0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
παιδια michelin anakee ειναι ολα τα λεφτά!
Παράθεση από: jimakos στις Σεπτέμβριος 18, 2009, 03:41:39 μμπαιδια michelin anakee ειναι ολα τα λεφτά! anakee ουτε στον οχτρο μου !!!
τι??? για φρονημα...... (αυτο ομως δεν παει να πει πως τα λαστιχα μου ειναι καλα... )
Σόρυ τώρα το είδα . Τα 607 μου βγήκαν πολύ καλά λάστιχα, μου δίναν +20χλμ και κάτι σε στροφές, κράτησαν πολύ καλά σε βρεγμένο και γενικά αυτά τα 2 χρόνια που τα έχω μου αφήσανε τις καλύτερες εντυπώσεις. Απλά θέλω και κάτι που να είναι παραπάνω από 90/10 άσφαλτο/χώμα και δια τούτο η ερώτησις για τα 760, μη και ξέρει κανείς να μου πει
...παρήγγειλα τα Tourance EXP... και φεύγοντας είδα τα πιστά μου Bridgestone να με περιμένουν για την προτελευταία τους διαδρομή......κάνω μεταβολή λοιπόν, ρίχνω άκυρο στα EXP και του ζητάω να μου φέρει αύριο νέα BattleWings!Θα τα βάλω, εκτός κι αν υπάρξει θέμα διαθεσιμότητας.
Παράθεση από: bckat στις Σεπτέμβριος 17, 2009, 08:31:27 μμΣόρυ τώρα το είδα . Τα 607 μου βγήκαν πολύ καλά λάστιχα, μου δίναν +20χλμ και κάτι σε στροφές, κράτησαν πολύ καλά σε βρεγμένο και γενικά αυτά τα 2 χρόνια που τα έχω μου αφήσανε τις καλύτερες εντυπώσεις. Απλά θέλω και κάτι που να είναι παραπάνω από 90/10 άσφαλτο/χώμα και δια τούτο η ερώτησις για τα 760, μη και ξέρει κανείς να μου πει Τι φορούσες πριν τα D607?Απο σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες (130+), πώς τα πήγαιναν τα dunlop;Το χω απωθημένο να το βάλω αυτό το λάστιχο και το σκέφτομαι, παρότι είναι αρκετά παλιό...
Θα τα βάλω, εκτός κι αν υπάρξει θέμα διαθεσιμότητας.
Ε, μετά από περίπου 250 χλμ στρωσίματος, να πω κι εγώ αυτό που πολλοί ξέρετε, ότι τα EXP είναι εξαιρετικά σε όλους τους τομείς. Δε θέλω να τα συγκρίνω με τα BattleWings, γιατί είναι πολύ διαφορετικά λάστιχα και ζητούν να οδηγηθούν με τελείως διαφορετικό τρόπο. Το EXP σου ζητάει να γίνεις μεγάλος αληταράς, με την τρομερή τους ευελιξία, διατηρώντας παράλληλα πολύ μεγάλη ευστάθεια στις μεγάλες ταχύτητες. Η κορώνα τους είναι "γρήγορη", αλλά λίγες μοίρες γύρω από την κατακόρυφο γλυκαίνει πολύ, οπότε δεν δημιουργεί νευρικότητα στις ευθείες. Το BattleWing ήθελε προγραμματισμό και "φινέτσα", ζήταγε να οδηγείς πιο "χυτά". Ήταν ένα άλλο στυλ στο οποίο είχα προσαρμοστεί και επίσης μου άρεσε.Το πίσω μου Radial είναι γερμανικό (όπως όλα τα Radial) κατασκευής 3909 (αν είναι δυνατόν!), ενώ το μπρος Βραζιλιάνικο (όπως όλα τα X-ply), κατασκευής 0509.
Ε, μετά από περίπου 250 χλμ στρωσίματος,...............
μια ερωτηση..............φιλε τι εστρωσες για 250 χλμ??????
0-100 klm = αμεσος κίνδυνος100-300 = πολύ προσοχή300-500 = αρχιζει να πατά αισθητά καλύτερα500-800 = νιώθεις οτι ειναι καλό να αρχιζεις να το πιέζεις πλεον...στα 800 νομίζω εισαι πλεον πολύ καλά και ακίνδυνα...Υ.Γ.τα παραπανω γενικός κανόνας.. συνθηκες οδοστρώματος, επιλογή διαδρομής, καιρικές συνθήκες τροποποιουν τα παραπάνω γι`αυτό και οι μεγάλες αποκλίσεις ...στα ΕΧP τα δικά μου πάντως ειναι ακρώς επιβεβαιωμενα τα παραπάνω εις διπλούν...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι