0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Antouan

  • *****
  • 563
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: 0
50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« - : Φεβρουάριος 15, 2008, 08:07:25 πμ »
Απο τη μαμα του φοραει 190-55-17 μα μου ειπαν οτι ειναι για αγωνες :thnk: τι αλλαζει εκτος το βημα και το υψος στην πραξη με τα 50αρια? Αφορα το mille factory του06  :bye:


Ζησε το σημερα πριν γινει χθες

*

nasos-v

Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 08:41:00 πμ »
φιλε αντουαν επειδη το 55 ειναι ψιλο στο πλαι εχει μεγαλητερη ελαστικοτητα οταν στριβεις και εχει ανωμαλιες το οδοστρωμα.  οπως λεμε διαβαζει καλητερα το λαστιχο. και σε προειδοποιη ποτε εισαι στα ορια του.
το 50αρι ειναι πιο απολητο σε πληρωφορει καλητερα για της ανωμαλιες και περνα την δυναμη κατω με λιγοτερες απολιες αλλα αν το παρακανεις σε ανωμαλιες μπορει και να σε στηλει χωρις να καταλαβεις οτι ησουν στα ορια του.

αυτη ειναι η γνωμη μου αν καποιος ξερει καλυτερα παρακαλω ειμαστε ολο αυτια! :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 180
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 09:11:59 πμ »
το 55 προφιλ σηκωνει το μηχ/κη πισω με αποτελεσμα φορτιζει καλυτερα εμπρος & μειωνει το trail & στριβεις γρηγοροτερα.και βαζεις πιο πολυ λαστιχο σε επαφη με το δρομο στη στροφη.
αλλα γιατι190? 180/55 πιο ακαμπτο στης εξοδους πιο γρηγορο στης εισοδους.

*

Αποσυνδεδεμένος Antouan

  • *****
  • 563
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 09:32:06 πμ »
το 55 προφιλ σηκωνει το μηχ/κη πισω με αποτελεσμα φορτιζει καλυτερα εμπρος & μειωνει το trail & στριβεις γρηγοροτερα.και βαζεις πιο πολυ λαστιχο σε επαφη με το δρομο στη στροφη.
αλλα γιατι190? 180/55 πιο ακαμπτο στης εξοδους πιο γρηγορο στης εισοδους.
Λες ...και αν δεν αποδιδει καλα ? Γιατι ολοι βαζουν 190 :thnk:
Ζησε το σημερα πριν γινει χθες

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 09:32:50 πμ »
αλλα γιατι190? 180/55 πιο ακαμπτο στης εξοδους πιο γρηγορο στης εισοδους.

Ελα ντε?
Το 190 ειναι ''πολυ'' για τα εργαλεια μας.

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 09:33:52 πμ »
Λες ...και αν δεν αποδιδει καλα ? Γιατι ολοι βαζουν 190 :thnk:

για Μουρη :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 10:10:43 πμ »
φιλε αντουjavascript:void(0);
javascript:void(0);αν επειδη το 55 ειναι ψιλο στο πλαι εχει μεγαλητερη ελαστικοτητα οταν στριβεις και εχει ανωμαλιες το οδοστρωμα.  οπως λεμε διαβαζει καλητερα το λαστιχο. και σε προειδοποιη ποτε εισαι στα ορια του.
το 50αρι ειναι πιο απολητο σε πληρωφορει καλητερα για της ανωμαλιες και περνα την δυναμη κατω με λιγοτερες απολιες αλλα αν το παρακανεις σε ανωμαλιες μπορει και να σε στηλει χωρις να καταλαβεις οτι ησουν στα ορια του.

αυτη ειναι η γνωμη μου αν καποιος ξερει καλυτερα παρακαλω ειμαστε ολο αυτια! :bye: :bye: :bye:
+1000

επίσης νομίζω ότι το 180 μπορεί να έχει όλα αυτά τα υπέρ που είπατε αλλά νομίζω ότι θα είναι γενικά πιο νευρικό το μηχανάκι με πολλά, σπηνιαρισματα στις εκινησεις κτλ..

 :bye: :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 08:35:51 μμ »
προσωπικα δεν εχω εμπειρια με 180αρι σε χιλιαρι μηχ/κι οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη!! :bow:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

dreamwalker

Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 08:41:09 μμ »
έχω δοκιμάσει το 180 σε γόμα
καλό αλλά νομίζω βοηθάει πολύ στην πίστα
η γεωμετρία της μηχανής είναι με 190
άλλωστε υπάρχει λόγος που όλα τα 100άρια βγαίνουν με 190
πόσο να πρεσάρεις την μηχανή στον δρόμο με το 180 για να
σε προδώσει? οπότε 190, οπότε περισσότερη επιφάνεια πέλματος
στον δρόμο μεγαλύτερη ευστάθια στις ανοιχτές
παρατεταμένες και λιγότερα πατιλίκια

my opinion
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2008, 08:45:34 μμ από dreamwalker »

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #9 - : Φεβρουάριος 15, 2008, 09:52:16 μμ »
απο τα λιγα που ξερω λεω 55 :bye: :bye:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

davide

Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 16, 2008, 01:58:23 πμ »
η γεωμετρία της μηχανής είναι με 190
άλλωστε υπάρχει λόγος που όλα τα 100άρια βγαίνουν με 190
πόσο να πρεσάρεις την μηχανή στον δρόμο με το 180 για να
σε προδώσει? οπότε 190, οπότε περισσότερη επιφάνεια πέλματος
στον δρόμο μεγαλύτερη ευστάθια στις ανοιχτές
παρατεταμένες και λιγότερα πατιλίκια

Καλά δεν βγαίνουν όλα τα 1000άρια με 190 και η γεωμετρία της μηχανής δεν είναι απαραίτητο να αλλάξει προς το χειρότερο με το 180. Σίγουρα αυτό που λες με την περισσότερη επιφάνεια πέλματος ισχύει. Θα έχεις μεγαλύτερη ευστάθεια στις ανοιχτές παρατεταμένες, αλλά η μηχανή γίνεται πιο αργή στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Η γνώμη μου είναι πως το 180/55 είναι ότι καλύτερο.
Αν κάποιος επιμένει στο 190, οπωσδήποτε με 55άρι.

*

Αποσυνδεδεμένος Antouan

  • *****
  • 563
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #11 - : Φεβρουάριος 16, 2008, 09:42:12 πμ »
Το μηχανακι ειναι ταχυτατο στην αλλαγη κατευθυνσης οποτε δεν με ενδιαφερει το 180, θα βαλω190
γιατι ομως 55 δεν εχω καταλαβει  :thnk: τα tuono φορανε 50αρια
Ζησε το σημερα πριν γινει χθες

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #12 - : Φεβρουάριος 16, 2008, 10:15:25 πμ »
Γνωμη μου δοκιμασε και τα δυο. Γνωριζεις τις διαφορες τους, οποτε κοιτα να δεις ποιο ταιριζει στα δικα σου οδηγικα χαρακτηριστικα καλυτερα.
Δοκιμασε αν μπορεις και το 180αρι.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

davide

Απ: 50 η 55 προφιλ στο πισω ελαστικο?
« Απάντηση #13 - : Φεβρουάριος 16, 2008, 11:33:23 πμ »
Το μηχανακι ειναι ταχυτατο στην αλλαγη κατευθυνσης οποτε δεν με ενδιαφερει το 180, θα βαλω190

Δεν είπε κανείς ότι το μηχανάκι είναι αργό με το 190, απλά με το 180 θα γίνει ακόμα πιο γρήγορο! ;)
Δοκίμασέ το...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης