0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #105 - : Μάρτιος 08, 2008, 11:51:29 μμ »
Παντως οπου και να καταληξεις καλο θα ηταν να αλλαξεις και τα δυο... :bye:
Αυτό είναι το πιο βασικό. :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #106 - : Μάρτιος 09, 2008, 06:48:49 πμ »
Παντως οπου και να καταληξεις καλο θα ηταν να αλλαξεις και τα δυο... :bye:
Αυτό είναι το πιο βασικό. :ohyes:

επισης συμφωνω... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #107 - : Μάρτιος 09, 2008, 10:41:57 πμ »
Βλέπω ότι η άποψη που επικρατεί είναι η αλλαγή να γίνεται ζευγάρι και να είναι ιδίου τύπου. Συμφωνώ ότι πρέπει να αλλάζουν μαζί αλλά με μόλις 7.000 χλμ. στο μπροστινό το θεωρώ υπερβολή να το αλλάξω. Γι' αυτό προσανατολίζομαι στο ένα και στο μέλλον, με το καλό, τα αλλάζω ζευγάρι.

*

Haritos

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #108 - : Μάρτιος 09, 2008, 11:14:35 πμ »
Βλέπω ότι η άποψη που επικρατεί είναι η αλλαγή να γίνεται ζευγάρι και να είναι ιδίου τύπου. Συμφωνώ ότι πρέπει να αλλάζουν μαζί αλλά με μόλις 7.000 χλμ. στο μπροστινό το θεωρώ υπερβολή να το αλλάξω. Γι' αυτό προσανατολίζομαι στο ένα και στο μέλλον, με το καλό, τα αλλάζω ζευγάρι.


Ναι αλλα και παλι στην επομενη αλλαγη θα εχουν 7000χλμ διαφορα :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #109 - : Μάρτιος 09, 2008, 02:02:46 μμ »
Βλέπω ότι η άποψη που επικρατεί είναι η αλλαγή να γίνεται ζευγάρι και να είναι ιδίου τύπου. Συμφωνώ ότι πρέπει να αλλάζουν μαζί αλλά με μόλις 7.000 χλμ. στο μπροστινό το θεωρώ υπερβολή να το αλλάξω. Γι' αυτό προσανατολίζομαι στο ένα και στο μέλλον, με το καλό, τα αλλάζω ζευγάρι.

Δεδομένου ότι το εμπρός Trailwing έχει σχετικά offάδικο πέλμα θα σου συνιστούσα να βάλεις πίσω ένα Metzeler Tourance, αλλά προσοχή, το "Radial" και με δείκτη ταχύτητας "S", καθώς είναι το μόνο που έχω δοκιμάσει και μπορώ να εκφέρω άποψη. [για την ακρίβεια: 130/80 R 17 M/C 65S TL] (προσοχή, άλλο πράγμα "Radial", άλλο δείκτης "S"].

Πολύ καλά λόγια ακούγονται για το Bridgestone Battlewing, όμως σαν χάραξη είναι αρκετά πιο street και ίσως δεν πολυδένει από πλευράς εμφάνισης. Γενικά, τη μίξη διαφορετικών μαρκών ελαστικών μπρος-πίσω μην τη φοβάσαι. Επειδή όμως το εμπρός trailwing είναι κατά γενική ομολογία ένα μέτριο λάστιχο και έχει και 7000χλμ στην πλάτη του, έχε λίγο το νου σου μην παρασυρθείς από τη σιγουριά που θα σου δίνει το καινούργιο πίσω λάστιχο.

 :bye: :bye:
Masquerade

*

CAPOMAN

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #110 - : Μάρτιος 09, 2008, 11:03:15 μμ »
Εγώ στο χιλιάρι το Κ2 άλλαζα 3 πίσω 1 μπροστά και δεν είχα ποτέπρόβλημα το πίσω μου άντεχε στη καλύτερη 4500 χιλ στη μέτρια 3500χιλ και στις καγκουριές και πίστα 2000-2500 χιλ

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #111 - : Μάρτιος 09, 2008, 11:04:11 μμ »
Βλέπω ότι η άποψη που επικρατεί είναι η αλλαγή να γίνεται ζευγάρι και να είναι ιδίου τύπου. Συμφωνώ ότι πρέπει να αλλάζουν μαζί αλλά με μόλις 7.000 χλμ. στο μπροστινό το θεωρώ υπερβολή να το αλλάξω. Γι' αυτό προσανατολίζομαι στο ένα και στο μέλλον, με το καλό, τα αλλάζω ζευγάρι.


Ναι αλλα και παλι στην επομενη αλλαγη θα εχουν 7000χλμ διαφορα :bye:

Η σκέψη μου ήταν μετά να τα αλλάξω ως ζευγάρι, λίγο νωρίτερα από τα 7.000 ώστε να τα φέρω περίπου ίδια. Αλχημείες... ίσως.

*

Haritos

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #112 - : Μάρτιος 10, 2008, 01:46:44 πμ »
Εγώ στο χιλιάρι το Κ2 άλλαζα 3 πίσω 1 μπροστά και δεν είχα ποτέπρόβλημα το πίσω μου άντεχε στη καλύτερη 4500 χιλ στη μέτρια 3500χιλ και στις καγκουριές και πίστα 2000-2500 χιλ



Το ειπες και μονος σου, σε ενα χιλιαρι με ποσα αλογα????  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #113 - : Μάρτιος 10, 2008, 02:19:30 πμ »
Βλέπω ότι η άποψη που επικρατεί είναι η αλλαγή να γίνεται ζευγάρι και να είναι ιδίου τύπου. Συμφωνώ ότι πρέπει να αλλάζουν μαζί αλλά με μόλις 7.000 χλμ. στο μπροστινό το θεωρώ υπερβολή να το αλλάξω. Γι' αυτό προσανατολίζομαι στο ένα και στο μέλλον, με το καλό, τα αλλάζω ζευγάρι.

Δεδομένου ότι το εμπρός Trailwing έχει σχετικά offάδικο πέλμα θα σου συνιστούσα να βάλεις πίσω ένα Metzeler Tourance, αλλά προσοχή, το "Radial" και με δείκτη ταχύτητας "S", καθώς είναι το μόνο που έχω δοκιμάσει και μπορώ να εκφέρω άποψη. [για την ακρίβεια: 130/80 R 17 M/C 65S TL] (προσοχή, άλλο πράγμα "Radial", άλλο δείκτης "S"].

Πολύ καλά λόγια ακούγονται για το Bridgestone Battlewing, όμως σαν χάραξη είναι αρκετά πιο street και ίσως δεν πολυδένει από πλευράς εμφάνισης. Γενικά, τη μίξη διαφορετικών μαρκών ελαστικών μπρος-πίσω μην τη φοβάσαι. Επειδή όμως το εμπρός trailwing είναι κατά γενική ομολογία ένα μέτριο λάστιχο και έχει και 7000χλμ στην πλάτη του, έχε λίγο το νου σου μην παρασυρθείς από τη σιγουριά που θα σου δίνει το καινούργιο πίσω λάστιχο.

 :bye: :bye:

Με δείκτη "S" προτείνεις όχι με "Η" όπως γράφει το βιβλίο σε αυτές τις διαστάσεις ελαστικού;

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #114 - : Μάρτιος 10, 2008, 02:36:14 πμ »

Με δείκτη "S" προτείνεις όχι με "Η" όπως γράφει το βιβλίο σε αυτές τις διαστάσεις ελαστικού;

Δείκτης "S" σημαίνει μέχρι 180km/h, που ούτως ή άλλως δεν τα πιάνει ο Πήγασος. Το "Η" θα είναι λίγο πιο ακριβό και ενδέχεται να ζεσταίνεται ελάχιστα δυσκολότερα. Οπότε, αν πας για Tourance, σου συνιστώ ακριβώς αυτό που σου έγραψα.

 :bye:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #115 - : Μάρτιος 23, 2008, 10:44:16 μμ »
Έχει κάποιος άποψη για το Continental; 

Για Πήγασο μιλάμε πάντα..

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #116 - : Μάρτιος 23, 2008, 10:48:18 μμ »
..........."S" σημαίνει μέχρι 180km/h, που ούτως ή άλλως δεν τα πιάνει ο Πήγασος.
Για αυτό θα μου επιτρέψεις να έχω μια μικρή "ένσταση"....... :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #117 - : Μάρτιος 23, 2008, 10:58:32 μμ »
..........."S" σημαίνει μέχρι 180km/h, που ούτως ή άλλως δεν τα πιάνει ο Πήγασος.
Για αυτό θα μου επιτρέψεις να έχω μια μικρή "ένσταση"....... :ohyes:

 :thnk:  :thnk: Μη μου πεις .... ;;;

Δεν έχω δει πάνω από 165 - 170, αλλά δύο φορές είχαμε μετρηθεί με tdm και είχαμε απόκλιση 11 χλμ. σε ότι έγραφε το ταχύμετρο.

Μόνο έτσι νομίζω μπορεί να βγαίνει το νούμερο, να κλέβει το ταχύμετρο του Πήγασου.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #118 - : Μάρτιος 23, 2008, 11:35:07 μμ »
Έχει κάποιος άποψη για το Continental; 

Για Πήγασο μιλάμε πάντα..

Ελάχιστοι χρήστες on-off έχουν βάλει το ContiEscape, οπότε πολύ δύσκολα θα βρεις κριτική! Δεν το βάζεις εσύ να μας πεις κι εντυπώσεις;  :) :) Πολύ σπάνιο λάστιχο επίσης για on-off το Avon Distanzia. Για κάποιο λόγο οι έμποροι δεν τα πολυσπρώχνουν...

Όσο για την τελική του 650ie κι εγώ έχω δει μέγιστο σε ευθεία 170, με τα χίλια ζόρια. Ο bill λέει ότι μερικοί πήγασοι δείχνουν στο κοντερ λιγότερο απ' ό,τι πάνε. Ίσως. Πάντως λάστιχο με δείκτη "S" (180km/h) μη νομίσεις ότι σημαίνει πως στα ...181 θα εκραγεί! Απλά ο σκελετός του δεν είναι φτιαγμένος για διαρκή χρήση σε ταχύτητα άνω των 180km/h.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #119 - : Μάρτιος 23, 2008, 11:42:19 μμ »
επι λέξη Χάρη είπα ...πως μονοκάβαλος ....ποτε δεν τα ευχαριστήθηκα, μιας και μου εδιναν μια αίσθηση "ασάφειας" , δικάβαλος όμως ηταν απόλυτα σταθερά ....τέλεια !!!

χωρίς να ειμαι ειδικός .....εχω την άισθηση πως τα Tourance "πάνε σε πιο βαρύ μηχανάκι !!!


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης