0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #30 - : Φεβρουάριος 04, 2009, 12:23:10 μμ »
Οχι δεν εχω ιδεα που και ποιος ειναι αυτος απο τη Θεσσαλονικη....

...To be continued

*

stamille

Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #31 - : Φεβρουάριος 04, 2009, 02:10:07 μμ »
Μιλάμε είσαι γκουρού
για συνέχισε τώρα που έχω κολλήσει.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά αν αντί για ολόσωμη εξάτμηση βάλεις μόνο τελικά?

*

Αποσυνδεδεμένος mak74

  • ***
  • 183
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #32 - : Φεβρουάριος 04, 2009, 02:12:47 μμ »
Οχι δεν εχω ιδεα που και ποιος ειναι αυτος απο τη Θεσσαλονικη....

...To be continued
Ποτε ειναι το επομενο επεισοδιο;  :D :D :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #33 - : Φεβρουάριος 04, 2009, 03:10:45 μμ »
Μιλάμε είσαι γκουρού
για συνέχισε τώρα που έχω κολλήσει.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά αν αντί για ολόσωμη εξάτμηση βάλεις μόνο τελικά?

Γεια σου Σταματη,

Επειδη οι καταλυτες στα μοντελα με τα διπλα τελικα βρισκονται μεσα στα τελικα η αφαιρεση τους απελευθερωνει δυναμη. Υπαρχει διαφορα αναμεσα στα τελικα και το ολοσωμο συστημα αλλα δεν ειναι τεραστια.

Νομιζω οτι ενα σετ τελικα με σωστο ρυθμισμα CO θα σε φερει πολυ κοντα στα αποτελεσματα του συστηματος το οποιο μαλλον θα χρειαστει και Power Commander ή Rapid Bike. Βεβαια οσοι προτιμησουν το ολοσωμο συστημα θα εχουν σημαντικη μειωση βαρους και σιγουρα μικροτερη ως και εξαφανισμενη τρυπα στις μεσαιες στροφες...  :ohyes:

Η συνεχεια το απογευμα απο το σπιτι για να μη φαμε και παπουτσι απο τη δουλεια!!!

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #34 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 08:44:35 μμ »
Power Commander ή Rapid

αλλα απαντησες ιδη

δηλαδη 1 σταδιο +10
μοτερ 1060        +10

με αυτα παμε περιπου στα 140 τροχο?
σωστα?


Αφου λοιπον εχεις ανοιξει το κινητηρα γιατι να μη περιποιηθεις λιγακι και τις κεφαλες...αυτο ειναι το τελευταιο που μπορεις να κανεις σε αυτο τον κινητηρα μιας και οι υπολοιπες βελτιωσεις που απομενουν (μπιελες, ζυγισμα στροφαλου κτλ) ειναι καλοκρυμενα μυστικα για τους κοινους θνητους!

οι κεφαλες εχουν μερικα αλογακια και αναλογα με την εκταση της βελτιωσης μπορουν να παιξουν απο 2-3 εως και 5+ ιππους.

Μεγαλυτερες βαλβιδες: Οι βαλβιδες εξαγωγης του κινητηρα ειναι το σημειο που κρυβονται μερικα αλογα. Αλλαζοντας τις βαλβιδες με αλλες μεγαλυτερης διατομης ενω παραλληλα βελτιωσεις τη ροη του αυλου εξαγωγης θα δεις διαφορα. Αν κανεις το παραπανω αλλαζοντας και τις βαλβιδες εισαγωγης (περισσοτερο μειγμα στο θαλαμο καυσης) τοτε μπορουμε να μιλαμε για ολοκληρωση

Ο μοναδικος που ξερω οτι εχει μεγαλυτερες βαλβιδες εκτος απο τον Kaemna ειναι ο Ιταλος Bucci ο οποιος ομως συμφωνα με ενα Αγγλο φιλο μου ειναι ψιλοαπατεωνακος!

Εκκεντροφοροι: Ειναι το κερασακι για να πεις οτι εχεις κανει πραγματικα τα παντα στο πανω μερος του κινητηρα. Τα λεφτα που χρειαζονται για να βαλεις πιο αγριους εκκεντροφορους δεν ειναι λιγα σε σχεση με το αποτελεσμα που θα παρεις πισω. Χειροτερη λειτουργια κατω απο τις μεσαιες στροφες μιας και πλεον μιλαμε για αγωνιστικη κατασκευη που σαν ανταλλαγμα θα δωσει περιπου 5 ιππους ψηλα. Αν χρησιμοποιεις τη μοτοσυκλετα στο δρομο δεν αξιζει να κανεις αυτη την αλλαγη αλλα μπορεις να κανεις τα εργοστασιακα γραναζια των μαμα εκκεντροφορων ρυθμιζομενα και να παιξεις με το χρονισμα τους...

Με ολα τα παραπανω μπορεις να περιμενεις οτι η αποδοση του κινητηρα της Rotax (μιλαω παντα για τον νεο κινητηρα) μπορει να αγγιξει τα 145-150 αλογα στο τροχο με ιδιαιτερα καλη αξιοπιστια.

Βεβαια υπαρχουν και Mille εκει εξω με 155-160 αλογα στο τροχο αλλα για να φτασουμε εκει θα πρεπει να χρησιμοποιησουμε αγωνιστικες βενζινες που πραγματικα δε θελβ να ξερω ποσο στοιχιζουν!!!!

Αυτααααααααααααααααααααα

*

nasos-v

Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #35 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 08:51:11 μμ »
Αrgi

 :prm :prm :prm

ευχαριστουμε πολυ για της πληροφοριες!

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #36 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 09:47:16 μμ »
Αν κανεις ενα προχειρο υπολογισμο ποσο θα σου παει το μαλλι για ολα αυτα που περιγραφει ο ψηλος παραπανω θα σου κοπει το χαμογελο  :P

*

davide

Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #37 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 10:08:16 μμ »
Αν κανεις ενα προχειρο υπολογισμο ποσο θα σου παει το μαλλι για ολα αυτα που περιγραφει ο ψηλος παραπανω θα σου κοπει το χαμογελο  :P

έτσι είναι...

...αλλά όταν ανοίξεις το γκάζι, χαμογελάς ξανά! :P

*

nasos-v

Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #38 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 10:32:11 μμ »
Αν κανεις ενα προχειρο υπολογισμο ποσο θα σου παει το μαλλι για ολα αυτα που περιγραφει ο ψηλος παραπανω θα σου κοπει το χαμογελο  :P

έτσι είναι...

...αλλά όταν ανοίξεις το γκάζι, χαμογελάς ξανά! :P

σωστος ο davide  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #39 - : Φεβρουάριος 06, 2009, 11:14:35 μμ »

Οτι παιρνω τοση βελτιωση δεν το φανταζομουν!! :D :D (v997)

Παντως,ενα τετοιο μοτερ στα 145 αλογα θα ειναι απιστευτο,κρινοντας
πως πανε τα δικα μας με 120-125.

Πολυ καλες πληροφοριες argi.

 :kalo: :kalo:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #40 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 10:23:53 πμ »
Για ριξτε και μια τιμουλα (χοντρικα) για ολα αυτα............ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ φυσικα
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nikos force

Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #41 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 11:02:14 πμ »
Αφου λοιπον σε τρωει θα πρεπει να ανοιξεις το μοτερακι....Πριν συνεχισω θα πρεπει να σου πω οτι αυτο σημαινει οτι ο κινητηρας θα πρεπει να κατεβει απο το πλαισιο για να γινουν οι παρακατω εργασιες που σημαινει οτι ο μαστορας οχι μονο πρεπει να ξερει αλλα θα σε χρεωσει κιολας τα εργατικα...φανταζομαι οτι δε θα ειναι λιγα.

Το πιο ευκολο πραγμα που μπορεις να κανεις για να παρεις αμεσως δυναμη με λογικο κοστος ειναι να αλλαξεις τα εργοστασιακα πιστονια με ενα ζευγαρι Overbore. Οι επιλογες που εχεις ειναι οι εξης:

100mm πιστονια τα οποια μπορεις να τα αγορασεις ειτε απο το AF1 Racing ειτε απο τον Amauri και η τιμη τους ειναι στα $1000. Για να μπουν τα νεα πιστονακια που αυξανουν τα κυβικα στα 1060cc θα πρεπει να στειλεις τους κυλινδρους σου να ανοιχτουν και να δεχτουν επιστρωση νικασιλ απο την αρχη. Το κοστος αυτο ειναι επιπλεον και στην Ελλαδα υπαρχουν φημες οτι γινεται μονο σε ενα τυπο στη Θεσσαλονικη, εναλλακτικα μπορεις να ζητησεις πληροφοριες και απο αυτους www.gilamotorsport.it
Αυτο που μπορεις να περιμενεις σε αποδοση ειναι 10 ιππους πανω στο τροχο (αν δηλ. εισαι τωρα 121 με το που θα βαλεις τα 100αρια θα πας αυτοματα στα 131 στο τροχο περιπου!)

102mm πιστονια τα οποια κατασκευαζει η Ιταλικη Pistal Racing και μπορεις να αγορασεις απο την Kaemna για €1339 (η τιμη περιλαμβανει τους ανοιγμενους κυλινδρους αλλα θα πρεπει να στειλεις τους δικους σου σαν ανταλλαγη). Ο κυβισμος σε αυτη τη περιπτωση ανεβαινει στα 1103cc με μεγαλες διαφορες στη ροπη (+11.5kg) αλλα οσο αφορα την ιπποδυναμη η διαφορα δεν ειναι μεγαλη σε σχεση με τα 100αρια πιστονια.

Μπορεις βεβαια παντα να παραμεινεις στην εργοστασιακη διαμετρο των πιστονιων χρησιμοποιοντας πιστονια 97mm υψηλοτερης συμπιεσης (Pistal Racing). Αυτη η επιλογη ειναι και η πιο φτηνη μιας και δε χρειαζεται να αλλαξεις τους κυλινδρους ενω το κοστος του σετ πιστονιων ειναι €720.
Η διαφορα στην ιπποδυναμη δεν ειναι πολυ μεγαλη (συγκρινομενη με εκεινη των πιστονιων μεγαλυτερης διαμετρου) και ειναι περιπου 5 ιπποι στο τροχο.

Καλα το παω???


σε ολη αυτη τη δουλεια ... η αξιοπιστια ??? παει περιπατο ????

δλδ οι μπιελες αντεχουν ??? ειδικα στο δευτερο κιτακι η καταπονηση τους θα ειναι τεραστια ???? η ευστροφια που παει ?????

λογικα οι ρυθμοι και ταχυτητα  περιστροφης πεφτουν ?αλλιως τοτε σιγουρα θα εχουμε προβληαμα παλι με μπιελες και σιγουρα και εκκεντροφορους ... χρονισμους ,οι βαλβιδες θα μπορουν να ακολουθησουν ?εχουμε επιλογη για τιτανιου μετα ?? με τις τιατνιου παλι η αξιοπιστια που παει ?   κοινως ...

απο οσο πιο χαμηλα στο μοτερ ξεκιναμε τη βελτιωση τοσο πιο ψηλα θα πρεπει και να φτασουμε ... και το κοστος ανεβαινει κατακορυφα ... μιας και δεν ειναι μονο το κοστος της συνολικης βελτιωσης που πρεπει να υπολογισουμε αλλα και το κοστος της συντηρησης αυτης της βελτιωσης ...

 
χωρις να αναφερω την τεχνογνωσια που θα χρειαζεται να εχει ο μαστορας σε ολο το φασμα βελτιωσεων ...

και τελος οπως ειπε ο αρτζι σε καποιο παρακατω ποστ , αναφερομενος στους εκκεντροφορους ,(εγω το λεω για ολη τη βελτιωση)    ολο αυτο το τραβηγμα δεν  αξιζει για χρηση δρομου και περιστασιακη πιστα ...

εκτος αν κανουμε εγκυκλοπαιδικη κουβεντα ...που τοτε οκ ...ας συνεχισουμε ... :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2009, 11:10:11 πμ από nikos force »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #42 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 11:52:53 πμ »
Εκτός της περίπτωσης να έχουμε λάβει την απόφαση να γεράσουμε με τα μηχανάκια μας (κάτι που σημαίνει ότι τα έχουμε βρει μαζί του), η σοβαρή βελτίωση του V990RR, θα έλεγα ότι είναι επιπέδου αγωνιστικής ομάδας (στην οργάνωση εννοώ).

Ουσιαστικά το μοτέρ (ή μερος αυτού ταξιδεύει στη αλλοδαπή), το σετ του amauri που είναι κάπως δοκιμασμένο ΔΕΝ το προτείνει ούτε ο ίδιος αν ο μηχανικός δεν είναι super dupper (στην Ευρώπη "εγκρίνει" δύο μαγαζια και προφανώς θα έχει λόγους να το κάνει), επομένως τι συζητάμε?
Αν ψάχνει κάποιος 20+ καλύτερα να ψαχτεί με άλλο μηχανάκι.

Τα 130+ έρχονται εύκολα και αξιόπιστα. Για τα παραπάνω αρχίζουμε τις κουμπαριές με μηχανικούς.

*

nikos force

Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #43 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 12:17:53 μμ »
Εκτός της περίπτωσης να έχουμε λάβει την απόφαση να γεράσουμε με τα μηχανάκια μας (κάτι που σημαίνει ότι τα έχουμε βρει μαζί του), η σοβαρή βελτίωση του V990RR, θα έλεγα ότι είναι επιπέδου αγωνιστικής ομάδας (στην οργάνωση εννοώ).

Ουσιαστικά το μοτέρ (ή μερος αυτού ταξιδεύει στη αλλοδαπή), το σετ του amauri που είναι κάπως δοκιμασμένο ΔΕΝ το προτείνει ούτε ο ίδιος αν ο μηχανικός δεν είναι super dupper (στην Ευρώπη "εγκρίνει" δύο μαγαζια και προφανώς θα έχει λόγους να το κάνει), επομένως τι συζητάμε?
Αν ψάχνει κάποιος 20+ καλύτερα να ψαχτεί με άλλο μηχανάκι.

Τα 130+ έρχονται εύκολα και αξιόπιστα. Για τα παραπάνω αρχίζουμε τις κουμπαριές με μηχανικούς.


οποτε σωστα τα λεω ?δεν διαφωνουμε καπου ? :D

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #44 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 01:09:02 μμ »
Εκτός της περίπτωσης να έχουμε λάβει την απόφαση να γεράσουμε με τα μηχανάκια μας (κάτι που σημαίνει ότι τα έχουμε βρει μαζί του), η σοβαρή βελτίωση του V990RR, θα έλεγα ότι είναι επιπέδου αγωνιστικής ομάδας (στην οργάνωση εννοώ).

Ουσιαστικά το μοτέρ (ή μερος αυτού ταξιδεύει στη αλλοδαπή), το σετ του amauri που είναι κάπως δοκιμασμένο ΔΕΝ το προτείνει ούτε ο ίδιος αν ο μηχανικός δεν είναι super dupper (στην Ευρώπη "εγκρίνει" δύο μαγαζια και προφανώς θα έχει λόγους να το κάνει), επομένως τι συζητάμε?
Αν ψάχνει κάποιος 20+ καλύτερα να ψαχτεί με άλλο μηχανάκι.

Τα 130+ έρχονται εύκολα και αξιόπιστα. Για τα παραπάνω αρχίζουμε τις κουμπαριές με μηχανικούς.

Κατσε Βυρωνα, γιατι σε λιγο, θα μας πουν και τιμη γυρω στα 10000ευρω γιαυτα...........
Κοινως, καλυτερα να παρω ενα 1098R
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης