Συμπέρασμα.
Όντως οι full floating έχουν πλεονεκτήματα σε σχέση με τους ημί-πλευστους τα οποία τα αξιοποιείς μόνο σε οδήγηση στην πίστα. Για τον ερασιτέχνη και περιστασιακό track day οδηγό, δεν δείχνουν αυτό για το οποίο είναι φτιαγμένοι να κάνουν (άποψη μου).
Το κυριότερο μειονέκτημα τους και ουσιαστικά ο λόγος για τον οποίο δεν τοποθετούνται σε μηχανάκια παραγωγής είναι ότι χρειάζονται συχνότατο έλεγχο στα πριτσίνια και στις ασφάλειες τους κάτι που ο μέσος οδηγός δεν πρόκειται να κάνει, ενώ το κόστος της αλλαγής είναι υψηλό όπως ανέφεραν και τα παιδιά.
Στους semi-floating το πιθανότερο είναι να μην ασχοληθείς ποτέ.
Στην αγωνιστική χρήση τους είναι αδιάφορο μπροστά στα πλεονεκτήματα, μιας και ελέγχονται συχνά για τυχόν αστοχίες.