Αφου λοιπον σε τρωει θα πρεπει να ανοιξεις το μοτερακι....Πριν συνεχισω θα πρεπει να σου πω οτι αυτο σημαινει οτι ο κινητηρας θα πρεπει να κατεβει απο το πλαισιο για να γινουν οι παρακατω εργασιες που σημαινει οτι ο μαστορας οχι μονο πρεπει να ξερει αλλα θα σε χρεωσει κιολας τα εργατικα...φανταζομαι οτι δε θα ειναι λιγα.
Το πιο ευκολο πραγμα που μπορεις να κανεις για να παρεις αμεσως δυναμη με λογικο κοστος ειναι να αλλαξεις τα εργοστασιακα πιστονια με ενα ζευγαρι Overbore. Οι επιλογες που εχεις ειναι οι εξης:
100mm πιστονια τα οποια μπορεις να τα αγορασεις ειτε απο το AF1 Racing ειτε απο τον Amauri και η τιμη τους ειναι στα $1000. Για να μπουν τα νεα πιστονακια που αυξανουν τα κυβικα στα 1060cc θα πρεπει να στειλεις τους κυλινδρους σου να ανοιχτουν και να δεχτουν επιστρωση νικασιλ απο την αρχη. Το κοστος αυτο ειναι επιπλεον και στην Ελλαδα υπαρχουν φημες οτι γινεται μονο σε ενα τυπο στη Θεσσαλονικη, εναλλακτικα μπορεις να ζητησεις πληροφοριες και απο αυτους
www.gilamotorsport.itΑυτο που μπορεις να περιμενεις σε αποδοση ειναι 10 ιππους πανω στο τροχο (αν δηλ. εισαι τωρα 121 με το που θα βαλεις τα 100αρια θα πας αυτοματα στα 131 στο τροχο περιπου!)
102mm πιστονια τα οποια κατασκευαζει η Ιταλικη Pistal Racing και μπορεις να αγορασεις απο την Kaemna για €1339 (η τιμη περιλαμβανει τους ανοιγμενους κυλινδρους αλλα θα πρεπει να στειλεις τους δικους σου σαν ανταλλαγη). Ο κυβισμος σε αυτη τη περιπτωση ανεβαινει στα 1103cc με μεγαλες διαφορες στη ροπη (+11.5kg) αλλα οσο αφορα την ιπποδυναμη η διαφορα δεν ειναι μεγαλη σε σχεση με τα 100αρια πιστονια.
Μπορεις βεβαια παντα να παραμεινεις στην εργοστασιακη διαμετρο των πιστονιων χρησιμοποιοντας πιστονια 97mm υψηλοτερης συμπιεσης (Pistal Racing). Αυτη η επιλογη ειναι και η πιο φτηνη μιας και δε χρειαζεται να αλλαξεις τους κυλινδρους ενω το κοστος του σετ πιστονιων ειναι €720.
Η διαφορα στην ιπποδυναμη δεν ειναι πολυ μεγαλη (συγκρινομενη με εκεινη των πιστονιων μεγαλυτερης διαμετρου) και ειναι περιπου 5 ιπποι στο τροχο.
Καλα το παω???