0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #60 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 07:23:25 μμ »
ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ:

Ολοσωμη εξατμιση 2σε2: €1500
Power Commander: €400
Τσιπακι (για τη προηγουμενη γενια μοτερ): €200
Μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου: €500
Ανοιχτο φιλτροκουτι (φτιαξτο μονος σου!): €50

ΣΥΝΟΛΟ: €2650

ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΟΣ: 10RWP

ΚΟΣΤΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ:

100mm πιστονια €800
Ανοιγμα κυλινδων €500

ΣΥΝΟΛΟ: €1500 (στρογγυλοποιηση περιλαμβανει μεταφορικα κτλ)

ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΟΣ: 10RWP


ΚΟΣΤΟΣ ΤΡΙΤΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ:

Εκκεντροφοροι €900
Μεγαλυτερες βαλβιδες €1000
Ροικη εξελιξη €600 (αναλογα με το μαστορα)

ΣΥΝΟΛΟ: €2500

ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΟΣ: αναλογα με το τι θα χρησιμοποιησεις max 5-7RWP

Ολοκληρωνοντας ολες τις βελτιωσεις στο κινητηρα θα κληθεις να πληρωσεις €6650 (μιλμε παντα για προιοντα καινουργια στο κουτι τους) διχως τις εργασιες του μαστορα και θα εχεις μια μοτοσυκλετα που θα στελνει στο πισω τροχο 150 ιππους.

Το αν αξιζει το κοπο ή οχι ειναι κατι που ο καθενας ξεχωριστα θα πρεπει να ρωτησει τον εαυτο του. Οπως εχω πει πολλες φορες προτου κανεις οποιαδηποτε βελτιωση σε οτιδηποτε πρεπει πρωτα να βαλεις ενα στοχο και μετα να σκεφτεις πως θα τον πετυχεις.

Το θεμα της αξιοπιστιας υπαρχει ΜΟΝΟ αν το παρακανεις και πας για το τριτο σταδιο που και τη γνωμη μου ειναι πολυ εξειδικευμενο.

Οσον αφορα δε το 1098R θα ηθελα να θυμισω οτι στοιχιζει €37500 ενω ενα Factory με ολα τα παραπανω και full carbon δε θα ξεπερασει ποτε τα €25000!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #61 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 07:34:16 μμ »
Καλα θα παρουμε το S τοτες :P :P :P
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #62 - : Φεβρουάριος 07, 2009, 11:05:21 μμ »
κοιταξτε πως θα σας κανω οικονομια!!!
πρωτον παιρνεται το mille factory που πωλειται 8500(αληθεια ακομη υπαρχει το εργαλειο?)
οποτε εχεται κατα τα γραφομενα 132 αλογατα απο την αρχη
βαζεται και αλλα 2000 ευρωπουλα για το 2ο σταδιο και καποια πραγματακια που λειπουν απο 1ο
και εχουμε στα σιγουρα 140 αλογατα
δεν ειναι πολυ καλη σκεψη??? 

*

nikos force

Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #63 - : Φεβρουάριος 09, 2009, 11:16:47 πμ »


Ολοκληρωνοντας ολες τις βελτιωσεις στο κινητηρα θα κληθεις να πληρωσεις €6650 (μιλμε παντα για προιοντα καινουργια στο κουτι τους) διχως τις εργασιες του μαστορα και θα εχεις μια μοτοσυκλετα που θα στελνει στο πισω τροχο 150 ιππους.

Το αν αξιζει το κοπο ή οχι ειναι κατι που ο καθενας ξεχωριστα θα πρεπει να ρωτησει τον εαυτο του. Οπως εχω πει πολλες φορες προτου κανεις οποιαδηποτε βελτιωση σε οτιδηποτε πρεπει πρωτα να βαλεις ενα στοχο και μετα να σκεφτεις πως θα τον πετυχεις.

Το θεμα της αξιοπιστιας υπαρχει ΜΟΝΟ αν το παρακανεις και πας για το τριτο σταδιο που και τη γνωμη μου ειναι πολυ εξειδικευμενο.

Οσον αφορα δε το 1098R θα ηθελα να θυμισω οτι στοιχιζει €37500 ενω ενα Factory με ολα τα παραπανω και full carbon δε θα ξεπερασει ποτε τα €25000!!!!


μεχρι το πρωτο σταδιο ολα καλα ...

απο δευτερο και μετα ...
αρχιζουν τα οργανα ...
 
οπως προειπα το κοστος μια βελτιωσης κατ'εμε δεν ειναι η αυτου καθε αυτου βελτιωση αλλα το κοστος συντηρησης της ...
 
οπως και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρισκο επιλογης μηχανικου ...

(αφηνω -αφηνεις ασχολιαστο το θεμα μπιελες στροφαλος)

επισης τα 6500 μου ακουγονται υπερρρρρρρρ αισιοδοξο νουμερο ...
 
(δεν κανω αντιπαραθεση  αρνητικα προκατελημενος , απλα διαλογο )

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #64 - : Φεβρουάριος 09, 2009, 12:06:49 μμ »
Καλημερα Νικο!

Φυσικα και διαλογο κανουμε...

Διαφωνω αφενος οτι υπαρχει θεμα αξιοπιστιας με τα 100αρια πιστονια και αφετερου οτι τα διαστηματα συντηρησης ειναι πιο συχνα.

Το θεμα του μηχανικου ειναι οντως σοβαρο αλλα υπαρχουν ανθρωποι εκει εξω που ξερουν. Στη τελικη εχεις παντα την ακριβη επιλογη να στειλεις το μοτερ σου στο εξωτερικο!

Το θεμα με τις μπιελες και το στροφαλο δε μπορεις να το ακουμπησεις σε αυτο το κινητηρα αν δε ξερεις καποια μυστικα του κινητρα. Ο λογος ειναι τα αντιβαρα που υπαρχουν και αναλογα με τις στροφες του κινητηρα εχουν διαφορετικη συμπεριφορα. Το μοτερ ειναι ζυγισμενο με τα μαμα πιστονια, μπιελες, στροφαλο και τα αντιβαρα υπαρχουν στην εργοστασιακη τους μορφη για να μην υπαρχουν κραδασμοι απο τις μαζες των κινουμενων μερων.

Αλλαζοντας το βαρος σε ενα απο τα κομματια της εξισωσης (πιστονια, μπιελα, στροφαλο κτλ) πρεπει να υπολογισεις ποσο θα πρεπει να αλλαξουν και τα βαρη των αντιβαρων. Για να το κανεις αυτο χρειαζεται μια αλγοριθμικη φορμουλα που υπαρχει μονο στο αγωνιστικο τμημα της Aprilia....

Νομιζω οτι ανεφερα τιμες παραπανω...που εχεις ενσταση για το τελικο κοστος?

*

nikos force

Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #65 - : Φεβρουάριος 09, 2009, 01:40:04 μμ »
Καλημερα Νικο!



Αλλαζοντας το βαρος σε ενα απο τα κομματια της εξισωσης (πιστονια, μπιελα, στροφαλο κτλ) πρεπει να υπολογισεις ποσο θα πρεπει να αλλαξουν και τα βαρη των αντιβαρων. Για να το κανεις αυτο χρειαζεται μια αλγοριθμικη φορμουλα που υπαρχει μονο στο αγωνιστικο τμημα της Aprilia....

Νομιζω οτι ανεφερα τιμες παραπανω...που εχεις ενσταση για το τελικο κοστος?


δλδ αλλαζουν την διαμετρο των πιστονιων διατηρωντας τον βαρος των μαμα ?????

μμμ...παροτι παραδοξο , αν ειναι ετσι παω πασσο ...
οσο αφορα τις τιμες , δεν αμφιβαλλω καθολου οτι ειναι περαν για περαν αληθινες , αλλα δυστηχως πιστευω οτι σαν τελικος παραληπτης θα εχουν αναδιαμορφωθει  ,τοσες φορες απο τριτους παραγοντες , οπου εντελει θα υπαρχει σημαντικη αποκλιση απο αυτο το ποσο ...

...και τελος , σε τετοιου ειδους μετατροπες και πειραγματα , χωρις να ειναι απολυτο αυτο που λεω (απλα εμενα μου εχει συμβει σχεδον παντα), πας για μαλλι και βγαινεις κουρεμενος , εννοωντας , οτι σχεδον παντα υπαρχουν ακποιες παραπλευρες απωλειες που επισης ανεβαζουν το κοστος ...

δλδ εγω σαν νικος μιλωντας , τελευταια ανακατασκευη που εκνα σε μοτερ ενω το αρχικο κοστος υπολογιζονταν στο 1500αρι κατεληξε στο 2000ρο , ενα 25% πανω ... 

αυτο εννοω  :kalo:

*

davide

Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #66 - : Φεβρουάριος 09, 2009, 01:47:59 μμ »
δλδ αλλαζουν την διαμετρο των πιστονιων διατηρωντας τον βαρος των μαμα ?????

μμμ...παροτι παραδοξο , αν ειναι ετσι παω πασσο ...


Εννοείται ότι διατηρείς το μαμά βάρος στα πιστόνια, παρόλο που αλλάζει η διάμετρός τους.

και μην σου φαίνεται καθόλου παράδοξο :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #67 - : Φεβρουάριος 09, 2009, 02:42:41 μμ »
Βρε Νικο ποιοι ειναι τριτοι παραγοντες? Εσυ θα κανεις τις παραγγελιες εσυ θα παραλαβεις τα πραγματα. Τα μεταφορικα δε τα εχω συμπεριλαβει φυσικα!

Εκτος απο τα "υλικα" φυσικα και πρεπει να υπολογισεις στο τελικο κοστος τα εργατικα του μαστορα αλλα και τα παρελκομενα που δεν ειναι αλλα απο φλατζες, λαδια, μπουζι κτλ

Το ποσο που ανεφερα δε μπορει να εχει και αυτα τα εξοδα μεσα μιας και δεν μπορω να ξερω τι θα σου χρεωσει ο μηχανικος ή τι λαδια και μπουζι θα επιλεξεις να βαλεις!

Επισης, και αυτο ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο, οι τιμες που ανεφερα ειναι για καινουργια πραγματα (εξατμισεις, πιστονια, τσιπακια κλπ). Αν εχεις υπομονη μπορεις να γλυτωσεις πολλα χρηματα αν ψαχτεις στο Ebay ή σε διαφορα forum για μεταχειρισμενα πραγματα....

Εμενα για παραδειγμα η δουλεια στο μοτερ μου εχει στοιχισει περιπου  €1500 και το κερδος μαζι με τα υπολοιπα περιφερειακα οταν θα ρυθμιζω σωστα το κινητηρα περιπου 20 αλογα στο τροχο...για να το πετυχω αυτο εκανα υπομονη μεχρι να βρω τη σωστη ευκαιρια στα σωστα χρηματα. Βεβαια εγω εχω το Mille μου 8 χρονια και δε προκειται να το δωσω ποτε οποτε ο χρονος ειναι με το μερος μου!  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #68 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 01:48:53 μμ »
Βεβαια εγω εχω το Mille μου 8 χρονια και δε προκειται να το δωσω ποτε οποτε ο χρονος ειναι με το μερος μου!  :ohyes:
 

...και ποιος θα το παρει ρε οργιο  :P :P :P :P :P :P :P :P
Ε ρε 17inWheeller που εισαι να δεις  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #69 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 05:06:34 μμ »
Για να το παρει καποιος ρε καθυστερημενο πρεπει να πω οτι το πουλαω πρωτα...δε σε χαλαει που τα παλια εχουν καλυτερη μεταπωληση απο τη τρατα σου!?!  :kalo:

Οσο για το τριχωτο τυπο με το μηχανακι σε τευχη δε μπαινει να διαβασει post αναξια σχολιου...ασε που δε ξερει να διαβαζει κιολας!!! Αν προσεξες μονο στα post που εχουν εικονες σχολιαζει!!!  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος alix

  • *****
  • 283
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #70 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 05:33:33 μμ »
Για να το παρει καποιος ρε καθυστερημενο πρεπει να πω οτι το πουλαω πρωτα...δε σε χαλαει που τα παλια εχουν καλυτερη μεταπωληση απο τη τρατα σου!?!  :kalo:

Οσο για το τριχωτο τυπο με το μηχανακι σε τευχη δε μπαινει να διαβασει post αναξια σχολιου...ασε που δε ξερει να διαβαζει κιολας!!! Αν προσεξες μονο στα post που εχουν εικονες σχολιαζει!!!  :tez:

 :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 692
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +267
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #71 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 08:50:54 μμ »
Για να το παρει καποιος ρε καθυστερημενο πρεπει να πω οτι το πουλαω πρωτα...δε σε χαλαει που τα παλια εχουν καλυτερη μεταπωληση απο τη τρατα σου!?!  :kalo:

Οσο για το τριχωτο τυπο με το μηχανακι σε τευχη δε μπαινει να διαβασει post αναξια σχολιου...ασε που δε ξερει να διαβαζει κιολας!!! Αν προσεξες μονο στα post που εχουν εικονες σχολιαζει!!!  :tez:

Για να το πουλησεις πρεπει να λειτουργει και φυσικα να υπαρχει ενδοιαφερων,εκτος και αν το πουλησεις για ανταλλακτικα...αλλα επειδη απο ανταλλακτικα ειμαστε πληρης...μπορεις να το χαρισεις τωρα στο δημο Αθηναιων να το κανει γλαστρα...αλλιως περιμενε τα χριστουγεννα,να το στολισουμε στην πλατεια συνταγματος για ακομα μια χρονια :P :P



 


(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #72 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 09:29:46 μμ »
Γουσταρω!

Εαν, οπως διαβασα, θες κανα 5000Ε για να κανεις το μοτερ των νεων Μιλλε/τουονο να βγαλει 140+ τροχο, τοτε οι αθεοφοβοι τι ειχαν κανει στο Mille SP (Mηχανακι 10ετιας )?
Αληθεια, ποσο κοστιζε αυτο?
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 692
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +267
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #73 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 09:40:18 μμ »
Γουσταρω!

Εαν, οπως διαβασα, θες κανα 5000Ε για να κανεις το μοτερ των νεων Μιλλε/τουονο να βγαλει 140+ τροχο, τοτε οι αθεοφοβοι τι ειχαν κανει στο Mille SP (Mηχανακι 10ετιας )?
Αληθεια, ποσο κοστιζε αυτο?

Αυτο ειχε μεγαλητερες βαλβιδες,1 μπουζι ανα κυλινδρο,μεγαλυτερα πιστονια,κοντυτερη διαδρομη για στροφαρισμα(ανεβαζε και παραπανω στροφες),ελαφρυτερα κινουμενα μερη...εν ολιγοις...δεν εχει/ειχε καμια σχεση με το μοντελο παραγωγης...αν θυμαμαι καλα κοστιζε κοντα στα 10εκ.δρ...και ειχαν βγει 150 κομματια...σημερα με 15-20000ε βρισκεις μτχ αλλα και καινουργιο(ξεχασμενο απο το θεο)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2009, 09:44:25 μμ από 17iwheeler »
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: βελτιωση v997!!!!!!!!!!
« Απάντηση #74 - : Φεβρουάριος 10, 2009, 09:49:08 μμ »
Καλησπερα Γιωργο!

Καταρχην τα 146 αλογα που εβγαζε το SP δεν ηταν στο τροχο αλλα στο στροφαλο αλλα παρολα αυτα ηταν 17 ονομαστικα αλογα πανω απο το πρωτο Mille...not bad!!!

Το μοτερ εκεινο μπορει να ειχε σα βαση το Rotax αλλα ειχε σημαντικες αλλαγες. Καταρχην ειχε 100αρια πιστονια (νσι ναι και ομως!!!) αλλα και αλλη πιο κοντη διαδρομη στα 63,4mm απο τα 67,5mm που εχουν ολα τα Mille! Ο θαλαμος καυσης εχει ενα μπουζι ανα κυλινδρο και εχει δεχτει ροικη εξελιξη ενω οι βαλβιδες ειναι 35mm εξαγωγη και εισαγωγης 40,5mm!!!!!! Οι εκκεντροφοροι ειναι και αυτοι αλλοι μιας και ολη τη περιποιηση του λανω μερους του κινητηρα ειχε αναλαβει η Cosworth.

Στο τροχο αυτα πρεπει να εβγαζαν περιπου +120Ps και συμφωνα με ενα φιλο που εχει δεν εχουν και μεγαλη διαφορα μαμα απο ενα Mille πρωτου σταδιο...βεβαια αν το SP δεχτει τις περιποιησεις του πρωτου σταδιου (εξατμιση---αν βρεις γραψε μου---, PCIII, τσιπακι, φιλτροκουτι) τοτε μιλαμε για 130+ αλογακι στο τροχο...

Οσο για εσενα ατιμε καλικατζαρε που θελεις να ντυσεις προωρα το λατρεμενο μηχανακι μου καραβακι ενα μονο θα σου πω.....ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟ MILLE ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!! ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΣΕ ΤΑΠΩΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης