0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
τι διαφορα εχουν ρε παιδια οι full floating απο τους ημι-floating?ξερει καποιος?ποιος απο τους δυο ειναι καλητερος?
Παράθεση από: nasos-v στις Νοέμβριος 10, 2009, 11:23:20 μμτι διαφορα εχουν ρε παιδια οι full floating απο τους ημι-floating?ξερει καποιος?ποιος απο τους δυο ειναι καλητερος? τη διαφορά με τους fully floating θα μπορέσεις να την εκτιμήσεις κυρίως στην πίστα , εκεί όπου και οι απαιτήσεις και οι θερμοκρασίες είναι μεγαλύτερες.-Καλύτερη αίσθηση και μεγιστοποίηση της επιφάνειας επαφής (τριβής) ακόμα και σε μεγάλες θερμοκρασίες.-Μικρότερη αντίσταση όταν τα φρένα δεν είναι πατημένα συνεπώς και λιγότερη τριβή ...-Τέλος μεγαλύτερη ακόμα ανοχή στις στρεβλώσεις λόγω αυξημένης θερμοκρασίαςΌλα μαζί συμβάλλουν στο να "κουράζονται" πολύ πιο δύσκολα τα φρένα και να αντέχουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα την σκληρή χρήση.
(σκουριάζουν με το νερό όμως!!!)
Παράθεση από: zlionakis στις Νοέμβριος 11, 2009, 11:16:03 πμ(σκουριάζουν με το νερό όμως!!!) Δεν τρέχει τίποτα. Με το πρώτο πάτημα φρένου φεύγει. Μόνο σε στατικές φωτό μετα από πλύσιμο γίνεσαι ρόμπα....
.Ετσι, οταν θα χρειαστει το φρενο, απλα θα πατησεις την μανετα και θα πιεστει ολη μεσα χωρις καν να φρεναρεις...........Οποτε, οπως καταλαβες, δεν κανουν για δρομο
a little help... και γιατι με την ιδια λογική κανουν για πιστα..?? εκει δε χρειάζεσαι την ιδια και φυσικά περισσοτερη αμεσοτητα στο φρενάρισμα..??λάθος διατυπωση δική σου μήπως..?εγω δεν καταλαβα.. ?? (καλά αυτο ειναι σιγουρο... )
ααααααα......... το`πιασα...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι