0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« - : Νοέμβριος 13, 2006, 04:17:36 μμ »
Οδηγωντας στις Σερρες το tuono εχω την εντυπωση οτι δεν παλευεται ευκολα. Τι εννοω. "Πεφτει" με δυσκολία σε σχεση με οτιδηποτε αλλο εχω οδηγησει. Αμα "πεσει" δεν κουνιεται φυλλο βεβαια, ειναι πολυ οδηγησιμο και το πηρουνι του σε πληροφορει απταιστα.
Αυτο που διαπιστωσα ομως οδηγωντας το s2r σε τεστ ραϊντ ηταν σαν να χω ενα παιχνιδι σε σχεση με το τουονο. Τελειο στησιμο και περιθωρια για γρηγορες εναλλαγες χωρις κοπο. Ψοφιο σε σχεση με το tuono βεβαια.

Δεν εχω ομως τις γνωσεις και την εμπειρια του τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω την μηχανη.

Αρχικα σκεφτηκα οτι το πισω 190 αρι ευθυνεται για την δυσκολια στο γρηγορο πλαγιασμα, κοινως σφαλιαρα.
Δευτερον τα 200 σχεδον κιλα του τουονο ισως να ειναι ενα ακομη θεμα προς επιλυση.
Τριτον η προφορτιση εμπρος, η οποια για τα δικα μου δεδομενα ηταν σκληρη, μπορει να προσθετε ενα ακομη εμποδιο στο να μην πεφτει γρηγορα η μηχανη?
Τεταρτον και τελευταιο που σκεφτηκα, ήταν οτι μαλλον χρειαζομαι ενα νεο ζευγαρι χερια!!!
Δεν εξηγειται αλλιως η οποια προσπαθεια μου να κατεβασω χρονους να χτυπαει σε "τοιχο".

Εξηγουμε ομως και παλι, λεγοντας οτι δεν ειχα ουτε την ψυχη να κατεβω στο 1.30 που εκαναν αλλοι χεραδες τυπου Χριστου (ξερεις εσυ Δημητρη). Αλλα με μια βοηθεια ισως και να καταφερω το 1.35?
Το λεω γιατι δοκιμαζα  διαφορες γραμμες και ειχαν αποτελεσμα, αλλα και παλι δεν μου εβγαινε στο τελος συνολικα καλα, γιατι ενω εμπενα καλα στην μια στροφη, στην επομενη δεν ημουν στην σωστη θεση κι αυτο μου κοβε ταχυτητα.

Τελος παντων, συνοψιζοντας ρωταω το εξης. Στο θεμα στησιματος υπαρχει κατι που μπορει να βοηθησει και τι?
Αλλαγες προφορτισης, αλλαγή ελαστικων, μειωση βαρους? Κατι απο αυτα κανοντας τα ενα ενα ή και συνδυασμος?

Οσον αφορα τα αλλα σχετικα με γραμμες, χερια και ψυχη θεωρω οτι θελει πολυ χρονο σην πιστα και προπονηση, και η βοηθεια ενος ανθρωπου οπως ο dimdoc ας πουμε, που δυστυχως δεν ειχα την τυχη να εχω στις Σερρες.


«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Θοδωρής Τ.

Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 14, 2006, 09:40:35 πμ »
εγω θα σου ελεγα για αρχη να βαλεις πισω λαστιχο ενα 180αρι.αυτο σαφως εχει μικροτερη κορωνα απο το 190αρι αρα και πιο γρηγορες αλλαγες κατευθυνσης στις στροφες.επισης να κατεβασεις την τιμονοπλακα(εχει γραμμουλες πανω στα πηρουνια)και αυτο θα εχει ως αποτελεσμα μια πιο γρηγορη γεωμετρια στο μοτερ σου.η μειωση του βαρους παιζει κι αυτη καποιο ρολο αλλα το να αλλαξεις καποια κομματια της μηχανης με καρμπον δεν θα πετυχεις και μεγαλη μειωση του βαρους.για να χασει βαρος η μηχανη σου πρεπει να τα χωσεις τα ευρω(καρμπον κουστουμι,ζαντες,κλπ).αρα εδω παιζεις με το αισθητικο κομματι περισσοτερο.

αρα το συμπερασμα ειναι,κατα τη γνωμη μου παντα,αλλαγη πισω ελαστικου και κατεβασμα τιμονοπλακας και στο τελος ρυθμισεις αναρτησεων για καλυτερη συμπεριφορα της μηχανης.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 14, 2006, 10:32:32 πμ »
Καλημερα!

Διαβασα προσεκτικα το post σου προσπαθωντας να καταλαβω τι ζητας για να μπορεσω να βοηθησω αλλα πραγματικα με μπερδεψες!!!

Καταρχην ποσες φορες εχεις παει στη πιστα των Σερρων??????? Ρωταω γιατι σε καποιο σημειο αναφερεις οτι αλλαζες συνεχως γραμμες προκειμενου να βρεις αυτη που σε βολευει (ισχυει???). Αν ειναι ετσι τοτε μαλλον προς το παρον το Tuono δεν ευθυνεται δραματικα που δε μπορεις να κατεβασεις χρονο!!!

Σε καθε πιστα οι "σωστες" γραμμες ειναι συγκεκριμενες...φυσικα αναλογα με τη μοτοσυκλετα μπορει να αλλαζει η σχεση στο κιβωτιο, τα σημαδια στα φρενα και ενδεχομενως καποιες αλλες λεπτομερειες αλλα η ιδανικη γραμμη παραμενει η ιδια!!!

Το γεγονος οτι το Tuono σου πεφτει αργα στη στροφη μπορει να διωρθωθει με το κατεβασμα της πλακας κατα μια γραμμη ή με το να σηκωσεις το πισω μερος της χρησιμοποιωντας την προφορτηση. Μετα ομως να ξερεις οτι η συνολικη συμπεριφορα της μοτοσυκλετας θα ειναι λιγακι πιο "νευρικη".

Φιλικη συμβουλη...καλο θα ειναι τις πρωτες φορες που παμε στη πιστα να μην ασχολουμαστε καθολου με το γυρολογιο μας αλλα με το να καταλαβουμε τι πρεπει να κανουμε για να διαβασουμε σωστα τις στροφες της. το 1:30 δεν ειναι κατι που ειναι αδυνατο να γινει. Προυποθετει ομως οτι τοσο εσυ οσο και η μοτοσυκλετα σου ειναι ετοιμοι να κυνηγησουν το χρονο...ολα αυτα τα λεω για να ειναι η καθε μας επισκεψει στην απιστευτη πιστα των Σερρων διασκεδαστικη αλλα και ασφαλης!!!

Φιλικα
Argi

Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 14, 2006, 10:34:21 πμ »
Εγώ κατέληξα ότι από τα σημαντικότερα πράγματα για να πέσει το βαρύ τουόνο (και οικονομικότερα) είναι τα ελαστικά. Χρειάζεται οπωσδήποτε ένα με γρήγορη κορώνα. Όσο κι αν έσφιξα τη προφόρτιση πίσω δεν είδα ικανοποιητικά αποτελέσματα. Η αλλαγή ζαντών πιστεύω ότι θα έκανε σπουδαία δουλειά αλλά μιλάμε για μεγάλο κόστος. Αν κατεβάσεις λίγο την τιμονόπλακα σίγουρα θα έχει πιο γρήγορη γεωμετρία, ανέξοδα.

Κακώς ρωτάς τον dimdoc γιατί έτσι όπως έχει κάνει το mille του έχει φτάσει στο άλλο άκρο και δε μπορεί να σταθεί όρθιο :lol%

Btw Στην κυριακάτικη βόλτα το παιδί με το gsxr είχε λάστιχα ίδιων διαστάσεων αλλά ήταν σχεδόν τρίγωνα! Σούπερ! Batlax 002. Με κάτι τέτοιο και καρατιμόνα, το ακουμπάς και πέφτει.

*

Μανωλης

Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 14, 2006, 01:59:36 μμ »
Τα παρακατω τα εχω δοκιμασει ολα και εχουν ολα τη συνεισφορα τους μικρη η μεγαλη στο να γινει το Tuono πιο ευκολο να βουτηξει:
α)Λαστιχο 180 πισω (μεγαλη διαφορα)
β)Λαστιχα μπρος πισω με πιο μυτερη κορωνα (η κορωνα του εμπρος ειναι πολυ πιο σημαντικη)
γ)Κατεβασμα στις πλακες του μπροστινου
δ)Αυξηση προφορτισης και ΥΨΟΥΣ στην πισω αναρτηση
ε)Μειωση προφορτισης στην εμπρος

Κανενα απο τα παραπανω δεν κοστιζει αντιθετα η αλλαγη απο 190 σε 180 πισω ειναι οικονομικοτερη

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 14, 2006, 03:13:26 μμ »
Σας ευχαριστω ολους αρχικα για τις συμβουλες σας και συνεχιζω.

Οπως ειπα και στο βασικο κειμενο δεν εχω ουτε την γνωση ουτε την εμπειρια να καταλαβαινω τι ακριβως θελει η μηχανη. Αντιστοιχα δεν ειμαι και σε θεση να τα πω τοσο καλα ωστε να γινω πληρως κατανοητός. Γι αυτο φιλε Νιτρο μαλλον δεν ευθυνεσαι εσυ που δεν καταλαβες.

Να τα πω λοιπον πιο καλα και να βοηθησω.

Αρχικα Σέρρες εχω μπει 3 φορές. Μια για css level 1-2, και δυο φορες σε t.d.
Την πιστα την γνωριζω αλλα δεν γνωριζω τις ιδανικες γραμμες. Πειραμματιζομουν λοιπον, αλλα οχι συνεχεια παρα μονο στο τελευταιο από τα 3 εικοσαλεπτα, προσπαθωντας να καταλαβω τις διαφορες των διαφορετικων γραμμων.

Ξαναλεω και παλι οτι δεν εχω το ταλεντο για να πηγαινω αρκετα γρηγορα. Απο την αλλη εχω και μια οικογενεια πισω μου κι οσο να ναι τετοιες καταστασεις σε κρατανε σφιγμενο.

Δεν ηταν αυτοσκοπος μου να μπω και να κανω 1.30 αλλα μετα απο 2 σεσιονς και εχοντας περασει απο το μυαλο ολα οσα ειχα διδαχθει, προσπαθησα να παω πιο γρηγορα. Σιγουρα το διασκεδασα και δεν στεναχωρηθηκα που ήμουν ο αργος των γρηγορων. Ουτε μπηκα στη λογικη να προσπερναω παντου και παντα οσους ηταν πιο αργοι απο εμενα, γιατι οποτε το εκανα οδηγησε σε απωλεια συγκεντρωσης και τελικα δε φχαριστιομουν το γυρολογιο.

Θεωρω λοιπον πως για το οτι δεν παω γρηγορα (οσο θα θελα τουλαχιστον) δεν φταιει το τουονο που ειναι μια εκπληκτικη μοτοσυκλετα, αλλα κυρίως εγω.
Γι αυτο και ειπα πως θελει πολυ προπονηση, πολυ καλή γνωριμια με την μηχανη μου και ταυτοχρονα κι εναν ανθρωπο γνώστη ωστε να με κατευθυνει ή να μου διορθώσει λαθη. Αυριο λοιπον παω Μεγαρα κι ελπιζω εκει να βρεθει καποιος να με βοηθησει.

Παρολα αυτα, και μεχρι να εχω την δυνατοτητα να μπαινω σε πιστες πιο συχνα για να αποκτω εμπειριες, βαζω σε σκεψη και τις παρεμβασεις που μπορω να κανω για να φερω την μηχανη περισσοτερο στα μετρα μου.

Απ οσα γραφετε εχω κανει κατεβασμα τιμονοπλακας 2 γραμμες (ειδα μεγαλη διαφορα).
Ο dimdoc (οπως και ο ΝιτροΑρτζι) μου προτεινε σηκωμα ουρας. Αυτο και σε συνδυασμο με την αλλαγη σε 180αρι πισω θα ειναι οι επομενες κινησεις μου.

Θεωρω οτι η ρυθμιση της προφορτισης σε πιο μαλακη εμπρος θα με βοηθησει.

Οσο για το βαρος δεν βλεπω να κανω κατι περα απο αλλαγη τελικών εξατμισεων.

Απο κει και επειτα θα δω αποτελεσματα και τα λεμε και παλι.
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 14, 2006, 03:26:27 μμ »
Διαβάζοντας το ποστ και τις απαντήσεις θα ήθελα να ρωτήσω 1 2 πραγματάκια.
Καταρχήν οι αλλαγές που προτείνει ο DIMDOC ισχύουν για το tuono 06 ή για το παλαιότερο; Εχουν ίδια γεωμετρία και τα δύο;
Η αίσθηση που μου έχει δώσει το δικό μου Tuono, είναι ότι πέφτει πιο γρήγορα στην στροφή απ΄ότι θα ήθελα. Σημ. Το δικό μου φοράει Metzeler Rennsports.
Έχω ξανακούσει για αλλαγή σε 180 σε άλλες μοτο που παρουσιάζουν αργή αντίδραση στις αλλαγές κλίσης, αλλά αναρωτιέμαι: Ένα 180 θα είναι πιο γρήγορο από το 190 ασχέτου σχήματος κορώνας;
Σε ξένα φόρουμ πάντως δεν έχω διαβάσει για αλλαγή σε μικρότερο νούμερο από κανένα κάτοχο Tuono.

Προσωπικά θα εξαντλήσω όσο μπορώ το θέμα αναρτήσεων (καθώς δεν είμαι ευχαριστημένος από τις ρυθμίσεις που έχει) πριν ξεκινήσω αλλαγές σε ελαστικά.


 :io:

*

Μανωλης

Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 14, 2006, 03:47:21 μμ »
Αν ρωτας γι αυτα που προτεινω εγω ειναι για το παλιο Tuono.
H αλλαγη σε 180 βοηθαει παρα πολυ ασχετα με την κορωνα. Εγω αλλαξα απο 190 Diablo σε 180 Diablo (αρα με ιδια κορωνα) και η διαφορα ηταν πολυ μεγαλη.
Νομιζω οτι δεν εχεις δικιο σε σχεση με τα ξενα forum. Τουλαχιστον στο AF1 οι περισσοτεροι και φορανε και προτεινουν 180.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 14, 2006, 04:07:55 μμ »
Παράθεση

tuonos έγραψε:
Αν ρωτας γι αυτα που προτεινω εγω ειναι για το παλιο Tuono.
H αλλαγη σε 180 βοηθαει παρα πολυ ασχετα με την κορωνα. Εγω αλλαξα απο 190 Diablo σε 180 Diablo (αρα με ιδια κορωνα) και η διαφορα ηταν πολυ μεγαλη.
Νομιζω οτι δεν εχεις δικιο σε σχεση με τα ξενα forum. Τουλαχιστον στο AF1 οι περισσοτεροι και φορανε και προτεινουν 180.


Οκ, προφανώς έτσι θα είναι. Στο AF1, υπάρχουν δυο τρία θέματα σχετικά με τα ελαστικά του Tuono 06. Σ΄αυτό που είχα διαβάσει δεν είχε αλλάξει κάποιος διάσταση. Πρίν από λίγο διάβασα και το άλλο θέμα, όπου αναφέρουν τις εντυπώσεις τους. Οι γνώμες είναι μάλλον θετικές, αν και σχολιάζουν ότι γίνεται πιο νευρικό, αλλά και πιο γρήγορο στις εναλλαγές κλίσεων.
Από ότι γράφει μάλιστα το RSVF Factory φοράει 180 από το εργοστάσιο. Προφανώς θα βοηθάει.

*

ΤΑΣΟΣ

Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 14, 2006, 11:12:50 μμ »
Θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες και εγω
σιγουρα η πιστα χρειαζεται πρωτα γνωση των γραμμων και μετα πειραματισμο με ρυθμισεις στο μηχανακι.
Για τις σερρες το μηχανακι στημενο μαμα σε παει μεχρι 1.30-1.32, απο εκει και περα ισως θα πρεπει να ψαχτεις.
Απο δικη μου εμπειρια στο tuono 04 ειχα κατεβασει την τιμονοπλακα μια γραμμη ειχα σηκωσει το πισω κανα δυο χλστα και ειχα βαλει 180 λαστιχο.
Με ακουγε παντα.
Μηπως θα πρεπει να δουλεψεις λιγο το γυροσκοπικο στριψιμο (countersteering)?
Γενικα παντως η γεωμετρια των aprilia ειναι αργη και χρειαζεται δυναμη
και κατι τελευταιο μπορεις να παρεις το mille στριβει καλυτερα.... :-)

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 15, 2006, 07:47:29 πμ »
Παράθεση

tuonato έγραψε:

Μηπως θα πρεπει να δουλεψεις λιγο το γυροσκοπικο στριψιμο (countersteering)?
Γενικα παντως η γεωμετρια των aprilia ειναι αργη και χρειαζεται δυναμη
και κατι τελευταιο μπορεις να παρεις το mille στριβει καλυτερα.... :-)




ολη η ουσια πιστευω κι εγω ειναι σε αυτο που γραφεις.
Θελει δυναμη. Γι αυτο λεω να το κανω πιο ευκολο στο γρηγορο πλαγιασμα.
Το Mille τι να το κανω ρε φιλε...κατσε να παω το τουονο πρωτα και μετα βλεπουμε...
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 15, 2006, 12:11:04 μμ »
Παράθεση

tuonato έγραψε:
και κατι τελευταιο μπορεις να παρεις το mille στριβει καλυτερα.... :-)


Αυτό το εννοείς ή κάνεις πλάκα? Η μήπως μιλάς για το καινούριο mille?

*

Dimitrios

Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 08, 2006, 12:42:31 πμ »
Αν και αρκετα καθυστερημενα ας βοηθησω αν μπορω, αν και τα ειπαν ωραια ορισμενοι και με καλυψαν

Καταρχας η αλλαγη σε 180αρι θα βοηθησει πολυ, και μπορει να μη χρειαστει αλλη αλλαγη

Αν το στυλ οδηγησης σου ειναι με τη φορα και οχι με το γκαζι, τοτε μπορει να χρειαστει να γρηγορεψει λιγο ακομα η γεωμετρια ωστε να διατηρησεις υψηλες ταχυτητες εισοδου κρατωντας σφιχτη γραμμη

Η πιο σιγουρη και χωρις παρενεργειες λυση ειναι το σηκωμα του πισω μερους για οσες μοτο διαθετουν τετοια δυνατοτητα
Θα λεγα να μη δοκιμασεις αυξηση του υψους περισσοτερο απο 3 χιλιοστα για αρχη και εν συνεχεια βλεποντας και κανοντας

Αν χαμηλωσεις μπροστα, χανεις και αποσταση απο το εδαφος και πιθανον να αρχισουν τα ξυσιματα

Οσο αναφορα τη προφορτιση των ελατηριων, αυτη δε μου φαινεται ως επιλογη γιατι τη προφορτιση στα δυο ακρα τη ρυθμιζουμε για να εχουμε σωστα sag (στατικο και δυναμικο) και οχι για να αλλαξει η γεωμετρια.Μπορεις ομως να κινηθεις στα δυο ακρα του sag  και να επηρεασεις τη γεωμετρια.(Για παραδειγμα αν υποθεσουμε οτι το σωστο στατικο sag πισω κυμαινεται μεταξυ 5 και 10 χιλιοστων,μπορουμε να το ρυθμισουμε στα 5 πετυχαινοντας μια μικρη αυξηση του υψους)

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: DIMDOC (ή όποιος αλλος) ΒΟΗΘΕΙΑ
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 09, 2006, 03:01:04 μμ »
καλα, αμα ανεβω παλι Σερρες τον Απριλη θα σε βρω να μου τα πεις απο κοντα.
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης