APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: AlexDorso στις Μάιος 03, 2020, 11:58:15 πμ
-
Ενα πολυ ωραιο αρθρο και ενα βιντεακι απο τους βυσιγοτθους
https://www.asphaltandrubber.com/lifestyle/bosch-cornering-abs-explained-video/
-
το εχω νοιωσει να δουλευει σε 1290τ και δουλευει πολυ καλα,το μηχανακι δεν σηκωνεται οταν πατας φρενα στη στροφη..!!!
-
το εχω νοιωσει να δουλευει σε 1290τ και δουλευει πολυ καλα,το μηχανακι δεν σηκωνεται οταν πατας φρενα στη στροφη..!!!
Α,ναι,ξέχασα τις προάλλες να αναφέρω ένα ακόμη θετικό των σφυρήλατων ζαντών.Δεν σηκώνεται η μηχανή όταν πατάς τα φρένα μέσα στην στροφή! :P
-
το εχω νοιωσει να δουλευει σε 1290τ και δουλευει πολυ καλα,το μηχανακι δεν σηκωνεται οταν πατας φρενα στη στροφη..!!!
Α,ναι,ξέχασα τις προάλλες να αναφέρω ένα ακόμη θετικό των σφυρήλατων ζαντών.Δεν σηκώνεται η μηχανή όταν πατάς τα φρένα μέσα στην στροφή! :P
καλο... :D :D
παντως για το κορνερινγκ,ενας οδηγος που εχει συνηθισει σε μη ηλεκτρονικα,το παει αερας...
-
Ειναι κατι το οποιο πραγματικα θα ηθελα να δοκιμασω.
Πυξι , για να διαπιστωσεις πως δουλευει πρεπει να πιεσεις η μπορεις και πηγαινοντας χαλαρα?
-
Ειναι κατι το οποιο πραγματικα θα ηθελα να δοκιμασω.
Πυξι , για να διαπιστωσεις πως δουλευει πρεπει να πιεσεις η μπορεις και πηγαινοντας χαλαρα?
το εκανα επιτηδες σε κατι στροφες με ορατοτητα,δεν σηκωνοταν στα φρενα....νομιζω οτι θα το καταλαβεις αμεσως,βουτωντας τα φρενα
-
το εκανα επιτηδες σε κατι στροφες με ορατοτητα,δεν σηκωνοταν στα φρενα....νομιζω οτι θα το καταλαβεις αμεσως,βουτωντας τα φρενα
Πάτησες μπροστινό μες στη στροφη, μπλόκαρε, δούλεψε το abs; Θάρρος που το 'χεις αδερφάκι μου 

-
Ναι οντως .
:ohyes:
-
το εκανα επιτηδες σε κατι στροφες με ορατοτητα,δεν σηκωνοταν στα φρενα....νομιζω οτι θα το καταλαβεις αμεσως,βουτωντας τα φρενα
Πάτησες μπροστινό μες στη στροφη, μπλόκαρε, δούλεψε το abs; Θάρρος που το 'χεις αδερφάκι μου 


Αφού δεν μπλοκάρει :D :D :D
-
Και με ξενο μηχανακι... ρισπεκτ
-
Το οτι το μηχανακι δεν σηκωνοταν στο 1290τ ειναι θεμα αναρτησεων και οχι cornering abs
Οπως και οταν πας στην ευθεια και πλακωνεσαι στα φρενα παλι δεν βουταει οπως ενα μηχανακι με συμβατικη αναρτηση.
Με το που αισθανθει φρεναρισμα αυτοματως αλλαζει τις ρυθμισεις στις αναρτησεις ακριβως για αποφυγει αυτες τις αντιδρασεις. Εννοειται και οταν ανοιγεις γκαζι, αλλα δεν μας ενδιαφερει αυτο τωρα.
Το cornering abs οταν πατας φρενο, οσο δυνατα και να το πατησεις, υπολογιζει ποση πιεση πρεπει να δωσει ωστε να μην μπλοκαρει ο τροχος, οποτε δεν εχει σχεση με το αν σηκωνεται το μηχανακι η οχι. Μπορει εσυ να πατας το φρενο με το 80% της δυναμης του και αυτο να δωσει 50%
Ειναι δηλαδη σαν να πηγαινεις με ενα μηχανακι με συμβατικη αναρτηση και να πατησεις το φρενο στο 50%, παλι θα σηκωθει.
-
Το οτι το μηχανακι δεν σηκωνοταν στο 1290τ ειναι θεμα αναρτησεων και οχι cornering abs
Οπως και οταν πας στην ευθεια και πλακωνεσαι στα φρενα παλι δεν βουταει οπως ενα μηχανακι με συμβατικη αναρτηση.
Με το που αισθανθει φρεναρισμα αυτοματως αλλαζει τις ρυθμισεις στις αναρτησεις ακριβως για αποφυγει αυτες τις αντιδρασεις. Εννοειται και οταν ανοιγεις γκαζι, αλλα δεν μας ενδιαφερει αυτο τωρα.
Το cornering abs οταν πατας φρενο, οσο δυνατα και να το πατησεις, υπολογιζει ποση πιεση πρεπει να δωσει ωστε να μην μπλοκαρει ο τροχος, οποτε δεν εχει σχεση με το αν σηκωνεται το μηχανακι η οχι. Μπορει εσυ να πατας το φρενο με το 80% της δυναμης του και αυτο να δωσει 50%
Ειναι δηλαδη σαν να πηγαινεις με ενα μηχανακι με συμβατικη αναρτηση και να πατησεις το φρενο στο 50%, παλι θα σηκωθει.
Όχι δεν είναι από τις αναρτήσεις!!! Το ίδιο κάνει και το XR1000 με συμβατικές αναρτήσεις!!! Υπάρχουν και διάφορα βίντεο που έχουν γυριστεί και δείχνουν το πως δουλεύει το CAbs και πόσο το μηχανάκι κρατάει την τροχιά του ακόμα και σε δυνατά φρένα μέσα στην στροφή!!!
-
Μεχρι να το δοκιμασω ο ιδιος σε μηχανακι με cabs και συμβατικες αναρτησεις κραταω τις επιφυλαξεις μου...
Μην ξεχνας οτι υπαρχουν και βιντεακια που δειχνουν κατι τρελες σαβουρες με cabs απο φρενα μεσα στην στροφη.... :P
-
Έχει συνδυασμένο φρεναρισμα; Μπρος-πισω;
-
Έχει συνδυασμένο φρεναρισμα; Μπρος-πισω;
Κοσμά το λές επειδή θυμάσαι το συνδιασμένο φρένο της Le-man III που το έκανε μηχανικά γύρω στο 1976;
Δεν έχω προσωπική εμπειρία από CABS αλλά εφόσον ειπεισέρχεται ο παράγοντας οδηγική εκτίμηση της φυγόκεντρου δύναμης στη στροφή βλέπω μόνο μια μικρή βοήθεια και καλό Marketing point με ένα τέτοιο σύστημα παρά κάτι που να μπορεί να προλάβει το κακό .
Κατά την γνώμη μου για όλους τους αναβάτες εκτός από τους αναβάτες αγώνων περισσότερο χρήσιμο θα ήταν μια διαφανής προβολή στο τζάμι του κράνους που θα τους δείχνει χρωματικά την επιτρεπόμενη ταχύτητα της κάθε στροφής ζωντανά. Όπως στα παιχνίδια προσωμοίωσης. Αλλιώς, αν βρεθείς με πολλά μέσα στη στροφή ή χρειαστείς έκτακτες αντιδράσεις επειδή κλείνει ξαφνικά περισσότερο ή βρίσκεις ολισθηρό οδόστρωμα το CABS ή οτιδήποτε άλλο δεν πιστεύω πως θα σε σώσει.
Το APRC της Aprilia δεν έχει και κάτι παρόμοιο ή κάνω λάθος;
-
Το CABS της ΚΤΜ δεν παίρνει δεν παίρνει δεδομενα από τις αναρτήσεις. Καταρχήν υπάρχει και σε μια τρέλα που δεν έχουν καν ανάρτηση ..790 & 390
Το CABS παίρνει δεδομενα από ένα γυροσκόπιο που καταλαβαίνει κλίσεις από 3 έως 6 άξονες ανάλογα το μοντελο.
Μου έχει τύχει να χρειαστεί να φρενάρω πλαγιασμενος σε στροφή με νερά και η συμπεριφορά των φρένων ήταν υποδειγματική σε σημείο που μάλλον θα έχανα το μπροστινό με ένα συμβατικό ABS.
-
Με τη μηχανακι argi?
-
790 ADVENTURE R