0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
το εχω νοιωσει να δουλευει σε 1290τ και δουλευει πολυ καλα,το μηχανακι δεν σηκωνεται οταν πατας φρενα στη στροφη..!!!
Παράθεση από: Πυξιδας στις Μάιος 03, 2020, 02:21:22 μμτο εχω νοιωσει να δουλευει σε 1290τ και δουλευει πολυ καλα,το μηχανακι δεν σηκωνεται οταν πατας φρενα στη στροφη..!!!Α,ναι,ξέχασα τις προάλλες να αναφέρω ένα ακόμη θετικό των σφυρήλατων ζαντών.Δεν σηκώνεται η μηχανή όταν πατάς τα φρένα μέσα στην στροφή!
Ειναι κατι το οποιο πραγματικα θα ηθελα να δοκιμασω.Πυξι , για να διαπιστωσεις πως δουλευει πρεπει να πιεσεις η μπορεις και πηγαινοντας χαλαρα?
το εκανα επιτηδες σε κατι στροφες με ορατοτητα,δεν σηκωνοταν στα φρενα....νομιζω οτι θα το καταλαβεις αμεσως,βουτωντας τα φρενα
Παράθεση από: Πυξιδας στις Μάιος 04, 2020, 09:44:32 μμτο εκανα επιτηδες σε κατι στροφες με ορατοτητα,δεν σηκωνοταν στα φρενα....νομιζω οτι θα το καταλαβεις αμεσως,βουτωντας τα φρεναΠάτησες μπροστινό μες στη στροφη, μπλόκαρε, δούλεψε το abs; Θάρρος που το 'χεις αδερφάκι μου
Το οτι το μηχανακι δεν σηκωνοταν στο 1290τ ειναι θεμα αναρτησεων και οχι cornering absΟπως και οταν πας στην ευθεια και πλακωνεσαι στα φρενα παλι δεν βουταει οπως ενα μηχανακι με συμβατικη αναρτηση.Με το που αισθανθει φρεναρισμα αυτοματως αλλαζει τις ρυθμισεις στις αναρτησεις ακριβως για αποφυγει αυτες τις αντιδρασεις. Εννοειται και οταν ανοιγεις γκαζι, αλλα δεν μας ενδιαφερει αυτο τωρα.Το cornering abs οταν πατας φρενο, οσο δυνατα και να το πατησεις, υπολογιζει ποση πιεση πρεπει να δωσει ωστε να μην μπλοκαρει ο τροχος, οποτε δεν εχει σχεση με το αν σηκωνεται το μηχανακι η οχι. Μπορει εσυ να πατας το φρενο με το 80% της δυναμης του και αυτο να δωσει 50%Ειναι δηλαδη σαν να πηγαινεις με ενα μηχανακι με συμβατικη αναρτηση και να πατησεις το φρενο στο 50%, παλι θα σηκωθει.
Έχει συνδυασμένο φρεναρισμα; Μπρος-πισω;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι