικη συμπεριφορα. Το μοτερ ειναι ζυγισμενο με τα μαμα πιστονια, μπιελες, στροφαλο και τα αντιβαρα υπαρχουν στην εργοστασιακη τους μορφη για να μην υπαρχουν κραδασμοι απο τις μαζες των κινουμενων μερων.
Αλλαζοντας το βαρος σε ενα απο τα κομματια της εξισωσης (πιστονια, μπιελα, στροφαλο κτλ) πρεπει να υπολογισεις ποσο θα πρεπει να αλλαξουν και τα βαρη των αντιβαρων. Για να το κανεις αυτο χρειαζεται μια αλγοριθμικη φορμουλα που υπαρχει μονο στο αγωνιστικο τμημα της Aprilia....
Νομιζω οτι ανεφερα τιμες παραπανω...που εχεις ενσταση για το τελικο κοστος?
-
Καλημερα Νικο!
Αλλαζοντας το βαρος σε ενα απο τα κομματια της εξισωσης (πιστονια, μπιελα, στροφαλο κτλ) πρεπει να υπολογισεις ποσο θα πρεπει να αλλαξουν και τα βαρη των αντιβαρων. Για να το κανεις αυτο χρειαζεται μια αλγοριθμικη φορμουλα που υπαρχει μονο στο αγωνιστικο τμημα της Aprilia....
Νομιζω οτι ανεφερα τιμες παραπανω...που εχεις ενσταση για το τελικο κοστος?
δλδ αλλαζουν την διαμετρο των πιστονιων διατηρωντας τον βαρος των μαμα ?????
μμμ...παροτι παραδοξο , αν ειναι ετσι παω πασσο ...
οσο αφορα τις τιμες , δεν αμφιβαλλω καθολου οτι ειναι περαν για περαν αληθινες , αλλα δυστηχως πιστευω οτι σαν τελικος παραληπτης θα εχουν αναδιαμορφωθει ,τοσες φορες απο τριτους παραγοντες , οπου εντελει θα υπαρχει σημαντικη αποκλιση απο αυτο το ποσο ...
...και τελος , σε τετοιου ειδους μετατροπες και πειραγματα , χωρις να ειναι απολυτο αυτο που λεω (απλα εμενα μου εχει συμβει σχεδον παντα), πας για μαλλι και βγαινεις κουρεμενος , εννοωντας , οτι σχεδον παντα υπαρχουν ακποιες παραπλευρες απωλειες που επισης ανεβαζουν το κοστος ...
δλδ εγω σαν νικος μιλωντας , τελευταια ανακατασκευη που εκνα σε μοτερ ενω το αρχικο κοστος υπολογιζονταν στο 1500αρι κατεληξε στο 2000ρο , ενα 25% πανω ...
αυτο εννοω :kalo:
-
δλδ αλλαζουν την διαμετρο των πιστονιων διατηρωντας τον βαρος των μαμα ?????
μμμ...παροτι παραδοξο , αν ειναι ετσι παω πασσο ...
Εννοείται ότι διατηρείς το μαμά βάρος στα πιστόνια, παρόλο που αλλάζει η διάμετρός τους.
και μην σου φαίνεται καθόλου παράδοξο :bye:
-
Βρε Νικο ποιοι ειναι τριτοι παραγοντες? Εσυ θα κανεις τις παραγγελιες εσυ θα παραλαβεις τα πραγματα. Τα μεταφορικα δε τα εχω συμπεριλαβει φυσικα!
Εκτος απο τα "υλικα" φυσικα και πρεπει να υπολογισεις στο τελικο κοστος τα εργατικα του μαστορα αλλα και τα παρελκομενα που δεν ειναι αλλα απο φλατζες, λαδια, μπουζι κτλ
Το ποσο που ανεφερα δε μπορει να εχει και αυτα τα εξοδα μεσα μιας και δεν μπορω να ξερω τι θα σου χρεωσει ο μηχανικος ή τι λαδια και μπουζι θα επιλεξεις να βαλεις!
Επισης, και αυτο ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο, οι τιμες που ανεφερα ειναι για καινουργια πραγματα (εξατμισεις, πιστονια, τσιπακια κλπ). Αν εχεις υπομονη μπορεις να γλυτωσεις πολλα χρηματα αν ψαχτεις στο Ebay ή σε διαφορα forum για μεταχειρισμενα πραγματα....
Εμενα για παραδειγμα η δουλεια στο μοτερ μου εχει στοιχισει περιπου €1500 και το κερδος μαζι με τα υπολοιπα περιφερειακα οταν θα ρυθμιζω σωστα το κινητηρα περιπου 20 αλογα στο τροχο...για να το πετυχω αυτο εκανα υπομονη μεχρι να βρω τη σωστη ευκαιρια στα σωστα χρηματα. Βεβαια εγω εχω το Mille μου 8 χρονια και δε προκειται να το δωσω ποτε οποτε ο χρονος ειναι με το μερος μου! :ohyes:
-
Βεβαια εγω εχω το Mille μου 8 χρονια και δε προκειται να το δωσω ποτε οποτε ο χρονος ειναι με το μερος μου! :ohyes:
...και ποιος θα το παρει ρε οργιο :P :P :P :P :P :P :P :P
Ε ρε 17inWheeller που εισαι να δεις :tez:
-
Για να το παρει καποιος ρε καθυστερημενο πρεπει να πω οτι το πουλαω πρωτα...δε σε χαλαει που τα παλια εχουν καλυτερη μεταπωληση απο τη τρατα σου!?! :kalo:
Οσο για το τριχωτο τυπο με το μηχανακι σε τευχη δε μπαινει να διαβασει post αναξια σχολιου...ασε που δε ξερει να διαβαζει κιολας!!! Αν προσεξες μονο στα post που εχουν εικονες σχολιαζει!!! :tez:
-
Για να το παρει καποιος ρε καθυστερημενο πρεπει να πω οτι το πουλαω πρωτα...δε σε χαλαει που τα παλια εχουν καλυτερη μεταπωληση απο τη τρατα σου!?! :kalo:
Οσο για το τριχωτο τυπο με το μηχανακι σε τευχη δε μπαινει να διαβασει post αναξια σχολιου...ασε που δε ξερει να διαβαζει κιολας!!! Αν προσεξες μονο στα post που εχουν εικονες σχολιαζει!!! :tez:
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
-
Για να το παρει καποιος ρε καθυστερημενο πρεπει να πω οτι το πουλαω πρωτα...δε σε χαλαει που τα παλια εχουν καλυτερη μεταπωληση απο τη τρατα σου!?! :kalo:
Οσο για το τριχωτο τυπο με το μηχανακι σε τευχη δε μπαινει να διαβασει post αναξια σχολιου...ασε που δε ξερει να διαβαζει κιολας!!! Αν προσεξες μονο στα post που εχουν εικονες σχολιαζει!!! :tez:
Για να το πουλησεις πρεπει να λειτουργει και φυσικα να υπαρχει ενδοιαφερων,εκτος και αν το πουλησεις για ανταλλακτικα...αλλα επειδη απο ανταλλακτικα ειμαστε πληρης...μπορεις να το χαρισεις τωρα στο δημο Αθηναιων να το κανει γλαστρα...αλλιως περιμενε τα χριστουγεννα,να το στολισουμε στην πλατεια συνταγματος για ακομα μια χρονια :P :P
-
Γουσταρω!
Εαν, οπως διαβασα, θες κανα 5000Ε για να κανεις το μοτερ των νεων Μιλλε/τουονο να βγαλει 140+ τροχο, τοτε οι αθεοφοβοι τι ειχαν κανει στο Mille SP (Mηχανακι 10ετιας )?
Αληθεια, ποσο κοστιζε αυτο?
-
Γουσταρω!
Εαν, οπως διαβασα, θες κανα 5000Ε για να κανεις το μοτερ των νεων Μιλλε/τουονο να βγαλει 140+ τροχο, τοτε οι αθεοφοβοι τι ειχαν κανει στο Mille SP (Mηχανακι 10ετιας )?
Αληθεια, ποσο κοστιζε αυτο?
Αυτο ειχε μεγαλητερες βαλβιδες,1 μπουζι ανα κυλινδρο,μεγαλυτερα πιστονια,κοντυτερη διαδρομη για στροφαρισμα(ανεβαζε και παραπανω στροφες),ελαφρυτερα κινουμενα μερη...εν ολιγοις...δεν εχει/ειχε καμια σχεση με το μοντελο παραγωγης...αν θυμαμαι καλα κοστιζε κοντα στα 10εκ.δρ...και ειχαν βγει 150 κομματια...σημερα με 15-20000ε βρισκεις μτχ αλλα και καινουργιο(ξεχασμενο απο το θεο)
-
Καλησπερα Γιωργο!
Καταρχην τα 146 αλογα που εβγαζε το SP δεν ηταν στο τροχο αλλα στο στροφαλο αλλα παρολα αυτα ηταν 17 ονομαστικα αλογα πανω απο το πρωτο Mille...not bad!!!
Το μοτερ εκεινο μπορει να ειχε σα βαση το Rotax αλλα ειχε σημαντικες αλλαγες. Καταρχην ειχε 100αρια πιστονια (νσι ναι και ομως!!!) αλλα και αλλη πιο κοντη διαδρομη στα 63,4mm απο τα 67,5mm που εχουν ολα τα Mille! Ο θαλαμος καυσης εχει ενα μπουζι ανα κυλινδρο και εχει δεχτει ροικη εξελιξη ενω οι βαλβιδες ειναι 35mm εξαγωγη και εισαγωγης 40,5mm!!!!!! Οι εκκεντροφοροι ειναι και αυτοι αλλοι μιας και ολη τη περιποιηση του λανω μερους του κινητηρα ειχε αναλαβει η Cosworth.
Στο τροχο αυτα πρεπει να εβγαζαν περιπου +120Ps και συμφωνα με ενα φιλο που εχει δεν εχουν και μεγαλη διαφορα μαμα απο ενα Mille πρωτου σταδιο...βεβαια αν το SP δεχτει τις περιποιησεις του πρωτου σταδιου (εξατμιση---αν βρεις γραψε μου---, PCIII, τσιπακι, φιλτροκουτι) τοτε μιλαμε για 130+ αλογακι στο τροχο...
Οσο για εσενα ατιμε καλικατζαρε που θελεις να ντυσεις προωρα το λατρεμενο μηχανακι μου καραβακι ενα μονο θα σου πω.....ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟ MILLE ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!! ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΣΕ ΤΑΠΩΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
-
Οσο για εσενα ατιμε καλικατζαρε που θελεις να ντυσεις προωρα το λατρεμενο μηχανακι μου καραβακι ενα μονο θα σου πω.....ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟ MILLE ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!! ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΣΕ ΤΑΠΩΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Ξεχασες να του πεις πως θα στο φυλανε και τα ΜΑΤ, τα χριστουγεννα ;)
:P :P :P :P
-
Ενα μοτερ "v997" με φιλτρο-εξατμιση-προγραμμα,και δουλεμενο σε λογικη σπορ χρηση......
δεδομενου οτι δεν υπαρχει καποιο μηχανικο προβλημα,ρυθμισμενο σωστα
και με τα σερβις του,ποσα χιλιομετρα μπορει να "βγαλει" χωρις να χρειαστει
γενικη επισκευη?
:bye: :bye:
-
Ενα μοτερ "v997" με φιλτρο-εξατμιση-προγραμμα,και δουλεμενο σε λογικη σπορ χρηση......
δεδομενου οτι δεν υπαρχει καποιο μηχανικο προβλημα,ρυθμισμενο σωστα
και με τα σερβις του,ποσα χιλιομετρα μπορει να "βγαλει" χωρις να χρειαστει
γενικη επισκευη?
:bye: :bye:
υπάρχουν αρκετά παραδείγματα στο εξωτερικό με πάνω από 100.000χλμ