0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

merkouris

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #45 - : Φεβρουάριος 15, 2007, 09:53:17 πμ »
αφου πηρα τηλ ενα καρο λαστιχαδικα για να βρω καλυτερη τιμη τελικα εβαλα τα michelin pilot road 2,με 360 ευροπουλα καλη τιμουλα αν δεν εχεις καποιων γνωστο,απο την μικρη πειρα μου το βλεπω ωραιο λαστιχακι.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #46 - : Απρίλιος 28, 2007, 10:42:13 μμ »
Ένα αρκετά ενδιαφέρον τεστ ελαστικών από αγγλικό περιοδικό θα βρείτε σκαναρισμένο στη διεύθυνση

http://ringill.smugmug.com/gallery/2771685

Τα λάστιχα δοκιμάστηκαν προφανώς στην τρομερή άσφαλτο της Αγγλίας, σε 1200άρι BMW, οπότε τα συμπεράσματα θα διαφοροποιούνται σε κάποιο βαθμό στις ελληνικές συνθήκες. Όμως έχουν ενδιαφέρον.
Όλα τα λάστιχα υπάρχουν για τις διαστάσεις του Caponord, αλλά για τον Πήγασο μόνο της κατηγορίας dual-sport.

Δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ένα τεστ εντόπισε την αργή κορώνα των Anakee και τα υπερβολικά μαλακά πλαϊνά τους, που κάνουν πλαδαρή τη συμπεριφορά τους (όπως λέει "on the road, they turn slowly and the rear pogos and moves around...").

Πολύ καλές κριτικές και πάλι για τα D607 της Dunlop, που θα τα είχα βάλει στον Πήγασο αν τα είχα βρει, κι αν αργότερα δεν μου έλεγε "έμπιστος βουλκανιζατεράς" ότι είναι χάλια. Τελικά δεν ξέρεις ποιον να πιστέψεις...

Το Tourance, του οποίου είμαι φανατικός οπαδός, αποδείχθηκε όπως θα διαβάσετε, ένα τίμιο και ισορροπημένο λάστιχο που ταιριάζει πολύ στο BMW. Οι επιδόσεις του περιορίζονται κάπως από το on-off-άδικο σχέδιο του πέλματος, παρόλα αυτά έχει σχετικά ελαφριά αίσθηση και στην πίστα τα πήγε αρκετά καλά (ξεπερνώντας και το καθαρά street-άδικο Michelin Pilot Road!)
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #47 - : Απρίλιος 29, 2007, 01:22:41 πμ »
Το Tourance, του οποίου είμαι φανατικός οπαδός, αποδείχθηκε όπως θα διαβάσετε, ένα τίμιο και ισορροπημένο λάστιχο που ταιριάζει πολύ στο BMW. Οι επιδόσεις του περιορίζονται κάπως από το on-off-άδικο σχέδιο του πέλματος, παρόλα αυτά έχει σχετικά ελαφριά αίσθηση και στην πίστα τα πήγε αρκετά καλά (ξεπερνώντας και το καθαρά street-άδικο Michelin Pilot Road!)

Πάντως εγώ με το "Τourance" τώρα, χωρίς βέβαια να έχω δοκιμάσει άλλο εκτός απο το "scorpion", είμαι πολύ ευχαριστημένος, και μεσα στην πόλη και εκτός.
Οι διαδρομες που έγιναν (με στρωμένο το λάστιχο) στην προσφατη εκδρομή ήταν πέρα απ' το αναμενόμενο σε σχέση με το προηγούμενο "scorpion", κι επειδή δεν θα ήθελα να μπλέξω με δοκιμές βάζοντας άλλο, την επόμενη φορά θα προτιμήσω πάλι Το "Tourance".

Αν και το scorpion πριν μερικούς μήνες συμπεριφέρθηκε άψογα στον δρόμο προς "Δομοκό" και στα βουνά τις "Κατάρας" (με καταρακτώδη βροχή), και στις στροφές στο Καρπενήσι, αλλά για μέσα στην πόλη δεν θα έλεγα το ίδιο, είναι απαράδεκτο.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2007, 01:24:30 πμ από powerphot »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #48 - : Απρίλιος 29, 2007, 07:42:29 μμ »
***Τα δε Pirelli εχουν σκληρο σκελετο οπως επισης και σκληρη γομα με αποτελεσμα να ζεσταινονται πιο αργα απο τα αλλα δυο.Οταν ομως η μοτοσυκλετα ηταν φορτωμενη και δικαβαλη
μου ενεπνεαν φοβερη ασφαλεια κι οταν ο δρομος ειχε ανοιχτες στροφες διναν ρεσιταλ ακομα κι οταν υπηρχαν εγκαρσια σαμαρακια.
Σημειωτεον οτι υπαρχουν σε δυο τυπους tubless και με σαμπρελα.
Απλα τα pirelli ηταν πιο γλυκα στην αλαγη τροχιας και με καλυτερη συμπεριφορα στο ταξιδι.
[/quote]***

Συμφωνώ με το Δημήτρη έχοντας δοκιμάσει μόνο τα μανίσια Scorpion για Πήγασο....

αργούν να ζεσταθούν,
είναι σκληρά,
αλλά αν είσαι για ταξίδι -δικάβαλος ΄η μονοκάβαλος- σου εμπνέουν εμπιστοσύνη διαρκώς...
μιλάμε και για πλάγιασμα με πολλά, και για τελικιασμένες ευθείες....
ε...μετά φυσικά ζεματάνε.... :D

τα αρνητικά : όπως έχει αναφέρει ο Powerphot για μέσα στην πόλη είναι μέχρι ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ....
 καλά για χειμώνα που η ασφαλτος είναι κρυα δεν το συζητάμε... στρίβεις με μηδενική ταχύτητα και πρέπει να έχεις το νου σου...!!!

επίσης σε ψιλόβροζο η υγρασία είναι σα να οδηγάς τελειωμένο πιστιάρικο σε χιόνι....

ΑΛΛΑ.. :
 ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΒΡΟΧΗ, κοινώς να αμολάει από πάνω κανονικά ταξίδευα κανονικά 140-160 με φοβερή αίσθηση ασφάλειας....(επιστροφή από 2η Πανελλήνια στην Καστοριά)....

κοινώς είναι ως συνηθως για το πως χειρίζεσαι τημηχανή σου και φυσικά πως οδηγείς....
εαν π.χ. μετακινούμουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και για πολλά χιλιόμετρα στην πόλη ίσως να τα άλλαζα...επί του παρόντος όμως...
...έχω μάθει το driftαρισμα... :blus:

σε τελική ανάλυση και για να μην μπερδεύω για απειρο χρήστη εντός πόλης είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.....

Υ.Γ.
μπράβο για τις λεπτομερείς παρατηρήσεις και σχόλια σας...βοηθάνε ειλικρινά πολύ...
harlek...να σε πάρουμε ρε δοκιμαστή στην aprilia...special pegaso edition.... :D :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2007, 07:45:08 μμ από Themis »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #49 - : Μάιος 19, 2007, 01:44:01 μμ »
Καποια στιγμη ειχα διαβασει γνωμες για εναν λαστιχα οπου και ειχανε πει τα παιδια τοτε τα καλυτερα λογια.Ειμαι σε φαση αλλαγης οπως καταλαβατε και ψαχνω εναν καλο λαστιχα.Ποιες οι αποψεις σας??

Μιας που έχεις Capo, ρίξε μια ματία και στα νέα "Tourance EXP" της Metzeler, τα οποία μόλις ήρθαν (ή έρχονται οσονούπω). Είναι πιο "street" από τα απλά Tourance και προφανώς πάνε να ανταγωνιστούν τα Battlewing 501/502 της Bridgestone. Δυστυχώς και αυτά βγαίνουν μόνο σε 110/80R-19 και 150/70R-17 και δεν μπαίνουν στον Πήγασο...  :(
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #50 - : Μάιος 30, 2007, 08:13:46 μμ »
Τα D607 έρχονται από βδομάδα (μάάάάάλλον θα τα βάλω) στα 240€ .Τώρα όσον αφορά τη ''γνώμη'', μήπως δεν τα είχε ή δεν τα δουλεύει ;; (ότι δεν φέρνω είναι κακό ,ότι έχω είναι καλό ένα πράμα). Στην ίδια τιμή και Tourance, ενώ τα Avon στα 200€. Οι τιμές πως σας φαίνονται :dry: ;

Τα Avon (Distanzia) θεωρείται σκληρό λάστιχο "αντοχής", που προσφέρει πρόσφυση μόνο σε καλή άσφαλτο. Στο εξωτερικό, όπου η καλή άσφαλτος είναι περίπου δεδομένη, αποτελούν αρκετά καλή λύση και βγάζουν πολλά χιλιόμετρα. Για εδώ δεν ξέρω, πάντως το πέλμα τους είναι λίγο "παλιομοδίτικο" (δεν ξέρω αν τα εχεις δει...).

Το D607 είναι πολύ ενδιαφέρον. Το ότι είναι "χάλια"  ("μακριά από dunlop!") μου το είχε πει ο περίφημος Μπούκης. Φάνηκε να το πιστεύει, και όχι να το λέει απο συμφέρον (άλλωστε ο ίδιος προσπαθούσε να με πείσει να μην αλλάξω λάστιχα...). Οι πιο πολλές κριτικές χρηστών, ωστόσο, αναφέρουν ότι είναι πολύ καλά. Το ίδιο και σχεδόν όλα τα τεστ περιοδικών (αν και συνήθως τα δοκιμάζουν σε άλλες διαστάσεις από του πήγασου). Το D607 έχει αρκετά στρητάδικο σχήμα πέλματος, με μεγάλα και όχι ιδιαίτερα ψηλά τακούνια, κάτι που προσωπικά μου αρέσει. Αν άλλαζα λάστιχα τώρα είναι πολύ πιθανό να δοκίμαζα κι εγώ τα D607, παρόλο που ήδη έχω καεί μια φορά κάνοντας πειραματισμούς. Αν τα βάλεις, περιμένουμε ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΗ αναφορά!!

 :bye: :bye: :bye:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #51 - : Μάιος 30, 2007, 08:37:25 μμ »
περιμένω και γώ !!!!!!

*

bckat

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #52 - : Μάιος 30, 2007, 11:38:14 μμ »
Οκ ,αλλά υπομονή κανά μήνα διότι το ταμείον είναι μείον. Παρεμπιπτόντως για να γνωρίζετε και τι διαδρομές κάνω κατά κύριο λόγο. Σχεδόν κάθε μέρα (εκτός χιονοπτώσεως) έχω να διανύσω 3χλμ εντός του άστεως (Θεσσαλονίκη) και 25χλμ εθνικής για να φτάσω στη δουλειά (βιομηχανική Σίνδο). Το μεγαλύτερο (90%) του δρόμου έχει παλιές και νέες λακκούβες(φτιάξανε το δρόμο πέρυσι εξού και οι νέες λακούβες) και το μεγαλύτερο τμήμα της ασφάλτου είναι ελαφρώς έως βαρέως ολισθηρό (τα Anakee 2ετίας που φοράω γλυστάνε -πλέον-  και σε στεγνό πλην όμως "γυαλισμένο" οδόστρωμα -πχ  στροφή ΧΑΝΘ για Τσιμισκή). Τα προηγούμενα λάστιχα 'ηταν τα μαμίσια Pireli, με τα οποία μπορούσες να αντιμετωπίσεις τους φόβους σου για τις γρήγορες στροφές (αα, όλα κι όλα ότι κρατάγανε ,κρατάγανε και σε βαρβάτη για τον Πήγασο κλίση, μόνο που δε σου δίναν την πληροφορία με άμεσο αποτέλεσμα να μπαίνεις ναι μεν αλλά και να γίνεσαι ευκοίλιος και θρήσκος δε),αλλά λόγω σκληρότητας του πέλματος σου μεταβιβάζανε όποια ανωμαλία του οδοστρώματος με τη μορφή κουνήματος τόσο που ανησυχούσες για το αν το μηχανάκι έχει πρόβλημα .Καλά για τη βροχή ούτε να το σκεφτόμαστε μέσα στην πόλη όχι να το συζητάμε. Τι να πώ από τα Xtra σκληρά πήγα στα σούπερ μαλακά .Ικανοποιημένος πάντως δεν έμεινα από κανένα.Αυτά  :bye:

*

Haritos

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #53 - : Ιούνιος 10, 2007, 11:42:54 μμ »
Παιδιά, προσοχή στο "radial" όταν ρωτάτε για πίσω Tourance σε 130/80-17! Βγαίνει τόσο σε radial όσο ΚΑΙ σε απλό. ΟΛΟΙ που είχα ρωτήσει τα έδιναν με πισινό Radial γύρω στα 250 (πριν από ένα χρόνο), και γύρω στα 200 με το απλό πισινό.

Τονίζω επίσης πως ο "μοτοτροχός" μου είχε δώσει τιμή 200-210 με πισινό απλό και όταν τον ρώτησα "είναι radial?" είπε "όχι, με radial πάει περίπου 240-250". 250 ήταν και η τιμή του "Ακριβού" και 260 του Μοτορόδα.

Εφόσον πάντως βεβαιωθείτε ότι η τιμή των 200 ευρώ αφορά ζεύγος με πισινό "R" (130/80R-17), μην το συζητάτε, είναι εξαιρετική.  :kalo:


Αφου τα φοραει λεμε ο Νικολας ειναι RADIAL και τα πηρε 200ε :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #54 - : Ιούνιος 11, 2007, 02:30:44 πμ »

Αφου τα φοραει λεμε ο Νικολας ειναι RADIAL και τα πηρε 200ε :dry:

Γι' αυτό ακριβώς μου κάνει εντύπωση, γιατί σου λέω ότι ο ίδιος ο Μοτοτροχός (εκεί τα έβαλε ο Νίκος, αν κατάλαβα καλά) μου είχε πει κι αυτός περίπου 250 με το Radial και 200 με το απλό.

Τι να πω, ίσως του έκανε ειδική τιμή, ίσως αποφάσισε να σπάσει την αγορά (!), ίσως θέλησε να γίνει καλύτερος άνθρωπος χάνοντας λεφτά προς όφελος των πελατών του, ίσως πάλι να έμπλεξε τα μπούτια του και να χρέωσε λιγότερα από λάθος...

...παραμένει μυστήριο!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2007, 02:34:34 πμ από harlek »
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #55 - : Ιούνιος 11, 2007, 08:31:58 μμ »
Τα λάστιχα του KLE φίλε Zep δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με του Πήγασου, γιατί το εμπρός είναι 90/90-21, δηλαδή πιο λεπτό, με μεγαλύτερη διάμετρο (αλά Transalp) και λίγο φθηνότερο. Όσο για το πίσω, παίρνει 130/80-17, είτε Radial είτε απλό.

Το Radial πισινό Tourance γράφει σαφέστατα στο πλάινο με μεγάλα γράμματα "STEEL RADIAL". Επίσης, υποθέτω ότι στη διάσταση λέει 130/80R-17 και όχι 130/80-17 όπως το απλό. Τα δυο λάστιχα μοιάζουν στο πέλμα τους αλλά δεν είναι ολόιδια. Κάποιος που τα έχει συνηθίσει ξεχωρίζει αμέσως το Radial από το απλό.

Λάστιχα Σαφάρι;;; Μήπως εννοείς τα Sahara;
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #56 - : Ιούνιος 11, 2007, 09:36:36 μμ »
Τα λάστιχα του KLE φίλε Zep δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με του Πήγασου, γιατί το εμπρός είναι 90/90-21, δηλαδή πιο λεπτό, με μεγαλύτερη διάμετρο (αλά Transalp) και λίγο φθηνότερο. Όσο για το πίσω, παίρνει 130/80-17, είτε Radial είτε απλό.

Σωστα τα λες :)

Το Radial πισινό Tourance γράφει σαφέστατα στο πλάινο με μεγάλα γράμματα "STEEL RADIAL". Επίσης, υποθέτω ότι στη διάσταση λέει 130/80R-17 και όχι 130/80-17 όπως το απλό. Τα δυο λάστιχα μοιάζουν στο πέλμα τους αλλά δεν είναι ολόιδια. Κάποιος που τα έχει συνηθίσει ξεχωρίζει αμέσως το Radial από το απλό.
Tnx  ;)

Λάστιχα Σαφάρι;;; Μήπως εννοείς τα Sahara;

 :blus: Ίσως :)

Του τα πρότειναν (του φίλου μου) για την πόλη γιατι έχουν πιο μαλακή γόμα (κατα τα λεγόμενα του λαστιχά -όχι του μοτορόδα). Ο edit: μοτοτρόχος του είπε ότι τελειώνουν γρήγορα.

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2007, 10:59:43 μμ από Zeppelin »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #57 - : Ιούνιος 11, 2007, 10:25:09 μμ »
εντάξει και αφού συζητάμε τόσες ώρες μπορείτε να ΜΕ πείτε ποια είναι η διαφορά μεταξύ radial και μη-radial...???
OEO..??
ευχαριστώ... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #58 - : Ιούνιος 11, 2007, 10:44:13 μμ »
Απ' ό,τι έχω καταλάβει στα Radial τα λινά του ελαστικού τοποθετoύνται κάθετα στην περίμετρο του και όχι υπό γωνία, όπως συμβαίνει στα συμβατικά. Ένα ελαστικό Radial έχει μικρότερο βάρος και μεγαλύτερη ακαμψία από το αντίστοιχο συμβατικό. Παραμορφώνεται λιγότερο και έχει πιο ακριβή αίσθηση υπό κλίση.

Προς Zep: Μοτορόδας ή Μοτοτροχός; Υπόψιν ότι πρόκειται για δυο διαφορετικά μαγαζιά.
Masquerade

*

Haritos

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #59 - : Ιούνιος 12, 2007, 12:31:44 πμ »
Παντως στο capo που εβαλα metzeler 260e  τα πληρωσα.....να κανουν 250 του πηγασου????? :thnk:
Radial σημαινει οτι τα λινα του ελαστικου χιαζονται ενω τα μη δεν χιαζονται

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης