0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ολοκληρωνοντας ολες τις βελτιωσεις στο κινητηρα θα κληθεις να πληρωσεις €6650 (μιλμε παντα για προιοντα καινουργια στο κουτι τους) διχως τις εργασιες του μαστορα και θα εχεις μια μοτοσυκλετα που θα στελνει στο πισω τροχο 150 ιππους.Το αν αξιζει το κοπο ή οχι ειναι κατι που ο καθενας ξεχωριστα θα πρεπει να ρωτησει τον εαυτο του. Οπως εχω πει πολλες φορες προτου κανεις οποιαδηποτε βελτιωση σε οτιδηποτε πρεπει πρωτα να βαλεις ενα στοχο και μετα να σκεφτεις πως θα τον πετυχεις. Το θεμα της αξιοπιστιας υπαρχει ΜΟΝΟ αν το παρακανεις και πας για το τριτο σταδιο που και τη γνωμη μου ειναι πολυ εξειδικευμενο.Οσον αφορα δε το 1098R θα ηθελα να θυμισω οτι στοιχιζει €37500 ενω ενα Factory με ολα τα παραπανω και full carbon δε θα ξεπερασει ποτε τα €25000!!!!
Καλημερα Νικο!Αλλαζοντας το βαρος σε ενα απο τα κομματια της εξισωσης (πιστονια, μπιελα, στροφαλο κτλ) πρεπει να υπολογισεις ποσο θα πρεπει να αλλαξουν και τα βαρη των αντιβαρων. Για να το κανεις αυτο χρειαζεται μια αλγοριθμικη φορμουλα που υπαρχει μονο στο αγωνιστικο τμημα της Aprilia....Νομιζω οτι ανεφερα τιμες παραπανω...που εχεις ενσταση για το τελικο κοστος?
δλδ αλλαζουν την διαμετρο των πιστονιων διατηρωντας τον βαρος των μαμα ????? μμμ...παροτι παραδοξο , αν ειναι ετσι παω πασσο ...
Βεβαια εγω εχω το Mille μου 8 χρονια και δε προκειται να το δωσω ποτε οποτε ο χρονος ειναι με το μερος μου!
Για να το παρει καποιος ρε καθυστερημενο πρεπει να πω οτι το πουλαω πρωτα...δε σε χαλαει που τα παλια εχουν καλυτερη μεταπωληση απο τη τρατα σου!?! Οσο για το τριχωτο τυπο με το μηχανακι σε τευχη δε μπαινει να διαβασει post αναξια σχολιου...ασε που δε ξερει να διαβαζει κιολας!!! Αν προσεξες μονο στα post που εχουν εικονες σχολιαζει!!!
Γουσταρω!Εαν, οπως διαβασα, θες κανα 5000Ε για να κανεις το μοτερ των νεων Μιλλε/τουονο να βγαλει 140+ τροχο, τοτε οι αθεοφοβοι τι ειχαν κανει στο Mille SP (Mηχανακι 10ετιας )?Αληθεια, ποσο κοστιζε αυτο?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι