0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #270 - : Οκτώβριος 05, 2009, 12:48:54 μμ »
Σιγουρα θελουν καποια προσοχη τα καινουρια λαστιχα.
Λιγο πολυ συμφωνω με τα παραπανω(ειδικα οταν ειναι λαστιχο που δεν εχουμε ξαναδοκιμασει)
Με το που βαζω καινουρια λαστιχα,οχι αγνωστα σε μενα,κανω μια βολτα γυρο στα 50χλμ νον στοπ για να ζεσταθουν καλα και να πατισουν καλυτερα,να φυγει και αυτη επιστρωση και το βασικοτερο να δω αν εχει γινει καλη ζυγοσταθμιση με ενα χαλαρο ανοιγμα.
αν δεν κουναει,ολα καλα,αν κουναει πισω ξανα στο μαγαζι για μια διορθοτικη ζυγοσταθμιση και ολα οκ.
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #271 - : Οκτώβριος 05, 2009, 11:42:31 μμ »
Συνεχίζω απτόητος τις καταπληκτικές μου αναλύσεις  :P σχετικά με την αλλαγή σε Tourance EXP σε Πήγασο, αφού έκανα ήδη αρκετές φορές τις γνωστές μου διαδρομές μέσα στην αθήνα + περιφερειακή υμηττού.
Συγκρίνω λοιπόν με τα Battlewing που είχα πριν και ως τώρα έχω παρατηρήσει τα εξής:

1. Καλύτερη ποιότητα κύλισης. Τα Battlewing ήταν κι αυτά "ομαλά και αθόρυβα", αλλά όχι όσο τα EXP. Επίσης, τα Battlewing πολύ σύντομα (γύρω στο μισό χρόνο) άρχισαν να βουίζουν (το μπροστινό) σε ορισμένη ταχύτητα (γύρω στα 70-80), ενώ αργότερα εμφανίστηκε και μια μικρή δόνηση στο τιμόνι (γύρω στα 40-50), όπου ένιωθες τα τακούνια.

2. Μικρότερη αντίσταση κύλισης. Η διαφορά είναι αισθητή, αν είσαι ψείρας, σε ευθείες και μικρές κατηφόρες. Μάλιστα, όταν είχα βάλει τα BW είχα καταλάβει μια μικρή αύξηση στην αντίσταση κύλισης σε σχέση με τα παλιά Tourance που είχα προηγουμένως.

3. Τρελά πλαγιάσματα, βασικό χαρακτηριστικό της γρήγορης κορώνας τους. Η πρόσφυσή τους όμως είναι περίπου σαν των BW, δεν είναι πολύ μεγαλύτερη, οπότε θέλει προσοχή μην παρασυρθείς και το παρακάνεις κι έχουμε "βάσανα".

4. Ζεσταίνονται όπως και τα BW. Ούτε πιο αργά, ούτε πιο γρήγορα.

5. Πολύ προοδευτική απώλεια πρόσφυσης, πρώτα από το πίσω λάστιχο. Τα BW έχαναν την πρόσφυση πιο απότομα, και μάλιστα συχνά μπρος και πίσω συγχρόνως.

6. Αδυναμία στις λευκές γραμμές του δρόμου (διαβάσεις κ.λπ.), όση και τα BW.

7. Τάση να ακολουθούν διαμήκεις ανωμαλίες του δρόμου. Εδώ τα BW υπερτερούσαν, ήταν πιο αναίσθητα.

8. Σταθερότητα στις ανοιχτές καμπές. Δεν είναι κακή, αλλά τα BW σ' αυτόν τον τομέα ήταν κορυφαία. Έβαζες "πορεία" και η μηχανή έστριβε τελείως ακλόνητη και βιδωμένη σε ράγες. Εδώ έχουμε και τη μοναδική, αλλά ξεκάθαρη νίκη των Μπρέκεστον.

9. Σε περίπτωση συνεπιβάτου, τα EXP είναι αρκετά πιο ευαίσθητα στις κινήσεις του (σε χαμηλές ταχύτητες) λόγω πιο άγριας κορώνας. Ξανάρχισα να λέω μέσα στην κίνηση "γιατί κουνιέσαι;"!

Τέλος, να παρατηρήσω ότι το πισινό Radial EXP δείχνει στο μάτι αρκετά στενότερο από το ίδιας διάστασης Battlewing 502. Παραδόξως, το απλό πισινό EXP αν και με την ίδια χάραξη είναι αρκετά πιο παχουλό, όσο περίπου και το 502.

Μέχρι στιγμής θεωρώ τα δυο λάστιχα πολύ διαφορετικά, αλλά συνολικά εξίσου καλά.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #272 - : Οκτώβριος 06, 2009, 12:03:23 πμ »
 :kalo: εισαι απίστευτος !!

απλά !!   :prm :prm :prm :prm :prm :prm

*

mixalis_navy

Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #273 - : Οκτώβριος 06, 2009, 02:18:25 πμ »
πρωτα απ'ολα συγχαρητηρια για την ''παρουσιαση''

οσον αφορα την τάση να ακολουθούν διαμήκεις ανωμαλίες του δρόμου....αυτο επρεπε να πεις πως ειναι σαν βιδωμένα σε ράγες.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #274 - : Οκτώβριος 20, 2009, 11:48:13 μμ »
Μέχρι στιγμής θεωρώ τα δυο λάστιχα πολύ διαφορετικά, αλλά συνολικά εξίσου καλά.

1000χλμ αργότερα, άλλαξα γνώμη. Τα BattleWing είναι πολύ καλά. Αλλά τα EXP είναι θεϊκά.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #275 - : Οκτώβριος 20, 2009, 11:56:49 μμ »
Μέχρι στιγμής θεωρώ τα δυο λάστιχα πολύ διαφορετικά, αλλά συνολικά εξίσου καλά.

1000χλμ αργότερα, άλλαξα γνώμη. Τα BattleWing είναι πολύ καλά. Αλλά τα EXP είναι θεϊκά.


 :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl

εισαι ....ΑΠΑΙΧΤΟΣ αδελφε ....ΧΑΡΗ !!!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #276 - : Νοέμβριος 06, 2009, 09:21:51 μμ »
Tourance EXP (100/90-19, 130/80R-17), συνοψίζω για να εμπεδώνουμε!

+ Πολύ γρήγορη κορώνα, μεγάλη ευελιξία
+ "Ατέλειωτη" πρόσφυση όταν ζεσταθούν
+ "Ατέλειωτα" περιθώρια κλίσης
+ Ποιότητα κύλισης, χαμηλός θόρυβος
+ Χαμηλή αντίσταση κύλισης
+ Αίσθηση μεγάλης εμπιστοσύνης
+ Μεγάλη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες (χωρίς ανέμους)
+ Ευκολία στη διατήρηση της κλίσης της μηχανής κατά το φρενάρισμα
+ Πολύ προοδευτική απώλεια πρόσφυσης (στο πίσω)

- Σχετική ευαισθησία της μηχανής σε κινήσεις του συνεπιβάτη
- Μέτρια ακρίβεια κατεύθυνσης σε ανοιχτές καμπές
- "Ελαφριά" αίσθηση και μικροκουνήματα της μηχανής σε μεγάλες ταχύτητες με αέρα
- Το πίσω 130/80R-17 δείχνει πιο λεπτό, σαν 120άρι από Transalp!

Περιμένω να δω αν θα διατηρηθούν τα χαρακτηριστικά του στο πέρασμα του χρόνου. Κάποιοι λένε ότι μετά από 5-6.000 χλμ καταρρέουν, άλλοι ότι κρατάνε την απόδοση μέχρι τα... λίνα. Κάποιοι άλλοι δε (με μεγάλα on-off), ότι στα 6.000 βγαίνουν τα λινά! Θα δούμε :-)
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #277 - : Νοέμβριος 07, 2009, 11:25:09 πμ »
Tourance EXP (100/90-19, 130/80R-17), συνοψίζω για να εμπεδώνουμε!

- Μέτρια ακρίβεια κατεύθυνσης σε ανοιχτές καμπές



καλά Χάρη σε όλα συμφωνώ..αλλά με το παραπάνω με εχες κουφάνει όμως λέμε..ε... :P :kalo: :kalo: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
εαν εννοούμε το ίδιο...π.χ. σε ανοιχτή με 180+ πλάγια νιώθεις ελαφρώς σα να πάει να σου φύγει....(κάαατι τετοιο..πως δε θα ακολουθήσει την πορεία του δηλαδή και ανοιγει η γραμμή) τότε με εχεις ξανα-κουφάνει...

πάντως ευστοχες οι παρατηρησεις.... :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #278 - : Νοέμβριος 07, 2009, 12:05:54 μμ »
Εννοώ ότι σε μεγάλες (για πήγασο) ταχύτητες (120+) στις ανοιχτές καμπες υπάρχει μια μικρή ασάφεια/υπερευαισθησία (και σε αίσθηση και σε κατευθυντικότητα), που σαν να σε αναγκάζει να στρίβεις σε τεθλασμένη γραμμή (με συχνές μικροδιορθώσεις) κι όχι σε μια τελείως ομαλή καμπύλη.
Είναι πάντως κάτι που συνηθίζεται και δεν ενοχλεί.

Αλήθεια, τα δικά σου πως κράτησαν στο πέρασμα του χρόνου;
 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2009, 12:10:07 μμ από harlek »
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #279 - : Νοέμβριος 07, 2009, 02:32:42 μμ »
Εννοώ ότι σε μεγάλες (για πήγασο) ταχύτητες (120+) στις ανοιχτές καμπες υπάρχει μια μικρή ασάφεια/υπερευαισθησία (και σε αίσθηση και σε κατευθυντικότητα), που σαν να σε αναγκάζει να στρίβεις σε τεθλασμένη γραμμή (με συχνές μικροδιορθώσεις) κι όχι σε μια τελείως ομαλή καμπύλη.
Είναι πάντως κάτι που συνηθίζεται και δεν ενοχλεί.

Αλήθεια, τα δικά σου πως κράτησαν στο πέρασμα του χρόνου;
 :bye:

ναι ρε φιλε..αυτό εννοώ... εισαι απίστευτος...χαχαχα.. εγω αναφερομαι μόνο σε capo + metzeler (στον Πήγασο ειχα και ξαναεβαλα τα μανισια Pirelli Scorpion)..

τα exp + capo τα αλλαξα Αθήνα με 18,000 κλμ τωρα πρίν την Πανελλήνια Αρεόπολη... ο μάστορας επαθε πλάκα και γελούσε... :blus: :blus:

το πίσω ηταν φλάτ και το μπροστινό στρόγγυλο σαν αυγό... οι λόγοι απλοί... συχνά ταξίδια με πολλές ευθείες.. Αλεξ/λη - Ξάνθη, Θεσ/κη 1-2 Αθήνα - Πελοπόννησο...
οι φορες που πάμε τοπικες με στροφούλες ειναι 1-2 διαδρομές και πάλι καλά ισα ισα για να μαζευουμε το λαστιχο λίγο... :psdof: :psdof:

επίσης μεγάλο ρόλο στο οτι το πίσω ηταν πολύ φλατ επαιξε πιστευω και οι μαμ#@$κιες σε πόλη όπου κάθε γραμμή κατω ε... πάιζει και ρόλο..

τώρα τα εχω κόψει και πιστεύω θα μου βγάλουν 18,000 με πιο καλή ποιότητα (χωρίς τετραγωνισμένα λάστιχα κτλ...)...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #280 - : Νοέμβριος 25, 2009, 08:28:41 μμ »
Μινι update για τα EXP μετά από περίπου 2000 χλμ. Το  φαινόμενο "βεντούζα" παραμένει, αλλά μόνο με τα λάστιχα ζεστά. Πιθανόν να φταίνε οι χαμηλότερες θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών. Όλα τα υπόλοιπα + και - που ανέφερα πιο πάνω εξακολουθούν να ισχύουν.

Επίσης, θεωρώντας πλέον τα + των EXP δεδομένα και εκτιμώντας τα όλο και λιγότερο, ομολογώ ότι κάποιες στιγμές (ειδικά στην αττική οδό/περιφεριακό Υμηττού) μου λείπει η σταθερότητα και η "αναισθησία" των Battlewing. Πολύ διαφορετικά λάστιχα και πολύ κρίμα που δεν μπορούν να συνυπάρξουν τα πλεονεκτήματά τους σε ένα λάστιχο...
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #281 - : Νοέμβριος 25, 2009, 08:55:40 μμ »
Ευχαριστούμε  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Tourance EXP "M"
« Απάντηση #282 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:15:05 πμ »
Τα Tourance EXP έχουν πλέον πάνω από δυο χρόνια στην αγορά και, ασχέτως αν εμείς στην Ελλάδα δεν το καταλαβαίνουμε λόγω δρόμων, στο εξωτερικό υπάρχει πρόβλημα με την πολύ γρήγορη φθορά τους. Εκεί, που όλα τα λάστιχα κρατάνε, τα EXP δεν έχουν πια καλή φήμη και πολλοί γυρίζουν στο παλιό Tourance που μάλλον εξακολουθεί να παράγεται και βγαζει σχεδόν τα διπλάσια χιλιόμετρα.
Για το λόγο αυτό η Metzeler βγάζει την έκδοση "M" του EXP, που απ' ό,τι λένε θα αυξάνει τα χιλιόμετρα που βγάζει το λάστιχο, μειώνοντας το ρυθμό φθοράς του. Οι επιπτώσεις της αλλαγής της γόμας στην απόδοση του ελαστικού είναι βέβαια ακόμα άγνωστες.
Δεν γνωρίζω ακόμα αν αυτή η έκδοση θα βγαίνει σε ορισμένες διαστάσεις που υποφέρουν (π.χ. 150/70R-17) ή αν θα αφορά ολόκληρη τη γκάμα.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Tourance EXP "M"
« Απάντηση #283 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:19:19 πμ »
Τα Tourance EXP έχουν πλέον πάνω από δυο χρόνια στην αγορά και, ασχέτως αν εμείς στην Ελλάδα δεν το καταλαβαίνουμε λόγω δρόμων, στο εξωτερικό υπάρχει πρόβλημα με την πολύ γρήγορη φθορά τους. Εκεί, που όλα τα λάστιχα κρατάνε, τα EXP δεν έχουν πια καλή φήμη και πολλοί γυρίζουν στο παλιό Tourance που μάλλον εξακολουθεί να παράγεται και βγαζει σχεδόν τα διπλάσια χιλιόμετρα.
Για το λόγο αυτό η Metzeler βγάζει την έκδοση "M" του EXP, που απ' ό,τι λένε θα αυξάνει τα χιλιόμετρα που βγάζει το λάστιχο, μειώνοντας το ρυθμό φθοράς του. Οι επιπτώσεις της αλλαγής της γόμας στην απόδοση του ελαστικού είναι βέβαια ακόμα άγνωστες.
Δεν γνωρίζω ακόμα αν αυτή η έκδοση θα βγαίνει σε ορισμένες διαστάσεις που υποφέρουν (π.χ. 150/70R-17) ή αν θα αφορά ολόκληρη τη γκάμα.


καλό μεν..αλλά δεν επιθυμώ επιπτώσεις στην ποιοτητα... αναλόγως βεβαια ο καθενας τι επιθυμεί....

nice info...thanks  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικά!
« Απάντηση #284 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:29:27 πμ »
Επίσης, τώρα που πήρα φόρα, να αναφέρω ότι πέφτουν οι μάσκες για το πόσο "offάδικα" είναι τα νέας γενιάς ελαστικα On-Off: Απλά καθόλου.
Η σειρά Scorpion Trail της Pirelli, που ξεκινούσε από 90/120άρι (για παλιό Transalp) κι έφτανε μέχρι 110/150άρι (για Capo/Strom κ.λπ.), ενεπλουτίσθη με μια ακόμη φαινομενικά εξωφρενική "διάσταση":

120/70R-17 μπρος και 190/55R-17 (ολογράφως: εκατόν ενενήντα πενήντα πέντε) πίσω, με δείκτη ταχύτητας W (ντάμπλγιου!).

Κουϊζ: σε ποια μηχανή απευθύνεται το παραπάνω ζευγαράκι;;  :P
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 04, 2009, 12:31:53 πμ από harlek »
Masquerade

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης