Καλημερα σε ολους ! Πριν ενα μηνα περιπου πηγα τον Πηγασο συνεργειο υποψιαζομενος τα ελαχιστα και τελικα μου βγηκε ολοκληρη ανακατασκευη ! Το μηχανακι το ειχα παρει πριν 7 μηνες απο καποιον "γνωστο" με 15.000 χλμ ! 5.000 χλμ μετα λοιπον το μηχανακι αρχισε να δουλευει περιεργα, να μου σβηνει σε φαναρια και να ρεταρει απιστευτα στα χαμηλα του . Με ειχε πονοκεφαλιασει στην αρχη το οτι το μηχανακι δεν ειχε δουλεψει σχεδον καθολου αλλα πηρα τα ρισκα μου και του εκανα με γεια! Πριν το αγορασω το μηχανακι ειχε λυθει και ειχαν αλλαχθει και ελεγχθει τα εξης ! Φλαντζες κεφαλης , βολαν , καθαρισμα ψεκασμου και μπεκ και ρυθμιση των βαλβιδων, φιλτρα βενζινης κλπ αναλωσιμα . Οταν εφτασε αυτη η κουφια η ωρα λοιπον και εγινε η μηχανη βιδες ο μηχανικος που το πηγα μου ειπε οτι οντως ειχαν αλλαχθει ολα αυτα αλλα με aftermarket προιοντα τα οποια πολυ ευγενικα μου τα εθεσε ως σχεδον ακαταλληλα ! Για να μην μακρυγορω ομως κ αλλο και απο τη στιγμη που πλεον φαγαμε τον γαιδαρο (μαζι με τα λεφτα μας) μου εκανε ενα τελευταιο τσεκ στις βαλβιδες και στη μια το ορινγκ του φανηκε αρπαγμενο ! κοιταξαμε μηπως μπορουμε να βρουμε το ορινγκ απο την απριλια αλλα βρισκαμε μονο το μπεκ σαν σετ . Μου προτεινε μια δικια του πατεντα και το παιρνει επανω του μου ειπε για το κοστος κλπ κλπ . Θελω μια γνωμη αν αξιζει το ρισκο ή αν υπαρχει καποια εναλλακτικη !