Από ένα βαθμό βελτίωσης και μετά η 100αρα είναι μονόδρομος...ειδικά με τα καύσιμα που έχουμε στην Ελλάδα.
όμως εμείς δε μιλάμε για τέτοιο βαθμό βελτίωσης...αυτό που έχει κάνει ο Φώτης λέγεται reflashing στην εργοστασιακή ECU και στην περίπτωση τόσο των GEN1 όσο και GEN2 μπορούν ακόμα και στη χώρα μας να αλλαχτούν σχεδόν όλοι οι παράμετροι
Δηλαδή κατά κάποιο τρόπο τα Chips στην αγορά είναι άλλα Settings απλά αντικαθιστάς το εργοστασιακό chip με ένα άλλο που απλά έχει έτοιμα διαφορετικά settings ? Στην ουσία ότι είναι τα Chips της αγορά μπορεί να γίνει και το μαμα??
Και περι κονσέρβας ο λόγος .....
Αν πάω σε έναν μάστορα ο χρόνος που θα αφιερώσει θα είναι το πολύ ένα 4ώρο και αυτό στον πάγκο εργασίας όχι στο δρόμο. Ότι χρόνο έχει να μελετήσει τις ρυθμίσεις είναι αυτός μετά ότι έκανε έκανε.
Ενώ κατασκευαστές Chip κονσέρβας εχουν αφιερώσει πολύ περισσότερο χρόνο πάνω στην μελέτη ρυθμίσεων και στο να πέρνουν feedback για να βελτιώνουν τις ρυθμίσεις συνεχώς.......
Τώρα θα πείτε ότι ναι "Γενικές" ρυθμίσει και δεν εφαρμοζουν σε όλες τις μηχανές το ίδιο, αλλά δεν αλλάζει και κάτι τραγικά από μηχανη σε μηχανή.
Απεναντίας το να πάς στο μάστορα με ξεχασμένη βενζίνη πχ μια καυτή μέρα του καλοκαιριού τίγκα στην υγρασία, θα απέχει πιστέυω αρκετά από μια χειμερινή χωρίς υγρασία μέρα με καλό κάυσιμο......
Εντάξει το πάω μακριά αλλά κουβέντα να γίνεται.......
Ποιό είναι το ενδεικτικό κόστος για ένα Reflashing σε μάστορα??