0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για ριξτε και μια τιμουλα (χοντρικα) για ολα αυτα............ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ φυσικα
.....και μολις τελειωσεις με τα αλογα σε πιανει η μαλακια και θες να ξεκινησεις τα ελαφρωματα....Και φτου και απ'την αρχη
ρε παιδια δεν ειπε κανεις οτι συμφερει να φτιαχνεις τετοια πραγματα!αυτα τα κανεις γιατι γουσταρεις εσυ, για τον εαυτο σου, τωρα οι τιμες ειναι αναλογα ποσο κοστολογεις τα γουστα σου........αλλοι τα χαλανε στα χαρτια ,αλλοι στις π@@τ@νες, και αλλοι στα μηχανακια τους.........
Davide αυτά που ανέφερες πάνε κοντά στα 2000€+. Αν υπολογίσεις και 1.500-2.000€ για ολόσωμη πάει κοντά στα 4.000€, χωρίς εργασία μηχανικού αν κατάλαβα καλά....Αν μπει και overbore κιτ γ@μα τα.....
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=102846900&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=7800&makeModelVariant1.modelDescription=1098r&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1
ούτε εγώ λέω τίποτα!Υ.Γ. τι σχέση έχει αυτό βρε Πάνο? Εδώ λέμε για την βελτίωση ενός V997... υπάρχουν άπειρα οχήματα με παραπάνω άλογα από τα Mille μας.
Ειναι στην ιδια φιλοσοφια Πολυ θα ηθελα μια ευθεια απαντηση της Aprilia στην καλυτερη street αυτη τη στιγμη, αλλα με V-2 κινητηρα και οχι με V-4
Παράθεση από: backys στις Φεβρουάριος 07, 2009, 03:39:06 μμΕιναι στην ιδια φιλοσοφια Πολυ θα ηθελα μια ευθεια απαντηση της Aprilia στην καλυτερη street αυτη τη στιγμη, αλλα με V-2 κινητηρα και οχι με V-4 καλά, θα σε ξενερώσω λέγοντάς σου ότι η Aprilia δεν έχει απάντηση ακόμα στον V-2 testastretta που φορούσε το 998!Οπότε η απάντηση στον 1198 θα πάρει αρκετό χρόνο ακόμα!!!
Παράθεση από: davide στις Φεβρουάριος 07, 2009, 04:35:09 μμΠαράθεση από: backys στις Φεβρουάριος 07, 2009, 03:39:06 μμΕιναι στην ιδια φιλοσοφια Πολυ θα ηθελα μια ευθεια απαντηση της Aprilia στην καλυτερη street αυτη τη στιγμη, αλλα με V-2 κινητηρα και οχι με V-4 καλά, θα σε ξενερώσω λέγοντάς σου ότι η Aprilia δεν έχει απάντηση ακόμα στον V-2 testastretta που φορούσε το 998!Οπότε η απάντηση στον 1198 θα πάρει αρκετό χρόνο ακόμα!!! o 997 Magnesium (RSVR 2004+) ηταν το upgrate που εκανε η Aprilia για να χτυπησει τον testastretta και το 999 κατα προεκταση.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι