0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ένα c tek 5,0 κάτι τέτοιο έχω στο tuono , όλο το χειμώνα μόνιμα καρφωμένο επάνω . Τώρα άμα θα πάρει μπρος την 'ανοιξη θα σας πω
Κάτι φίλοι κάναν κάτι τέστ.Τουτος εδώ φορτιζε κανονικά και τις καινούριες λιθίου,κάτι που δεν το κάνουν όλοι στο 100%.Απλως δεν θέλει από μπριζακι αν έχει καμμπας και τέτοια το μηχανάκιhttps://www.skroutz.gr/s/6801598/Noco-Genius-G3500-3-5A.html
Η μπαταρία του Tuono εχθές μου έδειξε 11.7V οπότε δε δοκίμασα να το ξεκινήσω, μετά από 20 μέρες ακινησίας.Αγόρασα ένα Noco genius g1100 που είχα και στην Αμερική και μου είχε βγει σκυλί. Ελπίζω να σωθεί η μπαταρία.Είχα παρατηρήσει μία δυσκολία στην εκκίνηση, θα δούμε.
Έχω του Lidl. Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος. Εχει και χειμερινή λειτουργία για να είναι μόνιμα καρφωμένος πάνω, αλλά δεν την προτιμάω. Κάθε 10 μέρες κάνω μια μέτρηση με το πολύμετρο και αν δω να έχει πέσει η μπαταρία κάτω απο 12,5v φορτίζω κανα 3-4 ώρες. Σαν να κάνω μια βόλτα δηλαδή κάθε 10-15 μέρες τον χειμώνα.Το κακό είναι περισσότερο το lockdown, παρά οι θερμοκρασίες. Το έβγαζα και με 5 βαθμούς για βόλτα. Έχω καλό εξοπλισμό. Τώρα με το lockdown όμως κάθεται 3 μήνες.
Παιδιά, για την ασφάλεια του κομπλέρ, μην δοκιμάζετε να βάλετε μπρος την μηχανή (και πιο συγκεκριμένα, ιταλικό v2 1000 ) όταν είναι πολλές μέρες σε ακινησία.Προσωπικά, όταν ήξερα ότι θα πάω βόλτα και το μηχανάκι καθόταν πάνω από 2 βδομάδες, έβαζα τον φορτιστή (αυτόν του lidl και εγώ είχα, τώρα πήρα έναν oxford που δίνει και καλώδιο με βύσμα για να είναι μόνιμα συνεδεμένο με τους πόλους της μπαταρίας) 1 μέρα πριν πάνω ώστε να μην έχω θέμα. Δεν το διακινδύνευα...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι