0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν το έχει κάνει κανείς σας θα ήταν ακόμα ποιο έγκυρη η απάντηση
δεν έχει καμία βάση !!!!ίσα ίσα που (μικροσκοπικά πάντα) μειόνεται η περιστρεφόμενη μάζα και καταναλώνεται μικρότερη ενέργεια για να "νικηθεί" η αδράνεια!!!!! δηλαδή πέρίπου 1lt λιγότερο ανά 100.000 χλμ να φανταστείς!!!!!
να πω κι εγω το προβλημα μου , το ειχα πει σε αλλο thread αλλα δεν ελαβα απαντηση, το μεταφερω εδω μηπως και λάβω παρατήρησα εναν πολύ περίεργο θόρυβο που δεν μπορώ να τον εξηγήσω. έκανα μερικές βόλτες μήπως και καταλάβω από που προέρχεται και αντί να υποχωρήσει σήμερα χειροτέρεψε. αν κανείς μπορεί να βοηθήσει εξηγώντας μου τι μπορεί να είναι παρακαλώ ας το κάνει.. βασικά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν προέρχεται από τον κινητήρα αλλά κάπου κοντά στις ρόδες. το βασικό χαρακτηριστικό του είναι ότι είναι επαναλαμβανόμενος καθώς γυρίζει η ρόδα ακούγεται κι αυτό , σαν κάτι να έχει λασκάρει ή δεν κάνει σωστά επαφή και τριβεται και μάλιστα σταματά απότομα κάθε φορά που πατώ το μπροστινό φρένο και όσο το κρατώ πατημένο. μετα συνεχίζει και στις κατηφόρες πχ αν το έχω στη νεκρά χωρίς να ανοίγω γκάζι ακούγεται πεντακάθαρα όχι συνεχόμενα αλλά κάθε λίγα δέκατα του δευτερολέπτου όσο γυρίζει ο τροχός. μήπως ο δίσκος; ή κάτι παρεμφερές;
ισως τα μεταλλικα τακακια που κανουν θορυβο?
θα το δοκιμασω και με σβηστο. Ελπίζω να ειναι παροδικό και τόσο απλό όσο λέτε γιατι ανησύχησα. Ευχαριστώ πολύ για την διαφώτιση
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι