0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #15 - : Ιούλιος 12, 2006, 12:44:22 πμ »
3 λαστιχα στραβα?????? :-o  :-o  :-o συγνωμη αλλα μηπως ο λαστιχας δουλευει με β διαλογη λαστιχα?


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #16 - : Ιούλιος 12, 2006, 01:32:34 πμ »
Τι να πω, κι εμένα μου φάνηκε εξωφρενικό. Να δούμε μήπως είναι το μπροστά τελικά... Είπε ότι του έχουν ξανατύχει στραβά Anakee και γίνεται επείδή τα στοιβάζουν στη μεταφορά και "ζουλιούνται"...

Θα δούμε, ελπίζω αύριο να λύσουμε το μυστήριο.....
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #17 - : Ιούλιος 12, 2006, 12:32:16 μμ »
...αν κάποιοι αναρωτιέστε τι έγινε με τα λάστιχα να σας πω...

Βάζει σήμερα το 4ο Anakee. το βλέπει να χορεύει στο ζύγισμα και αυτό (τσάμικο, αυτή τη φορά), οπότε βάζει πέμπτο (η σαμπρέλα μου κόντεψε να λιώσει από το βάλε βγάλε)! Ε ναι, αυτή τη φορά κάτι άλλαξε: Ο χορός έγινε ζειμπέκικο! Εγώ εν τω μεταξύ αναρωτιέμαι ακόμα μήπως φταίει το εμπρός λάστιχο, αλλά ο λαστιχάς είναι κατηγορηματικός: Φταίει το πίσω και οι στραβοί σκελετοί της κακής γραμμής παραγωγής της Μισλέν. Είχε λέει το πρόβλημα και παλαιότερα, αλλά εδώ και καιρό φαινόταν να έχει διορθωθεί. Μάλλον όμως επέστρεψε δρυμμύτερο! Παλιά, λέει, το είχε μόνο η διάσταση 130/80-17 με δείκτη ταχύτητας "S". Τώρα, το εμφάνισε και η "Η" (την οποία προσπαθούσα να βάλω).

Μετά το 5ο λάστιχο (χαρά την υπομονή του, πάντως!), αποφασίζει να δοκιμάσει ένα σειράς "S" (αυτής δηλαδή που πρωτοεμφάνισε τους στραβούς σκελετούς). Το βάζει και διαπιστώνει ότι δεν χορεύει! (εμένα μου φάνηκε ότι χόρευε, αλλά λιγότερο έντονα, κάτι σαν ταγκό ήταν).

Το βάζει στη μηχανή, καβαλάω και, ώ του θαύματος το κούνημα εξαφανίστηκε! Ή σχεδόν, γιατί έχω γίνει τόσο υπερευαίσθητος σ' αυτό που κάποιες στιγμές νόμιζω ότι αντιλαμβάνομαι κάτι ελάχιστο...

Πολλοί εκθειάζουν το Anakee, ενώ αρκετοί διαπιστώνουν σημαντική βελτίωση της συμπεριφοράς του μετά τα πρώτα χιλιόμετρα. Εμένα, αν εξαιρέσουμε την υπερβολικά μαλακή του γόμα που δίνει όντως πολύ καλό κράτημα στους κωλόδρομους, σα λάστιχο δεν μ'αρέσει.
Διστάζει να πάρει κλίση άμεσα και αν θές να κάνεις μεγάλους και απότομους ελιγμούς αισθάνεσαι ότι θέλει προσπάθεια και... προεργασία. Το Tourance ακολουθούσε τη γραμμή που ήθελα ακριβώς, απλά και μόνο με τη σκέψη...Και κράταγε κι αυτό πολύ καλά, έστω κι αν δεν ήταν τόσο βεντούζα σαν το Anakee.

Ελπίζω στα επόμενα χιλιόμετρα να βελτιωθεί το ανακί ή να το συνηθίσω. Διαφορετικά, επειδή με ξέρω, δεν θ' αντέξω και τα γυρίσω το συντομότερο στα Tourance.

Το βουλκανιζατέρ που πήγα είναι ο Μοτορόδας. Δεν μου έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση γενικά, οφείλω όμως να πω ότι ήταν ευγενικός και πολύ υπομονετικός (σχεδόν στοϊκός!) με τα ελαττωματικά Anakee.
Masquerade

*

george

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #18 - : Ιούλιος 12, 2006, 02:51:12 μμ »
Πραγματι πολυ περιεργο ....τι να πω...εγω δεν εχω δοκιμασει τα tourance βεβαια.....αλλα σε συγκριση με τα pirelli....ειναι μερα με τη νυχτα.....

*

NIK

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #19 - : Ιούλιος 12, 2006, 02:52:25 μμ »
Σας άκουσα και έβαλα τα Anakee σήμερα το πρωί.

Τα πλήρωσα μπρος πίσω 233 Ευρώ στον Ακριβό στην Αλεξάνδρας (τελικά μάλλον δεν ήταν ακριβός αλλού μου είπαν ως και 250). Καμια σχέση με το αίσθημα που είχαν στην αρχή τα bridgestone. Βέβαια θέλουν στρώσιμο ακόμα τα 100 ΚΜ τα έκανα ήδη στην εθνική αθηνών λαμίας που πήγα και γύρισα μια σύντομη προπόνηση.

Η αρχική πάντως αίσθηση είναι πάρα πολύ καλή σε ευθεία, μου έδιναν την αισθηση της απόλυτης επαφής με το δρόμο. Στο πλάγιασμα είδα αυτό που είπες Harlek ήταν αξιοσημείωτο το αίσθημα της καθυστέρησης σε σχέση με τα παλιά που έγερναν πολύ πιο εύκολα παρόλαυτά τα bridgestone που φοραγα δεν μου έδιναν το αίσθημα πως μπορώ να μπαίνω εύκολα και με σιγουριά σε στροφές.

Από ότι φαίνεται στο δικό μου έκατσαν πάρα πολύ καλά με τη μια. Νομίζω πως άλλαξα μηχανή!!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #20 - : Ιούλιος 12, 2006, 04:19:24 μμ »
Παράθεση

aeonios έγραψε:
Σας άκουσα και έβαλα τα Anakee σήμερα το πρωί.


Μας άκουσες??? Τότε μήπως έχεις τάσεις αυτοκτονίας;;;  :-D  :-D

Κοίταξε, όλα θέμα συνήθειας είναι, ίσως και προσωπικών προτιμήσεων.
Εγώ έκανα τα πειραματά μου σήμερα και τα ζόρισα λίγο (όχι τίποτα εξωφρενικό, αλλά πήρα κάτι σχετικά γρήγορες στροφές σε καλή άσφαλτο). Η μηχανή πέφτει στο πλάι πιο δύσκολα ενώ από μια (αρκετά μεγάλη) κλίση και μετά δείχνει ότι θέλει να πέσει πλέον απότομα προς το εσωτερικό της στροφής. Συγχρόνως, σε μεγάλες κλίσεις αισθάνεσαι το πίσω λάστιχο να παραμορφώνεται δημιουργώντας μια ασάφεια (φαντάζομαι με δικάβαλο αυτό θα είναι χειρότερο). Αυτή η συμπεριφορά εξηγείται ίσως από το σχήμα και τη μαλακή γόμα πέλματος.

Επίσης διαπίστωσα ότι για να κάνω έναν γρήγορο ελιγμό μέσα στην πόλη (π.χ. να αλλάξω λωρίδα γρήγορα και να επανέλθω) πρέπει να πάρω σημαντικά μεγαλύτερη κλίση απ' ό,τι με τα Tourance.

Γενικά, θα έλεγα ότι τα ανακί μοιάζουν αρκετά σε συμπεριφορά με τα μαμά Pirelli S/T 90, με τη διαφορά ότι έχουν πολύ καλύτερη πρόσφυση λόγω γόμας.

Το αστείο είναι ότι είχα κάνει τρελλές μελέτες στο internet (ακόμα και μεταφρασμένα ξένα φόρουμ κοίταζα) για να αποφασίσω Tourance, Anakee ή Dunlop 607! Για να διαλέξω αυτό που ταιριάζει στα γούστα μου λιγότερο απ' όλα  :-(
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #21 - : Ιούλιος 12, 2006, 10:37:48 μμ »
Πάντως πολύ μαλακή γόμα βρε παιδί, πάρα πολύ, πραγματική βεντούζα. Να δούμε πόσο θα κρατήσει. Α, επίσης, για να είμαι δίκαιος, το Anakee έχει άριστη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες (άνω των 120-130). Σ' αυτόν τον τομέα είναι πολύ μπροστά από το Tourance, με το οποίο η μηχανή γινόταν υπερευαίσθητη στα πολλά χιλιόμετρα. Ουδέν καλόν αμιγές κακού...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος dibele

  • **
  • 33
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #22 - : Ιούλιος 13, 2006, 12:09:24 μμ »
Κι εγω στον πηγασο εχω βαλει τα tourance και μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος με την συμπεριφορα τους, ειδικα οταν ειναι ζεστα.Τωρα,τα michelin εχουν παρα πολυ μαλακο σκελετο και ωμους με αποτελεσμα να δινουν μια αισθηση πλαδαρη.Ειδικοτερα οταν ειναι φορτωμενη η μοτοσυκλετα και δικαβαλη.Τα tourance εχουν σκληρο σκελετο και μαλακη γομα.Τα δε Pirelli εχουν σκληρο σκελετο οπως επισης και σκληρη γομα με αποτελεσμα να ζεσταινονται πιο αργα απο τα αλλα δυο.Οταν ομως η μοτοσυκλετα ηταν φορτωμενη και δικαβαλη
μου ενεπνεαν φοβερη ασφαλεια κι οταν ο δρομος ειχε ανοιχτες στροφες διναν ρεσιταλ ακομα κι οταν υπηρχαν εγκαρσια σαμαρακια.
Σημειωτεον οτι υπαρχουν σε δυο τυπους tubless και με σαμπρελα.Γιατι δεν εβαλα ξανα pirelli ?Γιατι ολοι πουλανε τον τυπο με σαμπρελα και για το tubless μου λεγαν οτι ειναι δυσκολο να βρεθουν κι εγω βαριομουνα να ψαξω πιο πολυ.Παντως τα επομενα θα ειναι pirelli γιατι
θα αρχισω την αναζητηση τους αρκετα πιο πριν χρειαστουν αλαγη τα tourance απο τα οποια ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Απλα τα pirelli ηταν πιο γλυκα στην αλαγη τροχιας και με καλυτερη συμπεριφορα στο ταξιδι.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #23 - : Ιούλιος 13, 2006, 01:28:56 μμ »
Dibele μιλάς πολύ σωστά! Συμφωνώ απόλυτα σχεδόν σε όλα. Όντως τα Tourance θέλανε κάποιο ζέσταμα. Κι επίσης τα Anakee μοιάζουν πλαδαρά σε αίσθηση. Τα tourance έχουν μαλακή γόμα σε σχέση με τα Pirelli, αλλά σαφώς πιο σκληρή από τα Anakee-βεντούζες (τα οποία λογικά φθείρονται ταχύτερα).
Τα tubeless Pirelli Scorpion φορούσε αρχικά ο Πήγασος και όντως βελτιωνόταν η κατάσταση με φορτίο, όντως ήταν καλά στον ανοιχτό δρόμο, αλλά για μέσα στην πολη ήταν απαράδεκτα (τουλάχιστον τα δικά μου).
Υποψιάζομαι ότι το tubeless πισινό είναι radial, ενώ το σαμπρελάτο είναι cross-ply (γι΄ αυτό και είναι αρκετά πιο φθηνό).
Η γλυκιά αλλαγή τροχιάς των pirelli (και των Anakee) δίνει αίσθηση σταθερότητας, αλλά πληρώνεται στην πόλη όπου οι απότομοι ελιγμοί γίνονται αρκετά πιο δύσκολα.

Α, και μια ακόμα παρατήρησή μου σε σχέση με τα πλαδαρά Anakee: Δεν ξέρω γιατί, αλλά μπορώ να κινούμαι με απίστευτα χαμηλές ταχύτητες (π.χ....1km/h!) χωρίς να χρειάζεται να βάλω πόδια κάτω! Σήμερα μάλιστα σταματώντας σε ένα φανάρι έμεινα τουλάχιστον 4-5 δευτερόλεπτα με τα πόδια πάνω, ακίνητος!!
Επίσης η εμπιστοσύνη που εμπνέουν στο φρενάρισμα (τουλάχιστον καινούργια και σε στεγνό) είναι πολύ μεγάλη, λες και είναι αδύνατο να μπλοκάρουν.
Δεν παύουν όμως να είναι "αργά" και "πλαδαρά" λάστιχα.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος dibele

  • **
  • 33
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #24 - : Ιούλιος 13, 2006, 08:18:57 μμ »
Harlek μιας και φορουσες στον πηγασο tourance παρατηρησες ποτε ταλαντωση του μπροστινου τροχου και μαλιστα σταθερα αυξανομενη στην τελικη ταχυτητα;Το λεω αυτο γιατι χθες βραδυ γυρνουσα απο την Μαλακασα και προσπαθησα να κρατηθω κοντα στην τελικη ταχυτητα
(165 χλμ κοντερ) η ταλαντωση που δημιουργουνταν εφευγε μονο αν κατεβαζα την ταχυτητα εστω και πεντε χλμ.Και μιλαμε για πολυ ισχυρη και αυξαμωμενη ταλαντωση.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #25 - : Ιούλιος 13, 2006, 10:39:35 μμ »
Παράθεση

dibele έγραψε:
Harlek μιας και φορουσες στον πηγασο tourance παρατηρησες ποτε ταλαντωση του μπροστινου τροχου και μαλιστα σταθερα αυξανομενη στην τελικη ταχυτητα;Το λεω αυτο γιατι χθες βραδυ γυρνουσα απο την Μαλακασα και προσπαθησα να κρατηθω κοντα στην τελικη ταχυτητα
(165 χλμ κοντερ) η ταλαντωση που δημιουργουνταν εφευγε μονο αν κατεβαζα την ταχυτητα εστω και πεντε χλμ.Και μιλαμε για πολυ ισχυρη και αυξαμωμενη ταλαντωση.


Δημήτρη, να τολμήσω να ρωτήσω άν ήσουν μονοκάβαλος και με βαλίτσα πίσω?
Εμένα μονο τότε το κάνει αυτό που λες.
Όταν έχω συνεπιβάτη ολα οκ!

*

Αποσυνδεδεμένος dibele

  • **
  • 33
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #26 - : Ιούλιος 13, 2006, 11:06:54 μμ »
Νικο,ημουν μονοκαβαλος και με βαλιτσα αλλα τοσο μεγαλη ταλαντωση δεν μου εχει ξανατυχει.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #27 - : Ιούλιος 14, 2006, 12:15:25 πμ »
Με τα Tourance και ταχύτητες κοντά στην τελική (και βαλίτσα πίσω), είχα ταλαντώσεις οι οποίες έχω την αίσθηση ότι προέρχονται από το γεγονός ότι ο αέρας μου κουνάει ελάχιστα τα χέρια και αυτά κατ' επέκταση κουνανε το τιμόνι. Δεν παρατήρησα όμως κάποια δραματική αύξηση των ταλαντώσεων πάνω από τα 160.
Από τα 140-145 και πάνω αρχίζουν σταδιακά αυξανόμενες μικροταλαντώσεις που δεν θα τις χαρακτήριζα ανησυχητικές, αλλά σίγουρα δεν σ' αφήνουν να χαλαρώσεις τελείως. Νομίζω τα Pirelli ήταν πιο σταθερά στην ευθεία σε τέτοιες ταχύτητες, ενώ τα ανακί είναι κι αυτά πιο "αναίσθητα", τουλάχιστον μέχρι τα 140 που τα πήγα.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος dibele

  • **
  • 33
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #28 - : Ιούλιος 14, 2006, 12:49:46 πμ »
Ισως να μην το περιεγραψα σωστα.Δενπροκειται για μια μικρη ταλαντωσηπου οντως παρατηρειται καπου κοντα στην τελικη αλλα για ταλαντωση που μου κουναγε δυνατα το τιμονι αριστερα δεξια οταν εμενα στην τελικη ταχυτητα και η οποια μεγαλωνε επικινδυνα μετρο με μετρο.Κουνιοταν να μη πω σαν τι ο πηγασος.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #29 - : Ιούλιος 14, 2006, 02:31:58 πμ »
Όχι, τέτοια κατάσταση δεν έχω ζήσει με κανένα λάστιχο. Καλά και πως δεν σκοτώθηκες με τέτοιο κούνημα σε τόσα χιλιόμετρα; Πως και δεν πέρασες σε μια άλλη - πιθανώς άϋλη - κατάσταση ύπαρξης;
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης