0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
γνωριζει καποιος γιατι???
« - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 03:30:37 μμ »
δεν εχει τοποθετηθει περιστριφικος κινητιρας σε μοτοσυκλετα παραγωγηςη κ οχι?σε περιπτωση που εχει γινει,πολυ θα ηθελα να το δω..σιγουρα εκρηκτικη αποδοση με ελαχιστα κυβικα..
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 28, 2008, 03:49:28 μμ από powerphot »


GRAZIE ITALIA ! ! !

*

AKIS KARDITSA

Απ: γνωριζει καοιος γιατι???
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 03:38:47 μμ »
Μητσάρα δες το λινκ που σου δίνω....εχει αυτο που ζητάς.... ;)
http://www.realclassic.co.uk/norton06120100.html

NORTON NRV 588

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: γνωριζει καοιος γιατι???
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 03:45:16 μμ »
να σαι καλα..ακριβως αυτο εψαχνα..πολυ ενδιαφερων..γνωριζεις αν ειχαν γινει παλαιοτερα παρομοιες προσπαθειες??
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

AKIS KARDITSA

Απ: γνωριζει καοιος γιατι???
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 04:17:59 μμ »
να σαι καλα..ακριβως αυτο εψαχνα..πολυ ενδιαφερων..γνωριζεις αν ειχαν γινει παλαιοτερα παρομοιες προσπαθειες??

όχι φίλε μου δε γνωρίζω κάτι για παλιοτερα ωστόσο ψάξε στο διαδίκτυο κάτι μπορεί να βρεις... ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 04:32:09 μμ »
Πολύ καλό το link Άκη... :kalo:

Όσο για την χρήση κινητήτων Wankel σε μοτοσυκλέτες....Ο κινητήρας Wankel λόγω του ότι τα δικαιώματα χρήσης του,άρα και εξέλιξής του,μπερδεύονται μεταξύ Mazda και Ford(η Mazda ανήκει στην Ford...) δεν δέχτηκε την εξέλιξη που θα έπρεπε σε αυτά τα χρόνια.....Όπως μπορείς να φανταστείς αν ο οποισδήποτε κατασκευαστής είχε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τέτοιους κινητήρες,η εξέλιξή τους θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη....Ο περιστροφικός κινητήρας έμεινε αδρανής,στον χώρο της εξέλιξης,μέχρι πρόσφατα που παρουσιάστηκε ο κινητήρας Renesis από την Mazda....

Τα κύρια προβλήματα που παρουσιάζονται στην χρήση του περιστροφικού κινητήρα σε μοτοσυκλέτες παραγωγής είναι:
1.Προβλήματα αξιοπιστίας(αν και με τον Renesis τα πράγματα βελτιώθηκαν αρκετά....)
2.Κατανάλωση(με την χωρητικότητα των ρεζερβουάρ των μοτοσυκλετών η αυτονομία θα ήταν πολύ περιορισμένη...)
3.Το θέμα που υπάρχει σχετικά με τα δικαιώματα χρήσης του...

Αυτά....Αν μου διαφεύγει κάτι ή κάπου είμαι λάθος παρακαλώ συμπληρώστε με ή διορθώστε με.... :bye:

*

tuono46

Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 06:03:34 μμ »
ναι εχει τοποθετηθει wankel κινητηρας σε μοτο αλλα δεν θυμαμαι μαρκα μου ερχεται στο μυαλο το ονομα nsu  αλλα δεν ειμαι σιγουρος

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 06:25:08 μμ »
To NSU σου ερχεται στο μυαλο επειδη εβγαζε αυτοκινητο με Wankel.
(edit : Ακυρο δες το επομενο ποστ :blus:)

Αλλες μοτοσυκλετες με περιστροφικο κινητηρα :
H Norton που προειπαμε
Suzuki RE-5
Hercules
καθως και η Honda που ειχε ενα προτυπο παλια αλλα δεν το εβγαλε ποτε (και δεν βρισκω φωτο τωρα  :psdof:)

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 28, 2008, 06:32:29 μμ από backys »

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 06:29:45 μμ »
 Kαλα ο τυπος στην αφισα της Hercules ειναι ολα τα λεφτα
 :se: :se:

Βρηκα και NSU wankel

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 693
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +267
Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 07:50:55 μμ »
thats all folks :bye:

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 28, 2008, 08:00:02 μμ από 17iwheeler »
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος sakis69

  • *
  • 29
  • Φύλο: Άντρας
  • ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 07:54:17 μμ »
Για ένα είμαι σίγουρος και αυτό είναι το θέμα τις αξιοπιστίας μιας και είμαι κάτοχος RX8 και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Είναι ο ίδιος μύθος όπως με τα Ιταλικά μηχανάκια.
Το πρόβλημα είναι τα δικαιώματα , όπου από την NSU πέρασαν στην MAZDA η όποία είναι  πλέον στον όμιλο FORD. Η εξέλιξη πράγματί είχε μείνει πίσω μίας και η FORD δεν πίστευε σε αυτή την τεχνολογία αλλά οι Ιάπωνες μηχανικοί προχώρησαν το project στον ελεύθερό χρόνο τους παρακαλώ και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μοτέρ βελτιωμένο σε όλα τα σημεία με ισχύ ίδια με της προηγούμενης γενιάς αλλά χωρίς turbo και με βάρος παραπλήσιο με μοτέρ μοτοσικλέτας .Για δύο συνεχόμενες χρονιές 03-04 βγήκε ο κινητήρας της χρονιάς.  Όσο για το θέμα της κατανάλωσης ο κινητήρας renesis π.χ. θα πρέπει να συγκρίνεται με κάποιον ατμοσφαιρικό 2600 κυβικών με ίδια ισχύ οπότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο βενζινοβόρος όσο ακούγεται .
Για του λόγου το αληθές το TUONO μου έχει μέση κατανάλωση 10 ltr./100km ενώ               το RX8 16ltr/100km με 230 hp και ζυγίζει 1400kgr και αυτά είναι πραγματικά νούμερα και όχι με αυγό στο πετάλι όπως γίνονται οι μετρήσεις που δημοσιεύονται στα χαρακτηριστικά των εταιρειών.
Ο παλινδρομικός κινητήρας παρά τις επενδύσεις που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια για να διασωθεί βαίνει με μαθηματική ακρίβεια προς εξαφάνιση, ενώ ο άλλος αν και παραμελημένος ακολουθεί στάση αναμονής και περιμένει να έρθει η ώρα της καταξίωσης.                    Κάπως έτσι δεν πήρε το αίμα του πίσω και το σύστημα DESMO!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 08:13:12 μμ »
Ρε Jesus (17iwheeler) εγκυκλοπαιδια καταπιες  :D :D :D

sakis69  γ@μ@το το RX8 Να'χε και λιγο μεγαλητερο πορτ-μπαγκαζ να χωραγε καροτσακια παρκακια κλπ  :psdof:
Απο καταναλωση λαδιου τι λεει?

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 08:14:57 μμ »
Πάρτε και ένα ωραίο video εποχής απ΄το μηχανάκι που παραλίγο να έβαζε ταφόπλακα στη suzuki. (Λόγω ζημιών και εγγυήσεων)


*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 28, 2008, 08:15:44 μμ »
Για ένα είμαι σίγουρος και αυτό είναι το θέμα τις αξιοπιστίας μιας και είμαι κάτοχος RX8 και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Είναι ο ίδιος μύθος όπως με τα Ιταλικά μηχανάκια.
Το πρόβλημα είναι τα δικαιώματα , όπου από την NSU πέρασαν στην MAZDA η όποία είναι  πλέον στον όμιλο FORD. Η εξέλιξη πράγματί είχε μείνει πίσω μίας και η FORD δεν πίστευε σε αυτή την τεχνολογία αλλά οι Ιάπωνες μηχανικοί προχώρησαν το project στον ελεύθερό χρόνο τους παρακαλώ και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μοτέρ βελτιωμένο σε όλα τα σημεία με ισχύ ίδια με της προηγούμενης γενιάς αλλά χωρίς turbo και με βάρος παραπλήσιο με μοτέρ μοτοσικλέτας .Για δύο συνεχόμενες χρονιές 03-04 βγήκε ο κινητήρας της χρονιάς.  Όσο για το θέμα της κατανάλωσης ο κινητήρας renesis π.χ. θα πρέπει να συγκρίνεται με κάποιον ατμοσφαιρικό 2600 κυβικών με ίδια ισχύ οπότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο βενζινοβόρος όσο ακούγεται .
Για του λόγου το αληθές το TUONO μου έχει μέση κατανάλωση 10 ltr./100km ενώ               το RX8 16ltr/100km με 230 hp και ζυγίζει 1400kgr και αυτά είναι πραγματικά νούμερα και όχι με αυγό στο πετάλι όπως γίνονται οι μετρήσεις που δημοσιεύονται στα χαρακτηριστικά των εταιρειών.
Ο παλινδρομικός κινητήρας παρά τις επενδύσεις που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια για να διασωθεί βαίνει με μαθηματική ακρίβεια προς εξαφάνιση, ενώ ο άλλος αν και παραμελημένος ακολουθεί στάση αναμονής και περιμένει να έρθει η ώρα της καταξίωσης.                    Κάπως έτσι δεν πήρε το αίμα του πίσω και το σύστημα DESMO!!!!


Σάκη νομίζω πως πάνω-κάτω τα ίδια πράγματα λέμε....Σίγουρα ο Renesis ήταν αποκάλυψη συγκρινόμενος με τον πρόγονό του ονόματι 13B (1.3 liter twin rotor n/a / turbo) της τρίτης γενιάς RX-7...Τόσο από θέμα αξιοπιστίας,συντήρησης όσο και από θέμα απόδοσης,αφού ο Renesis είναι ατμοσφαιρικός,εν αντιθέση με τον 13Β που είναι twin-turbo.....Όσο για την στάση αναμονής του περιστροφικού κινητήρα και την εξαφάνιση του παλινδρομικού θα συμφωνήσω....Σε βάθος χρόνου βέβαια αλλά κάποια στιγμή θα το δούμε....Ας μην ξεχνάμε,πέραν των άλλων,ότι ένας περιστροφικός κινητήρας αποδίδει πολύ καλύτερα έχοντας ως καύσιμο το υδρογόνο(που από πολλούς θεωρείται το καύσιμο του μέλλοντος....) από έναν παλινδρομικό.... :bye:

*

tuono46

Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 29, 2008, 12:24:56 πμ »
παντως να μην ξεχασουμε να πουμε οτι ο wankel  κινητηρας ειναι και η απαντηση στις ορεξεις του αλογοσκουφη 1300cc

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: γνωριζει καποιος γιατι???
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 29, 2008, 12:32:14 πμ »
Ρε Jesus (17iwheeler) εγκυκλοπαιδια καταπιες  :D :D :D

sakis69  γ@μ@το το RX8 Να'χε και λιγο μεγαλητερο πορτ-μπαγκαζ να χωραγε καροτσακια παρκακια κλπ  :psdof:
Απο καταναλωση λαδιου τι λεει?
περίπου 1 λίτρο στα 5000χιλ...

υπόψιν δεν τα καίει τα λάδια...τα ψεκάζει!

 :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης