0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οχι δεν εχω ιδεα που και ποιος ειναι αυτος απο τη Θεσσαλονικη.......To be continued
Μιλάμε είσαι γκουρούγια συνέχισε τώρα που έχω κολλήσει.Υπάρχει μεγάλη διαφορά αν αντί για ολόσωμη εξάτμηση βάλεις μόνο τελικά?
Power Commander ή Rapidαλλα απαντησες ιδηδηλαδη 1 σταδιο +10μοτερ 1060 +10με αυτα παμε περιπου στα 140 τροχο?σωστα?
Αν κανεις ενα προχειρο υπολογισμο ποσο θα σου παει το μαλλι για ολα αυτα που περιγραφει ο ψηλος παραπανω θα σου κοπει το χαμογελο
Παράθεση από: backys στις Φεβρουάριος 06, 2009, 09:47:16 μμΑν κανεις ενα προχειρο υπολογισμο ποσο θα σου παει το μαλλι για ολα αυτα που περιγραφει ο ψηλος παραπανω θα σου κοπει το χαμογελο έτσι είναι......αλλά όταν ανοίξεις το γκάζι, χαμογελάς ξανά!
Αφου λοιπον σε τρωει θα πρεπει να ανοιξεις το μοτερακι....Πριν συνεχισω θα πρεπει να σου πω οτι αυτο σημαινει οτι ο κινητηρας θα πρεπει να κατεβει απο το πλαισιο για να γινουν οι παρακατω εργασιες που σημαινει οτι ο μαστορας οχι μονο πρεπει να ξερει αλλα θα σε χρεωσει κιολας τα εργατικα...φανταζομαι οτι δε θα ειναι λιγα.Το πιο ευκολο πραγμα που μπορεις να κανεις για να παρεις αμεσως δυναμη με λογικο κοστος ειναι να αλλαξεις τα εργοστασιακα πιστονια με ενα ζευγαρι Overbore. Οι επιλογες που εχεις ειναι οι εξης:100mm πιστονια τα οποια μπορεις να τα αγορασεις ειτε απο το AF1 Racing ειτε απο τον Amauri και η τιμη τους ειναι στα $1000. Για να μπουν τα νεα πιστονακια που αυξανουν τα κυβικα στα 1060cc θα πρεπει να στειλεις τους κυλινδρους σου να ανοιχτουν και να δεχτουν επιστρωση νικασιλ απο την αρχη. Το κοστος αυτο ειναι επιπλεον και στην Ελλαδα υπαρχουν φημες οτι γινεται μονο σε ενα τυπο στη Θεσσαλονικη, εναλλακτικα μπορεις να ζητησεις πληροφοριες και απο αυτους www.gilamotorsport.itΑυτο που μπορεις να περιμενεις σε αποδοση ειναι 10 ιππους πανω στο τροχο (αν δηλ. εισαι τωρα 121 με το που θα βαλεις τα 100αρια θα πας αυτοματα στα 131 στο τροχο περιπου!)102mm πιστονια τα οποια κατασκευαζει η Ιταλικη Pistal Racing και μπορεις να αγορασεις απο την Kaemna για €1339 (η τιμη περιλαμβανει τους ανοιγμενους κυλινδρους αλλα θα πρεπει να στειλεις τους δικους σου σαν ανταλλαγη). Ο κυβισμος σε αυτη τη περιπτωση ανεβαινει στα 1103cc με μεγαλες διαφορες στη ροπη (+11.5kg) αλλα οσο αφορα την ιπποδυναμη η διαφορα δεν ειναι μεγαλη σε σχεση με τα 100αρια πιστονια.Μπορεις βεβαια παντα να παραμεινεις στην εργοστασιακη διαμετρο των πιστονιων χρησιμοποιοντας πιστονια 97mm υψηλοτερης συμπιεσης (Pistal Racing). Αυτη η επιλογη ειναι και η πιο φτηνη μιας και δε χρειαζεται να αλλαξεις τους κυλινδρους ενω το κοστος του σετ πιστονιων ειναι €720. Η διαφορα στην ιπποδυναμη δεν ειναι πολυ μεγαλη (συγκρινομενη με εκεινη των πιστονιων μεγαλυτερης διαμετρου) και ειναι περιπου 5 ιπποι στο τροχο.Καλα το παω???
Εκτός της περίπτωσης να έχουμε λάβει την απόφαση να γεράσουμε με τα μηχανάκια μας (κάτι που σημαίνει ότι τα έχουμε βρει μαζί του), η σοβαρή βελτίωση του V990RR, θα έλεγα ότι είναι επιπέδου αγωνιστικής ομάδας (στην οργάνωση εννοώ).Ουσιαστικά το μοτέρ (ή μερος αυτού ταξιδεύει στη αλλοδαπή), το σετ του amauri που είναι κάπως δοκιμασμένο ΔΕΝ το προτείνει ούτε ο ίδιος αν ο μηχανικός δεν είναι super dupper (στην Ευρώπη "εγκρίνει" δύο μαγαζια και προφανώς θα έχει λόγους να το κάνει), επομένως τι συζητάμε? Αν ψάχνει κάποιος 20+ καλύτερα να ψαχτεί με άλλο μηχανάκι.Τα 130+ έρχονται εύκολα και αξιόπιστα. Για τα παραπάνω αρχίζουμε τις κουμπαριές με μηχανικούς.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι