0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Haritos στις Ιούνιος 12, 2007, 12:31:44 πμΠαντως στο capo που εβαλα metzeler 260e τα πληρωσα.....να κανουν 250 του πηγασου????? Radial σημαινει οτι τα λινα του ελαστικου χιαζονται ενω τα μη δεν χιαζονταιΌτι οι περισσότεροι δίνουν 240-250 τα Tourance για τον Πήγασο (Radial πισινό) δεν χωράει αμφιβολία - μερικά τηλέφωνα ίσως σε πείσουν. Μόνο ο Μοτοτροχός φαίνεται πολύ πιο φθηνός σύμφωνα με το Νίκο (200), αλλά εγώ έχω επιφυλάξεις απλά και μόνο γιατί Ο ΙΔΙΟΣ μου είχε πει 240 τον Απρίλιο του 2006. Ίσως να παίζουν τίποτα προσφορές που δεν γνωρίζουμε, ίσως να μην είμαι καλός στα παζάρια!...Όσο για το Radial, μάλλον το θυμάσαι ανάποδα - Στα "απλά" τα λινά χιάζονται και στα Radial είναι παράλληλα, με διεύθυνση κάθετη σ' εκείνη την κύλισης.
Παντως στο capo που εβαλα metzeler 260e τα πληρωσα.....να κανουν 250 του πηγασου????? Radial σημαινει οτι τα λινα του ελαστικου χιαζονται ενω τα μη δεν χιαζονται
Τα Scorpion 90S/T με δείκτη H φορούν απ' το εργοστάσιο όλοι οι νέοι Πήγασοι. Δεν βλέπω το λόγο γιατί τα H μπορεί να δουλεύουν καλά στους νέους και όχι τους παλιούς (νομίζω δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές ούτε στη γεωμετρία τους, ούτε στο βάρος, ούτε στην τελική ταχύτητα, ούτε στην ισχύ τους).Εγώ θα σου πω τη δική μου εμπειρία: Όταν πήρα τη μηχανή, φορούσε τα Pirelli με δείκτη H που αγόρασες. Τα λάστιχα ήταν εξ αρχής απαράδεκτα από πλευράς πρόσφυσης και εμπιστοσύνης που σου ενέπνεαν. Το μπροστά (made in brazil), άρχισε να ανοίγει στο πλάι (ρωγμές κατά μήκος της περιφέρειάς του) μετά από 6 μήνες. Η ημερομηνία κατασκευής τους δεν ήταν ιδιαίτερα παλιά (νομίζω ήταν 9 μηνών όταν αγόρασα (καινούργια) τη μηχανή). Το πίσω (made in Germany) δεν ενέπνεε ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη (εκτός κι αν οδηγούσες σε δρόμους με τρελλή προσφυση π.χ. αττική οδός.). Δεν ξέρω μήπως είχα πέσει σε ελαττωματική παρτίδα, τι να πω.Τα άλλαξα γύρω στο 8μηνο με Metzeler Tourance δείκτη ταχύτητας "S". Η διαφορά ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ σε κράτημα και εμπιστοσύνη που εμπνέουν, καθώς και σε προοδευτικότητα. Επίσης, τα Tourance "πέφτουν" στο πλάι πολύ πιο εύκολα από τα Pirelli. Το μπροστά Tourance, όμως (made in brazil, επίσης), παρουσιάζει έναν μικρό συντονισμό που τον αισθάνεσαι ελαφρά στο τιμόνι (σαν υψίσυχνη δόνηση) στα 40-50km/h (σε χαμηλότερες ή υψηλότερες ταχύτητες εξαφανίζεται). Για μένα είναι το μόνο τους μειονέκτημα.
Ναι, τα Radial είναι ακτινικά, καθώς τα λινά συνεχίζουν κατά τη διεύθυνση της ακτίνας του τροχού και τυλίγονται γύρω από το πέλμα, με διεύθυνση κάθετη σ' αυτή της κύλισης.Όταν τα λινά "χιάζονται", είναι συμβατικά (λέγονται και Cross-ply ή Χ-ply).Φυσικά, πριν αμφισβητήσω αυτό που είπες το έψαξα λίγο το θέμα, οπότε δεν μπορεί να τα θυμάμαι ανάποδα!
Φίλος μου εβαλε το tourance (+1 σαμπρέλα) σε kle στον μοτοτροχο 215. Δεν ξέρω αν είναι ράντιαλ.
Τελικώς μετά κόπων και βασάνων , σήμερις έβαλον τα νέα μου ελαστικά -dunlop D 607 . Στην τιμή πόνεσα διότι επλήρωσων 300€ (λάστιχα , σαμπρέλες και ακτινολόγησις).Πρώτες παρατηρήσεις : μηχανάκι με ελαφρύτερη αίσθηση και τάση να στρίβει σχεδόν μόνο του!! Δυνατότητα ελιγμών κατά πολύ καλύτερη τόσο από τα Anakee όσο και από τα Scorpio.Βέβαια έιναι πολύ περισσότερο δρόμου , σχεδόν 90 on , 20 off, αλλά ούτως ή άλλως δεν είμαι ο Gfiotakis ΥΓ Η καθυστέρηση για την τοποθέτηση , οφείλεται τόσο στο ότι δεν υπήρχε το μπροστινό , όσο και στο ότι επείγων διακοπάς.ΥΓ2 Σε κανά δύο μήνους αλλάζω και ελατήρια εις το περούνι και τότε γιούχου και όλε
Αρχίζω να τα συμπαθώ αυτά τα λάστιχα και να κλίνω όλο και περισσότερο στο να το κάνω motard
Here U R
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι